رهبر جمهوری اسلامی: امام حسین سکولار نداریم.

+21
رأی دهید
-127

Sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا
همه با هم ،. یا حسین سکولار امشب عزادارت شدیم ، واى عزادارت شدیم. سید على گفتا شما هرگز سکولار نباشى، واى سکولار نباشى.
جمعه 9 آبان 1393 - 01:23
amir-amir - تورنتو - كانادا
رهبران و صادر کنندگان حکم اسید پاشى دیگر کاملا شناخته شده هستند و کسى نمى تواند این موضوع را انکار کند.
جمعه 9 آبان 1393 - 02:56
paksan - آمریکا - آمریکا
امام حسین هم مثل همه انسانها برای رسیدن به قدرت تلاش کرده و یک عده مثل همین خامنه ای یا معاویه زمان منافعشون این بوده که پسرش یعنی یزید جانشینش بشه و درگیری فقط سرهمینه و بس . مثل اینکه ولیعهد پسر شاه برود به سمت اصفهان به این بهانه که مردم اصفهان از او خواستند که بیاد استاندار اونجا بشه و پسر خامنه ای که امید داره خودش جانشین معاویه زمان بشه سپاه و نیروهای خودش رو ببره مثلاً مابین اصفهان و شیراز و جلوی پهلوی رو بگیره و همونجا کار رو تموم کنه .. و بعد معاویه زمان انگار که تازه متوجه شده بیاد و دلجویی کنه ولی در عمل خودش این داستان رو میخواسته بقیه داستانها از بی آبی و اسب امام حسین و کشته شدن 72 نفر و خواهر و فرزند امام و غیره همه داستان هستند برای پوشاندن اصل ماجرا. امام حسین همین الان هم میخواست بیاد و قدرت رو از خامنه ای بگیره به بدترین شکل میکشتنش طوریکه معاویه و یزد رو سفید بشوند همانطور که شاه روسفید شده
جمعه 9 آبان 1393 - 03:46
Imod.barbekan - منامه - بحرین
ﺍﯾﻨﺠﺎ :iran. ﻣﻨﻄﻖ ، ﺗﻘﻠﯿﺪ ﺍﺳﺖ. ﮐﺘﺎﺏ ، ﺩﮐﻮﺭ ﺍﺳﺖ. ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ ، ﺗﺒﻠﯿﻎ ﺍﺳﺖ. ﺁﺯﺍﺩﯼ ، ﻣﯿﺪﺍﻥ ﺍﺳﺖ. ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ، ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﺍﺳﺖ. ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ، ﺗﯿﻢ ﺍﺳﺖ. ﺷﻌﺎﺭ ﺁﺳﺎﻥ ﺍﺳﺖ. ﺷﻌﻮﺭ ، ﻧﺎﯾﺎﺏ ﺍﺳﺖ. ﭘﯿﻨﻪ ﻫﺎﯼ ﺩﺳﺖ ، ﻋﺎﺭ ﺍﺳﺖ. ﭘﯿﻨﻪ ﺑﺮ ﭘﯿﺸﺎﻧﯽ ، ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﺍﺳﺖ. ﺩﺭﻭﻍ ، ﺣﻼﻝ ﺍﺳﺖ. ﺷﺎﺩﯼ ، ﺣﺮﺍﻡ ﺍﺳﺖ. ﺍﻋﺪﺍﻡ ، ﺍﺻﻼﺡ ﺍﺳﺖ. ﺍﺻﻼﺡ ، ﻓﺴﺎﺩ ﺍﺳﺖ. ﺩﺍﻧﺎ ، ﺍﻓﺴﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﻧﺎﺩﺍﻥ ، ﮐﺎﻣﯿﺎﺏ ﺍﺳﺖ. ﺩﺭﺩ ﻣﺮﺩﻡ ، ﺑﯽ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺍﺳﺖ. ﺭﯾــــــــﺎ ، ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ. ﺍﯾﻤﺎﻥ ، ﺑﺮﺍﯼ ﻧﺎﻥ ﺍﺳﺖ. ﺍﯾنجـــــا . ایـــــران است ....
جمعه 9 آبان 1393 - 05:04
Imod.barbekan - منامه - بحرین
پیام امام حسین برای ایرانیان قبل از محرم!!. _سپاسگذارم از اینکه به من عشق میورزید،. _بجای پرداختن میلیاردها تومان به مداحان برای گریاندن شما، ان را هزینه خنداندن یتیمی کنید!. _بجای کمک کردن به هیئت و مسجد، مسکنی برای بی سرپناهان بنا کنید!. _بجای ازردن بدن خود با کوبیدن بر سر و سینه خود، درد بیماری را جویا شوید!. _با تمام هزینه هایی که در این ده روز میپردازید میتوانید شهرکی براى درماندگان بسازید!. _من جانم را برای بشریت دادم!. پس شما هم چنین کنید!
