حمله مایلی کهن به زندگی شخصی دایی

رای دادگاه تجدید نظر محمدمایلی کهن صادر شد و قاضی حکم به اجرای 4ماه زندان تعزیری مایلی کهن داد. دایی در مورد این پرونده گفته بود:«به جان نورا نمی بخشم» و مایلی کهن بعد از اینکه فهمید حکم تایید شده گفت :«به جان دنیز نمی بخشم» دنیز دختر اول علی دایی است که با نورا خواهر ناخوانده است.

چندی پیش علی دایی به دادگاه انقلاب رفته بود. اینکه علی دایی چرا به آنجا رفته بود سوال بزرگی در ذهن خیلی‌ها به وجود آورد.
خیلی‌ها فکر می‌کردند به خاطر شکایتی که از محمد مایلی‌کهن داشته به آنجا رفته اما وقتی دایی در جواب خبرنگاران حاضر در دادگاه گفته بود که حضورش ارتباطی به رسانه‌ها ندارد، همه چیز پیچیده شد. به صورتی که همه فکر می‌کردند مشکل تازه‌ای پیش آمده که ارتباطی به ورزش ندارد اما بعد از کمی پرس و جو از اطرافیان دایی متوجه شدیم، سرمربی سابق پرسپولیس به خاطر پرونده شکایت از محمد مایلی‌کهن و درخواست تجدید نظر متهمان به دادگاه فراخوانده شده بود. جالب اینکه همان روز خبر رسید که علی دایی در صحبتی که با دوستانش داشت، گفته بود: «به جان دخترم نورا کوتاه نمی‌آیم.» این یعنی اینکه دایی پایش را در یک کفش کرده و حاضر نیست کوتاه بیاید.

با این صحبت‌ها همه منتظر رای دادگاه تجدید نظر بودند تا ببینند صحبت‌های دایی تاثیری روی رای داشته یا نه. بالاخره امروز عسگری پیش‌بین وکیل علی دایی اعلام کرد که دادگاه همان رای قبل را تایید کرد و مایلی‌کهن به 4 ماه حبس تعزیری و یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده.

با این اتفاقات با محمد مایلی‌کهن تماس گرفتیم تا ببینیم او چه واکنشی به این صحبت‌ها دارد. مایلی‌کهن انگار خیلی در جریان رای دادگاه نیست و البته ظاهرا برایش فرقی نمی‌کند که دادگاه محکومیتش را بخشیده یا مثل قبل باقی مانده. سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان در جواب صحبت‌های علی دایی به خبرنگار ورزش سه می‌گوید: «علی دایی گفته بود به جان نورا کوتاه نمی‌آیم و نمی‌بخشم. من هم در جوابش می گویم من هم به جان دنیز نمی گذرم . یعنی اعتراضی به رای ندارم و آن را می‌پذیرم.»

او در ادامه حرفهایش هم گفت: با همین رفتارهاست که فوتبال ما به اینجا رسیده . این خودخواهی ها و منفعت طلبی هاست که با این همه استعداد ایران را در این مرحله نگه داشته . این چیزها ، شرایط جامعه و... دارد مرا داغان می کند.

مایلی کهن ادامه می دهد: این رای تجدید نظر است و رای من قطعی شده. الان جشن گرفته‌ام. و به محض اینکه حکم به دستم برسد می‌روم زندان. وساطت هیچ کس را هم قبول نمی‌کنم. این منم که گذشت نمی کنم و نخواهم کرد .

