دعوت ضرغامی از کفاشیان برای حل شدن حق پخش تلویزیونی

رئیس فدراسیون فوتبال به دفتر رئیس سازمان صدا و سیما دعوت شد تا مشکلات حق پخش حل و فصل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از به وجود آمدن مشکلات حق پخش رقابت‌های لیگ برتر بین صدا و سیما و فدراسیون فوتبال و پخش نشدن یک هفته از رقابت‌های لیگ برتر و یک هفته از رقابت‌های جام حذفی سرانجام امروز عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما  علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال را به دفتر خود دعوت کرده است تا در این مورد طرفین به نقاط مشترکی برسند و در خصوص پخش شدن رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی توافقات لازم انجام شود.

کفاشیان: حق پخش تلویزیونی برای لیگ ایتالیا یک میلیارد دلار است/ منتظر اسپانسر ایتالیایی‌ها برای حق پخش هستیم

 

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا از مبلغ حق پخش تلویزیونی ایران تعجب کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان در خصوص نشست خود با اعضای کمیته فنی و کارلوس کی روش اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از بندهای قراردادهای سرمربی تیم ملی ایران نظارت بر تیم های پایه است، کی روش در این نشست حضور داشت و اعلام کرد که هر فردی به عنوان سرمربی تیم ملی امید فعالیت می کند باید با برنامه ریزی دقیق پیش برود تا موفق باشد. باید به کادری که انتخاب می کنیم اعتماد کرده و فرصت دهیم. همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کادر فنی امید برنامه های خود را اجرا کند و نباید خللی در روند تمرینات و برنامه های تدارکاتی این تیم ایجاد شود.

رئیس فدراسیون تصریح کرد: نظرات کی روش را شنیده ایم و منتظریم تا وینگادا به ایران بیاید و نظرات خود را اعلام کند تا در نهایت پس از تصمیم گیری کمیته فنی و توسعه، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی را بگیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضور رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در تهران یادآور شد: نشست بسیار خوبی را روز گذشته با آنها برگزار کردیم و البته رئیس فدراسیون ایتالیا علاقه زیادی به اجرایی شدن این تفاهم نامه از خود نشان داد. از دیگر نکات مهم و قابل توجه نشست روز گذشته، اطلاع آنها از وضعیت حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ ایران بود.

وی افزود: زمانی که مسئولین فدراسیون ایتالیا متوجه شدند مبلغ حق پخش صدا و سیما ایران 7 میلیون دلار است تعجب کردند. چاوچیو اعلام کرد که حق پخش تلویزیونی برای لیگ ایتالیا (سری A) یک میلیارد دلار است. البته وی تاکید کرد فدراسیون فوتبال ایتالیا درآمدی حدود 160 میلیون دلار در یک سال دارد که 50 میلیون دلار آن از دولت و حدود 60 میلیون دلار آن از پخش مسابقات تیم های ملی آنها است و مابقی نیز از طریق اسپانسر ها تامین می شود.

رئیس فدراسیون خاطرنشان کرد: چاوچیو در نشستی که شب گذشته داشتیم به این موضوع اشاره کرد که اسپانسری وجود دارد تا حق پخش بازیهای لیگ ایران را خریداری کند و اکنون منتظر ارسال ایمیل از سوی اسپانسر ایتالیایی هستیم. مسئولین فدراسیون ایتالیا معتقدند با این مبلغ کم نمی توان به سوی حرفه ای شدن پیش رفت و باید شرایط برای ایجاد رقابتهای لیگ در سطح حرفه ای فراهم شود. اگر حق پخش داده نشود برگزاری لیگ هیچ معنایی ندارد و جای تعجب است که در ایران چطور تیم ها تا این حد پیش رفته و مسابقات خود را برگزار کرده اند.

کفاشیان گفت: رئیس فدراسیون ایتالیا به همراه هیات خود با سازمان لیگ نیز جلساتی را برگزار می کند و در نشست امروز قرار است تا زمینه حضور مربیان ایرانی در این کشور برای دوره های آموزشی فراهم شود و به عنوان کارآموز در کنار مربیان با تجربه و زبده ایتالیایی دوره ببینند. همچنین قرار شد تا با کارخانه ای که آخرین تکنولوژی چمن مصنوعی را در اختیار دارد وارد مذاکره شده و برای ایران رایزنی کنند تا بتوانیم با در اختیار داشتن این تکنولوژی زیر ساختهای فوتبال ایران را تا حدودی مهیا کنیم. ضمن اینکه قرار شد در بخش آکادمی و مربیان پایه،  استعداد یابهای خود را به ایران اعزام کنند تا مربیان ما در کنار آنها تجربه کسب کرده و در فوتبال پایه بتوانیم موفق تر از گذشته باشیم.

وی افزود: همانطور که روز گذشته در نشست با رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا عنوان شد، گروهی از استعدایاب های زبده به سرپرستی یکی از پیشکسوتان مطرح ایتالیا در حال فعالیت در این کشور هستند که قرار است در آینده ای نزدیک برای آموزش به ایران بیاید. ضمن اینکه این کشور از مربیان خوب در بخش بانوان بهره می برد که قرار است با حضور در ایران د رکنار مربیان ایرانی قرار گرفته تا فوتبال بانوان نیز از مربیانی برجسته این کشور بهره لازم را ببرد.

+18
رأی دهید
-6

فراوانی - قطر - قطر
خداییش اینو راست گفته این کفاشیان پوفیوز
دوشنبه 5 آبان 1393 - 12:37
فراوانی - قطر - قطر
پخش فوتبال را به المانیها بدن خیلی بهتره هم تجهیزاتشون مدرن تره هم نحوه فیلم برداریشون وهم پخش اچ دی دارن هم آدمترن بعد یک چیزی هم داد میگیریم ازشون
دوشنبه 5 آبان 1393 - 12:39
chiko - توکیو - ژاپن
آقای ضرغامی محبت کنید لطف بفرمایید عنایت کنید برای جذاب شدن بر نامه‌های تلویزیون ، بازی‌های لنگ رو پخش نکنید...۴۴۴۴
دوشنبه 5 آبان 1393 - 14:58
علی چپ دس - رشت - ایران
جناب ضرغامی در جلسه بعدی دستمال با خودت ببر.
دوشنبه 5 آبان 1393 - 15:39
siavash2a - تهران - ایران
ضرقامی فکر کنم بره به اقاش یعنی خامنه ای چقلی کنه تا از اون طریق فدراسیون رو مجبور به تسلیم کنه
دوشنبه 5 آبان 1393 - 20:35
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.