احمد شهید: دست کم ۸۵۲ اعدام از خرداد سال گذشته در ایران.

+72
رأی دهید
-14

babak.ae - تهران - ایران
روحانی، بعضی ها مچکرن
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 13:39
به خودم میگم - قزوین - ایران
۸۵۲ اعدامی فقط در این سال و هنوز سال تموم نشده. و باز هم اسب حیوان نجیبیست کی‌ میخوایم ما ملت دست بدست هم بدیم و این داعشی و جانیان رو از ایران بیرون کنیم این جوانانی که الان اعدام میشن جوانان بد از انقلاب هستند دیگه نه کاری به شاه داره که بگن طاغوتی بود نه کاری به مجاهد و غیره.
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 14:11
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
آقای شهید، شما باید در مورد پرونده مرحوم ریحانه جباری با آقایون جنگنده و فدای آقا و این جور افراد صحبت کنید. آنها شهادت دادند که این خانوم فاحشه بوده و سرویس میداده و کلا لذتی که در اعدام و حلق اویز کردن انسان‌ها در ایران هست، در هیچ چیزی نیست. آقای شهید مملکتی که به قول شما بخاطر هر چیزی، چه اقتصادی چه سیاسی حکم اعدام صادر می‌کنن، حیف نیست وقتتونو تلف کنید و گزارش بنویسید؟ هر بشر عاقل و فهمیده و انسانی‌ میدونه که این مملکت همانقدر حقوق بشر را رعایت می‌کند که بنده هر روز میرم کره ماه و برمی‌گردم. با اینجور آدم‌ها حرف زدن مثل اینه که به گوساله میخواهی‌ انتگرال یاد بدی. نمی‌فهمن. مغزشون پر شده از اطلاعات ضدّ بشری. جای دیگه‌ای این مغز نداره که حرف شما رو بپذیره و یا بفهمه.
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 15:07
perser68 - آلمان - آلمان
لکه ننگو هم بهش اضافه کن!!! از لکه گذشته، به دریایی از لجن تبدیل شده !!!حکومت فاسد،آدمکش،متحجر مالیخولیایی اسلامی!!!تف به اسلامی که برای اون مملکت آوردید!!!ریحانه ۱۹ساله نازنینو با وحشیگریه تمام ۷سال کشتنو زنده کردن و نهایت با پستیه تمام جانشو فدای یه خوکه زیرشکم پرست کردن!!!سربندیه پسر تف به تو ی سادیسمی!!!پدر فاسدت لیاقتش همون به گور رفتن بود ونه بیشتر!!!با مرگه ریحانه تو و خونوادت هم از نگاهه ایرانیه باغیرت مردید،اما ریحانه تا ابد جاودانه شد،اما شما به فاضلابه تاریخ خواهید رفت! زنه ایرانیو ، دختر ایرانیو کاری کردید که دیگه زیر بار زور و نجاسته شما نمیره و یه روزی همین زنای ما هستن که جورو پلاستونو میریزن روی آب!!!مردا انگار همشون مردن!!!
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 15:07
siavash2a - تهران - ایران
کل دنیا و سازمان ملل رو سر کار گذاشته این حکومت اخوندی
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 15:38
Kamran Kurdeh - قاهره - مصر
بتمرک هندی بو گندو
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 13:59
بختیاری2500 - اهواز - ایران
بابا خ....شو..اگه راست میگی نماینده این رزیم ...اسلامی بیرون کنید
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 13:41
biparva-jan - تهران - ایران
منتظریم اسید پاش ها رو هم بگیرند و اعدام کنند تا این تعداد افزایش پیدا کنه.
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 17:56
Azadikhah - تكسل - هلند
دو روحانی بلند‌پایه استان اصفهان پس از هفته‌ها سکوت، به طور تلویحی تائید کرده‌اند که اسید‌پاشی‌های اخیر شهر اصفهان مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر بوده است. یکی از این روحانیون با هشدار نسبت به اینکه جمهوری اسلامی در وضعیت خطرناکی قرار گرفته٬ گفته نمی‌توان با اسید‌پاشی و کتک‌کاری با منکرات در جامعه مقابله کرد. وی به طور تلویحی گفته اسید‌پاشی‌ها از سوی چند جوان و با تحریک چند روحانی و به اسم حضرت محمد در اصفهان صورت گرفته که با این اقدامات نمی‌توان جمهوری اسلامی را حفظ کرد. یکی دیگر از این روحانیون بلند‌پایه در رابطه با اسید‌پاشی‌های اخیر اصفهان اظهار کرده ناهیان از منکر، اجازه استفاده از «شمشیر» را ندارند و استفاده از زور و تهدید علیه دختران در ایران تاثیرگذار نیست. این روحانی محافظه‌کار با دفاع از نهی از منکر زبانی تاکید کرده که استفاده از شمشیر در اجرای این «فریضه» برعهده حاکمیت است٬ هرچند که با تهدید نمی‌توان هیچ جامعه‌ای را هدایت کرد.
