سخنان بی‌سابقه پاپ فرانسیس در تایید بیگ‌بنگ و تئوری تکامل.

+53
رأی دهید
-14

hassan5 - تهران - ایران
پاپ از ایت الله ها خیلی زرنگتر هستند پس از مقاومت درجریان کروی بودن زمین متوجه شدند که در مقابل علم توان ایستادگی ندارند.برای ادامه حکومت بر مسیحی ها با علم و دانش همراه شدند.برعکس مسیحی ها مسلمانان بر طبل جهل با تمام قوا میکوبند و باسنگسار و سربریدن امر بعروف ونهی از منکر کماکان در 1400 قبل زندگی میکنند
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 11:56
آریان هامبورگ - هامبورگ - آلمان
این پاپ در مسیر سیاستهای آمریکا قدم برمیدارد. پاپ قبلی چون مخالف بعضی از نظریه ها و سیاستهای آمریکا بود، مجبورش کردن که به دلیل بیماری و ناتوانی جسمی بدلیل کهولت سن، کنار بکشد و دیگری جایش را بگیرد. سیاست یک بازی عجیب و مضحکی است.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 12:05
humans win - فرایبورگ - سویسس
این که همش تناقض گفت . اصلا خودش فهمیده چی گفته هاهاها
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 12:34
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
حسن5- هفته پیش اینجا از انجیل آیه آوردم که سنگسار حکم صلیب پرستان است و در قرآن همچین آیه ای نیست. ولی در قرآن در باره آفرینش این آیات هست : جهان را مانند گلی باز کردیم (انفجار بزرگ) جهان را وسعت میدهیم (انقباض) همانطور که آن را آفریدیم، دوباره برمیگردانیم (چاله سیاه) یا همان قیامت. این نشان آسمانی بودن قرآن کریم است. پس بی ایمانان ایمان آورید که قرآن کلام الله است. البته در قرآن آیات علمی فراوان است.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 14:53
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
humans win - فرایبورگ - سویسس هیچ هم تناقض نگفت. این آخوندها صبح تا شب تناقض میگن از شما خبری نیست..
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 15:09
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
آریان هامبورگ - هامبورگ - آلمان میشه دقیقا بگی‌ سیاست آمریکا چی‌ هست که پاپ در مسیرش قدم بار میداره؟؟
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 15:11
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
hassan5 - تهران - ایران پاپ کدام حکومت رو بر مسیحی‌‌ها داره؟ یک کم مطالعه بد نیست.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 15:12
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
حسن5- هفته پیش اینجا از انجیل آیه آوردم که سنگسار حکم صلیب پرستان است و در قرآن همچین آیه ای نیست. ولی در قرآن در باره آفرینش این آیات هست : جهان را مانند گلی باز کردیم (انفجار بزرگ) جهان را وسعت میدهیم (انقباض) همانطور که آن را آفریدیم، دوباره برمیگردانیم (چاله سیاه) یا همان قیامت. این نشان آسمانی بودن قرآن کریم است. پس بی ایمانان ایمان آورید که قرآن کلام الله است. البته در قرآن آیات علمی فراوان است.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 14:54
humans win - فرایبورگ - سویسس
winnie1987 - بیرمنگهام - یوکی عزیز خوندی متن رو ؟ از یه طرف میگه انسان رو خدا افریده از طرف دیگه با قبول نظریه تکامل کیگه نیست عزیز هیجان زده نشو اول بخون بعد فکر کن و بعد نظر بده .
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 16:09
hassan5 - تهران - ایران
winne1987-بیرمنگهام-یوکی لغت حکومت شاید نارسا باشد ولی سوئ استفاده سردمداران ادیان( بعنوان چوپان )از مردم عادی ساده لوح (بعنوان گوسفند)در طول تاریخ بر کسی پوشیده نیست.یکم مطالعه صحیح ضرر نداره؟!.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 16:42
hassan5 - تهران - ایران
ضمنا هیچ فکر کردی که واتیکان بچه علت اختراع شد؟؟؟(برای کم کردن شر بزرگان مسیحی)
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 16:56
danial nabi - استكهلم - سوئد
آریان هامبورگ - هامبورگ - آلمان کاملا درست میگویید، اگر حیات وسط واتیکان را دیده باشید، آنجا علامتیست به نام ابلیس، این نشان در مصر باستان، نشان خدا بودن انسان بوده که بعدها این نشان به سراسر دنیای غرب منتقل میشود، که امروزه ابلیس که در ۵۰ کشور دنیا از جمله،، آمریکا واشنگتن واتیکان نروژ سوئد آلمان فرانسه،و.......... وجود دارد و همینطور نظریه کاملا اشتباه داروین الگویی شده برای کم رنگ شدن ادیان، در کلّ این فراماسون‌ها بودند که این نظریه را به خورد کشور‌ها دادند و مردم در خواب سنگین خرگوشی به سر میبرند، پاپ هم دست نشانده صریح آمریکاست، اطلاعات بیشتر در مورد ابلیس را میتوانید در گوگل سرچ کنید که حرف‌های من را تصدیق می‌کند.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 18:26
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
hassan5 - تهران - ایران در ضمن دلیل اختراع واتیکان از نظر شما هم فقط یک نظر شخصی‌ برای شما هست، و هیچ جای دیگیی‌ عنوان نشده و پشتوانهٔ‌ علمی‌، حقوقی یا تاریخی‌ هم نداره.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 21:14
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک از ... شما در موردِ سنگسار فیض بردیم! با این حساب ایران ، عربستان ، قطار و بسیاری از کشور‌های اسلامی از انجیل پیروی میکنند و قرآن را خیار هم حساب نمیکنند !
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 20:59
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
danial nabi این ۵۰ کشور که شما می‌گویید اتفاقا همان کشور‌های اسلامی هستند که میوه ابلیس در آنها معلوم است ! و برده ادلییس هم همین محمدِ شمست که مخالفینِ خود را میکشت و به گردنِ خدا می‌‌انداخت تا خدا را بد نام کند ! مسیح گفت هر درخت را از میوه ا‌ش بشناسید ! جلال بر نامِ مسیح ، خداوندِ صلح و آزادی ، امین !
