قدرت با رؤسای‌جمهور آمریکا چه می‌کند؟.

+30
رأی دهید
-6

humans win - فرایبورگ - سویسس
کی گفته رییس جمهورا . مخصوصا ماله آمریکا قدرت داره ؟ رییس جمهور فقط مترسکه قدرت دست بانکر ها و کمپانی های بزرگ هست از کمپانی های نفتی گرفته تا داروویی و بیمه ها . به آدمهای پشت سرش همیشه دقت کنید . اوباما فقط نقش بازی میکنه و همه رییس جمهور ها از ایران بگیر الی آخر . رفسنجانی بود ایران خراب بود خاتمی اومد بدتر احمقی نژاد اومد بدتر از بدتر حالا هم روحانی که یا رو ملت اسید میپاشن یا نهی از منکر و این چیزا راه انداختن و همین مجلسی هم بهش رای داد که روحانی رییس جمهورشه . کسانی که حکومتها رو میگردونن همیشه اون پشت هستن و هرگز دیده و شناخته نمیشن .
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 18:24
Behnam1978 - شتوتگارت - المان
چون که اینها فقط یه عروسکی بیشتر نیستند.اگه اینها هم مثل جونف کندی از خانوادهٔ رتشیلت یا دیوید راکفلر اطاعت نکنند به راحتی‌ ترور می‌شند.به اینها به اندازهٔ کافی‌ فشار میاد.خانوادهٔ رتشیلت یا به راحت بگم دیوید رکفلر هست که تو این جنقا پول زیادی به جیب میزنه.نه‌ آمریکا،.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 19:07
Rommel - سیدنی - استرالیا
بخاطر جهانخواری وحرس و دست اندازی به ثروت دیگر کشورهاست۰ این خونخوارن با گذاشتن موجودات بی سواد و مذهبی به غارت و کشتار درکشور ما و دیگران ادامه می دهند۰ولی زورشان به روزگار که پیر و خرفتشان می کند نمی رسد۰
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 20:40
raha1984 - هامبورگ - المان
خوب گذر عمره دیگه !! احمقی نژاد عکسها و فیلمهای اوایلش رو ببینید و اواخرش رو هم ببینید !!!
جمعه 9 آبان 1393 - 11:26
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.