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 18:43
Azadikhah - تكسل - هلند
آقای جلال سربندی فرزند آقای مرتضئ سربندی که حکم قصاص ریحانه جباری را با توجه به مبهم بودن پرونده انجام داد برای خرید دارو به آلمان سفر نمودند بعد از پیگیریهای زیاد و تأیید خبر پرواز و ساعت پرواز از ایران در آلمان توسط پلیس سیاسی و امنیتی‌ گذارش داده شد و فرد مذکور امروز تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۴ ساعت ۱۶ در شهر فرانکفورت دستگیر و به بازداشتگاه پلیس هدایت گردیدند نامبرده با دونفر از افراد حفاظت و اطلاعات سپاه که به صورت پوششی به عنوان مدیران شرکت وارد کننده دارو در ایران آمده بودند هر سه‌ بعد از مراحل بازجویی به دستور دادستان کّل آلمان فدرال بازداشت موقت گردیدند افراد بازداشت شده جلال عبدالعلی سربندی حمید کریمی‌ علی‌ میر هاشمی بعد از بررسی مشخص گردید نامبردگان مبلغ ۹۸۷/۵۰۰ یورو دارو خریداری کرده بودند که قرار بوده توسط کشتی‌ از هامبورگ وارد ایران کنند، اموال فوق بدلیل نبودن برگهای بزرگانی و دستور جمهوری اسلامی توقیف و مصادره و روز سه‌ شنبه نامبردگان به ایران طبق دستور پلیس و قوه قضایی آلمان برگشت می‌شوند!
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 19:09
Azadikhah - تكسل - هلند
دستگیری افرادی از باند مواد مخدر در اسن و کلن - افشای ارتباط فرزند سربندی , مجتبی خامنه ای و باند قاچاق جمهوری اسلامی در قلب اروپا - به نظر میرسد با هم بی ربط نباشند.
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 19:10
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
Faryade khamoosh- هر کشوری قوانینی دارد. جمهوری‌اسلامی هم قوانین کلام خداوند را. الله این انتخاب را به بشر داده،تا حق قصاص داشته باشد. جمهوری‌اسلامی تمامی سعی و کوشش خود را برای نجات ریحانه از قصاص انجام داد. ولی ایشان با مدارک محکمه پسند صحیح، جرمش ثابت و قاتل بود. انسان حق به زیر سوآل بردن قوانین خداوند را ندارد، چه اگر کافر باشد.
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 20:45
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
Kamran Kurdeh - قاهره - مصر. هه هه!!! اول اسم دوتا عطر و ادوکلن رو یاد بگیر و سعی کن هر روز حموم کنی به جای تیمم، بعد بیا از بوی گند حرف بزن. اون سجاده ای که داری روش نماز به کمرت میزنی و از روش برای آغا دعا میکنی بوی گندش بیشتر داره دنیا رو بر میداره تا این بقول خودت هندی. در ضمن این کارها بده که به نژاد جد بزرگوار اون رهبر گور به گور شده ات توهین کنی! میدن تنبیه ات کنن ها!
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 22:03
zooom - تهران - ایران
1 هیچ کشوری نیست که زندانهاش خالی باشه هیچ کشوری نیست که به قاتلهاش و فتنه گرهاش جایزه یا دیپلم افتخار بده زندان جاییست که کسی که جرم یا خطایی کرده به انجا می رود کسی کی طبق چارچوب قانون عمل میکند نه در ایران در تمامی کشورها کسی با او کاری ندارد . و بحث اعدام هم کسی که کانتینر کانتینر مواد مخدر وارد میکند ایا این باید 1سال یا 2 سال زندانی بشود یا امثال ریگی و عامل اسید پاشی یا کسانی که به عمد قتل میکنند را باید 5 یا چند سال حبس داد خیر اینها باید اعدام بشوند و اقبیتهای دینی هر کشوری قوانینی دارد در جمهوری اسلامی ایران هم نوشیدن یا فروختن مشروبات الکلی حرام و غیر قانونی میباشد ارامنه ها وقتی 45 درصد به دلیل این به زندان میروند و تبلیغات ضد اسلام
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 22:35
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
نتیجه حکومت پان فارس ها دست کم ۸۵۲ اعدام از خرداد سال گذشته در ایران
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 22:40
Azadikhah - تكسل - هلند
فدای آقا - اودنسه - دانمارک: اگر در این مورد کلام خدا,مرگ و اعدام هست اون رو به دست اسید میسپاریم!اگر چه خداوند هیچ وقت بد بنده خود را نمی‌خواهد! و لاکن این کلام ضدّ بشری را تحویل نخواهیم گرفت!