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 21:07
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
danial nabi - استکهلم - سوئد فرق معامله این هست که این کشورهای که نام بردی اکثرا کمابیش در آزادی و خوشبختی‌ هستند. ولی‌ در ایران که مجسمه ابلیس نیست و حکومت در دست شماست چرا جرم و جنایت و فقر و خشونت و بیچارگی رو به فزونی هست؟؟ شما با این حرفها اکثر مردم رو از کلیت ادیان زده کردید، اگه کثافت کاریهای خودتون رو به دین ربط ندید و اعمال زشت خودتون رو با آب تقدس شستشو ندید این معضلات پیش نمیاد. پاپ هم دست نشانده صریح آمریکا هست چرا که موافق جمهوری اسلامی نیست؟ همین حرفهای بچگانه و سؤظن شما‌ها هست که مردم از هر چی‌ دین هست متنفر شده‌اند نه تبلیغات دشمن فرضی‌.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 21:26
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
فدای آقا - اودنسه - دانمارک تفسیر من از همین آیه خودت: جهان را مانند گلی‌ باز کردیم (جهان با دریافت نور و آب و کود رشد کرد و باز شد) جهان رو وسعت میدهیم (اول اول از مکه تا مدینه فقط وجود داشت ولی‌ ما بقیه کشور‌ها رو بهش اضافه کردیم) همانطور که آن را آفریدیم باز میگرنیم (نور و آب و کود نمیدیم تا دوباره بسته بشه).. اون هم انقباض نیست انبساط هست، آیه علمی‌ هم فراوان نیست، بلکه به تو اینطوری گفتن چون خودت زحمت ندادی بخونیش.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 21:00
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
humans win - فرایبورگ - سویسس خودت متن رو خوندی؟؟ «وقتی درباره تکوین آفرینش می‌خوانیم٬ این خطر وجود دارد که خداوند را همچون جادوگری تصور کنیم که عصایی جادویی دارد و قادر به انجام هر کاری هست؛ اما این‌طور نیست.». به گفته او خدا انسان‌ها را آفریده و به آنها اجازه داده تا بر اساس قوانین درونی که در هر فردی نهادینه شده٬ برای توسعه و تکامل خود اقدام کنند و به رضایت برسند.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 21:02
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
hassan5 - تهران - ایران اتفاقا مطالعه برای کسی‌ ضرر نداره منجمله خودت. تنها حکومت دینی در تاریخ جمهوری اسلامی هست، هیچ کشوری در طول تاریخ اداره خودش رو به دست کلیسا نداده. اگه منظورت قرون وسطی هست که باید بدونی حکومت محلی در دستان لردها یا اربابها بوده و حکومت بر لردها در دست پادشاه. این وسط کلیسا نقش حمایت از این نوع حکومت رو داشته، بله، ولی‌ اساسا این که شما بگی‌ فقط کلیسا مردم رو اغفال میکرده کمی‌ سبک به نظر میاد. این رو بدون که از عصر رنسانس کم کم نفوذ و قدرت کلیسای کاتولیک از بین رفت یعنی‌ از تقریبا ۵۰۰ سال پیش. این رو بدون که کلیسای کاتولیک از آغاز تا الان عنوان ((ولایت)) بر مردم رو استفاده نکرده، بنابرین شما نمیتونی‌ اون چیزی رو که الان در ایران می‌گذره به کلیسای کاتولیک ربط بدی.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 21:13
windy1234 - لندن - انگلستان
اتفاقا یکشنبه گذشته یه فیلم گذاشته بودن توی چرچ، که فکر میکنید خدا چیه؟ یه مرده تو آسمون، مادر خلقته؟ یا......خیلی چیزهای دیگه.آخرش هم به این نتیجه رسیدن خدا قدرت لایتاناهیه ،خورشیده، آسمونه، و کل کایناته....البته من خودم از قبل به همین موصوع معتقد بودم ولی خیلی تعجب کردم
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 23:04
faranak-montreal - مونترال - کانادا
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریک-خیار را خوب اومدی خخخ
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 23:10
آریان هامبورگ - هامبورگ - آلمان
danial nabi - استکهلم - سوئد. ممنون از شما که روشنفکرانه به موضوع نگاه کردید
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 22:54
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
امید پر جلال/لس آنجلس - دیدی دیگه جز اقرار چاره ای نداری. دیگه در این دوره زمانه ای که کودکان هم با اینترنت آشنایی دارند، نمیتوانید مردم را فریب دهید. حالا خودت تو خیابونا راه میری، عینک آفتابی میزنی، که زاویه و فوکوس چشات مشخص نباشه؟ چون عیسی ابن یوسف این رو هم گفته : اگر دید زدی با نیت شهوانی، چشموت ر از حدقه دربیار. سند بیارم از انجیل یا اینم رو مثل آیات سنگسارتون قبول میکنی؟
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 22:54
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
hassan5 - تهران دوست هم کیشم به تو جوابهایی را داد که از شنیدنِ آن لرزه به جانت افتاده و یک مورد را نیز من اضافه می‌کنم. تو به جای دلیلِ پیدایش واتیکان با دنبال دلیلِ اختراع اسلام و منشأٔ آن باش ! اسلام تلفیقی ناقص از مسیحیت و یهودیت است که برای مقابل با مسیحیت قدرتمند به وسیله خاخام‌های یهودی اختراع شد و به محمدِ تاجر داده شد تا با استفاده از پول‌های خدیجه زن ۴۰ ساله ا‌ش و نیز بی‌ سوادی اعراب ، جلو پیشرفتِ روز افزون مسیحیت را لا عقل در عربستان بگیرد ! اتفاقا بر عکس ادعای شما در موردِ واتیکان ، این ادعا هم پشتوانه تاریخی‌ دارد و هم علمی‌ ! حلا دیگه دمتو بذار رو کولت و برو !
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 23:19
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
فدای آقا - اودنسه - دانمارک مسیح ابن یوسف رو نمیدونم ولی‌ عیسی مسیح همچین حرفی‌ نزده.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 03:15
OzveMardom - پاريس - فرانسه
این چی‌ میگه؟ دین میگه ادم و حوّا. علم میگه تکامل. کجای این دو تا در یک راستا است؟
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 08:41
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. پلفوسور بعد از این!!! وسعت میشه انبساط نه انقباض که تو پرانتز نوشتی! هر وقت گفتی کوهها چه جوری میخ های زمین هستن و چرا منشأ باران رو از آسمون میدونن نه آبهای روی زمین، نظر قران رو هم راجع به بیگ بنگ قبول میکنیم! ناقلا شامورتی میشدی بد نبودا!!! ببین! این اراجیف رو علوم کلاس دوم هم قبول نداره! کل قرآن رو هم جمع بزنی یه آسپیرین واسه سر درد نمیشه!
