انتقام عجیب یک مرد از همسرش به دلیل ارائه درخواست طلاق

روزنامه اغتماد نوشت:یک زن مدتی با مزاحمت‌های تلفنی متعددی که پیشنهادات بی‌شرمانه‌یی به او می‌دادند روبه‌رو شده بود. افرادی که با او تماس می‌گرفتند ادعا می‌کردند که شماره تماس و نام او را از حساب کاربری‌اش در یکی از صفحات مستهجن در فیس بوک به دست آورده‌اند.

موضوعی که پریشانی او را دوچندان ساخت و باعث شد تا زن جوان به سرعت به پلیس آگاهی تهران مراجعه کند و با طرح شکایت، از بی‌اطلاعی خود نسبت به چگونگی درج نام و شماره تماسش در حساب‌های مستهجن فیس بوک پرده بردارد و به این شکل باب تشکیل پرونده‌یی در پلیس فتای تهران را باز کند.

با طرح شکایت و تشکیل پرونده ماموران فتای تهران اقدامات اطلاعاتی و ردزنی‌های خود در فضای مجازی را آغاز کردند. از آنجا که صحبت‌های شاکی فرضیه خصومت شخصی را تقویت می‌کرد ماموران روی آن متمرکز و به دنبال آن موفق به کشف سرنخ‌های مهمی در این پرونده شدند.

به گفته سرهنگ محمد مهدی کاکوان، رییس پلیس آگاهی فتای تهران در تحقیقات پلیس مشخص شد که زن جوان چندی پیش برای جدایی از همسر خود اقدام کرده و درخواست طلاق داده است؛ موضوعی که شک ماموران به همسر او را پررنگ می‌کرد.

همزمان ماموران پلیس فتای تهران در ادامه تحقیقات سایبری خود در فضای مجازی موفق به شناسایی فردی شدند که تمامی رد زنی‌های ماموران در فضای مجازی به او ختم می‌شد. به این ترتیب عملیات دستگیری آغاز و متهم در اقدامی غافلگیرانه از سوی پلیس دستگیر شد.

سرهنگ کاکوان در تشریح روند دستگیری متهم گفت: «در بازجویی‌ها مشخص شد که متهم شوهر زن جوان است که برای آزار و اذیت روانی او با همدستی دوستانش اقدام به ساختن حساب کاربری مستهجن در فیس بوک با نام و شماره تماس او کرده تا به این شکل او را از طلاق منصرف کند»؛ نقشه‌یی شوم که با اعترافات صریح و بازرسی از رایانه شخصی متهم ثابت شد. به این ترتیب و با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

+48
رأی دهید
-5

rangin - برلین - آلمان
واقعا که!
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 13:03
oghabe - سنت گا لن - سوثیس
حالا معلوم شد که واسه چی‌ میخواد ازت طلاق بگیره ،مریض و روانی‌، عوضی.مثل آدم با خانومت حرف می‌زدی و قانع ا‌ش می‌کردی،بهش ثابت می‌کردی که دوستش داری.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 13:00
فاطی قاطی - موگادیشو - سومالی
مردونگی تعطیل.تااطلاع ثانوی مردونگی تعطیل.بیشتر انسانها هنوز معنی کلمه مرد رو نمی دونند فکر میکنند مردن ,در واقع هنوز فرق مرد بودن ونر بودن رو نمی دونند.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 13:39
K4970 - تورنتو - کانادا
حساب کاربری مستهجن یعنی‌ چی‌؟
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 13:55
new idea - لندن - انگلستان
خلاص..حالا خانم براحتی هم طلاقش رو میگیره و هم مهریهء احتمالآ سنگینش رو..دوست احمقمون هم حالا حالاها بایست آب خنک بنوشه.تا اون باشه دیگه کار به این درجه از حماقت و بیشرمی انجام نده،اونم درحق زنش!!
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 15:41
halk_35 - لیوواردن - هلند
غیرت رو قاب گرفته آویزون کرده خون باباش اومده زن گرفته . آخه الاغ با اینکارت می‌خواستی از طلاق منصرفش کنی‌؟ آبروی رفته چی‌ میشد اونوقت ؟
جمعه 9 آبان 1393 - 00:05
vahid404 - تورونتو - کانادا
علت یعضی از معضلات اجتماعی و خانوادگی زن ها هم هستند که بعضا مردا رو از هم گسیخته و دیوانه و زنجیری می کنند که طرف دست به هر کار جنون آمیزی بزنه. متاسفانه عادت کردیم در همه موارد مردها رو متهم کنیم. در صورتی که زن شایسته اخلاقمند می تونه هر مردی رو به نحو احسن مدیریت کنه و در یک نگاه کلی زنها می تونن یک جامعه ایده ال رو بسازن اما امان از دست یعضی از خانم ها ....
جمعه 9 آبان 1393 - 01:23
Zayzay - ملبورن - استرالیا
عجب آدم عوضی بوده این مرتیکه به قیمت بی ناموس کردن زنت می خواستی برشگردونی .
جمعه 9 آبان 1393 - 04:13
shahab46 - هانوفر - المان
مردم خودمونیم قاطی‌ دارند. یابو عوض اینکه دردسر درست کنی‌ این زحمت را بگذار برای خانواده‌ که رضایت بشترشان را جذب کنی‌
جمعه 9 آبان 1393 - 13:07
mr. black - جاکرتا - اندونزی
یکی‌ از مضحکترین و مزخرفترین رسوم ما ایرانیها همین مهریه‌های کلان هستش،
جمعه 9 آبان 1393 - 14:37
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.