زن جوان در دادگاه: شوهرم می گوید آنقدر خودم را می زنم تا بمیرم و خونم گردن تو بیفتد

سایت 24آنلاین نوشت:زن جوان با مراجعه به شعبه 268 دادگاه خانواده پس از ارائه درخواست طلاق به قاضی گفت: آقای قاضی می‌خواهم از شوهرم جدا شوم. او مرد دیوانه‌ای است و اصلا تعادل روحی و روانی ندارد. دو سال است که دارم با او زندگی می‌کنم ولی در این دو سال هیچ وقت امنیت نداشتم.

وی ادامه داد: مرتضی مرتب در حال دعوا کردن با من است و هر بار که با هم دعوایمان می‌شود شروع می‌کند به خودزنی کردن. او آنقدر خودش را می‌زند که از حال می‌رود. هربار که اعتراض می‌کنم، می‌گوید می‌خواهم آنقدر خودم را بزنم تا بمیرم و خونم بیفتد گردن تو. او دیوانه است و مرا هم دیوانه کرده است.

این زن در ادامه صحبت‌هایش گفت: می‌ترسم که او واقعا خودش را بکشد و قتل او به گردن من بیفتد. دیگر تحمل این زندگی را ندارم. چند روز پیش هم مرتضی باز هم دعوا به راه انداخت و وقتی جر و بحثمان بالا گرفت خودش را کتک زد. آنقدر که مجبور شدم او را به بیمارستان برسانم. بعد از آن روز تصمیم گرفتم که به دادگاه بیایم و درخواست طلاق بدهم و خودم را نجات دهم.

+52
رأی دهید
-4

biparva-jan - تهران - ایران
با این که اعصاب نداره ولی ترجیح میده خودشو بزنه.
دوشنبه 5 آبان 1393 - 14:59
نازک بین - شفیلد - انگلستان
این مرد دیوانه نیست بلکه به بیماری مازوخیسم مبتلا است و همان بهتر که موقع عصبانیت بخودش آسیب میرساند تا به زنش یا بچه اش .چون سر منشع قتلهای خانوادگی بیشتر از عصبانیت کنترل نشده میباشد.
دوشنبه 5 آبان 1393 - 16:11
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
نازک بین انگلستان. نظرت واقعا درست است. این مردک بیمار است و ان زن بیچاره بهترین کار را کرد. چون هر لحظه این مردک روانی ممکن است دست بکار خطرناکی بزند و ان زن بدبخت گرفتار بشه
دوشنبه 5 آبان 1393 - 18:04
chatoli - تهران - ایران
نازک بین - شفیلد - انگلستان. واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان. ما مردم ایران متاسفانه همینطور هستیم که واکنش احساسی وعجولانه نشون میدیم . هر کسی که زودتر خودش رو به یه گوش مفت برسونه و بدگویی طرف مقابل رو بکنه علم مخالفت با اون مادر مرده ی ندیده و نشناخته رو بر می داریم و تحقیق نکرده حکم مجرمیتش رو هم صادر می کنیم ، دقیقاً همون چیزی که در فرهنگ عامیانه به قصاص قبل از عمل از اون یاد میشه . اگر کمی انصاف داشته باشیم صرفاً بر اساس اظهارات یکی از طرفین دعوا اظهار نظر شتابزده نمی کنیم .
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 05:47
سرسره - اهواز - ایران
تربیت مردان ایرانی ایتطوریه راه حلو در اسیب رسوندن وخشونت میبینن اینبار استثنا خودشو میزنه ولی معمولا زنهای بیچاره قربانی وحشیگریها میشوند واقعا باعث شرمندگی جامعه ما هست
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 03:44
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.