فال روز سه شنبه 28 اکتبر - 6 آبان

فروردین

امروز واقعیات شما را متوجه مسائل مادی و زمینی می کند ولی نباید به دیدگاهی که روز گذشته داشتید پشت کنید. شاید، بعضی از عقاید شما به نظر غیرواقعی باشند ولی ممکن است حداقل یکی از آن ها ارزش بررسی بیش تر را داشته باشد.

حافظ:
نمی‌کند دل من میل زهد و توبه ولی به نام خواجه بکوشیم و فر دولت او
مدام خرقه حافظ به باده در گرو است مگر ز خاک خرابات بود فطرت او
تعبیر:به زودی در کارها به توفیق و پیروزی می رسی و غم ها و رنج ها به شادی و سرور تبدیل می شود. اگر خودپسندی را رها کنی و به ضعف خود اقرار کنی می توانی راه های تازه ای را آزمایش کنی. به خداوند و کمک های او توکل داشته باش.


اردیبهشت

ستارگان شما را از نظر روحی آسیب پذیر می کنند.مراقب باشید احساسات دیگران را خوب متوجه شوید و سپس پاسخ دهید.سعی کنید در ارتباطات کمتر احساسی برخورد کنید شما نمی توانید به تنهایی تمام مشکلات دیگران را حل کنید گاهی همدردی و همینکه قصد کمک به دیگران را دارید کفایت می کند.

حافظ:
ملول از همرهان بودن طریق کاردانی نیست بکش دشواری منزل به یاد عهد آسانی
خیال چنبر زلفش فریبت می‌دهد حافظ نگر تا حلقه اقبال ناممکن نجنبانی
تعبیر:فرصت ها و لحظات زندگی را مفت و مسلم از دست نده تا پشیمان و نادم نشوی. در روزگار راحتی و آسایش به فکر آینده و دوران سختی باش و عاقبت اندیشی کن. دیده ای حقیقت بین و آگاه لازم است تا ناگهان دچار لغزش و اشتباه نشوی.


خرداد

به خاطر حساس بودن دچار سوءتفاهم می شوید.یاد گرفتن بخشش و گذشت شما را معتدل می کند.امروز به خودتان زمان بدهید.اگر چه تمام سعی تان را می کنید تا در وقت صحیح کارها را به اتمام برسانید.کارهای زیادی دارید که انجام دهید بنابراین اجازه ندهید کج خلقی ها آن را خراب کنند.

حافظ:
چو عطرسای شود زلف سنبل از دم باد تو قیمتش به سر زلف عنبری بشکن
چو عندلیب فصاحت فروشد ای حافظ تو قدر او به سخن گفتن دری بشکن
تعبیر:اگر صادقانه به سعی و تلاش بپردازی، به زودی به هدف و نتیجه ی دلخواه می رسی. سعادت و نیکبختی در دو قدمی تو است به شرط آنکه لحظات عمر را بیهوده به هدر ندهی. اراده ای راسخ داشته باش.


تیر

شما خلاقیت های فراوانی دارید که امروز زمان بروز آنهاست خود را مجبور به انجام کاری کنید که همیشه شما را شاد می سازد و شما را پر از احساس گرم رضایت می کند.مکرراً ممکن است دست به آغاز فعالیتی بزنید،به خصوص اگر همیشه می خواستید این کار را به انجام برسانید.هم چنین نیز عشق به سراغ شما می آید و زندگی شما را درخشان می کند اگر بتوانید در راه آن قدم بردارید ولی سعی کنید عاشق عشق نشوید که ممکن است مجبور شوید پرستاری قلب شکسته تان را به عهده بگیرید.

حافظ:
دوران همی‌نویسد بر عارضش خطی خوش یا رب نوشته بد از یار ما بگردان
حافظ ز خوبرویان بختت جز این قدر نیست گر نیستت رضایی حکم قضا بگردان
تعبیر:غرور و خودپسندی دام راه زندگی است. با دوستان خود با صداقت رفتار کن تا در مواقع ضروری به کمک تو بشتابند. فراق و دوری به دوستی و وصال منجر می شود. به آنچه داری قناعت کن و زیاده طلبی نکن.


