جزئیات بیشتر و تصاویری از مرد زن‌نمای بازداشت شده در اصفهان

خبرگزاری فارس نوشت: روز گذشته خبر بازداشت یک فرد مشکوک در حوادث اخیر اصفهان توسط یک نهاد امنیتی منتشر شد و امروز خبرنگار فارس در اصفهان به اطلاعات جدیدی از این مرد دست یافت که در جریان مسائل اخیر اصفهان با آرایش و لباس زنانه به تحریک افراد به بهانه اسیدپاشی می‌پرداخت.

از این فرد که «ب.م.ب» نام دارد، متولد ۱۳۵۲ و صاحب یک شرکت مستندسازی است، ادوات ارتباطی و جاسوسی کشف شده است.

این فرد که در تحریکات خود به بهانه اسیدپاشی در اصفهان، روی مساله ظلم به زنان اکید داشته تاکنون دو زن را طلاق داده و درصدد ازدواج با زن سومی است که این زن وکیل برخی عوامل مرتبط با فتنه ۸۸ در اصفهان است.

گفتنی است علاوه بر آرایش زنانه و تحریکات عمومی «ب.م.ب»، وجود لکه‌هایی بر روی دستان وی که احتمال می‌رود جای سوختگی باشد، شک و تردید ماموران امنیتی را نسبت به احتمال مشارکت وی در سناریوی اسیدپاشی را تقویت کرده است. البته این لکه های مشکوک در حال آزمایش است و فرضیه دست داشتن نامبرده در حادثه اسیدپاشی قطعی نیست.