جمعه 9 آبان 1393 - 06:45
قیس - اهواز - ایران
یا حسین(ع)
جمعه 9 آبان 1393 - 07:43
dara20 - تهران - ايران
دقیقأ چون حسین خشونت طلب، ستیزه جوّ و یک سلطنت طلب خرافه پرست تندرو همانند ریشو‌های داعشی بود و با انسانیت و فهم و منطق و آزادی هیچ رابطه خوبی نداشت
جمعه 9 آبان 1393 - 08:57
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
این ملا ها جریان یک کلاغ رو به ۱۴۰۰کلاغ رسوندن ومردم روازاصل قضیه دورنگه داشتند که اقا واسه بدست اوردن قدرت که همیشه مساوی بود با پول جواهرات وکنیزکان زیبا روی به جنگ یزید رفت وانتظار داشتن اقایه یزید که به تخت تکیه داده و داره حالشو میبره بلند بشه ازتخت بیاد بائین وروبه کنیزکان بگه بای بای وبعدش رو به اقا بگه : اقا نوکرتم بفرررررما این شما واین هم تخت سلطنت . خدائیش قبل تف ولعنت کردن به یزید خودتون رو بزارید جایه اون که اگه شما جایه یزید بودید از تخت میومدید پائین؟
جمعه 9 آبان 1393 - 08:25
kambizy - الست - هلند
عجب در و دکانی باز کردند با این افکارهای شیطانی رو به این حقوق بگیرها و مفتخورهای شکم پرور. پس فردا اگر دشمن بعد از خودشون حمله کرد همه اینها مثل سوسک میرند تو سوراخ.
جمعه 9 آبان 1393 - 10:55
arian1 - ابادان - ايران
درگیر کردن ادمهای معمولی جامعه به مذهب سیاسی یعنی فریب دادن انها و پیچده کردن اصول مذهب که همان اعتقاد به پروردگار یکتا است. حکومت اسلامی ملایان با وارد کردن قشر ساده جامعه به اسلام سیاسی وگمراه کردن انها ازواقعیت دین واصول اساسی ان سعی در تبدیل مردم معتقد به سربازان وفاداران نظام اخوندی کند که ازانها بر علیه جامعه استفاده کند.
جمعه 9 آبان 1393 - 11:13
oghab - هلسینکی - فنلاند
خداوندا مارا ازشراین گوسفندان احمق .که خودشونوایرانی خظاب میکنند نجات بده ....قیافه ها باید تو حمام الگل برند
جمعه 9 آبان 1393 - 16:48
oghabe - سنت گا لن - سوثیس
زر زدنهای خامنه ایی یعنی هر که به هیتها بره و دسته عزا داری تشکیل بده و سینه زنی‌ کنه و واسه عرب جاه طلب صحرای خربلا سیاه پوش بشه از طرفداران نظام و امّت حزب الله است،همان حرفها و تبلیغاتی که برای انتخابات می‌کنند ،حالا کلّ گله برید و خودتونا واسه عرب ۱۴۰۰سال پیش جر بدید.
جمعه 9 آبان 1393 - 16:56
Azadikhah - تكسل - هلند
پس مردم , انتخابات شوراها ی‌ سکولاریسم مجلس همش کشکه دیگه !خودشونم میگنا ما سکولاریسم نمیخواهیم ما مرتجع هستیم ما دیکتاتوریم!باید توجه کرد که سکولاریسم و سکولارها هم از جمله دشمنان نظام هستند.
