محکومیت مایلی کهن به ۴ ماه حبس تعزیری تایید شد

عسگری پیش‌بین، وکیل علی دایی از محکومیت قطعی محمد مایلی‌کهن در پی شکایت علی دایی خبر داد. مایلی کهن، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به ۴ ماه حبس تعزیری محکوم شده است.
عسگری پیش‌بین وکیل علی دایی، فوتبالیست ایرانی، با اعلام خبر قطعی شدن محکومیت محمد مایلی کهن در دادگاه تجدیدنظر، به خبرگزاری فارس گفت: «پیش از این و در پی شکایت علی دایی، دادگاه شعبه ۳۴ "محمد مایلی‌کهن" را به ۴ ماه حبس تعزیری و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرده بود. این حکم هم‌اینک در دادگاه تجدیدنظر تأیید شده و رأی به دادگاه شعبه ۱۰۵۷ ارسال شده تا مایلی‌کهن برای اجرای حکم فرا خوانده شود.»

وی همچنین درباره رأی شکایت دایی از "نادر فریادشیران" دستیار همیشگی مایلی‌کهن، افزود: «فریادشیران به ۴ ماه حبس تعلیقی و پرداخت یک میلیون ریال محکوم شده است. اگر او یک بار دیگر ادعاهایش علیه علی دایی را مطرح کند دوباره پرونده فریادشیران هم به جریان خواهد افتاد و او هم محکوم خواهد شد.»

وکیل دایی تاکید کرده که این حکم قطعی است و برای اجرای حکم، محمد مایلی‌کهن فراخوانده خواهد شد.

+71
رأی دهید
-14

شاهپور شاهرخی - تهران - ایران
ببین چقدر این مردک ( مایلی کلنگ ) گند کارو دراورده بود که با وجود ، بادمجان دور قاب چینی و پاچه خوری بیکارانش خدمت حضرت اقا .. باز هم هر کاری کردن نمی شد حکمشو ماستمالی کرد و تبرئه شده از دادگاه بیرون بیاد ... حالم ازش بهم میخوره مرتیکه قررشمال ...
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 05:24
مترلینگ - منچستر - انگلستان
ای این ادم دستمال بدست شده عجیب حالا برو تو زندان اشک تمساح بریز
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 05:32
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
بفرما..اونقدر کشش دادی تا گرفتنت و حالا بااین دبدبه و کبکبه و با این سن،بایس بری هلفدونی حاجی مایلی! دیدی آقاجون؟ دیدی دهان مبارک رو نباید گاهی بازکنی؟حالا هم الکی هی بگو با افتخار میرم و بجون میخرم و.. همه که میدونن چقدر برات زشت شد.
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 06:03
hassan5 - تهران - ایران
گرچه نظر اقای خامنه ای بنظر مایلی کهن نزدیکتر هست نمیدانم چرا دادگاه جرات کرده که بر علیه اش رای بدهد..جا دارد که اقای دائی برای خاطر اقای خامنه ای هم که شده مایلی کهن را ببخشد؟!؟
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 10:24
ايرانشهر - تهران - ایران
واقعا از این اتفاقات آدم مبهوت میشه، ورزش یک محیط صممیت و دوستی است ولی ظاهرا وقتی سیاست واردش میشه اونهم به گند کشیده میشه.
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 11:22
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.