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 07:12
سرسره - اهواز - ایران
درهیچ دینی به اندازه اسلام مردم گوسفند وبرده خدا حساب نشده اندواز بیسوادی وساده لوحی انها سوء استفاده نشده و روحانیت اکثرا کم سواد مسلمان هرگز در فهم مطالب علمی وتطبیق ان با اصول خلقت به گرد پای کشیشان مسیحی نمیرسند
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 08:23
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
بمیر بابا. علم هرچی کشف کنه شما آخوندا میتونید دین رو بپیچونید چون هیچ پایه و اساس علمی نداره و بر اساس تخیلات بشر ساخته شده.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 09:29
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک میشه بگی این قسمت ها به کجای علوم میخوره؟ سوره 5 مائده، آیه38: دستِ مرد و زنِ دزد را به کیفرِاعمالشان ببرید؛ این عقوبتی است که الله بر آنان مقرر کرده و الله مقتدر وداناست/ سوره 5 المائده، آیه44: در تورات به بنی اسرائیل حکم کردیم که نفسِ قصاص کنند چشم را در مقابلِ چشم و بینی را به بینی وگوش را به گوش و دندان را به دندان و هر زخمی را قصاص خواهد بود/ سوره (4) النساء، آیه 89: با نامسلمانان دوستی نکنید تا ایمان آورند و اگر باز از ایمان برگشتند، آنها را بگیرید وبکشید، چون آنها دوست ویارِ شما نیستند../ سوره بقره آیه 223 صفحه 36: زنانتان کشتزار شما هستند. هرجا که خواهید به کشتزار خود درآیید. و برای خویش از پیش چیزی فرستید و از خدا بترسید و بدانید که به نزد او خواهید شد. و مومنات را بشارت ده/ سوره النساء آیه ۳۴: و آن زنان را که از نافرمانیشان بیم دارید، اندرز دهید و از خوابگاهشان دوری کنید و بزنیدشان. اگر فرمانبرداری کردند، از آن پس دیگر راه بیداد پیش مگیرید. و خدا بلند پایه و بزرگ است ........
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 09:40
humans win - فرایبورگ - سویسس
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا شما که زحمت کشیدی لطفا آیه بعدش رو هم بذار مایده 39 و هر کس که بعد از ستمش، توبه و درستکارى پیشه کند، خداوند از [گناه‏] او درمى‏گذرد، چرا که خداوند آمرزگار مهربان است‏ . مایده 44 و در آن بر آنان مقرر داشتیم که جان در برابر جان، و چشم در برابر چشم و بینى در برابر بینى و گوش در برابر گوش و دندان در برابر دندان و نیز همه ضرب و جرحها قصاص دارد، و هرکس که [از قصاص‏] درگذرد، این [عفو] در حکم کفاره [گناهان‏] اوست، و کسانى که بر وفق آنچه خداوند نازل کرده است، حکم نکنند، ستمگرند . عزیز آقای سبز کم رنگ سفسته نکن اگر داری آیه قرآن رو میذاری کامل بنویس نه اونجاش که فقط به نفع تو باشه . تو مثل ملاها از قرآن نقل قول میکنی . بابا زرنگ
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 11:18
hassan5 - تهران - ایران
امید پور جلال .امریکا سگ زرد برادر شغاله . همه این بازی ها برای سواری گرفتن از افراد ساده لوح مثل شما است.یادت باشه برای سواری گرفتن یکعده از راست سوار میشند یکعده از چپ.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 11:48
hassan5 - تهران - ایران
شما دو تا کاسه داغ تر از اش گوسفند هستید یا چوپان؟؟؟
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 12:10
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
فدای آقا - اودنسه - دانمارککم آوردی قاط زدی ؟ آخه بی‌ سوادی ِ تو تا حدی است که آقای خودت رو هم به ضدیت با اسلام محکوم میکنی‌ ! آور برو به سید علی‌ جونت بگو که سنگسار در قرآن نیست بد ببین کی‌ چشماتو از حدقه در میآ‌ره ! لطفا اون آیه رو هم که گفتی‌ اینجا بنویس! آقای بی‌ سواد ، چنین چیزی در انجیل وجود نداره مگر اینکه منظورت انجیلِ قلابی برنابا باشد ! اما اون خزی که از جاش باید در بیاد زبانِ موجوداتِ دروغ گوی مثل تست !
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 11:25
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
سبز کم رنگ - خیلی دوست داری رسوا شی! یا علی، این گوی، اینم میدان. بزار جواب فقط یکیش رو بدم، بقیه اش رو هم یکی یکی سوال کن تا جواب بگیری. بله، زنهای شما کشتزار شما هستند. یعنی تخم بکار، محصول تحویل بگیر. و خداوند شرایط دخول رو هم توضیح داده در آیات قبلی. از همان دری که بر شما جایز است نه از اون دری که در افکار شما شهوت پرستها هست. حالا تو که خودت رو به اون راه میزنی که قرآن رو نمیفهمی، اون مشکل از خودت هست. چون خداوند فرموده : قرآن را ساده نوشتیم تا همه متوجه شوند.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 13:08
faranak-montreal - مونترال - کانادا
واه واه اینجا را باش مولا بازاره جنگ ملاهاست
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 16:01
faranak-montreal - مونترال - کانادا
واه واه اینجا را باش مولا بازاره جنگ ملاهاست
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 16:01
باور عمیق - قم - ایران
قبلا هم خیلی ها این صحبت ها رو مطرح کرده بودند از جمله شهید مطهری دقیقا همین نظر رو درباره نظریه تکامل مطرح کرده ...
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 16:40
باور عمیق - قم - ایران
(1)و اما خطاب به اون احمقی که به پیامبر اسلام توهین کرده در نوشته هاش . انجیل برنابا که اصیل ترین انجیله چون در آن به روشنی به ظهور پیامبر خاتم اشاره کرده از دید شماها شده انجیل قلابی . خیلی جالبه . عقاید کثیف و منحرفانه شما مردم ضد دین و ضد خدا امروز به اسم مسیحیت همچنان نفس میکشد اما دریغ از ذره ای تفکر . اما چرا ادعا میکنم عقاید کثیف و انحرافی؟
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 17:05
باور عمیق - قم - ایران
(2) آهای omid por jalal .. اگر مرتضی مطهری میاد و در تایید نظریه تکامل مینویسد میتواند و میتواند . اما پاپ محترم شما خیلی خیلی بیجا میکند . چرا؟ چرا بیجا میکند ؟ عرض میکنم . پاپ احمق تر از حضرت شما میگوید : ((( او همچنین گفت: «نباید خداوند را جادوگری ببینیم که با عصای جادویی‌اش می‌تواند دست به هر کاری بزند.» ))) . سوال : جناب پاپ ، لطف کنید پاسخ دهید . جناب پاپ شما که با ابراز چنین عقاید روشنفکرانه ای ابراز فضل میکنید پس بفرمایید ((عیسی بن مریم )) مطابق با نظریه تکامل چگونه به وجود آمد ؟؟ جناب پاپ . خدا که چوب جادویی ندارد . بنا هم که بر نظریه تکامل است . جناب پاپ . بفرمایید ((عیسی بن مریم )) چگونه به وجود آمد ؟؟ جناب پاپ . آیا نباید از گفتار شما نتیجه بگیریم که عیسی بن مریم زنازاده بوده؟ جناب پاپ ..