جمعه 9 آبان 1393 - 19:13
ghonghol - تهران - ایران
سلام . من با نظام کاری ولی شما که این قدر آگاهید!!!!!!!! از شما می پرسم اگر حضرت امام حسین(ع) دنبال قدرت بود. چرا وقتی عمر سعد اومد باش مذاکره کنه وقتی اون لعین گفت که ابن زیاد به من حکومت ری رو داده. (یعنی اگرحکومت ری رو بدی میام طرف تو با 30 هزار نفر) چرا امام حسین (ع) یه دروغی مثل ابن زیاد سر هم نکرد که اونو جذب کنه! چرا شب عاشورا مثل اسکندر و چنگیز وعده ی مال و جان ناموس دشمنا رو به سپاهش نداد که اونارو شیر کنه و فرمود هرکه با من بماند شهید خواهد شد و چراغ ها رو خاموش کردند که هرکی رو دربایستی تو تاریکی بره ؟ چرا با خودش زن و بچه آورد در صورتی که می دونست اگه بخواد جنگ کنه نباید باشند؟. مگه یک جنگ طلب نبود؟
جمعه 9 آبان 1393 - 20:27
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
ghonghol - تهران - ایران. واقعا نمیدونم چی بگم، فقط یه چیز، اگر این داستان آبیاری درخت اسلام بود چرا مسلم رو فرستاد به کوفه که جاسوسی کنه و مردم کوفه رو دعوت به کودتا کنه؟ بعد که بهش حال ندادن شد ما أهل کوفه نیستیم امام تنها بماند. امام حسن در قبال پول و زن خلافت رو به معاویه بخشید. رسم عرب هم خلافت به پسر بزرگ میرسه، پس حسین پس از فروش خلافت دستش به هیچ جا بند نبود. چرا نمیخواهین قبول کنین این یک دعوای فامیلی بین پسر عموها بوده، شمر دایی حسین و دایی آبوالفضل بوده! بعد هم مختار اومد و انتقام حسین رو گرفت. دیگه ما چرا باید تو سر خود بزنیم؟؟
شنبه 10 آبان 1393 - 02:44
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
یک عربی توس بیابونها یک عرب دیگه رو که برای بدست اوردن حکومت اومده بود کشته! حالا هی داستان بسازین که برای زنده کردن اسلام اومده بود و احیای امر به معروف بود و پیروزی خون بر شمشیر! مگه همین حسین نبود که توی غارت شهرهای ایران و کشتن مردم ایرانی شرکت داشت؟ مثل این که مردم فرانسه در سالروز خودکش هیتلر توی سرشون بزنن و این خودکشی رو به خدا و کائنات نسبت بدن و تفسیر کنن! احمقانه نیست؟
شنبه 10 آبان 1393 - 04:15
ghonghol - تهران - ایران
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا. سلام اگرمنظور شما از جاسوسی فرستادن نماینده است ، بله این جاسوسیه اما به این جاسوسی نه میگفتن نه الان میگند و نه آیندگان خواهند گفت. وقتی نامه های حمایت از امام حسین(ع) می رسید خدمت امام (به شهادت تاریخ حدود18هزارتا)امام حسین(ع) جناب مسلم(ع) را برای بیعت گرفتن و آماده کردن کوفیان فرستادند. و الی آخر..... جاسوسی درمیان نبوده .و اینکه گفتید رسم عرب خلافت به پسر بزرگ می رسه مگه خلافت چقدر بین عرب بوده؟ بعد از ابوبکرو عمر و عثمان ،امام علی(ع) خلیفه میشه و بعد ازامام علی(ع) امام حسن(ع) امامت را (ونه لزوما خلافت) را عهده دار می شود. اینکه گفتید که حکومت رو در قبال پول وزن واگذار کرد اولا شما باشی واگذار می کنی؟!!!مخصوصا وقتی که امام حسن(ع) علی رغم ساده زیستی آدم متمولی بود.
شنبه 10 آبان 1393 - 04:40
ghonghol - تهران - ایران
بعدم گفتید که شمر لعنت الله علیه دایی امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل بود،در صورتی که حضرت ام البنین (س) از طایفه ی بنی تمیم که شمر ملعون هم جزء همین طایفه بوده. تو ساختار قبیله ای دایی حساب میشه اونم برا حضرت ابوالفضل(ع) نه برای امام حسین(ع).یزید ملعون هم همین طوری پسر عمو بوده چون اجدادشون برادر بودند.
شنبه 10 آبان 1393 - 04:40
باور عمیق - قم - ایران
به لطف خداوند متعال و مطابق با وعده قدیمی ، امسال نیز مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان ، سرور جوانان اهل بهشت ، اسوه ایثار و شهامت ، عبد مخلص خداوند ، آبروی دنیا و قیامت حضرت ابا عبدالله الحسین با سوز و اخلاص همیشگی مردم ایران و شیعیان آن حضرت در حال برگزاری است . امسال نیز علیرغم امواج رسانه ای و تلاش روسیاهان آلوده به گناه و زالو مسلک نفهم که نه فهمی از انسانیت دارند و نه شعور و نه فهم و نه منطق و نه آزادی ، همچنان آنها و عقایدشان را با حضور خالصانه در مراسمات عزاداری به لجن کشیده و میکشیم .
شنبه 10 آبان 1393 - 21:12
ghonghol - تهران - ایران
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران. سلام این که گفتید یه عرب یه عرب دیگه رو کشته رو که پاسخ دادم .اما اینکه گفتید امام حسین(ع) ایرانو غارت کرد!!!! منبعی که اینو توی تاریخ ذکر کرده شخصی به نام علی بین جاهد است که جزء منابع غیر قابل اعتماد هست بین علمای شیعه وسنی
شنبه 10 آبان 1393 - 22:51
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.