صادقیان با پرسپولیس و هوادارانش خداحافظی کرد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی از پرسپولیس و هوادارانش خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیام صادقیان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس زمانی که دیروز و در بازی مقابل پیکان تعویض شد با دلخوری از زمین بیرون آمد و حتی صحبت هایی هم میان او و درخشان رد و بدل شد اما این بازیکن در مصاحبه ای اعلام کرد که مشکلی وجود ندارد و حتی به دلیل سرما راهی رختکن شده است.

این در حالی است که این بازیکن بامداد امروز در صفحه شخصی اش از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد و نوشت که در نیم فصل از این تیم جدا خواهد شد.

صادقیان نوشت: خواستم برای آخرین بار با همه هوادارام خداحافظی کنم. واقعا ازتون ممنونم که تو یه سال و نیمی که پرسپولیس بودم منو حمایت کردین. منم تا جایی که از دستم بر می اومد خواستم بهترین بازی ها رو واسه تیم محبوبی مثل پرسپولیس انجام بدم. فکر کنم پرسپولیس بدون من بهتر بازی کنه و دیگه هم تو حاشیه نمی ره و دیگه فکر کنم باید نیم فصل از تیم برم و پرسپولیس و از حاشیه دور نگه دارم. بازم از همه هوادارای پرسپولیس تشکر می کنم و ازشون ممنونم. برای پرسپولیس بهترین ها رو آرزو می کنم. خداحافظ.

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دیروز در نشست خبری بعد از بازی با پیکان اعلام کرد بعضی از بازیکنان را تا فقط نیم فصل تحمل می کند.

+17
رأی دهید
-26

pull.over123 - دوحه - قطر
بازیکن خوبیه ولی متاسفانه حالش خوب نیست...حیف...
جمعه 9 آبان 1393 - 12:25
همسایه روبرو - مالمو - سوئد
طفلی فکر کرده مسی یا رونالدو شده برو بابا بذار باد بید
جمعه 9 آبان 1393 - 13:13
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
برو بابا حالت خوش نیست تو انگار...مرتیکه!! از `هوادارام` تشکر کنم!!! کی‌ هوادار توئه آخه؟ اونا طرفدارای پرسپولیسن جوجه،نه تو.چه به خودش گرفته.آقا تو ۱.۵ سال که تو پرسپولیس بود،یک سالش رو محروم بود و آبروی تیم‌ رو برد و به تیم‌ ضرر زد،اونوقت ادا اطوارم در میاره.با اون قیافش تا ۲ تا عکس ازش بزرگ زدن،خیال کرد مارادوناست مردک قلیونی!جنبه که نباشه همینه دیگه.خوش اومدی عمو،...نوچهٔ علی‌ دایی بخیالش با رفتنش دست تیم‌ رو میذاره تو حنا.زکی‌.اگه سر از استقلال درنیاورد اقای متعصّب بی‌‌غیرت!گرچه به درک
جمعه 9 آبان 1393 - 14:02
paksan - آمریکا - آمریکا
وقتی میری با چشم تر هرچی دلت میخواد ببر فقط قلیونو با خودت نبر ! . این بازیکن یا محروم بود یا مصدوم . هم با بازیکنای تیمش درگیر بود هم با بقیه ملت. مشکل روانی داره و بازیکن عیاشی هستش یعنی شبها تا صبح عشق و حال و به نظر من چیزی هم میکشه از دور چشاش معلومه.
جمعه 9 آبان 1393 - 16:21
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
خوش آمدی هررررررررررررررررری ،،پرسپولیس که اس‌ دق لال کیسه نیست که هر ننه قمر و بازیکن داخلی‌ تا عراقی‌ واسش سوسه بیاد ،امسال بیشترین ضربه را از توی بچه گدای بی‌ جنبه که جنبه پولو و محبوبیت را نداری متحمل شده
جمعه 9 آبان 1393 - 16:50
تیتو تیتو - تهران - ایران
چقدر خوبه این لیگ مزخرف دیگه پخش نمیشه .
جمعه 9 آبان 1393 - 16:58
shirin111 - پاریس - فرانسه
خیلی‌ هم عالی
جمعه 9 آبان 1393 - 17:30
shirdel - لندن - انگلیس
تیم‌ لنگ بازیکن لنگ هم داره هرچند این بازیکن حد و اندازش بیش از تیم لنگیا س همون بهتر که از این تیم‌ در پیت بیرون بیاد
جمعه 9 آبان 1393 - 21:57
zooom - تهران - ایران
دوستان عادت دارین همیشه بکوبید ؟؟؟؟؟
جمعه 9 آبان 1393 - 22:19
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.