فال روز یکشنبه 9 نوامبر - 18 آبان

فروردین


اگر متولدین این ماه روحیه ملایم و پر از عاطفه خود را بدست حوادث و فراز و نشیب های زندگی بسپارند و سعی کنند به بی تفاوتی ها نزدیک شوند مسلما" دیگر آن محبوبیت گذشته را نخواهند داشت و در مسیری سرد و بدون عشق پا می گذارند.
حافظ:
سرم برفت و زمانی به سر نرفت این کار دلم گرفت و نبودت غم گرفتاری
چو نقطه گفتمش اندر میان دایره آی به خنده گفت که ای حافظ این چه پرگاری
تعبیر:تردید و دو دلی را رها کن. گمان نکن که تنها هستی و به دوستان و یاران خود اعتماد کن. بیهوده آنان را از خود نرنجان. به نصیحت خیرخواهان توجه کن. به کسانی که به تو احتیاج دارند، بی توجهی نکن. در راه رسیدن به مقصود به بخت و شانس و تقدیر تکیه نکن، بلکه به توانایی های ذاتی خود اتکا داشته باش.

اردیبهشت


اگر جواب خیلی از فداکاریها و محبت ها به متولدین اردیبهشت برنگشته است ولی فضائی از خوش نامی و محبوبیت و یادآوری های دلنشین می تواند آینده ای زیبا برای این گروه ترسیم کند. در حالیکه بعضی متولدین این ماه سعی دارند از عشق و دردسرهایش فرار کنند و خود را در زندگی معمولی و آدم های نرمال غرق نمایند.
حافظ:
قدم منه به خرابات جز به شرط ادب که سالکان درش محرمان پادشهند
جناب عشق بلند است همتی حافظ که عاشقان ره بی‌همتان به خود ندهند
تعبیر:سست اراده نباش. دوستان صادق را بشناس. فریب و دو رنگی تو را از مقصود دور می کند. ساده اندیشی تو را گرفتار بلا خواهد کرد که رهایی از آن دشوار است. بنابراین تمام جوانب کار را با دقت بسنج تا فریب ظاهر ریاکاران را نخوری.


خرداد


وجود ماه در خانه مخصوص روابط اجتماعی شما این امر را تاکید می کند که شما در یک شراکت و رابطه نزدیک چقدر راضی و پرانگیزه هستید. شکی نیست که در این لحظه از بودن با دیگران لذت می برید، ولی برقراری روح خرداد ماهی شما ممکن است شما را تشویق کند که انرژی خود را بطور پراکنده استفاده کنید به جای این که خود را وقف چیزی سازید. اگر جدیداَ فشار بیش از معمول به شما وارد شده، ممکن است بزودی با یک تصمیم اساسی روبرو شوید.
حافظ:
فلک جنیبه کش شاه نصرت لدین است بیا ببین ملکش دست در رکاب زده
خرد که ملهم غیب است بهر کسب شرف ز بام عرش صدش بوسه بر جناب زده
تعبیر:سعادت و نیکبختی در انتظار تو است به شرط آن که غفلت نورزی و از لحظات زندگی به درستی بهره بگیری و تصمیمات عاقلانه بگیری. با پیران خردمند مشورت کن و عجولانه تصمیم گیری نکن. به خداوند توکل کن.


تیر


شما افکار بزرگی را در سر می‌پرورانید و برای اجرای آنها می‌خواهید اقدام کنید، اما بهتر است مدتی را صبر کنید تا اوضاع بیشتر بر وفق مرادتان شود زیرا در آن صورت موفقیت شما صد درصد خواهد بود. شما قدرت تخیل بسیار زیادی دارید، این قدرت بسیار مثبت می‌باشد اما فراموش نکنید که شما در دنیای واقعی در حال زندگی کردن هستید پس باید تمام این احساسات را با دنیای واقعی هم تراز
حافظ:
می‌کشیم از قدح لاله شرابی موهوم چشم بد دور که بی مطرب و می مدهوشیم
حافظ این حال عجب با که توان گفت که ما بلبلانیم که در موسم گل خاموشیم
تعبیر:ناراحتی و غم روزگار را فراموش کن و به شادی و طرب زندگی فکر کن. اگر عاقل باشی می توانی غم ها را به شادی تبدیل کنی. اگر به نتیجه ی مطلوب نرسیدی نا امید نباش. زندگی فراز و نشیب بسیار دارد.

