تصویر نگاری متهم احتمالی اسیدپاشی + تصویری که ناجا از متهم احتمالی ترسیم کرده است

پارسینه می نویسد : فرمانده ناجا در باره انتشار تصویری از متهم احتمالی اسیدپاشی تصریح کرد: با مشخصاتی که قربانیان و یا آنهایی که در معرض تهدید قرار گرفته بودند، از متهم تصویری ترسیم و تصویر نگاری کرده و آن را بررسی می کنیم. این عکس‌ها تنها به عنوان سرنخ‌ هستند و ما فعلا نمی‌توانیم در این خصوص مطلبی را قطعی اعلام کنیم چرا که متهم در همه جا با چهره باز دیده نشده است و ما تمام سرنخ‌ها را دنبال می‌کنیم و امیدواریم به زودی به نتیجه برسیم.

به گزارش مهر، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه همایش پدافند غیرعامل در جمع خبرنگاران درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در ناجا در راستای پدافند غیرعامل، اظهار داشت: خوشبختانه ما توانسته‌ایم ادبیات پدافند غیرعامل را در نیروی انتظامی در قالب فعالیت‌های خود بومی‌سازی کنیم برای مثال در پاسگاه‌های مرزی سعی کردیم بطوری غنی سازی کنیم که در مواقع بحران کمترین آسیب به نیروها وارد شود.

وی ادامه داد: این پاسگاه‌ها باید از نظر موقعیت، نقشه، مصالح و سیستم‌های هشدار‌دهنده ایمنی در سطح بالایی باشند؛ همچنین در شهرها نیز اگر حوادث طبیعی و غیرطبیعی رخ داد نباید کلانتری ما اولین جایی باشد که امداد‌خواه باشد، باید شرایطی وجود داشته باشد که اگر بحرانی به وجود آمد این واحد بتواند توانمند بوده و این مسئله به طور کامل متناسب با اولویت‌ها ما عملیاتی شده است.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: البته برنامه های پدافندی ما متناسب با اولویت ها است و در این خصوص تهران را در اولویت قرار داده ایم؛ اگر سوخت و یا برق قطع شد و یا زلزله‌ای اتفاق افتاد ابزارهایی وجود داشته باشد که بتوانیم آمادگی خود را تضمین کنیم، لذا برنامه مفصلی انجام شده است البته همه اینها در ابتدای راه قرار دارد.

احمدی‌مقدم تأکید کرد: در حوزه سایبری و ایمن‌سازی سامانه‌های وسیعی که در اختیار داریم و ایمنی‌سازی در مقابل هکر‌ها و مشکلاتی که در سازمان‌ها به وجود خواهد آمد، تضمین بخش سوخت و انرژی دستگاه‌ها و حوزه‌های مختلف دیگر که شامل 50 عنوان می‌شود و در نیروی انتظامی اقداماتی صورت گرفته شده است و یا در ابتدای راه قرار داریم؛ پدافند غیرعامل خوشبختانه امروز به متن فعالیت‌های ما وارد شده است و گستره مطلوبی در کشور پیدا کرده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص آخرین تحقیقات مرتبط با حوادث اسید‌پاشی در اصفهان نیز گفت: همچنان در حال بررسی موضوع و سرنخ‌ها هستیم و هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سئوالی درباره دستگیری مظنونانی در خصوص این حادثه افزود: اگر کسی دستگیر شود و اعتراف کند و ما در این باره به قطعیت برسیم حتما به سرعت به رسانه‌ها و افکار عمومی اطلاع رسانی می کنیم؛ ممکن است از هر کسی به موجب‌ ظن و گمان تحقیقاتی صورت بگیرد اما به معنای این نیست که این افراد عامل اسیدپاشی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص وقوع اسیدپاشی در شهرهای دیگر از جمله تهران نیز گفت: ما در هیچ شهر دیگری چنین حادثه‌ای نداشتیم، در تهران نیز یک نفر اقدام به تهدیداتی در این رابطه کرده بود که دستگیر شد. متأسفانه افرادی با انگیزه شوخی، ماجراجویی، آزار و اذیت و آب به آسیاب دشمن ریختن، خیال می ‌کنند که می‌توانند فضای ناامنی را در کشور ایجاد کنند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ما حتی در اصفهان حادثه‌ای داشتیم که خانمی ادعا کرده بود مورد اسید‌پاشی قرار گرفته، اما پس از تحقیقات از وی مشخص شد، مایع شوینده توسط این فرد به روی خودش ریخته شده اما این خانم برای جلب نظر دیگران و هیاهو راه انداختن ادعای اسیدپاشی کرده بود. این مسئله انقدر پیچیده نیست که با انجام دادن دو سه حادثه در اصفهان کل مردم احساس ناامنی کنند.

