راز پنهان 2 تبهکار حرفه‌ای :داروهای قلابی ضد لاغری و چاقی در قالب بسته‌بندی‌های اروپایی

 دو مالخر حرفه‌ای کامپیوترهای سرقتی خودروها در مخفیگاه‌هایشان راز پنهانی داشتند.
این دو مرد داروهای قلابی ضد لاغری و چاقی را در قالب بسته‌بندی‌های اروپایی به بازار می‌فرستادند. روز هفت مهرماه سال جاری وقتی یک دزد حرفه‌ای به نام «سعید» 30 ساله در جریان پاتک بامدادی پلیس دستگیر شد، همزمان با اعتراف به دستبرد به خودروها و سرقت کامپیوترهای آنها، فاش کرد که همه کامپیوترها را به دو مالخر حرفه‌ای به نام‌های «مجید» و «حمید» می‌فروشد.
کارآگاهان در تحقیق از این دزد پی بردند که وی شناخت زیادی از خریداران کامپیوترها ندارد که با اقدامات اطلاعاتی ویژه‌ای مشخص شد که دو مالخر حرفه‌ای حمید و بیژن نام دارند و مخفیگاهشان در خاک سفید است. تیم پلیسی مخفیگاه این دو تبهکار را تحت محاصره گرفتتند و با دستور بازپرس شعبه 4 دادسرای ناحیه 34 تهران روز چهار آبان ماه موفق به دستگیری حمید شدند. حمید وقتی با سعید مواجهه داده شد، پذیرفت کامپیوترهای سرقتی از خودروها را با همدستش به نام بیژن می‌خرید و در یک انباری مخفی می‌کرد. همان روز بیژن نیز در مخفیگاهش در فلکه دوم تهرانپارس دستگیر شد و کارآگاهان همزمان با پیدا کردن اموال سرقتی با تجهیزات مخصوص بسته‌بندی ویژه دارو، کپسول‌های خام، برچسب‌های مخصوص داروهای چاقی و لاغری روبه‌رو شدند. همین کافی بود تا راز تولید داروهای تقلبی از سوی این دو تبهکار فاش شود که با مارک BOMBA در بازار به فروش می‌رسید. در بررسی برچسب‌های روی بسته‌های این داروها مشخص شد حمید و بیژن به بهانه اینکه داروها ساخت کشورهای آلمان، چین و فرانسه بوده و صددرصد گیاهی است، بازاریابی می‌کردند.


دو مالخر حرفه‌ای اعتراف کردند که این داروها صددرصد دست‌ساز بوده و پس از بسته‌بندی تحت عنوان داروهای واقعی در سطح بازار توزیع و فروخته شده‌اند و در تولید پودرهای مخصوص چاقی که تاکنون هر بسته آن به قیمت چند هزار تومانی به فروش رسیده تنها از پودر نشاسته، شکر و انواع اسانس‌های طعم‌دهنده استفاده شده و قرص‌های تولید شده پس از بسته‌بندی 35 تا 40 هزار تومان فروخته می‌شدند.

+23
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.