دختر اتریشی داعش: اینجا همه چیز داریم از سُس کچاپ تا شکلات کره ای

"سابینا" 15 ساله و "سامارا" 17 ساله از اتریش به داعش پیوسته اند

"من خوراکی دوست دارم. اینجا در رقه مثل اتریش، انواع خوراکی ها از جمله سُس کچاپ، شکلات کره ایی و کورن فلکس وجود دارد."
یک دختر اتریشی که به همراه دوستش به داعش پیوسته از زندگی اش ابراز رضایت کرد.
 
به گزارش عصر ایران به نقل از سایت شبکه العربیه، یک دختر اتریشی، 6 ماه پس از ترک خانواده و پیوستن به داعش در سوریه گفت که او در میان داعشی ها، در آزادی مطلق زندگی می  کند.

"سابینا سلیموفیتش" دختر 15 ساله اتریشی در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت زندگی در شهر رقه سوریه پایتخت داعش گفت: من خوراکی دوست دارم. اینجا در رقه مثل اتریش، انواع خوراکی ها از جمله سُس کچاپ، شکلات کره ایی و کورن فلکس وجود دارد.

وی ادامه داد: البته تنها تفاوت میان اینجا (داعش) و آنجا (اتریش) این است که اینجا همه خوراکی ها حلال هستند.

"سابینا" 15 ساله و "سامارا" 17 ساله از اتریش به داعش پیوسته اند

 دختر اتریشی داعش: اینجا همه چیز داریم از سس کچاپ تا شکلات کره ای

گروه افراط گرای اسلامی "خلافت اسلامی" موسوم به داعش یا گروه "دولت اسلامی" هم اکنون مناطق وسیعی از عراق و سوریه را در کنترل خود دارد. تاکنون شمار زیادی از افراد از مناطق مختلف جهان از طریق تبلیغات اینترنتی اعضای داعش، به این گروه پیوسته اند.

مخبران بخش مبارزه با تروریسم دولت اتریش می گویند که آنها معتقدند این سخنان "سابینا" احتمالا تحت تهدید سلاح داعشی ها مطرح شده است.

سابینا پس از سفر به سوریه با یکی از جنگجویان داعش ازدواج کرده است.

شماری از کارشناسان اتریشی هم می گویند با بررسی متن سخنان سابینا به این نتیجه رسیده اند که به احتمال زیاد او توسط همسرش داعشی اش برای گفتن این مطالب، تحت اجبار بوده است.

سابینا که از طریق پیامک با مجله فرانسوی "پاریس ماتش" مصاحبه کرده با تکذیب حامله بودن از شوهر داعشی اش گفت: از زندگی در سوریه لذت می بریم. اینجا آزادی مطلق در ادای اعمال دینی وجود دارد. این امکان در اتریش فراهم نبود.

چند هفته پیش تعدادی از دوستان و  افراد نزدیک به سابینا گفته بودند این دختر از ترک اتریش و پیوستن به داعش پشیمان و به دنبال بازگشت به کشورشان است.

سابینا و دوست 17 ساله اش "سامارا کیسینوفیت" متولد شهر وین پایتخت اتریش هستند. آنها در ماه آوریل گذشته با فرار از خانه خود در وین اتریش به ترکیه و از آنجا به سوریه رفتند و به داعش پیوستند.
این دو دختر در پیام هایی که هنگام فرار برای خانواده شان گذاشتند، نوشتند: "ما به خدا خدمت می کنیم و برای او جان می دهیم."