 مرداد


درگیریهای قانونی سبب شده در بعضی از فامیل و دوستان نغمه های جدائی سر داده شود و حتی همین روی ها عده ای را به جدائی کشانده است. معدودی از خانم های متولد این ماه رازی را در دل دارند که باید با توجه به عکس العمل های پدید آمده درافشای آن اقدام کنند وگرنه همان بهتر که دردل بگذارند .
حافظ:
بدین رواق زبرجد نوشته‌اند به زر که جز نکویی اهل کرم نخواهد ماند
ز مهربانی جانان طمع مبر حافظ که نقش جور و نشان ستم نخواهد ماند
تعبیر:دوران اندوه تو به پایان و زمان شادکامی فرا می رسد. آن را غنیمت بدان و خدا را شکر کن و فریفته ی لحظات خوش زندگی نباش.


شهریور


اکثر متولدین این ماه برای ساختن زندگی بهتر دست به تلاش میزنند و البته بسیاری نیز به نتیجه مطلوب میرسند و عده ای هم با بن بست هایی روبرو میشوند که نباید نا امید شوند و همچنان به تلاش خود ادامه دهند. خانم های متولد شهریور سخت نکته بین و مشکل پسند هستند و البته این نوع و شیوه زندگی نتایج خوبی نیز ببار میاورد بشرط اینکه به حد افراط و تفریط نرسد.
حافظ:
جان پرور است قصه ارباب معرفت رمزی برو بپرس حدیثی بیا بگو
حافظ گرت به مجلس او راه می‌دهند می نوش و ترک زرق ز بهر خدا بگو
تعبیر:مشکل خود را با دوستان در میان بگذار تا به تو کمک کنند. به تنهایی نمی توانی از سد مشکلات بگذری. غرور و خودپرستی را رها کن. از اعمال و رفتار گذشته درس عبرت بگیر تا اشتباهات گذشته را تکرار نکنی. بهتر است با کسی که او را دوست داری بطور مستقیم و با اخلاص صحبت کنی تا به نتیجه ی مطلوب برسی.


مهر


اطراف خیلی از متولدین مهر ماه را گروهی آدم های دو رو و چاپلوس گرفته اند که این عده اگر در شناسائی این عده اقدامی نکنند و باصطلاح دوست و دشمن را نشناسند مسلما زندگی راحت و بدون دغدغه ای نخواهند داشت. دختر خانم های متولد این ماه اغلب برای دستیابی به عشق و لحظات پر تب و تاب آن هیجان دارند، ضمن اینکه خیلی ها به آن دست می یابند و گروهی بدلیل عجله به راه اشتباهی میروند .
حافظ:
دلم را مشکن و در پا مینداز که دارد در سر زلف تو مسکن
چو دل در زلف تو بسته‌ست حافظ بدین سان کار او در پا میفکن
تعبیر:به نیروی اراده و عزم راسخ خود تکیه کن تا به نتیجه ی مطلوب برسی. راه رسیدن به مقصود دشوار و سخت است اما غیر ممکن نیست. اگر آینده نگری و عقل خود را به کار بگیری موفق خواهی شد.


آبان


احساس آرامش و سکون دارید و می خواهید که به آرامی زندگی را تغییر دهید. در این لحظه، عقیده شما راجع به بهشت این است که در جائی تکیه داده و یک روز کاملاً بی تحرک را بگذرانید. یک جریان شگفت انگیز از کشف و درک مستقیم بین شما و برخی از افراد زندگی تان رخ می دهد و می توانید افکار جالب را در مورد آنها داشته باشید. حتی ممکن است قبل از این که افراد دهانشانرا باز کنند که حرفی بزنند، بدانید که آنها می خواهند در مورد چه چیزی صحبت کنند!
حافظ:
ز خط یار بیاموز مهر با رخ خوب که گرد عارض خوبان خوش است گردیدن
مبوس جز لب ساقی و جام می حافظ که دست زهدفروشان خطاست بوسیدن
تعبیر:از کینه و حسد دشمنان دور باش. به دنبال اهداف نا معلوم نرو تا خود را دچار رنج و زحمت نکنی. از ریاکاران دور باش و خودخواهی را از وجود خود پاک کن. زودرنج نباش و در برابر حوادث مقاومت کن.