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 17:05
باور عمیق - قم - ایران
(3)تو که نقش قدرت لایزال الهی را ندیده میگیری و برای تطهیر چهره کثیف کلیسا سعی در مدرن نمودن نظریات کلیسا داری و میخواهی با عوام فریبی و طرح جملاتی چون هدیه بودن اینترنت از جانب خدا و اینکه نباید فکر کنیم خدا موجودات را میتواند به یکباره از عدم خلق کند ، چرا فراموش کردید که اصل و اساس مسیحیت از معجزه تولد مسیح آغاز شد؟ آیا نعوذ بالله ( به استعاره ) همان چوب جادویی خدا که ما مسلمین به آن معجزه میگوییم او را خلق نکرد؟ اصلا جناب پاپ احمق . مگر نوزاد در گهواره سخن میگوید یا مگر میتوان با دم مسیحایی مرده زنده کرد؟ جناب پاپ نمونه این چوب مگر در دست موسی نبود؟ جناب پاپ احمق . یک مسلمان کم سواد از شما یک سوال دارد : بفرمایید با احتساب تایید نظریه تکامل در خلقت موجودات ، تولد عیسی از مادر باکره اش مریم را چگونه از نظر علمی توجیه میکنید ؟؟؟؟ انطباق این رویداد با نظریه تکامل از جانب شما چگونه بوده؟؟
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 17:06
باور عمیق - قم - ایران
(4)نکند بیایی و بگویی از میلیونها سال قبل دخترانی در طایفه مریم باکره بوده اند که بدون آمیزش با مردان موجوداتی مثل میمون و گوریل میزاییده اند اما به مرور زمان و با تکامل موجودات ، مریم اولین کسی بود که بجای گوریل ، عیسی زایید .. ( با عرض ادب فراوان به محضر پیامبر آسمانی حضرت عیسی بن مریم و مادر پاک و محترمش ، بانوی بهشتی ، مریم مقدس و با سلام و درود به محضر خاتم سلسله انبیا محمد مصطفی ، نور دو عالم صلوات الله و سلامه علیه و لعنت الله علی اعدائهم اجمعین )
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 17:06
باور عمیق - قم - ایران
به قطع و یقین اگر کل قرآن رو جمع بزنی نه یک آسپرین بلکه حتی نصف آسپرین هم برای سر درد شما نخواهد شد . چرا؟خب واضح و مشخصه . اولا قرآن نه دوای سر درد بلکه دوای تمام دردهاست . درد کدام است؟ سر درد؟ نه شازده . نه تو سر داری و نه درد تو سر درد است . درد تو حماقت است . دوایش هم آسپرین نیست . دوایش تفکر است . تفکر برای تو ممکن است؟ خیر . مگر نمیدانی خداوند شما را به چهار پایان تشبیه کرده . چرا؟ چون وجه مشترک شما نیاندیشیدن است و جفتک پرانی . هر موقع به نقش کوهها در حفظ ثبات زمین پی بردی و هر موقع به کاربرد تشبیه در ادبیات آگاه شدی ، آنگاه خواهی فهمید که معنای اینکه کوهها چونان میخها حافظ ثبات و ایستایی زمین هستند یعنی چه . فعلا شما در مرحله حیوانی حیاتت هستی . انشالله با معجزه الهی یک روزی وارد مرحله انسانی زندگی بشی . شما هر موقع قرآن رو دقیق مطالعه کردی و آیات مربوط به خلقت آب و نقش ابرها در بارش باران را خواندی آنموقع بیا و افاضه کن .
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 17:19
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
humans win - فرایبورگ - سویسس وفدای آقا - اودنسه - دانمارک/ اونقدر آشکارا قرآن تون فرمان قتل صادر کرده که اصلا شماها مقصر نیستید چیزی را که بهش اعتقاد دارید همانند داعش اجرا میکنید. کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی رو که خودش رو به خواب زده هرگز!! داعش همان کاری را طبق قرآن انجام میده (کسی که همانند توی مسلمان فکر نمیکند بکش) که امثال شما با ایران 1400 سال پیش کردن.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 17:25
باور عمیق - قم - ایران
OzveMardom - پاریس - فرانسه . قبلا هم نفرات زیادی از روحانیون مسلمان هم ، نظریه تکامل رو نقد و عده ای آن را تایید کرده و در این راستا زیاد نوشته اند . پاپ هم همان را میگوید اما کاملا منحرف . اما به طور خلاصه در جواب سوال شما : نکات مبهم را با مطالعه کتاب آقای مطهری تا حدود زیادی میتوانی پوشش دهی . نظریه تکامل یا بهتر بگوییم فرضیه تکامل از دید خیلی ها هیچ گونه تضادی با دین ندارد اما متاسفانه ورود نظریات و اسراییلیات به گفتار داروین سمت و سوی اصلی آن را تغییر داد . به عنوان مثال : علامه مجلسی در بحار الانوار ( علامه مجلسی چیزی در حدود ( دقیق تو ذهنم نیست) 130 سال قبل از داروین مرد) حدیثی از امام محمد باقر نقل میکند : انسان امروزی نسل هشتم از انسان اولیه است و نسلهای قبلی همگی منقرض شدند
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 17:55
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
باور عمیق - قم - ایراناحمق خودت هستی‌ که فرمایشاتِ مرا تحریف میکنی‌ ! من جوابِ بیسوادیِ دوستت رو دادم حتا یک کلمه هم راجع به سخنانِ پاپ چیزی ننوشتم ! کم آوردی چرا مغلطه میکنی‌ ! تو برو به دوستت پرخاش کن که میگه آقا احکامِ انجیل رو در ایران اجرا میکنه ! من مثل شما مسلمین نیستم که پیرو کلیسا ، مسجد ، یا علی‌ و محمدِ مرده باشم ! من پروِ مسیح ، خداوندِ آزادی هستم. حالا برو اب‌و بریز اونجا که میسوزه !