احمدی‌مقدم گفت: ما در اصفهان فضا را تحت کنترل خود داریم تا حادثه دیگری اتفاق نیفتد و با قوت نیز به دنبال کشف مسئله هستیم اما منتظریم تا پرونده به پایان خود برسد.

وی در پاسخ به سئوال دیگری درباره برخی آب‌پاشی‌ها در تهران که به قصد آزار و اذیت انجام می‌شود نیز گفت: این مسئله نیز در قالب همان بحث قرار می‌گیرد که برخی با ایجاد هیاهو به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه هستند.

فرمانده ناجا در خصوص فراخوان تجمعات در واکنش به اسیدپاشی در اصفهان نیز گفت: هر تجمعی باید با مجوز قانونی باشد و پلیس به هیچ وجه اجازه تجمع غیرقانونی را نمی‌دهد البته تمام این تلاش‌ها منشاء واحد دارد که به دنبال ترویج فضای ناامنی در کشور هستند. خوشبختانه هیچکدام از این فراخوان‌ها با اقبال چندانی روبرو نشده است.
تصویر نگاری متهم احتمالی اسیدپاشی

فرمانده ناجا درخصوص انتشار تصویری از متهم احتمالی اسیدپاشی، تصریح کرد: با مشخصاتی که قربانیان و  یا آنهایی که در معرض تهدید قرار گرفته بودند، از متهم تصویری ترسیم و تصویر نگاری کرده و آن را بررسی می کنیم. این عکس‌ها تنها به عنوان سرنخ‌ هستند و ما فعلا نمی‌توانیم در این خصوص مطلبی را قطعی اعلام کنیم چرا که متهم در همه جا با چهره باز دیده نشده است و ما تمام سرنخ‌ها را دنبال می‌کنیم و امیدواریم به زودی به نتیجه برسیم.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سئوال دیگری در رابطه با تلاش برای ایجاد ناامنی در مناطق شرقی کشور نیز گفت: ما چیز جدیدی در آنجا نداریم و حرف ها همان حرفهای گذشته است. در اعترافات گروهک ریگی دیدید که به کدام سازمان‌ها و دستگاه‌های خارجی متصل هستند و ماموریت می‌گیرند، گروه جیش‌الظلم نیز بازسازی شده همان گروهک سابق است و تلاش دشمن این است که فضا را به سمتی ببرد که کشور ایران را که در منطقه امن است ناامن جلوه دهد، زیرا جمهوری اسلامی ایران مورد حسد است و نمی‌خواهند این شرایط ادامه پیدا کند لذا اقدامات کوچکی را این گروه در مناطق مرزی انجام می‌دهند که با بزرگنمایی زیاد روبرو می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص تشکیل شورای عالی فضای مجازی و تأخیر برگزاری آن نیز گفت: جلسه این گروه قرار بود تشکیل شود اما ظاهرا به دلیل عدم آمادگی دستور کار، لغو شد اما کارگروه‌های این شورا و دبیرخانه در حال فعالیت هستند و حتی یکی از سران قوا نیز می‌تواند به جای رئیس‌جمهور آن را تشکیل دهد.

