دعوا و کتک کاری خیابانی 80 نفره در روسیه که با لبخند و دست دادن به پایان رسید

مردان جوان دو شهر کوچک Chelyabinsk و Yekaterinburg در روسیه که با هم اختلاف داشتند , برای پایان دادن به اختلافات با هم درگیر شدند هر کدام از دو طرف با 40 مرد جوان به میدان آمدند و تا توانستند همدیگر را کتک زدند پس از مشخص شدن طرف پیروز این کتک کاری  , همگی با همدیگر دست دادند و برای هم کف زدند و به احتمال زیاد برای نوشیدن ودکا راه افتادند.

+21
رأی دهید
-68

bobo88 - بروکسل - بلژیک
از قوم بربر بدتر هستن اینا.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 09:33
karaji - گتنبرگ - سوئد
الگوی حکومت ایران آخوندی هست فقط قسمت آخرش تو ایران بایستی تمرین بیشتری بشه !!
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 11:29
اسکندر ذوالقرنین - اردبیل - ایران
روش خوبی برای خاتمه دادن به کینه و کرکری بود از چاقو کشی نامردانه و .. که بهتره
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 12:35
فراوانی - قطر - قطر
فرهنگ کمونیستی وقتی با فرهنگ امریکایی پیوند بخوره این آشغال درست میشه
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 13:45
جنگنده - تهران - ایران
اتقاقا قوم بربر آن قومی میباشد که در دعوا نامردی میکنند و چاقو و قمه میکشند و از پشت میزنند. اینها مثل مرد با دستان خالی دعوا کردند. حالا فکر میکنی قوم بربر کیه ؟؟؟؟؟
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 13:16
مونیکا بلوچی - کرج - ایران
ADAMAT عزیزم توروخدا بیا دفاع کن نزار به روس ها بگن بربر
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 12:57
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان
خدایی دمشون گرم که مردونه وبا دست خالى میجنگن، توف به کسایی که چاقو میکشن،
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 15:49
mammal - لندن - انگلیس
مثل بسجی‌ها در ایران هستند که گروهی حمل میکنند.. ولی‌ تک که ببینی‌ شون سرشان پایین هست
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 20:15
adamat - خارکف - اکراین
ونیکا بلوچی - کرج - ایران / هموطن گرامی با درود. راستش اینقدر در ایران، بویژه در این چند ماه گذشته، مسایل دردناک اجتماعی، نامردیها، بربری یا تافتونی یا سنگکی گرایی‌ها ایجاد و بپا شده، که من کمترین به عنوان یک ایرانی، خجالت میکشم بگم زاده ی وطنمان هستم. پس حالا هر صحبتی‌ که به انتقاد از هر قوم دیگری گفته شود، خودبخود ارزش ندارد، چرا که خودمان، انگار از همه ... (در ضمن، در متن هم آمده، اینها باهم اختلاف داشتن، حالا با *قصد قبلی*، اومدن حساب‌ها رو صاف کنن. خب در دعوا که حلوا خیر نمی‌کنن، آنهم دعوایی که برنامه ریزی شده بوده)./ چه خوب شد که کامنت گذاشتید، چون در غیر اینصورت، این حرف‌ها رو نمی‌گفتم. / آدم دردش میگیره، که اینجا از موفقیت‌های علی‌ دایی، لینک میگذارن، اونوقت برخی‌ میان به خودش که حرفهای ناحق و تهمت می‌زنن هیچ، راجع به ناموسش هم اظهار نظر می‌کنن!، و اما آخر سر، کار کشیده میشه به جرج کلونی، و رشته ی کثیف تهمت رو، به سمت همسر او هم پرتاب می‌کنن!./ سالادی در دنیا، مخلوط تر و ناهمگون تر از منطق برخی‌ از ما ایرانی ها، وجود ندارد. سلامت باشید.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 19:28
adamat - خارکف - اکراین
*مونیکا بلوچی - کرج - ایران* / من پوزش میخوهم که در کامنت بالا، حرف اول نام کاربری شما، نوشته نشده بود. چون اسمها را کپی- پیست می‌کنیم و اینبار، حرف اپتدای اسم شما، ناخواسته جا مانده بود، پوزش میخواهم. سلامت باشید.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 20:54
karaji - گتنبرگ - سوئد
ای کاش من هم یک مونیکا بودم ، حداقل طرف خجالت نمیکشید که بگه هم وطنیم !!
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 23:07
مونیکا بلوچی - کرج - ایران
ADAMATبا تشکر از توضیحاتی که دادید
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 07:23
adamat - خارکف - اکراین
karaji - گتنبرگ - سوئد / هموطن گرامی با درود. در *نوشتن*، بخشی هست با نام *مفهوم مجازی*. اگر گفتم بخاطر برخی‌ موارد خجالت میکشم بگم ایرانی هستم، بدین معنا نیست که از ایرانی و یا بهتر بگم پارسی بودن خودمان خجالت میکشم، نه، بلکه مفهومش اینست، که عمق مشکلات و رفتارهای اجتماعی ما، گاهی‌ حتا بیش از اندازه غیر قابل تحمل میشود. امیدوارم که روشن توضیح داده باشم. البته اهل دفاع از خود نیستم، اما اگر شخصی‌ مستقیم یا غیر مستقیم موردی را به آدرس من بگوید (همانند شما که منرا *طرف* خطاب کردید)، ادب حکم می‌کند که پاسخگو باشم./ در ضمن، هر کسی‌ حق دارد نام کاربری برای خودش انتخاب کند. حالا چه adamat، چه karaji، چه مونیکا بلوچی و .. / قبلا هم از سوی یکی‌ - دو نفر از اعضا، نسبت به اسم کاربر*مونیکا بلوچی*، غیر منطقی‌ برخورد شده. مشکل چی‌ هست؟./ میدونید اسم کاربری من یعنی‌ چه؟. برعکس شده ی اسم *Tamada* هست. *Tamada* در زبان روسی به معنای مجری و برگزار کننده ی عروسی‌ و مراسم شادمانی هست. خیلی‌ به این اسم علاقمند هستم. سلامت باشید.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 18:15
adamat - خارکف - اکراین
مونیکا بلوچی - کرج - ایران / خواهش می‌کنم. سلامت باشید.
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 18:38
persik - کیف - اکراین
دعواهای روسی قشنگترین دعواهای دنیاست،اینجا اگه طرف بخوره معذرت خواهی هم میکنه میره،برعکس توی ایران یارو هنوز بهش حرفی نزدی بوی حلوات بلند میشه،وسیله ایاب ذهاب سوگواران هم ازقبل مهیا شده،بهتره اول خودمونو درست کنیم بعد راجع به بقیه نظر بدیم۰
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 21:24
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.