 آذر


امروز شاید مجبور شوید که انرژی زیادی صرف انجام کارهای روزمره و خانه کنید. جالب اینجاست که این اصلاً برای شما کار مشکلی نیست. شاید بهتر باشد که هر چند وقت یک بار، یک زمانی را به برنامه ریزی کردن روی کارهایتان اختصاص دهید.
حافظ:
فریب دختر رز طرفه می‌زند ره عقل مباد تا به قیامت خراب طارم تاک
به راه میکده حافظ خوش از جهان رفتی دعای اهل دلت باد مونس دل پاک
تعبیر:در زندگی، تکرو و منزوی نباش. در زندگی اجتماعی به وجود دوستان و همراهان نیاز خواهی داشت. به دیگران کمک کن تا در صورت نیاز به یاری تو بشتابند. از زندگی لذت ببر و خود را گرفتار غم های بیهوده نکن.

دی


شما فعالیت‌ها یا صحبت‌هایی را به تازگی آغاز کرده اید که به آنها ایمان کامل دارید، باور اعمال‌تان شما را در مسیری که وارد شده اید بسیار یاری می‌دهد تا بتوانید با مشکلاتی که بر سر راه‌تان قرار می‌گیرد راحت تر مقابله کنید. اصلا نگران نباشید زیرا مسیری که در آن وارد شده اید شما را به سعادت خواهد رساند. از فعالیت‌های روزمره تان نیز غافل نشوید چون فعالیت‌های روزمره‌تان همواره تجارب بسیاری را برای شما به همراه دارد.
حافظ:
حافظا شاید اگر در طلب گوهر وصل دیده دریا کنم از اشک و در او غوطه خورم
پایه نظم بلند است و جهان گیر بگو تا کند پادشه بحر دهان پرگهرم
تعبیر:راه رسیدن به هدف دور و دراز است و اراده ای محکم می خواهد. دست از سعی و تلاش بر ندار و نا امیدی را به خود راه نده. دعا به درگاه خدا را فراموش نکن تا آرامش روانی داشته باشی. به کمک دوستان خود امیدوار باش.


 بهمن


مجردهای بهمن ماه در مسیر پولدار شدن و توفیق در کارهای اجتماعی و تخصصی هستند. توجه عمیق به سلامت جسمی و روحی باید سرلوحه زندگی متولدین این ماه قرار گیرد، خصوصا" آنها که در سنین بالای پنجاه قرار دارند باید با ورزش و تغذیه مناسب این مراقبت را دقیق تر سازند حتی اگر ممکن است پیاده روی را پیشه کنند .
حافظ:
جان علوی هوس چاه زنخدان تو داشت دست در حلقه آن زلف خم اندر خم زد
حافظ آن روز طربنامه عشق تو نوشت که قلم بر سر اسباب دل خرم زد
تعبیر:برای رسیدن به آرزوها و اهداف باید رنج و مصائب را تحمل کرد و هیچ چیز آسان و سهل بدست نمی آید. باید برای رسیدن به آن تلاش و کوشش کرد و هوشیار بود و فریب کاری حسودان و دشمنان را باید شناخت.


اسفند


یک مسئله کوچک در زندگی زناشوئی بعضی متولدین این ماه سبب میشود ناگهان دامنه اختلاف و در گیری وسعت گرفته و کارشان را به بن بست هایی بکشد در حالیکه در اصل همه این مسائل براحتی قابل حل و رجوع است و پیوندهای محکم و استوار اکثر متولدین این ماه نباید با چنین رویدادهائی دچار خدشه شود.
حافظ:
به عشق روی تو روزی که از جهان بروم ز تربتم بدمد سرخ گل به جای گیاه
مده به خاطر نازک ملالت از من زود که حافظ تو خود این لحظه گفت بسم الله
تعبیر:از دوستان و همنشینان بد احتراز کن و دوستان مشفق را بشناس. در هر کار با دقت و تعمق پیش برو. مهر و وفای خود را به دیگران اثبات کن تا نظر مثبتی نسبت به تو داشته باشند

+14
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.