برنده نهایی عدم رای‌اعتماد به نیلی: روحانی یا اصول‌گرایان؟.

+12
رأی دهید
-15

paksan - آمریکا - آمریکا
نماینده های سپاه و صداوسیما فک کردید بهتر از این میشوند؟ اکثر این نماینده ها از دوره احمدی نژاد یادگرفتند که در این زمانها میشه دولت رو مجبور به پرداخت کرد و حالا هم سفت میگیرن تا یکی بیاد مثل رحیمی شروع کنه غیررسمی برای خرید نمایندهای فاسد نمایندهایی که منتظر همین هستند و اون موقع با رد و بدل شدن چهارتا طرح یا مجوز و البته مبالغی بعنوان کمک رای خودشون رو بفروشند .یکی از این دلالها حدادعادل هستش که تجربه خوبی از واسطه گری در دولت ننگین احمدی نژاد داشت و امتیازات و شغلهای زیادی برای خودش اضافه کرد که سرجمع حقوقهای پنهان آنها سربه میلیاردها میزنه.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 16:46
کوروش مهری - یزد - ایران
به نظرم سیاست روحانی نابود کردن طویله مجلسه و تا الان هم موفق بوده!!
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 17:47
dara20 - تهران - ايران
گاو‌های فربه طویله شورای اسلامی دارند کلاغ پرّ بازی میکنند
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 17:57
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
در این بین ساده لوحی است که فکر کنیم سر سوزنی شما سران حکومت به فکر مردم هستین، اگه ایشان گزینه کارآمد است که به دوستانه حرف زدن نیازی نیست و اگر ناکارآمد است چرا باید با دوستانه حرف زدن باید رای بیاورد. فتنه هم خود خامنه ای و اوباشش که شما هستین، هستید.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 17:57
دریای پارس - ایران - ایران
درسته.حسن میخواد مجلس خائن و لجن هاشو پیش مردم تابلو کنه و از خداشه که حالا حالاها وزیر نباشه تا با کمک نجفی کارای مورد نظرشو تو دانشگاهها انجام بده ولج مجلسیان آشغال را هم در بیاره. بقول ناتانیاهو:روحانی گرگی است در لباس میش.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 20:13
arman93 - یزد - ایران
دریای پارس - ایران - ایران - اگه اینطوری می بود که خوب بود ولی متاسفانه تا پایان آبان مهلت داره چون یک وزارتخانه فقط تا سه ماه بدون وزیر و با سرپرست میتونه اداره بشه
جمعه 9 آبان 1393 - 06:38
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.