توضیح در مورد عکس منتشر شده متهم احتمالی پرونده اسید پاشی

به گزارش پارسینه به نقل از مهر، فرمانده ناجا درباره انتشار تصویری از متهم احتمالی اسیدپاشی، تصریح کرد: با مشخصاتی که قربانیان و  یا آنهایی که در معرض تهدید قرار گرفته بودند، از متهم تصویری ترسیم و تصویر نگاری کرده و آن را بررسی می کنیم. این عکس‌ها تنها به عنوان سرنخ‌ هستند و ما فعلا نمی‌توانیم در این خصوص مطلبی را قطعی اعلام کنیم چرا که متهم در همه جا با چهره باز دیده نشده است و ما تمام سرنخ‌ها را دنبال می‌کنیم و امیدواریم به زودی به نتیجه برسیم.

بر این اساس تاکنون تصویری از چهره متهم یا متهمان پرونده از سوی پلیس منتشر نشده است و عکس مذکور نیز به اشتباه به عنوان متهم احتمالی اسید پاشی معرفی شده است.

تصویر نگاری متهم احتمالی اسیدپاشی + تصویری که ناجا از متهم احتمالی ترسیم کرده است

خبرگزاری مهر پس از انتشار تصویر متهم اسیدپاشی با کراوات تصویر را از سایت خود حذف کرد

