سورپرایز کهنه‌سرباز فلج امریکایی در روز عروسی‌اش + عکس و ویدیو

 گروهبان “جویی جانسن”، یک کهنه‌سرباز ارتش امریکا است که در سال ۲۰۱۲، بعد از ۱۰ ماه حضور در افغانستان در یک سانحه‌ی تصادف فلج شد. او در تابستان امسال، در روز جشن عروسی‌اش یک سورپرایز باورنکردنی برای همسرش داشت و بدون کمک گرفتن از صندلی چرخ‌دار بر رو پا ایستاد و با وی رقصید.

جانسن ۲۷ ساله که اهل “فیشرز” در ایالت “ایندیانا” است، روز ۱۲ آگست ۲۰۱۲ در حالی که تنها ۴ ماه از آشنایی او با “میشل جانسن” -همسر آینده‌اش- در یک کنسرت موزیک “کانتری” می‌گذشت، در یک تصادف موتورسیکلت، از ناحیه‌ی ستون فقرات آسیب دید به طوری‌که از قفسه سینه به پایین او فلج شد.

“میشل” در گفتگو با ای.بی.سی نیوز، ماجرای آشنایی‌شان را این‌گونه شرح داده است: «جویی چند هفته‌ای بود که از افغانستان برگشته بود. هر دوی ما در روز ۲۹ ژوئن به دنیا آمده بودیم و نام فامیل‌مان هم یکی بود. روز تولد پدر و مادر “جویی” هم یکی بود. ما می‌دانستیم که قرار است اتفاقی بین ما بیفتد.»

“جویی جانسن” بعد از پایان دوران خدمتش در پایگاه عملیاتی “سالرنو” در “خوست” افغانستان، دچار اختلال استرس بعد از ماموریت شد و بعد از آن بود که رو به سرعت با موتورسیکلت آورد.

او در اپریل ۲۰۱۳ به میشل پیشنهاد ازدواج داد و آن‌ها قرار گذاشتند که یک روز پیش از تولد مشترک‌شان یعنی ۲۸ ژوئن ۲۰۱۴ مراسم عروسی را برگزار کنند.

“میشل” درباره‌ی شرایط تازه‌ی جویی می‌گوید: «او هنوز همان آدم شوخ و دوست‌داشتنی قبلی بود. ما یک جفت روح بودیم. با این وجود، او می‌بایست راه زندگی جدیدش را فرا می‌گرفت. از لباس پوشیدن و حمام کردن گرفته تا انجام کارهای روزانه.»

او که خودش در کار برنامه‌ریزی و سازماندهی مراسم عروسی است، خاطرنشان می‌کند که اصلا در جریان اتفاقی که در روز عروسی‌شان افتاد نبود: «اگر شما جویی را بشناسید می‌دانید که او نمی‌تواند هیچ رازی را در دلش نگه دارد. اما او این بار کاری کرد که رویاهایم به حقیقت بپیوندد.»

بعد از آن‌که عروس و داماد، کیک را بریدند، مادر و مادرشوهر “میشل” از او می‌خواهند که برود کمی استراحت کند.

خود او می‌گوید که می‌دانسته قرار است اتفاقی بیفتد اما تصوری از آن‌چه که بعدتر دیده نداشته است.

در این فاصله، دوستان “جویی” سیستمی را راه انداختند که به وی این امکان را می‌داد روی دو پایش بایستد، و چشم در چشم “میشل” با وی برقصد.

به گفته‌ی “میشل”، در سالن عروسی، همه گریه می‌کردند: «این‌که دوباره می‌توانستم چشم در چشم او باشم، شگفت‌انگیز بود.»

گفتنی است میشل و جویی جانسن یک ماه بعد ازدواج‌شان در ماه جولای، خانه‌شان را خریداری کردند.

+155
رأی دهید
-8

danial nabi - استكهلم - سوئد
شانس آورد زنده موند هر چند اینها بعد از مدتی‌ سادیسمی می‌شند، دختره ۲ ماه بعد پریده رفته، البته اگه عاقل باشه،
شنبه 24 آبان 1393 - 23:34
shirazi - کالیفرنیا - امریکا
کهنه‌سرباز؟؟. عجب تیتر احمقانه ای برای یک سرباز که فقط 10 ماه خدمت کرده.
شنبه 24 آبان 1393 - 20:58
payamak - منچستر - انگلستان
یارو مسئول گروهان مشتو مال بوده
یکشنبه 25 آبان 1393 - 05:16
Farokhzad - کنت - انگلستان
لعنت به جنگ که اینهمه انسان رو نابود میکنه چه روحى چه جسمى ننگ بر جنگ ستیز ها مثله خمینى گجستک بى پدر مادر میگفت جنگ نعمته مردک ابله تازى
یکشنبه 25 آبان 1393 - 06:36
dook - دبي - امارات
خودشون و بچه هاشون تو کاخهاى مجللشون دارن عیاشى میکنند وبچه مردم رو میفرستن جنگ که چه بشه بیچاره آدم دلش درد میاد. مثل ملاهاى ایرانند که بچه هاشون رو هیچوقت براى جنگ نمیفرستند ولى از جیب خلیفه بچه مردم به سوریه و لبنان و جاهاى دیگه میفرستن
یکشنبه 25 آبان 1393 - 09:01
nousheen - نانت - فرانسه
این بنده خدا هم خودش قربانی یک جنگ احمقانه است ولی وقتی یادمون میاد که ارتششون چقدر دبستان و روستای افغان رو بمبارون کردند به تلافی ۱۱سپتامبر۰۰۰بچه های اون روستاها هرگز نمی تونند روز عروسیشون برقصند ۰۰۰
یکشنبه 25 آبان 1393 - 11:08
koros_nl - امستردام - هلند
دنیا دار مکافاته عزیزم
یکشنبه 25 آبان 1393 - 11:59
hossein+87= - ایران - ایران
همه ی اینها به کنار ، الان ایشون حاضره همه دار و ندارش رو بده ولی بتونه رو پاهاش وایسته! قدر سلامتیمون رو بدونیم. خدایا شکرت.
یکشنبه 25 آبان 1393 - 12:35
khalayeg har che layeg - لندن - انگلیس
دانیال نبی بود که به خاطره عشق به خدا از زندگیش حاضر بود بگذره درست مثل این خانوم که می‌تونه به خاطره عشقش از خیلی منفعتش بگذره ،عشق روحانی به خاطره اون دوتا س‌‌تا پا نیست
دوشنبه 26 آبان 1393 - 00:31
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.