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 18:39
باور عمیق - قم - ایران
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا .. هر موقع این عبارت رو میشنوم که یکی به یکی میگه : تو توی خوابی و به این خاطر نمیفهمی ، یاد موقعی می افتم که مثل تو فکر میکردم مومنین خوابند و امثال من بیدار .. بعد از یه مدتی ، تازه فهمیدم کاملا بر عکسه و این مومنین بودند که بیدار بودند و من خواب .. و بعد از مدت کوتاهی فهمیدم که هنوز هم مومنین هستند که بیدارند و من خواب . شب بخیر عزیز . وقت خوابه . هر وقت تصمیم گرفتی بیدار بشی ، قدری مطالعه کن و توضیحات و استدلالهای دیگران را هم گوش بده .
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 18:50
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
hassan5 - تهران - ایران چند بار سوارت شدن که میدونی‌ از چپ و راست سوارت شدن چه معنی‌ میده ؟ ببین از اونجا که کارِ شیطان تحریفِ حقیقت است ، تو هم داری از همون روش استفاده میکنی‌ ! مسیح به ایماندران نگفت گوسفند بلکه گفت شما گوسفندانِ من هستید و من شبانِ شما هستم ! این یعنی‌ ایماندران پاک و معصوم و مانندِ گوسفندان مفید هستند و مسیح نیز ما را از وجودِ گرگها در امان می‌دارد ! اتفاقا بر عکسِ آنچه در مغزِ تست ،این الاغ‌ها و اسب‌ها و گاو‌ها هستند که بر دهنشان افسر میزنند ، اما گوسفندان همیشه آزاد هستند ! ضمنا من ترجیح میدهام گوسفندِ گله مسیح باشم تا خرِ دجّال ! تو برو مواظب باش بازم امثالِ لنین و استالین سوارت نشان ! چوپون هم خودتی !
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 19:04
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
امید پر جلال - آخه شما صلیب پرستها چرا اینقدر بیشرمانه پررو هستید؟ بقول هموطنان عزیز آذری سر گنجشک رو یه بار میبرن. بیا، تحویل بگیر مثلا باسواد. انجیل متی 5. 28 لیکن من به شما می گویم، هر کس به زنی نظر شهوت اندازد، همان دم در دل خود با او زنا کرده است.  29 پس اگر چشم راستت تو را بلغزاند، قلعش کن و از خود دور انداز زیرا تو را بهتر آن است که عضوی از اعضایت تباه گردد، از آنکه تمام بدنت در جهنّم افکنده شود. .
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 20:35
humans win - فرایبورگ - سویسس
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا عزیز تو اگر اینترنت داری اونجا حالشم داری برو توی گوگل بنویس مک کین و البغدادی . یارو عکس داره ماله 2 سال قبله با هم اما هنوز آدم بی سوادی مصل شما فکر میکنه داعش اسلامیه . عزیز دیگه همه میدونن القاعده مال سی آی ای بود حالا اسمش رو عوض کردن . دیگه هر بچه ای میدونه 11 سپتامبر کار خود آمریکا بوده . اینهم کار خودشه بابا جان کمی مطالعه کن .
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 21:46
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
باور عمیق - قم - ایران به چه جرتی میگی‌ چهره کلیسا کثیف هست در حالیکه دین تو به غارت و تجاوز و قصاص و این احکام غیر انسانی‌ دستور میده؟؟ آخه این چه دینی هست که پیغمبرش به بچه ۷ ساله تجاوز میکنه، از صبح تا شب شما نشستید تفسیر می‌کنید. عیسی مسیح از مریم باکره به وجود آمد، و این اولین معجزه مسیح بود. مسیح هم پیامبر نیست و نبوده بلکه پسر خدا هست. با تو آدم بد دهان من هیچ صحبتی‌ ندارم، ولی‌ فقط این رو بگم که تا انسان تلاش نکنه ادیان دیگه رو بشناسه و فقط از تعصب هتاکی کنه واقعا موجودی غافل هست. حالا به ما مسیحی‌‌ها فحش بده تا مسلمان بهتری بشی‌..
جمعه 9 آبان 1393 - 02:10
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا دوست خوب هم کیش من، این مسلمانها، اگه کتابشون یه چیز مثبت و انسانی‌ هم گفته باشه به اون عمل نمیکنند، بلکه فقط به بخش‌های خشن و غیر انسانی‌ مثل توهین و تحقیر دیگر ادیان، کشتن، سنگسار، شکنجه و قصاص بین خودشون و دگر اندیشن دست میزنند. فرق ما با اون‌ها این هست که اگر کتاب ما ۱۰ چیز مثبت گفته باشه ما به ۸ تاش عمل می‌کنیم، ولی‌ اینها همون یک چیز مثبت رو هم عمل نمیکنند، چون مسلمان خوب فردی نیست که خودش رو تصحیح کنه، بلکه کسی‌ هست که دیگران رو به بد‌ترین روشها به اون چیزی که فکر میکنه تصحیح کنه. قبلان هم گفتم، دین آدم خواران به دین اسلام شرف داره.
جمعه 9 آبان 1393 - 02:22
faranak-montreal - مونترال - کانادا
فدای سر آقا مهر چینی‌ پرست با خودت مهر چینی‌ تسبیح تایلندی بردی دانمارک‌
جمعه 9 آبان 1393 - 06:25
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
تو هم بیسوادی هم faramooshi داری ! تو مگه nagofti اون آیه رو مینویسم اینجا ؟ دیدی دروغ میگفتی‌ ! این یه دروغ اینجا ، dorooghe دیگه هم اینکه مسیحی‌‌ها رو صلیب پارست namidi ! پس تو دشمنِ خدا هم هستی‌ ! ضمنا یاد آوری می‌کنم که saravarِ من مسیحِ زنده است اما حقیقت migoyad که سرورِ تو مرده و زیر خاک dafn شده !
جمعه 9 آبان 1393 - 10:22
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
mans win - فرایبورگ - سویسس باور عمیق - قم - ایران/ بحث رو نپیچون. من با کسی عقد اخوت نبستم. من نمیدونم 11 سپتامبر کار هر کی بوده، ولی کار هر کی باشه ه جنایت بود و کشتن انسانها به هر نیتی کار درستی نیست. بحث از قوانین مزخرف برآمده از قرآن است که بشریت رو داره نابود میکنه. جالبه که هیج کدوم از این طرفداران قرآن همدیگه رو قبول ندارن. هر کدوم میگه نه اونی که تو میگی اسلام نیست و برداشت ما درسته. شیعه 12 امام درست کرده و دیگه خدا رو گذاشته کنار اونا رو میپرسته. اون یکی 5 امامی است و .. البته با عقل کامل عقب مانده های اسلامی شاید بریدن دست و پا، چشم در برابر چشم، زدن زن، صیغه، کشتن غیر مسلمان و. جور در بیاد ولی با عقل ناقص من جور نیست. یکبار سوره نساء را میخونی کلا میفهمی که چه خدای مزخرفی اینو نازل کرده. یادمه یکبار همچین سوالاتی رو توی کلاس معارف ار آخونده پرسیدم که نماینده رهبری هم توی دانشگاه بود، بیرونم کرد و آخر هم انداخت. منم یک زمانی ولضالینم تا 10 خیابون اونطرف تر میرفت ولی از وقتی قرآن رو فارسی خوندم تناقضاتش برام بیشتر روشن شد.