مرداد

پس از فضای پرتنش دیروز، بسیار مایلید که اوضاع را آرام تر کنید و باعث شوید که بقیه نیز احساس بهتری داشته باشند. در حال حاضر شما ترجیح می دهید که مواردی کوچک را بپذیرید تا این که درگیر بحث و جدل شوید. جناب شیر، شما بسیار بدون غرض هستید اما اجازه ندهید که هر کسی پا در کفش شما بکند، چرا که انرژی برای مقابله با آنها را ندارید .می توانید برای آنها پیغامی گمراه کننده بفرستید.

حافظ:
چون طهارت نبود کعبه و بتخانه یکیست نبود خیر در آن خانه که عصمت نبود
حافظا علم و ادب ورز که در مجلس شاه هر که را نیست ادب لایق صحبت نبود
تعبیر:هیچ کاری با خشونت و بدون سعی و تلاش به انجام نمی رسد. از دوستان ظاهرالصلاح کمک نطلب زیرا به نفع خود کار می کنند. ایمان و اراده به هدف، نیمی از مشکلات تو را چاره می سازند. دعا کن تا روحیه ی قوی داشته باشی.


شهریور

شما به سختی می توانید برای مدارک و جریانات شغلی تان تمرکز داشته باشید . در چند روز آینده یک صف بندی سیاره ای شگفت انگیز همه انرژی شان را به طرف شما می فرستد. منتظر اتفاقات مفید و مثبت در زندگی خود باشید.

حافظ:
ساقی بیا که هاتف غیبم به مژده گفت با درد صبر کن که دوا می‌فرستمت
حافظ سرود مجلس ما ذکر خیر توست بشتاب هان که اسب و قبا می‌فرستمت
تعبیر:صبر و تحمل داشته باش. به زودی لطف خدا شامل حال تو می گردد و از اندوه و حسرت نجات پیدا می کنی. دیدار با دوست و محبوب چندان دور نیست و به زودی به آرزوی خود می رسی.


مهر

بعد از مشکلات احساسی اخیر امروز را به آرامی می گذرانید. سعی کنید مشکلات و ناراحتی ها را دوباره تکرار نکنید، اگر لازم است با همسرتان فعالیت های اجتماعیع خود را افزایش دهید. اگر روابط احساسی تان باز هم در تلاطم است بهتر است بررسی کنیدو اگر به طور کلی رضایت طولانی مدت می خواهید در مورد آن تصمیمی بگیرید.

حافظ:
مزن ز چون و چرا دم که بنده مقبل قبول کرد به جان هر سخن که جانان گفت
که گفت حافظ از اندیشه تو آمد باز من این نگفته‌ام آن کس که گفت بهتان گفت
تعبیر:عزیزی را از دست داده ای. هدف و آرزوی خود را گم کرده ای. بیهوده غمگین نباش و واقعیت ها را بپذیر و به آنچه داری رضایت بده و قانع باش. اسیر احساسات خود نباش که نتیجه ای ندارد.


آبان

از آنجایی که فردی منصف هستید . معمولاً‌ می توانید صلح برقرار کنید.زیرا معمولاً‌ می توانید یک راه حل پیدا کنید. البته بهتر است که قبل از آنکه صحبت کنید کمی فکر کنید و اجازه بدهید زمان بگذرد . زیرا اگر مراقب نباشید دیگران خیلی زود ناراحت می شوند.

حافظ:
به صبر کوش تو ای دل که حق رها نکند چنین عزیز نگینی به دست اهرمنی
مزاج دهر تبه شد در این بلا حافظ کجاست فکر حکیمی و رای برهمنی
تعبیر:قناعت بزرگترین ثروت و گنجینه برای انسان است. آسودگی و فراغت زندگی خود را با ندانم کاری به خطر نینداز. قدر زندگی و خانواده ی خود را بدان. صبر داشته باش و سختیها را تحمل کن تا به نتیجه ی مطلوب برسی. روزگار همیشه نامساعد باقی نخواهد ماند. صبر و قناعت را فراموش نکن. از همنشینان بد احتراز کن تا گمراه نشوی.


