انقلاب ۵۷ قسمت ۵ + لینک دانلود

دانلود بخش اول (قسمت ۵ )

دانلود بخش دوم  (قسمت ۵ )

دانلود بخش سوم (قسمت ۵ )

لینکهای قسمت های قبلی به همراه لینک دانلود:

انقلاب ۵۷ قسمت ۱

انقلاب ۵۷ قسمت ۲

انقلاب ۵۷ قسمت ۳

انقلاب ۵۷ - قسمت ۴

+55
رأی دهید
-21

ali922 - برن - سوئد
خودمونیما چه غلطی کردن
دوشنبه 5 آبان 1393 - 17:52
persik - کیف - اکراین
یک مشت خر وگوسفند ازسرخوشی انقلاب کردند۰آخه این مردیکه بی سواد که حرف زدن بلد نیست رامیخواستید؟لعنت برنسل گذشته وکسانیکه دستی در انقلاب ننگین ۵۷ داشتند۰
دوشنبه 5 آبان 1393 - 18:44
arash9812 - تهران - ایران
ضحاک بزرگ وارد شد لعنت به روحش
دوشنبه 5 آبان 1393 - 22:15
kambizy - الست - هلند
از خیلی خیلی قدیم تا کنون مردم و نادانان ایران زمین با ستم و فریب و خاموشی زندگی کردند. هیچ وقت همبستگی و مقاومت و همفکری بر ضد دشمن نبوده. انچه که بوده تا به حال داشتن سود و منافع ایل و گروه است. هر حکومتی هم. که سر کار امد با حقه و نیرنگی غارت کرد و رفت. دیگه ما مثل اون زمان قهرمان و میهن پرست نداریم. اسلام مغز ملت را پوک کرد.
دوشنبه 5 آبان 1393 - 22:44
P.irani - سن دیه گو - امریککا
انقلاب ایران با تمام بدی هایش فقط یه خوبی بزرگ و غیرقابل باور داشت و اون اینکه، اون گداگشنه هایی که در عمرشون یک بشقاب پلو ندیده بودن، الان همه در امریکا هستن و توله هاشون به اسم نخبه و کوفت و درد دارن اینجا میچرند، کثثثثافتهای جاسوس جمهوری اسلامی
دوشنبه 5 آبان 1393 - 23:17
دوستدار - استهکلم - سوئد
خمینی پیر خرفت اکثر ملت بزرگ ایران را فریب داد و انچه که نباید بکند کرد!
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 00:26
ghormeh sabzi - تهران - ایران
مردم ایران حقشون همین آخوندها هستن ،اخوندهایی که ۲ زار سواد و فهم ندارن ،هر چی‌ بر سر این مردم بیاد بازم کم هست ،خودشون خواستن که یه بی‌ سواد پیر خرفت کفتار نامی‌ مثل خمینی هندی زاده بالا سرشون باشه،لعنت تو اون روحت خمینی و هر کسی‌ که ساله ۵۷ رفت بیرون و شعار داد و لعنت به هر چی‌ همافر خائن هست .
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 06:04
Azadikhah - تكسل - هلند
بنیانگذار داعش به ایران آمد!بنیانگذار داعش با حجاب اجباری آمد.بنیانگذار داعش با دوران طلائی چماقداران آمد.بنیانگذار داعش با فقر و فحشا آمد.بنیانگذار داعش با اعدام های دسته جمعی آمد.بنیانگذار داعش با طناب دار آمد.بنیانگذار داعش با کراک و شیشه و اعتیاد آمد.بنیانگذار داعش با سنگسار و بربریت آمد.بنیانگذار داعش با شلاق و تعزیر آمد.بنیانگذار داعش با اقتصاد مال خر است آمد.بنیانگذار داعش، امام بسیجیان و پاسداران آمد. بنیانگذار داعش با اعدامهای خیابانی و دار و درفش آمد. بنیانگذار داعش با جنگ جنگ تا پیروزی آمد.بنیانگذار داعش با کشتار دهه ٦٠ آمد. بنیانگذار داعش با جنگ و ویرانی آمد.بنیانگذار داعش با راه قدس از کربلا میگذرد آمد. بنیانگذار داعش با کلید بهشت بر گردن بسیجیان یکبار مصرف آمد.بنیانگذار داعش با دوران طلائی چپاولگران آمد.بنیانگذار داعش با فروش دختران ایرانی در دُبی آمد. بنیانگذار داعش با اسید پاشی بر سر و صورت دختران و زنان ایران آمد. بنیانگذار داعش با ۳۵ سال نکبت آمد!
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 11:44
amir-amir - تورنتو - كانادا
هموطنان عزیز بهتر است به جاى پرداختن به مسائل سطحى و ظواهر این خانم سفیر در مورد نروژ بخوانند مٽلا چگونه یکى از کشور هائى است که حداقل فساد دولتى را دارد و به نقل از منابع مالى داراى صندوق ذخیره ارزى بیش از 800 میلیارد دلار است. درآمد سرانه کشور در حدود ٨٥هزار دلار در سال است. یک کشور ٥ میلیون نفرى علیرغم اینکه مخارج حتى بالاتر از انگلیس است ولى استاندارد زندگى در رده بالا ئى دارد.
‌سه شنبه 6 آبان 1393 - 15:21
raha1984 - هامبورگ - المان
شیطان بزرگ قدم نحس و کثیفش رو به خاک مقدس ایران برای به اتش کشیدن و بدبخت کردن ایران و ایرانی گذاشت
‌چهارشنبه 7 آبان 1393 - 18:28
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
شـــــــــــــورش 57 بگیم بهتره چراکه همیشه انقلاب کردن به نفع اکثریت مردم در هر کشور ایست. رژیم از خداشه بگه انقلاب ولی ما دقیقا باید ضد رژیم و به ضرر آنها حرف بزنیم تا فکر نکنند این مردم همان مردمی هستند که 36 سال پیش گول خمینی و نظام کثیف اش را خوردن و بی نهایت ملتی زود باور بودند.
یکشنبه 11 آبان 1393 - 01:39
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.