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 23:32
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
zooom - تهران - ایران. نه تنها zoom نیستی بلکه کلا از مرحله پرتی. بدبختانه ماله کشی ات هم خوب نیست. این جوری پیش بری مطمئنا ساعتی ٧٠٠٠ تومنتو از دست میدی. فقط شاید اگر نمره پات ٤٣ به بالا باشه بتونی کاه گل لگد کنی و مواد أولیه درست کنی برای ماله کشان حرفه ای.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 08:02
zooom - تهران - ایران
Hamid411 - ﻟﺲ ﺁﻧﺠﻠﺲ . جواب نداری چرا لالایی میخونی اگه جواب داری کامنت بده نه اینکه لالایی بخونی با این صدای نکرت خوب دوست عزیز بگو ببینم تزادی و حقوق بشر را در چی میبینی در همان تهران جلس شما همون لس انجلی حقوق بشری چقدر رعایت میشود پلیس ها که مثل حیوان برخورد میکنند البته بلا نسبت حیوان ایرانی هاش هم که همه شاپینگ دزد هستند اینقدر نا چیزی که حتی نمیتوانی جواب بدهی
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 21:32
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
zooom - تهران - ایران. اخوی، برای همین میگم از مرحله پرتی، حالا حرفمو پس میگیرم میگم کلا از منظومه شمسی شوتی!وقتی حوزه تجربه و سفرت از ورامین اونطرف تر نرفته و هنوز با هیچ پلیسی غیر از نیروی انتظامی که ترکیب بسیجی و پلیس بوده که بهش میگن خر پلیس، نداشتی و تمام منبع خبری ات ٢٠/٣٠ هستش . همون بهتر که خودت.. با اکو صدای خودت خوش باشی!! میدونی چند تا ایرانی تو لس آنجلس هست؟ چند تا تا حالا به جرم shop lifting (بیسواد، شاپ لیفتینگ هست نه شاپ دزدی!!) دستگیر شدن؟؟؟ هر وقت جواب ادعای خودت رو دادی بعد تازه دمپایی ابری بپوش برو جلو بوق بزن!!
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 05:46
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
zooom - تهران - ایران. توی اون ساعتی ٧٠٠٠ تومنت خوب چیزی میریزن که اینقدر پررو هستین!!! خخخخخخ!! از پشت موتور اومدین پشت مونیتور دیگه فکر میکنین عالم الدهر والزمان هستین!
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 05:51
zooom - تهران - ایران
نه نشد دیگه جواب بده من هرچی هستم نمیخواد توجیح کنی جواب بده نه لالایی گوشامون پره از این حرفا از امثال وطن فروشهایی و فراری هایی مثل تو جواب بده خوب لالایی نخون خیلی ساده هست جواب گرچه میدونم حقیقت سخته چه یرسد به پذیرفتنش
جمعه 9 آبان 1393 - 22:33
zooom - تهران - ایران
و باید به عرض شما برسونم که 3 سال در تکزاس زندگی کردم و میدونم ایرانیهای محصوصا لس انجلس چه فاحشگی و کثافت کاری میکنن که ویدیو هاش در یوتوب هست میتونی ببینی در دادگها برای دزدی و سرویس دادنهای خانه تیمیها یک سرچ بکن بد نیست از این به بعد هم لالایی نخون چون اینکاره نیستی پیشنهاد میکنم که به کشورت و وطنت خدمت کنی نه از پشت مانیتور صداتو تو بوق کنی
جمعه 9 آبان 1393 - 22:38
کوروش مهری - یزد - ایران
zooom - تهران - ایران-چرا از تگزاس برگشتی؟؟!حالا تکلیف توالتها چی میشه؟کثیف مونده؟؟
‌سه شنبه 13 آبان 1393 - 11:19
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.