+14
رأی دهید
-158

right things - بروکسل - بلژیک
حالا چرا با کراوات؟؟؟
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 14:24
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
طرف بدون ریش اما با کروات ،!!!
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 14:14
Puzzle21 - سئول - کره جنوبى
حتما هم باید کروات داشته باشه دیگه!!!؟؟؟!!!
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 14:14
dave07 - سیدنی - استرالیا
متهم با صورته تراشیده، کت و شلوار و کروات و آرمه موساد و پیراهنه مارک کفّار اقدام به اسید پاشی‌ کرده و ماموران هوشیاره نیروی زحمت کش انتظامی و بردارانه جان برکفه بسیج او را شناسایی و در ظرفه چند روز شکل او را ترسیم کرده و او را که داشت در ساندویچی‌‌هات داگ و گوشته خوک و عرق میخورد دستگیر کردند
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 14:19
martinT - هایدلبرگ - آلمان
آقا کراوات داره، یعنی‌ استکبار،صهیونیست ،ضد انقلاب ...توهین به شعور مردم!!
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 14:20
oshtoleshang - شتوتگارت - آلمان
کراواتم زده بوده ؟ !!!!!
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 14:23
انگوری انگوری - لندن - انگلیس
با کوت و شلوار، کروات هم زده رفته اسید پاشی ! نه بابا !!!!
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 14:31
new idea - لندن - انگلستان
آقا به ما مربوط نیستا ولی بدون کراوات کمتر تابلو نمیکردید؟بهتر باورمیکردن امت گ..و حزب ا. ها،از ما گفتن، خوددانید...!
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 14:36
mohsen 22 - مانیل - فیلیپین
حتما هم یارو با کت و شلوارو کروات رفته اسید پاشیده
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 14:39
داروساز - پونا - هندوستان
به به. ریش و سبیل زده با کراوات. کار عوامل خارجیه.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 14:41
دوستدار - استهکلم - سوئد
جمهوری اسلامی حاکم بر ایران دل مردم را با این نمایشها نگاه میداران. وگرنه خودشان از همه بهتر میدانند اسید پاشی اصفهان کار نیروهای داخلی خودشان بوده است. و به چه معلوم برای اینکه راز این اسید پاشی هیچگاه برای هیچ کس روشن نگردد انجام دران این اسید پاشی را برای همیشه از بین نبرده باشند. در یک مورد با مسئولین رژیم موافقم , که اسید پاشی اصفهان کار عوامل خارجی بوده بله درست است , رژیم ایران کلی عوامل خارجی سر سپرده به خود دارد مثل افراد حزب الله لبنان مثل افراد سازمان حماس مثل شیعه یان افغانستان و یمن و عراق . درگذشته بارها نظام اسلامی ایران افراد ایرانی مخالف خودشان را توسط این عوامل خارجی سر سپرده به ترور کردن داده اند. حالا افراد کدام یک از اینها بودن فقظ رژیم جنایتکار ایران میداند.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 14:38
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
از خنده روده بر شدم. مردم رو چی فرض کردن
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 14:42
به خودم میگم - قزوین - ایران
باید به این آخوندا گفت اگه تو آیینه نگاه کنید اسید پاش و می‌بینید. آخه اینا فکر می‌کنن ملت خرن. حالا آخرش هم حتما یک بدبختی رو گیر میارن زیر زوره شکنجه بیاد بگه من اسید پاش بودم که قال قضیه‌رو بکنن.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 14:44
faranak-montreal - مونترال - کانادا
هههههههه کراواتی سامسونت هم داشت ؟
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 14:45
kambizy - الست - هلند
یک تاج پادشاهی هم میگذاشتید رو سرش که تکمیل بشه
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 15:30
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان
من یک وکیل پاکستانى میشناسم این شکلیه میخواین کت بسته بیارمش ایران؟! بگه من مامور انگلیس بودم؟ با دسترسى مردم تو ایران به اینترنت و شبکه هاى اجتماعى دیگه هیچ کس این مزخرفات رو باور نمیکنه.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 15:31
shahab46 - هانوفر - المان
خر خودتونین
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 15:16
رقص پرواز - اروپا - اروپا
شب دامادیش رفته اسید بپاشه...
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 15:35
ali922 - برن - سوئد
هاهاها خدا مردم از خنده، میخوان بگن طرف بسیجی‌ نبوده، چه مسقرن بخدا !