جمعه 9 آبان 1393 - 09:31
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
فدای آقا - اودنسه - صلیب پرست !! اینم دروغِ دوم ! تو اون دروغِ اول رو درست کن بد دروغِ دوم رو تلاوت کن ! چی‌ شد اون آیه ؟ حلا من یه آیه میارم که ببینی‌ دروغ گوی کیه ! اون آیه میگه خدا بزنه به کمرِ آدم دروغ گوی
جمعه 9 آبان 1393 - 10:40
باور عمیق - قم - ایران
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا . اول اینکه فرمایش نکردی و تنها ذرت پرتاب کردی . دوم اینکه خودت را به نفهمی نزن . جواب هر کسی رو دادی برای من مهم نیست . جواب منو بده . من چند تا سوال واضح خطاب به این پاپ و در واقع شما پرسیدم . سوال منو جواب بده . چرا طفره میری؟ من سوال کردم ای پاپ احمق . حالا که قائل به فرضیه تکامل هستی و خدا را فاقد قدرت معجزه (عصای جادویی) میدانی ، تو که میگویی نباید تصور کنیم خداوند به واسطه معجزه قادر است به هر کاری دست بزند ، لطف کن ، چگونگی تولد عیسی را برای ما توضیح بده . حالا omid por jalal اگر پاپ نتوانست ، تو توضیح بده
جمعه 9 آبان 1393 - 12:16
باور عمیق - قم - ایران
winnie1987 - بیرمنگهام - یوکی (1). اگر شما به من نشان بدی که من کجا به شما فحش دادم اولا خیلی ممنون میشم . من در جواب هم کیش شما که بی شرمانه به پیامبر خاتم توهین کرده بود ، جواب توهین های بیشرمانه اش را در قالب کلماتی چون احمق ، نادان و بیشعور که همگی حاکی از عدم توانایی اندیشیدن است دادم . فحش دادن کار پیروان مسیحیت خصوصا آن دسته از آنان که در صحبت کردن عاجز و ناتوانند . من سوالی را خطاب به پاپ و در واقع از شما پیروان مسیحیت پرسیدم . در پست اخیرم به omid por jalal مجددا آن را مطرح کردم .. سوالم هم دقیقا در راستای متن خبر است . یعنی افاضات اخیر پاپ . زحمت بکش اگر توان داری سوال من را کامل و مستدل پاسخ بده . در ادامه در پاسخ به توهینت به قرآن که آن را مزخرف خواندی باید بگویم مزخرف کل انجیلهایی است که در دست دارید . مزخرف صفحه به صفحه آشغالهایی است که به آنها انجیل میگویید . شونصد تا انجیل دارید . شونصد تا هم کتاب تحریف شده دیگر . به اندازه 4 خط از هیچ کدامشان را هم مطالعه نکردید
جمعه 9 آبان 1393 - 13:18
باور عمیق - قم - ایران
(2)اگر ازدواج با دختر 9 ساله که البته اخیرا تقلیل سن پیدا کرده و شده 7 ساله و گویا در آینده ای نزدیک تبدیل به شش ماهه خواهد شد ، تجاوز است پس قطع به یقین تمام ازدواج های پیامبران بنی اسراییل با همسرانشان از قبیل یعقوب و اسحاق هم تجاوز بوده است . تازه جناب یعقوب که ماشالله چهار تا چهار تا خواهرو با همدیگه به حجله میبردند . دقت میکنی ؟ میبینی اگر کسی بخواهد غیر مودبانه و غیر منطقی صحبت کند راه برای همه باز است . اگر توی معتقد و دیندار بیایی و با بی شرمی و بی منطقی پیامبر خاتم را متجاوز بخوانی ، فردا من دیندار بی منطق هم (( عیسی بن مریم )) را خواجه و همجنس باز و زنازاده میخوانم . پس اولا در کلامت ادب را رعایت کن . ثانیا یک سوال ؟؟؟ تو بر مبنای کدام دستور آیین یهود یا مسیحیت ((ازدواج)) با دختر 9 ساله را (( تجاوز)) میخوانی؟؟ کدام حکم شرعی شما برای ازدواج سن تعیین کرده؟؟ . به چه جراتی میگویم کلیسا کثیف است؟ بیان حقیقت مگر جرات میخواهد ؟؟ چرا حقیقت را بیان نکنم ؟ کلیسا در طول تاریخ کثیف بوده و کثیف خواهد بود .
جمعه 9 آبان 1393 - 13:19
باور عمیق - قم - ایران
(3)خدا را شکر که تمام مردم همان سرزمینها کثافت کلیسا نه تنها چشیدند بلکه با تمام وجود حس کردند و بر ضد آن قیام کردند . امروز نیز کثافت کلیسا هنوز به مشام می رسد .. کلیسای شما امروز مرکز حمایت از همجنسگرایی است . کلیسای شما امروز مرکز حمایت از همه گونه تحریکات حیوانی نامشروع جنسی است . کلیسا امروز نه یک مکان مقدس ، بلکه یک میکده پر آوازه است . کلیسا مکان تجمع یک مشت عقده ای جنسی است که یا ((پیمان جنسی)) را (( به حکم جبر ناشی از تحریف دین مسیح ، با کف دست میبندند و یا به دخترکان تازه راهبه ، انگشت شهوت میرسانند)) .. شما مسیحیان آلوده به شنیع ترین آلودگی های اخلاقی دم از کرامت اخلاقی میزنید؟؟؟ آری کرامتتان را بارها دیده ایم .. بارها دیده ایم همجنسگرایا ن مسیحی را که چگونه با حضور یک کشیش .. ، خندان در برابر دوربین ها به ازدواج یکدیگر در می آیند و در این راه تازه از مریم باکره و عیسی تقاضای برکت و دعای خیر نیز میکنند ..