+9
رأی دهید
-105

farzad75 - لوس انجلس - آمریکا
متأسفانه دیگه هیچ راه برگشتی‌ ندارید و در سنّ ۱۵ سالگی باید با لشکر داعش ازدواج کنید و بعدش هم مرگ. نباید گول اون زنزادها را میخوردید که خوردید.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 00:56
be_pa.khaste - هارلم - هلند
بله همه چی‌ داری البته به موضوع اصلی‌ اشاره نکردی که اونم داری اونم به حد فراون که البته دلیل اصلی‌ رفتن آدمهای روان پریشی مثل تو همونه .
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 00:25
ukang - لندن - انگلستان
آخی ، آخی . به خدا خدمت می‌کنیم و به بندگانش سرویس میدیم :-) طفلکی‌های کچاپ ندیده!!... والا من هم به پسرکم هی‌ میگم کمتر کچاپ بخور پر از شکره!! شکلات هم هرچند روز یکبار یه کوچولو.. خدارو شکر که پسره لابد اگه دختر بود، میرفت بسوی داعش !!
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 00:25
harrp - وین - اتریش
مگه هر حیوونی تو ۱ کشور به دنیا اومد اونجایی‌ میشه ؟!! اینا مثل بقیه خارجی‌‌های مسلمون لجن اهل بوسنی هستن و تا نفسِ آخر هم بچه همون طویله باقی‌ میمونن. ژن کثیف رو نمیشه عوض کرد . اینا از اسم اتریشی‌ بودن فقط آلمانی‌ حرف زدن بلدن همینو بس- یادمِ ساله اول که اومده بودم اینجا و زبان میخوندم چنتا ترک ! ترکیه تو کلاسمون بودن که اونا هم اینجا به دنیا اومده بودن !!!اونا که کلا تعطیلن
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 01:12
farzad75 - لوس انجلس - آمریکا
خدا میدونه الان با اینها اونجا چه کثافت کاریها و تجاوزات گروهی که نمیکنند و با زور و تهدید مجبورشان کردند که دروغ بگن.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 02:06
mlowes - واشنگتن - آمریکا
الان بیش از ۲۰ ساله که من میگم و الان هم یواش یواش داره علم به اینجا میرسه که باور به خدا یا دین، شایعترین بیماری روانیه. این ۲ دختر هم دچار جنون باور به خدا و دین اسلام شدند. نیاز به لیتیوم و ECT دارند.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 03:34
Farshad98979695 - جاکارتا - اندونزی
سس بزن عمو جون
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 03:41
dark night - تهران - ایران
گرسنه‌های قحطی زده هم اینقدر ذوق نمی‌کنن که این دختر ذوق کرده.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 03:49
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
همه فاحشه‌ها که تو شهر نو زندگی‌ می‌کنن از زندگیشون راضی‌ اند.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 04:20
Ahmad_Esfahani - اصفهان - ایران
نمیدونم چه اصراری هست که این کثافتها را اتریشی و اروپایی جا بزنند اینها از بوسنی و یا پاکستان هستند که در اتریش و المان ساکن بودند همین.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 05:34
hossein+87= - ایران - ایران
باشه. مشکلت گه سس کچاپ بود ، همون اتریشم پیدا میشد. شما دنبال چیز دیگه بودید که الان ماشالا به وفور هست دم دستتون! مریضای الدنگ. منتظر شنیدن خبر مرگ تک تک شماها هستیم. البته مرگ که کمه . به هر حال همه یه روز میمیرن. منظورم مرگ فجیع بود.همه تون تو ریختن خون اینهمه بیگناه سهیم هستین.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 06:18
shirzan48 - بروكسل - بلژيك
بbe_pa.khaste - هارلم - هلند . با شما موافقم ، دقیقا!
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 07:31
DaaDaa - تهران - ایران
خاک بر سر تو دختراحمق کنم که حلال حرام فهمیدی و اینقدر گاوی که نمیفهمی اون بدبخت هایی که میکشند اونوقت حتما جزو حلال حساب میشه...چقدر هم الان به اسم حلال بهت میرسند و سیراب میکنندت ...ای بیچاره نفهم ...
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 07:50
jesus_christ - وين - اتريش
هررپ - وین - اتریش . نظر شما تائید میشود. البته مسلمون‌های نفهم چچن و عرب رو فراموش کردی.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 09:19
bluestar - آتن - یونان
تو تهران هم سس کچاپ پیدا میشه ها.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 09:50
XsureX - وین - اتریش
تو ژنت کثیفتر از اوناس که هنوز با اینکه تو یه کشور دموکرات داری زندگی‌ میکنی‌، یاد نگرفتی‌ که احترام بذاری و کل مردم و نژاد یه کشورو زیر سوال نبری. تو و امثال تو هستند که از روی نادونی می‌رن به strache رای میدان (اولین کاری هم که می‌کنه بد اینکه رای بیاره پناهنده‌هایی‌ مثل شمارو میندازه بیرون) و اتریشو به گند میکشند و فقط پول پناهندگی میگیرد مفت مفت میچرخین و زبانم یاد نمی‌گیرن فقط آبروی ایرانیو میبرین. حداقل ترک‌ها و بوسنی‌ها که از روی نادونی بهشون فحش میدی ۹۰% می‌رن سر کار و پول زحمتشونو میخورن.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 10:28