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 15:38
hassan5 - تهران - ایران
فرمانده ناجا لطفا اصلاح بفرمائید . اسید پاش ضد انقلاب باید پاپیون و پوشت داشته باشد کراوات دیگر کهنه شده!؟!
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 16:03
paksan - آمریکا - آمریکا
اینها بازی های سپاه هستش! تصویری که همه می دونند قربانیان اعلام کردن یک آدم ریشو بوده و دقیقاً هم گفته برای چی اینکار رومیکنه! حالا جالبه با این تصاویر سعی میکنند طرف رو فراری بدهند و مشخصه از عوامل امام جمعه اصفهان و سپاه هستند این افراد. با کروات طرف اسیدپاشی میکنه؟!خخخخ
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 16:52
oghabe - سنت گا لن - سوثیس
پس موتول ش کو؟بطری اسیدش کو؟ریش و پشمش کو؟باباش کیه ننه ا‌ش کیه؟ زبونش لهجه ش چیه ؟خودیه نا خودیه ؟چن سالشه ؟دکتره مهندسه یا تاجره ؟ رانندگی هم بلده ؟ غذا مورد علاقه ش چیه ؟ ورزش مورد علاقه ش چیه ؟
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 17:02
Azadikhah - تكسل - هلند
اسیدپاشی مثل همون پرونده های وحشیگری رژیم در قتلهای زنجیره ایه که اول به دستگاههای جاسوسی آمریکا و اسراییل ربطش دادن ولی دست آخر خورشید پشت ابر نموند و کوس رسوایی رژیم در کشتن فرهیختگان کشور بصدا دراومد!
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 17:31
Azadikhah - تكسل - هلند
بازخوانی سخنان چندی پیش امام جمعه اصفهان درباره مبارزه با بدحجابی و استفاده از نیروی قهریه: . امام جمعه اصفهان در سخنان اخیر خود دعوت به خشونت کرد: مسئله حجاب دیگر از حد تذکر گذشته است و برای مقابله با بدحجابی باید چوب‌ تر را بالا برد و از نیروی قهریه استفاده کرد. با نصیحت تنها نمی‌توان کاری کرد.امر به معروف و نهی از منکر هم زمان قدیم به صورت افرادی به نام محتسب بوده است که شلاق به دست بوده است.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 17:33
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
وقتی‌ باور عمیق آخوند تندرو و ذوب شده در فساد‌های رهبر و رژیم اعتراف میکنه این کار کثیف به دست یک گروه داخلی‌ محفلی انجام گرفته دیگه خودتون تا آخرشو بخونید،،آش انقدر شور شده که صدای شاه هم در آمده،،اسید پاش‌ها را دقیقا میشناسن اما چون آمران اسید پاشی از آخوندهای کله گنده مثل مصباح یزدی و جنتی و احمد خاتمی و دارو دست اینها بوده ،،می‌ترسن که اسید پاشان در وقت دستگیری پته اینها را رو آب بریزه،،فعلا دنبال سناریو سازی هستن جوری که نه سیخ بسوزه و نه کباب و تنها کسانی‌ که میسوزن زن و دخترانی هستن که اسید ذره ذره گوشت و پوستشون را سوزونده و یک جامعه هفتاد میلیونی هم هر ساعت در حال سوختن و دلسوزی هستن،،ای,ی,ی لعنت به خمینی و اسلام و هرچی‌ مذهب و دین کوفت و زهر ماره،تًف بر همه مذهب‌های ضدّ بشری
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 16:17
Shahin.Orel - تهران - ایران
چه جواد ! کرواتی ! عمرا مردم ایران به کمتر از با پاپیون و فراک رضایت بدن اسید روشون بریزن !
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 17:33
Azadikhah - تكسل - هلند
دو روحانی بلندپایه اصفهان، به صورت تلویحی سید یوسف طباطبایی‌نژاد را عامل تحریک «ناهیان از منکر» دانستند. در حالی که امام جمعه اصفهان، پیش‌تر گفته بود خدا در قرآن «لفظ آهن را به کار می‌برد که همه مفسر‌ان، آهن را بر برخورد جدی و شمشیر تعبیر کرده‌اند» دو روحانی بلندپایه اصفهان، به طور تلویحی گفته‌اند اسید‌پاشی‌ها از سوی چند جوان و با تحریک چند روحانی و به اسم حضرت محمد در اصفهان صورت گرفته؛ [اما] ناهیان از منکر، اجازه استفاده از «شمشیر» را ندارند.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 17:34
مترلینگ - منچستر - انگلستان
کت شلوار وکروات با موتور دوترک لابد ادیداس یا کتونی زرنگی هم پاش بوده خیلی خوشتیپ
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 17:56
Phenom - ریو - برزیل
اخه کدوم احمقی با کراوات سوار موتور میشه؟خخخخخ…..
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 18:13
amir-amir - تورنتو - كانادا
این همان مامور موساد است قبلا ٦ ماه تو بیت رهبرى بوده سمت باغبانى داشته معلوم نیست چه کسى او را استخدام کرده بود و چگونه از مراحل سخت گزینش عبور کرده٫ الله اعلم
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 18:10