جمعه 9 آبان 1393 - 13:19
باور عمیق - قم - ایران
(4)اگر ما فرق اسلامی بر سر اصول با هم هم عقیده و بر سر فروع دارای اختلافیم ، شما هنوز بر سر اصول خود هم با یکدیگر اختلاف داریم . کاتولیک و ارتدوکس و پروتستان هر کدام یک ساز میزند . متنفرم از آن عیسی که ((شراب خون)) او و نان ((گوشت)) او باشد . هنوز کاتولیک و پروتستان بر سر بکارت مادام العمری مریم مادر عیسی با یکدیگر در جنگ و ستیزند . هنوز تمام این سه فرقه اصلی بر سر امکان ازدواج کشیش و اسقف و کاردینال و پاپ با یکدیگر درگیرند . آن یکی میگوید در تمام رده ها ممنون . دیگری میگوید از فلان رده به بالا ممنوع . آن دیگری میگوید در همه رده ها آزاد و این وسط بکارت تازه راهبه ها است که قرار است در نقش مریم مقدس ظاهر شده اما متاسفانه یک به یک قبل از مقدس شدن ، پاره میشوند و در نهایت به پیر زنان عقده ای تبدیل میشوند که تازه قرار است اشاعه گر تعالیم آیین تحریف شده عیسی باشند . از قتل و قصاص و سنگسار و این حرفا گفتید .. خوب اینها را که همگی را کلیسا صد ها سال قبل مطابق با آیین مسیح به اجرا در میآورد که؟؟
جمعه 9 آبان 1393 - 13:20
باور عمیق - قم - ایران
(5)خب کلیسا که سالها قبل به جرم کفرگویی مطابق با آیین مسیح به آتش میکشید که؟ کلیسا را که قبول نداری که کثیف است . پس اینها عین آیین مسیح بوده . مگر کلیسا به جرم ابراز نظریات علمی فرمان ارتداد صادر نمیکرد که امروز این جنایات را به مسلمانان نسبت میدهید؟ مگر حافظه مردم dark ages را فراموش کرده است؟ .. اما اگر طریق توهین را کنار گذاشتید بیا بشینیم با هم صحبت کنیم . صحبت کردن که ایراد نداره که .. شما میگی مسیح پسر خداست . بسیار خوب . سوال : آیا پسر فلانی و یا دختر فلانی بودن ، مگر به این معنی نیست که از حاصل آمیزش یک زن و یک مرد ، نوزادی متولد شود ، و آن نوزاد پسر و یا دختر آن زن و مرد باشد؟ آیا منظور شما از اینکه مسیح پسر خداست این است که مسیح حاصل آمیزش خدا با مریم است؟؟ پس در اینجا مریم زن است و خدا مرد است؟ آیا خدا مرد است ؟ آیا منظورتان این است که خدا از روح خود در کالبد مریم دمید ، و بنا بر خواست خدا مریم ، مسیح را باردار شد ؟ خب اینکه شامل حال کل نسل انسان میشه ..
جمعه 9 آبان 1393 - 13:20
باور عمیق - قم - ایران
(6)مگر نه اینکه تا خداوند از روح خود در کالبد خاکی نمیدمید ، اصلا انسان به وجود نمیامد؟؟ آیا خدا به غیر از روح خود چیز دیگری را در وجود مریم قرار داد که دیگر انسانها از آن بی بهره اند؟ شما میگویید مسیح پسر خداست و نه پیامبر خدا . آیا خدا برای پسر دار شدن حتما نیاز داشته که نطفه خود را در رحم یک زن قرار دهد؟ آیا مریم در اینجا حکم مادر را داشته؟ پس به طریق اولی آیا مریم زن خداست؟ آیا پسر خدا مطابق با علم که یقینا مثل خود خدا خواهد بود ، به این علت مانند بشر آب میخورده ، نان میخورده ، غذا میخورده و یا دستشویی میرفته چونکه خود خدا هم همینگونه بوده؟ آیا خدا نمیتوانست پسر خود را بدون رحم یک زن متولد کند ؟ اگر پاسخ منفی است پس یعنی خدا مریم را به عنوان زن خود قرار داده بود؟ اگر آری یعنی اینکه الان خدا و مسیح پدر و پسرند؟ بیا زحمت بکش درباره این مسائل صحبت کن . من هنوز هم منتظرم که یکی از شما بتواند به سوال من از پاپ ، پاسخ دهد
جمعه 9 آبان 1393 - 13:21
باور عمیق - قم - ایران
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا . بسیاری از برخوردهای ناشیانه میتواند زمینه ساز جهت گیری های خصمانه شود . من کاری به برخورد ناشیانه آن آقایان با شما ندارم .. اما اگر دوست داشتی مشکلات و سوالاتت را دانه به دانه ، هر دفعه یک عدد ، بیان کن تا توضیحش را بشنوی . موفق باشی
جمعه 9 آبان 1393 - 13:25
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
باور عمیق - قم - ایران دیدی حالا کم آوردی ! ببین عزیز چیزی که پاپ گفته نه به من مربوطه نه با مسیحیت و مسیح ! خزی هم که امروز ما میبینیم همش کثافت اسلام است ! ضمنا بجای اینکه اینقد کثافت کثافت به کلیسا بگویی به خیالِ خودت توهین کنی‌ به مسیحیت و فرمأشاتِ مرا تحریف کنی‌ به این حقائقٔ خوب گوش کن ! : محمد ۴۰ زن داشت ، مخالفینِ خود را میکشت و آنرا به اسمِ خدا اجرا میکرد !!! به حکومتِ این دنیا ۲ دستی‌ چسبیده بود ! زنِ ۹ ساله داشت ، و برای انتقالِ مثلا برکتش در دهانِ دخترش توف کرد !!! اگر فک میکنی‌ من به محمد توهین کرده‌ام خوب تقصیرِ خودِ محمد است ! کثافتِ اسلام همهٔ دنیا رو گرفته ! داعش ، طالبان ، رژیمِ اسید پاسهِ اسلامی ایران و موجوداتی مثل تو و فدای آقا که می‌گوید سنگسار حکمِ قرآن نیست و از زور فلاکت حتا خامنه‌ای را نیز زیر سوال میبرد ! بله این اسلامِ شمست و این هم فداییانِ آقا ! باورت رو عوض کن ! به فرمیشاتم توجه کن !
جمعه 9 آبان 1393 - 19:54
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
امید پر جلال - واقعا خودت رو زدی به نفهمی و خنگی؟ سنگسار در انجیل: یوحنا فصل 8 آیات 1-13. برو حالا تو از قرآن آیه بیار. اگه تونستی بیا منو رسوا کن، همونطوری که رسوا شدی. آیه از انجیل خواستی، آوردم. اگر هم مدرک نداری پس خاموش. فکر کنم نجسی زیاد میخوری که اینجوری روان پریشان شدی.