+44
رأی دهید
-15

sami2014 - دورتموند - المان
بابا این مرتیکه دیوانه از حسادت به علی‌ دایی نمیدونه که چکار باید بکنه.ولی‌ باید قبول کنه که علی‌ دایی در هر کاری که به دست گرفته همیشه نفر اول بوده چه در تحصیل و دانشگاه که در بهترین دانشگاه ایران درس خونده و بیزینس و کار و فوتبال.بهتره که این آقا بجای حسادت کمی‌ به خودش باید.
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 12:14
xavii - لندن - بریتانیا
بابا نایلى کلنک بیخیال، به زن بجه مردم جه کار دارى بى شعور،
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 12:26
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
دیگه به زندگی شخصی همدیگه چکاردارید شما؟ کم مونده جای خواهر و مادر و همه کس و کارتون رو هم پیش بکشید.خجالتم خوب چیزیه.دوتا مرد گنده و مثلا تحصیل کرده اید شما ها!اگه واسه تادیب بود،تا همون پای دادگاه کشوندن و صدور حکم کافی بود آقای دایی.قبول دارم که اونقدر اذیتت کرد و گفت و گفت تا تورو عصبی کرد،ولی همین که حکم،اونم زندان! براش بریدن دیگه بسه.حالا حتما باید بره اون تو و آب خنکم با این همه سن و سابقه ش بخوره،تا کوتاه بیای؟نکن آقای من...والا نکن،خوبیت نداره.از ما گفتن.
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 12:49
جنگنده - تهران - ایران
علی دایی یک تازه به دوران رسیده که فقط میخواد خودشو نشون بده. جفتتون خجالت بکشید.
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 13:54
arezo632 - تهران - ایران
مایلی کوهن اشغال نفهم
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 14:19
adsi - شانگهای - چین
این یارو مایل کهنه کلا روانیه بنده خدا از دایی عزیز و بزرگ خواهش میکنیم تقبل هزینه کنه و این روانی رو به دست عزیزان بخش مراقبتهای ویژه دویونه خونه بسپاره :-)
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 13:49
آرمان شهر من - استهبان - ایران
بنظرم این آقا رو بجای زندان باید ببرن تیمارستان...
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 16:32
فراوانی - قطر - قطر
به درک که قبول نمیکنی کسی وصاتت بکنه مرتیکه عوضی تحمت میزنه بعد که دادگاه محکومش میکنه فرار بجلو میکنه وصاتت هم قبول نمیکنه میخواد بره زندان چقدر خندیدم
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 15:25
Deutschland - فرانکفورت - المان
اقای دایی . این مایلی ...رو نباید ببخشه این .. مال دستمال به دست و حسود از جنس اخونداست
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 14:38
shady_sho - تهران - ایران
بیا برو زندان جان خودت ماروهم خلاص کن والا خسته شدیم ازدستت بسکه جو سازی کردی و شارلاتان بازی درآوردی کاسه لیس بیا برو چند ماهیم که شده یه ملتی روخلاص کن ازچرندیاتت
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 17:15
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
یه کم اب خنک واسه این مایلی کلنگ لازمه تا دفعه دیگه اون درب توالت ( دهنش ) رو با احتیاط بازکنه مردک خبیس .
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 19:36
zooom - تهران - ایران
ای جاااااانم دایییی ایول درس خوبی دادی به این نایلنی کلنگ
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 22:56
karaji - گتنبرگ - سوئد
بالاخره نفهمیدیم دعوا سر لحاف ملا بوده یا لنگ ملا !!
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 23:41
memo64 - ناتینگهام - انگلیس
جفتشون خاکشون رو از یه جا برداشتن. واقعا هیچکدومشون قابل احترام و قابل دفاع نیستند. نه مایلی کهن و نه دایی.کاری به زندگی شخصی شون نداریم. ولی نقاط سیاه زیادی در زندگی ورزشی و در شخصیت جفتشون هست.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 00:44
shah_par - شيراز - ايران
امان از روزی که شعور جای خودشو به غرور بده. کمی اندیشه کنیم میبینیم که بهتر از دایی هم هست ولی چرا مایلی کهن به اونا گیر نمیده؟ یا چرا مایلی کهن به فردوسی پور گیر می ده. حکمت مثل های ایرانی توی همین نقاط تلاقی خودشو نشون میده . اونجایی که میگه : تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها....حالا این چیزکی آقای دایی چیست ،من که نمی دانم.
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 06:32
مونیکا بلوچی - کرج - ایران
دوستان توهین به فوتبالیست های عزیز نشه من خودم از طرفداران تماشای فوتبالم ولی یه استادی داشتیم که می گفت توی فوتبال چون ضربه های متعددی به سر می خوره مثلا اون هدی که می زنن کلا فوتبالیست ها به مرور از مخ تعطیل می شن تا حالا دیدید این دعواها تو والیبال یا بسکتبال باشه زعمای فوتبال مخشون در اثر ضربه تاب ورداشته به هم گیر میدن شایدم دلیل محبوبیت فوتبال همین بی مخی هاست
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 13:24
مونیکا بلوچی - کرج - ایران
یه استادی داشتیم که اثبات کرده بود اونائی که ته فامیلیشون ((برگ)) ((من)) و ((سکی )) ((زینگر))مانند اسپیلبرگ-پل نیومن-برژینسکی -شلزینگر-شوارزینگر هست دارای پیشینه یهودی هستند و دیسنت یهودی دارند و در ایران اونائی که تو فامیلیشون ((کهن)) هست دارای تبار یهودی هستند مثل این مایلی کهن
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 13:29
metti - تهران - ایران
بله اقایه مایلی کهن بزرگترین حماقت و خیانت رو به فوتبال و ورزش تو کردی که بخاطره وساطته یه مشت دلال دوباره علی دایی رو با سلام و صلوات دعوت کردی تیم ملی حالا بخور نوش جان کن ضرضرم نکن...
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 02:03
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.