invincible - مینستا - آمریکا
ما باید به مردم ایران افتخار کنیم چند روز پیش در یک تصادف رانندگی‌ بطور تصادفی چند نفر که در ماشینشون اسید بود توسط مردم دستگیر شدن که به مأموران دولتی سپرده شدن، ولیکن پلیس این افراد قاتل رو آزاد کرد.اگر ماها بودیم همونجا ممکن بود اونها رو به قصد کشت بزنیم!! من فکر می‌کنم دیگه نرم بودن و انسانیت مردم در مقابل این رژیم دجال بسه و باید مردم این جنایت کارهارو به سزای عمل کثیفشون برسونن--
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 18:13
raha1984 - هامبورگ - المان
هاها مسخره های احمق !! کراوات براش زدن که باز بندازن گردن استکبار خارجی به قول خودشون !!
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 18:15
dark night - تهران - ایران
متهم کراواتی احتمالا از کشور هند یا پاکستان بوده.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 18:19
shayan_mehran - تهران - ایران
یعنی طرف باکراوات سوارموتورمیشده اسید پاشی میکرده بابا خداشفاتون بده گرچه قیافش شبیه شکنجه گرای اطلاعاتیه حکومته
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 18:21
persik - کیف - اکراین
آقا این ملت یکبارسال ۵۷خر شدن حالا هم مثل خر پشیمونن دیگه تابلو خرشون نکنید،نسل امروزی دیگه خر کردنش سخته،یه راه حل بهترپیدا کنید۰
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 18:30
darih - کالیفرنیا - امریکا
تقصیر کراواتی هاست نه امر به معروفی ها. اسید پاش آزاد است و آنها آبرو از شهروندان خویش می برند!. برای اینکه بگویند اسید پاشیدن به صورت دختران هیچ ربطی به ماجرای امر به معروف و چهره های مذهبی که نهی از منکر می کنند ندارد عکس یک فرد با کراوات را در خبرگزاری مهر و سایت های محافظه کار منتشر کرده اند و نوشته اند. چهره اسیدپاش احتمالی کشف شد. اما دقایقی بعد از سوی کاربران شبکه های اجتماعی کشف شد که این عکس مربوط به به دکتر علی جلالی عضو هیات مدیره انجمن علمی استاندارد ایران است.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 18:40
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
جان خودم این اون باور عمیقه ست!
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 18:44
golchin - تهران - ایران
کمبیزی ۲ ساعت از کامنتی که گذاشتی می‌خندیدم خیلی‌ باحال بود ‌ها ها ها
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 19:26
golchin - تهران - ایران
کمبیزی ۲ ساعت از کامنتی که گذاشتی می‌خندیدم خیلی‌ باحال بود ‌ها ها ها
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 19:27
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
خدایا شر اسلام و مسلمین را از سر ما کم کن آمین
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 20:01
mammal - لندن - انگلیس
میخوان بگویند هر کی‌ کراواتی هست مسئول فتنه و مامور سیا هست. کور خوندین
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 20:04
irani iran - آمریکا - آمریکا
نه بابا دیگه جدی جدی معلوم شد اینا فکر کردن رو پیشونی ما نوشته اسکل ،،، هههههه
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 20:30
bina20 - تهران - ایران
برای اینکه به مردم القا کنند که اسید پاش اصلا انگیزه ایدئولوژیک نداشته و حتما عامل بیگانه بوده چه عکس مسخره ا ی جعل کردند
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 18:56
cobalt3 - کرج - ایران
بد سوتی داد پلیس ایران این عکس متعلق به مدیر استاندارد آب بوده و یه شخصیت علمی بین المللیه عجب رسوائی بزرگی صد رحمت به آسپیران غیاث آبادی.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 19:00
مونیکا بلوچی - کرج - ایران
دقیقا شبیه همون سخنگوی مجاهدین خلق هست که در جواب آقای نوری زاده که می گفت آیا آقای رجوی زنده هست یا مرده طفره می رفت و اراجبف می بافت. https://www.youtube.com/watch?v=wFBoPhmNyxU
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 17:54
shirzan48 - بروكسل - بلژيك
این شکلش کردند که مثلا بگند از خارج اومده و سیاسیش کنن و قال قضیه را بکنن
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 20:34
cardenas - تهران - ایران
یه دفه عکس شهرام همایون رو میذاشتن خیال همه رو راحت میکردن !۱! چقدر عوضین این آشغالا
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 20:45
shirzan48 - بروكسل - بلژيك