آذر

امروز می توانید منتظر اتفاق هیجان انگیزی باشید حتی اگر اتفاقی بسیار شگفت انگیز باشد یا شخصی خبری غیرمنتظره به شما می دهد. در هر دو مورد حتماً‌ تغییری صورت می گیرد اما نمی توانید شکایت کنید که حوصله تان سر رفته یا زندگی تکراری است و اتفاق مهمی نمی افتد . در حقیقت زندگی درست برخلاف آن چیزی است که شما فکر می کنید.

حافظ:
باد بهار می‌وزد از گلستان شاه و از ژاله باده در قدح لاله می‌رود
حافظ ز شوق مجلس سلطان غیاث دین غافل مشو که کار تو از ناله می‌رود
تعبیر:بخت و اقبال مساعد به تو روی آورده است. از موقعیت ها به بهترین نحو استفاده کن. مغرور نباش زیرا ممکن است عقل و اندیشه ی تو را از بین ببرد و گمراه شوی. غفلت نکن.


دی

از درست و غلط بودن کارها با خبرید. در خانه در مورد مسئله مهمی صحبت می کنید. اگر دیگران تمایلی به صحبت کردن نداشته باشند باید خودتان به تنهایی کارها را مرتب کنید. در این موقع می توانید راحت فکر کنید.

حافظ:
گر نکردی نصرت دین شاه یحیی از کرم کار ملک و دین ز نظم و اتساق افتاده بود
حافظ آن ساعت که این نظم پریشان می‌نوشت طایر فکرش به دام اشتیاق افتاده بود
تعبیر:احساس می کنی که به آرزوی خود نخواهی رسید اما این افکار مأیوس کننده را از خود دور کن. به ظاهر دنیا توجه نکن. روی خوش دنیا عاقبت به کام تو خواهد چرخید به شرط آنکه صبر کنی و ناامید نباشی.


بهمن

امروز دوست دارید در خدمت دیگران باشید و هر موقع بتوانید به آنها کمک می کنید.این فرصتی است تا توانایی ها و مهارت هایتان را به دیگران نشان دهید و این که تا چه اندازه مفید و حساس هستید.افرادی هستند که می خواهند از ذات خوب شما سودجویی کنند بنابراین به آن ها فرصت سودجویی ندهید.

حافظ:
شد لشکر غم بی عدد از بخت می‌خواهم مدد تا فخر دین عبدالصمد باشد که غمخواری کند
با چشم پرنیرنگ او حافظ مکن آهنگ او کان طره شبرنگ او بسیار طراری کند
تعبیر:با مشورت کردن با دوستان خوب و مشفق می توانی زودتر به هدف برسی. نا امیدی را از خود دور کن. غم و ناراحتی نمی تواند راه تو را سد کند.


اسفند

شما امروز امکان دارد به آسانی حواستان پرت شود ولی واقعاً احتیاج دارید که کمربند خود را سفت کنید و مقداری کار خارق العاده انجام دهید. در پیش گرفتن یک روش جدید در موارد عملی همه چیز را آسان تر کرده و شما را برای دیگران مفیدتر می کند. نصیحتی که به آنها می دهید براساس تجربه شما خواهد بود و نه آنچه شما فکر می کنید آنها دوست دارند که بشنوند.

حافظ:
من این مراد ببینم به خود که نیم شبی به جای اشک روان در کنار من باشی
من ار چه حافظ شهرم جوی نمی‌ارزم مگر تو از کرم خویش یار من باشی
تعبیر:با همه ی سعی و تلاش به نتیجه ی دلخواه و مطلوب نرسیده ای. نا امید نباش. بهتر است دوباره به اعمال و رفتار خود با تعمق بیشتری نظر بیندازی تا نواقص و معایب کار را بشناسی و آنها را برطرف سازی. کارها را نیمه تمام رها نکن. تا رسیدن به نتیجه ی دلخواه، دست از تلاش برندار.

+21
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.