عابدینی اجازه دوئل پدر و پسری را به قلعه نویی ها می دهد؟/هوتن در برابر امیر!

خبر آنلاین : جدال پارسه و استقلال بیش از هر چیز از این نظر برای قلعه نویی اهمیت دارد که می تواند فرصتی باشد تا پسرش فوتبالش را به رخ بکشد.
هوتن قلعه نویی در ابتدای سال جاری درحالی که قصد داشت به تیمی نظامی برود ، به تست پارسه تهران رفت و این طور که نزدیکان به سرمربی استقلال می گویند مربی تیم بدون اینکه او را بشناسند انتخابش کردند تا بازیکن تیمی شود که مالکیتش در اختیار عابدینی هاست.

او حالا در بازی های جام حذفی این مجال را دارد که بتواند فوتبالش را برابر استقلال محک بزند. اگرچه هوتن در هفته های سپری شده از لیگ دسته اول فرصتی برای بازی نداشته و بیشتر روی نیمکت نشسته شاید این بار به حکم یکی از عابدینی ها برای دقایقی این شانس را پیدا کند برابر تیم پدرش بازی کند. این خواسته شاید برای قلعه نویی بزرگتر از پیروزی تیمش باشد. او که سال قبل برای بازی دادن پسرش در مسابقه ای تمرین فشار زیادی را تحمل کرد ، این بار خیلی دوست دارد هوتن بتواند در مسابقه ای بزرگ به همه نشان دهد مستقل از پدرش هم می تواند فوتبالیست باشد. چیزی که اگر او مجال بازی هم پیدا کند احتمالا فقط همان هایی شاهدش می شوند که در استادیوم آزادی حضور دارند. باید دید هوتن که در میان بازیکنان پارسه یکی از گرانقیمت ترین اتومبیل ها را دارد می تواند برای خود در فوتبال اسمی دست و پا کند یا سرنوشتش مثل آتیلا حجازی یا محمد پروین می شود که فوتبال را زود کنار گذاشتند و حالا پروین درباره پسرش که کارخانه نان صنعتی زده می گوید:«ممد ما شاطر شده دیگه باید درباره آرد و خمیر و شونه نون حرف بزنه نه فوتبال!»

+14
رأی دهید
-21

chiko - توکیو - ژاپن
پدر و پسر سرور لنگیأید...۴۴۴۴
دوشنبه 5 آبان 1393 - 14:53
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.