مرحوم مرتضی‌ سربندی نیست ؟؟ ههه
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 20:40
cobalt3 - کرج - ایران
عکس متعلق است به دکتر علی جلالی عضو هیئت مدیره استاندارد ایران و نماینده یک سازمان جهانی و مدیر عامل یک کمپانی در انگلیس احتمالا اسید پاشی رو بعنوان شغل چهارم انتخاب کرده برادر پلیس خسته نباشی کبلائی
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 20:51
shaboruz - پاریس - فرانسه
هاهاها اینا مردمو چی فرض کردن ؟؟؟؟؟!!!!!!!!
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 21:01
Azadikhah - تكسل - هلند
تصاویر نقاشی شده شخصی را به اتهام متهم اسید پاشی در اصفهان منتشر کردند که مشخص شد او دکتر علی جلالی، عضو هیئت مدیره سازمان استاندارد ایران، مدیرعامل کمپانی دی ای اس در انگلیس و همچنین نماینده سازمان جهانی آی ار سی ای است.سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروهای انتظامی ایران نیز در مصاحبه‌ای درباره تصویر منتشر شده گفت این تصویر صد در صد نیست و فقط برآوردی است از اظهارات قربانیان اسیدپاشی درباره هویت فرد مهاجم!
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 21:35
choob shoor - تارانگا - نیوزیلند
پسر این خوده خودشه فقط خط کراواتش با خط پیراهنش یه کم جا بجا شده!!!!
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 07:47
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
برادران عرضش‌ی ساندیسی جنگنده و فدای ابودأیش و بی‌ فکر عمیق هم از این فضاحت و آبروریزی جرات اینکه حتی دو کلمه بنویسند را ندارن،،آخه با چه رویی میخوان این گندو لاپوشانی کنن،داستان انقدر ناشی‌ وار بوده که با ماله کشی‌ هم نمی‌شه اونو رفعو رجوع کرد،،کاربران سایبری خدایی خودتون را واسه چه کسی‌ بی‌ آبرو کردین?،فقط میشه گفت:پدر پول بسوزه بسوزه
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 16:50
باور عمیق - قم - ایران
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران .. اول اینکه آخوند نیستم . و دوم اینکه ذوب در ولایت هیچ کس به غیر از معصومین نیستم سرانجام اینکه کلامی حرف از گروههای محفلی نزدم . یه مشت چرت و پرت و دروغ رو به من نسبت دادی . چیزی که من گفتم و هرگز هم اونو پس نمیگیرم این بوده : انتساب این حرکت به انصار حزب الله احمقانه است . به هیچ عنوان نمیشه قبول کرد که این کار ، کار سرویس های بیگانه و یا ضد انقلاب باشه . به شخصه اعتقاد دارم این کار ، کار عوامل وابسته به یکی از گروههای سیاسیه . در ضمن حقیقتا این جنگولک بازی ها و عدم اعلام مقصران این جنایت را تنها یک نمایش و یک لکه ننگ برای نیروهای نظامی و امنیتی میدانم . اختلافات شدیدی درباره این موضوع به وجود آمده . گزارش محسنی اژه ای تهیه و قرائت شد . دستور برخورد و معرفی بدون اغماض صادر شده . منتظر باش . بزودی خبرشو میشنوی . عجله نکن
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 18:30
باور عمیق - قم - ایران
شغال سرخ - ایران .. اگر تنها هنر تو ابراز تنفر و نارضایتی از اقدام اسید پاش و بی کفایتی کلهم اجمعین نظام در اینباره بوده ، بنده به شخصه قبل از تو هنرآفرینی کرده ام . شغال سرخ - ایران .. اما اگر در تلاشی موضوع اسید پاشی انجام شده توسط یک کم خرد بی شعور از تیپ و قماش فکری خودت رو وسیله ای قرار بدی که امثال من رو بخوای باهاش به چالش بکشی ، مطمئن باش آب در هاون میکوبی . کاری نداره که . این تو و این من و این کل این سایت . تو داخل ایران . منم داخل ایران . یه روز هماهنگ کن بیایم جفتی تو اسکایپ 10 دقیقه به کل نظام بابت این اتفاق بد و بیراه بگیم . اگر من آخوند ذوب در ولایت نیومدم دیگه تو این سایت پیدام نمیشه . اگر تو اومدی هم من دیگه پیدام نمیشه . قبول؟ مرد باش و یک بار هم که شده یه مردانگی از خودت نشون بده . بعدشم فیلمشو میزنیم تو یوتیوب و لینکشو اینجا میزاریم .. گاگول .. من ذوب در ولایت نیستم . تویی که ذوب در حماقتی ، در جهالتی ، در فضاحتی
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 18:39
باور عمیق - قم - ایران
آره جان عمه خانومت ، خود خودمم
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 18:42
باور عمیق - قم - ایران
جناب سرخ .. من به سهم خودم از تمام وحوش بابت جعل چنین افتخاری توسط شما ، عذرخواهی میکنم
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 18:56
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.