جمعه 9 آبان 1393 - 22:57
باور عمیق - قم - ایران
omide por jalal - لس‌انجلس – آمریکا(1) .. آقای مسیحی محترم . پس شما میفرمایید آن چیزی که پاپ گفته ، نه به شما مربوط است و نه به مسیحیت و نه به مسیح . بسیار خوب . چیزی که من متوجه شدم این است که شما از این گفتار پاپ ، تبری جستی و به درستی توان توجیه این کلام مزخرف پاپ را نداشتی . حالا دقت کن ، دینی که بالاتر مقام دینی آن چیزی میگوید که حتی پیروانش هم به عبث و مزخرف بودن آن اذعان دارند چگونه دینی میتواند باشد . نمیدانم منظورت از کم آوردن چیست . اما اگر خوشحالت میکند این فرضیه ، بسیار خوب . فرض کن من کم آورده ام . اما من بر خلاف تو سعی میکنم در حد توان گفته هایت را بی پاسخ نگذارم . اگر پیامبر خاتم زن 9 ساله داشته خب به تو چه ؟ شما این وسط چکاره ای؟ پدر دختر راضی + خود دختر راضی + پیامبر خدا راضی + خود خدا راضی در نتیجه مطابق با مثل معروف فلان جای آدم ناراضی . اگر بگویی دختر 9 ساله که رضایت نمیفهمد . من به تو میگویم بسیار خوب . کلامت فرضا صحیح . 40 -50 سال بعد چطور ؟
شنبه 10 آبان 1393 - 20:42
باور عمیق - قم - ایران
(2)به هر چیزی که تو به آن تاریخ میگویی مراجعه کن . از سوی خیرخواه و بد خواه .. ببین آیا تاریخ ذکر کرده که عایشه تا کهنسالی هم بعد از فوت پیامبر ، عاشق او بوده و همچنان از او عاشقانه یاد میکرده یا نه ؟ چگونه ممکن است از 9 سالگی مورد تجاوز واقع شوی اما عاشق متجاوزت شوی؟ آیا این ممکن است؟ پس پاسخ خود را بدین طریق اگر اهل شعور باشی به بهترین نحوی خواهی گرفت . این قبری که شما بر سر آن مویه میکنی فاقد جسد است آقای امید آقا . شما مسیحی محترم بی شعور در حالی میگویی که ایشان دو دستی به حکومت چسبیده بود که تاریخ خلاف مزخرفات تو را بیان میکند . تاریخ بیان میکند ایشان در حالی با کمترین حد پشتیبانی ، به تنهایی در برایر زر و زور کفار قریش قیام کرد که خوشبین ترین افراد هم اعتقادی به پر آوازه شدن و پیروز شدن طریقت او نداشتند .
شنبه 10 آبان 1393 - 20:43
باور عمیق - قم - ایران
(3)ایشان در حالی به حکم خدا قدم در راه دعوت مردم گذاشت مه در اولین گامها ، اغوا کننده ترین پیشنهادات قریش را بی پاسخ گذاشت و فرمود که اگر خورشید را در دست راست من و اگر ماه را در دست چپ من بگذارید ، از گام نهادن در راه تحقق فرمان خداوند دست نخواهم کشید . کجای تاریخ ادعای دنیا طلبی و دنیا دوستی ایشان را کرده که تو ادعای چنین مزخرفاتی میکنی؟؟ زندگی فقیرانه و زاهدانه ایشان کجا نشان از دنیا طلبی او دارد؟؟ من هرگز فکر نکردم که تو به پیامبر اسلام توهین کرده ای . میدانی چرا؟ زیرا همانگونه که میدانی دریای بیکران عظمت و قداست و پاکی ساحت کبریایی پیامبر مهر و رحمت با دهان هیچ سگی قابل آلوده کردن نیست . حالا تو چگونه قادر خواهی بود که به ساحت پیامبر توهین کنی؟؟ تو به خیال خودت قصد توهین داری . اما وهن شخصیت عظیم الشان ایشان مگر کار هر بی سر و پایی است؟؟ او آبروی خود را از بی سر و پایان نگرفته که آبروی خود را بدست و دهان آنها از دست بدهد .. تنها پارس سگهاست که به گوش میرسد و فراموش میگردد ..
شنبه 10 آبان 1393 - 20:44
باور عمیق - قم - ایران
(4) بسیار خوب . تو میگویی سنگسار حکم قرآن است ؟؟؟ خوب زحمت بکش و آیه یا نشانی مربوط به آن را در قرآن بیان کن . بیا و با ذکر نشانی آن در قرآن بنده و آن دوستمان را شرمنده کن . بیا و قلت اطلاعات ما را به رخ بکش . اما اگر نتوانستی و ندیدی و پیدا نکردی ، از شدت شرم و خواری، سر در گریبان ببر و از شدت خجالت قدری اندیشه کن . داعش و طالبان و غیره و ذلک که همگی انحرافات ناشی از انحرافات رخ داده در دین اسلام است و ما آنها را عقاید اهل تسنن میگوییم دقیقا به مانند آن چیزی است که ما امروزه آن را مسیحیت میخوانیم
شنبه 10 آبان 1393 - 20:45
باور عمیق - قم - ایران
(5) انحرافات عمیق رخ داده در آیین مسیح بن مریم که متاسفانه دین مسیحیت را به طور کلی از آن چیزی که بود با 180 درجه تغییر ، تبدیل به مسیحیت امروزی کرد .. شراب خواری ، تثلیث ، شرک و تشریک و تلفیق جنایات سردمداران ضد مسیح که به آنها کشیش و اسقف و کاردینال و پاپ میگویند . نسخ فراوان و تحریف شده انجیل که کمترین نشانی ها را نسبت به کلام خداوند دارند .. داعش و طالبان دقیقا مانند مسیحیت است . هر دو یعنی تحریف کلام خدا و در نهایت ضدیت با کلام خدا . آیینی که یک انسان را که آفریده خداست ، پسر خدا بداند و ذات اقدس الهی را در حد یک انسان تنزل دهد ، تفاوتی با داعش ندارد . داعش نیز خود را پسر خدا بر روی زمین که نه بلکه خود خدا میداند .
شنبه 10 آبان 1393 - 20:46
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
برادر عزیز باور عمیق - خدا قوت، التماس دعا. از اینکه شما عالم عزیز استادانه و علمی حقایق را بیان و این کوته فکران را رسوا میکنید، ممنونم و از دور دستبوس شما عزیز هستم. خداوند به شما و خانواده محترمتان عزت و سلامتی دهد، آمین.
شنبه 10 آبان 1393 - 21:41
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.