بختیاری2500 - اهواز - ایران
بابا ج......اتریشی نیست..اسمشو دقت کنید...اهل بوسنی از مسلمانان ....هستند
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 11:29
shahab46 - هانوفر - المان
همه این مالشی‌ها ها را خوب یادش مانده
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 12:15
jesus_christ - وين - اتريش
XsureX - وین - اتریش. اگه سواد داشتی می‌دونستی که ژ‌ن کثیفی و تمیزی نداره. تو هم یه جیره خور بد . بختی که. نفهمیدی اسلام و اسلام گرایی چه به سرِ دنیا آورده. دمِ Strache هم گرم که. ا هر چی‌ اسلامیستِ آشغال هست رو به گند میکش.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 14:24
تیتو تیتو - تهران - ایران
گشنگی عامل اصلی ؟
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 15:06
XsureX - وین - اتریش
jesus_christ اگه بری بالاتر میبینی‌ که کی‌ از ژ‌ن حرف زده، پس حرف از سواد نزن. توام از دموکراسی‌ هیچ چیز یاد نگرفتی‌، امثال شما فقط بلدن مفت مفت بچرخن و حرف مفت بزنن، در ضمن من یه atheist هستم، میدونی یعنی‌ چی‌؟ یا برات توضیح بدم؟. فقط فرقم با شماها اینکه به کسی‌ که ضرری به من و جامعه نمیرسونه توهین نمیکنم و همرو به یک چشم نگاه نمیکنم، همه جا خوبو بد داره و به نژاد و دین و رنگ پوست هیچ ارتباطی‌ نداره. نکنه تاحالا با همه christhayi که تاحالا در ارتباط بودی همه خوب بودن؟ اگه بگی‌ آره دروغ میگی‌. مهّم انسان بودنست و بس حالا با هر مذهب، عقیده و یا نژادی.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 16:02
XsureX - وین - اتریش
jesus_christ - وین - اتریش اگر کمی‌ مطالعه داشتی متوجه می‌شدی که Strache به هیچ عنوان ضدّ مسلمون بودن یا نبودن نیست بلکه این مردک Rassist, ضد خارجی‌ حالا می‌خواد مسیحی‌ باشه یا مسلمون، به عنوانه مثل اگه یه مسیحی‌ از آفریقا هم بیاد FPÖ و Strache ضدشن، می‌تونی به Poste چند ماه پیش یکی‌ از نزدیکای Strache درباره Alaba که تو Facebook نوشته بودو بری بخونی تو شاید چشمات باز بشه.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 16:43
ozgür - تبریز - آذربایجان
harrp - وین - اتریش. مثلا خودت خیلی آپدیتی - نژاد پرست متوهم
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 18:26
principelvl - تریسته - ایتالیا
چه احمق هائی این روز ها پیدا میشوند .رفتن اونجا واسه آدم کشی و حالا پشیمانی؟ باید همانجا پوسیده و تکه تکه شوند .
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 19:03
aashena - اتاوا - کانادا
اگر اینها تو المپیک مدال میگرفتند شما اعتراض میکردید که چرا میگن اتریشی هستند؟ اما وقتی به منجلاب افتادند اصرار میکنید که اعلام کنند اتریشی نیستند. پسر من متولد کاناداست و شناسنامه و پاسپورتش اینو میگه شما بیا خلافش را ثابت کن!
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 21:51
IranUksero - لس آنجلس - ایالات متحده
در ایرانم لواشک آلو و پستهی خوشمزه هست تازه کچاپ گوجه فرنگی‌ مهرا هست که حرف نداره را بیفتین بیاین که دیر نشه
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 22:12
arman20121391 - طبس - یزد - ایران
hossein+87= - ایران - ایران - بیچاره ها اینها فقط یک قربانی اند و الان هم پشیمونند ولی راهی ندارند . ضمنا کجاش این بدبختها تو کشتن انسانها سهیم اند این دخترها که آدم نمی کشتند فقط تمایلات جنسی اون سگهای هار داعشی رو برآورده می کردند تازه مانع از ریخته شدن خون افراد می شدند چون اگه همون لحظه ای که اون سگهای داعشی تو بغل این دخترها بودند اگه سرشون گرم نمی بود خدا میدونه چندین انسان دیگه رو هم می کشتند ضمنا اینها با رفع احتیاجات جنسی اونها باعث می شدند که لااقل بخشی از نیازهای جنسیشون براورده بشه تا کمتر زنان و دختران ایزدی و سایر اسیران را به کنیزی و برده گی جنسی ببرند
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 21:03
Gachboy59 - وین - اتریش
دختر اتریشی؟؟؟!!! لابد خواهر همین پسرهست که پریروز بجرو تروریست و عضو داعش بازداشتش کردن،اسکول با 14 سال سنش میخواسته از اینترنت روش ساخت بمب رو سرچ کنه،توی تویترشم نوشته بود ؛من از اتریش متنفرم.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 23:58
Azade Avare - شیراز - ایران
حتما سوسیس آفریقایی هم دارین
شنبه 10 آبان 1393 - 04:06
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.