+25
رأی دهید
-120

majiddk - کپنهاک - دانمارک
امان ازدست این دروغ گوهای رذل.اول گفتن کار اسرائیل است ولی چون این حربه نخ نما شده و کسی باور نمیکنه حالا میگن کار فتنه گران است لابد کروبی هم دستش تو کار ارایش این مرد زن نما بوده.
یکشنبه 4 آبان 1393 - 11:22
فراز_نروژ - تونسبرگ - نروژ
یادشون رفت بگن پدرش بهایی. پدربزرگش یهودی و جدش فراماسون بوده. مادرش هم با سگ همسردار زنا می کرده...
یکشنبه 4 آبان 1393 - 11:40
afsoon.fr - پاریس - فرانسه
باز شروع شد عوامل غرب.بعدشم این لکه‌ها مال یه بیماری پوستی‌ هست نه اسید
یکشنبه 4 آبان 1393 - 12:00
دوستدار - استهکلم - سوئد
این لکه ها از مریضی کبد به وجود می ایند. و اگر این لگه ها از اسید چند روز پیش بود تا به حال خشک و خوب نمی شد. مامورین رژیم پست فطرت اخوندی یک انسان بی گناه را اوردن تا به جای اسید پاش واقعی معرفیش کنند واقعا وقاحت هم حدی دارد. اخوندها مردم را چی حساب کردن که دارند کارهای غیره انسانی خودشان را به گردن این وان بی گناه اندازند. واقعا الاغ خود سرداران و رهبران جمهوری اسلامی هستش.
یکشنبه 4 آبان 1393 - 11:27
hassan5 - تهران - ایران
زمینه برای ماست مالی فراهم میشود.یادشان رفت که موی سینه را پاک کنند!!!
یکشنبه 4 آبان 1393 - 12:10
star44 - یوتبوری - سوئد
سرشونو کردن تو برف فکر میکنند کسی نمیبیندشون . چند دفعه بگم خر خودتونید. مردم خوشون همه چیزو بهتر از شماها میدونند .چرا امر به معروف و نهی از منکر در مورد خودتون نمی کنید که دستتون تو بیت المال و جیب مردمه .
یکشنبه 4 آبان 1393 - 12:19
زوربا - اصفهان - ایران
سناریوی نخ نما شده.عامل شبکه های جاسوسی که مخفیانه با دلارهای امریکایی وارد کشور شده وشروع به خرابکاری کرده.بعد هم اعدام در یکی از میادین شهر ,تا مسئله اعدام در ملاعام را موجه جلوه بدهند.شاید جان انسان بی گناهی در خطر باشد .درضمن این لکه ها نوعی بیماری پوستی به نام ویتیلگو که به نام برص هم شناخته میشود است.
یکشنبه 4 آبان 1393 - 12:26
jalali58 - بیرجند - ایران
هنوز که چیزی اثبات نشده چرا بعضی ها کاسه داغ تر از آش شدن گفتن دارن ازش تحقیق میکنن همین ...
یکشنبه 4 آبان 1393 - 12:31
aashena - اتاوا - کانادا
چقدر حکومت ایران بی شرفه، رذل های کثیف دیگه شکی نذاشتن کار خودشونه، ریحانه را هم اینجوری به عنوان قاتل اعلام کردند
یکشنبه 4 آبان 1393 - 12:51
Lolalola - پاریس - فرانسه
بابا اینکه آزمایش نمیخواد منم که دکتر نیستم از این لکه ها زیاد دیدم ، مریضى پوستى داره.
یکشنبه 4 آبان 1393 - 13:05
ZayZay - ملبورن - استرالیا
خب قصد و غرضش چی بوده از این شکلی شدن؟
یکشنبه 4 آبان 1393 - 13:34
فراوانی - قطر - قطر
حتما پول نقد هم همراهش بوده با یک دست پاسور وسی دی صور قبیحه وفیلمهای ناجور چه خوش زخم هم بوده دوروزه زخماش خوب شده ناکس
یکشنبه 4 آبان 1393 - 13:39
داروساز - پونا - هندوستان
این بد بخت احتمالا خواسته با یه ماده ای مو های دستش رو بزنه که اینجور شده.
یکشنبه 4 آبان 1393 - 13:41
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
این لکه‌ها مال بیماری برص هستن و کاملا مشخص . این بی‌چاره هم یک زنان پوش هست که آمارشون تو ایران کم نیست. بدبخت چه بلایی سرش میارن
یکشنبه 4 آبان 1393 - 14:01
hossein+87= - ایران - ایران
دوستدار - استهکلم - سوئد- حالا خوبه گفتن که در حال بررسیه! دانشمند ، مثلا امکان نداشته که وقتی اسید رو تهیه کرده رو دستش ریخته باشه؟! حتما موقع پاشیدن رو دستش میریزه؟! بله ، ممکنه اثر بیماری های کبدی و ناشی از ویتیلیگو . . باشه . انقدر زر نزنید جان امواتتون.
یکشنبه 4 آبان 1393 - 12:52
Datis استكهلم سوئد - استکهلم - سوئد
ما ایرانیها با هوش و زرنگیم افسوس که چون بوقلمون رنگ برنگیم
یکشنبه 4 آبان 1393 - 14:16
مهدخت - برن - سوئیس
معلوم نیست کدوم بدبختی رو گرفتند کلاه گیس سرش گذاشتند میگویند این بوده اخه توی روز روشن دروغ یه این واضحی . این داد میزنه مرد هست چه جوری مردم اینرو تشخیص ندادند اونوقت اینها فقط متوجه شدند این مرد زن نماست عجب احمق های هستند اینها خحالت هم نمی کشند.
یکشنبه 4 آبان 1393 - 14:46
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
بابا این لکها اسمش پیگمنت پوستى بر اثر از بین رفتن غده رنگ ساز میباشد این مزخرفات باور نکنید !!
یکشنبه 4 آبان 1393 - 14:56
bineshaan - لندن - انگلیس
این لکه ها بیشتر شبیه به لیوکودرما یا اطلاحا ویتیلیگو هست که یه بیماری سیستم خود ایمنی ٬ تا سوختگی با اسید.
یکشنبه 4 آبان 1393 - 14:57
bineshaan - لندن - انگلیس
این لکه ها بیشتر شبیه به لیوکودرما یا اطلاحا ویتیلیگو هست که یه بیماری سیستم خود ایمنی ٬ تا سوختگی با اسید. البته ۲-۱ تا تشخیص افتراقی دیگه هست. ولی کلا حتی یه پزشک تو چند دقیقه میتونه ویتیلیگو رو تایید کنه.
یکشنبه 4 آبان 1393 - 15:02
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
شایدم یه بدبخت همجنس باز رو گرفتن! اون لکه ها در اصطلاح عامیانه پیسی نامیده میشه و یه بیماری پوستیه! فقط حرف قربانیان حادثه ملاک صحت دستگیری هست.
یکشنبه 4 آبان 1393 - 15:22
باور عمیق - قم - ایران
hossein+87= - ایران - ایران . دوست عزیز . انتشار این تصاویر و این خبر بدرد عمه شون میخوره . این فیلم ها مردم رو راضی نمیکنه . مردم براشون جای سواله که نظام اطلاعاتی مقتدر ما چطور هنوز نتوانسته علیرغم ثبت چهره اسید پاش در دوربین ها پس از این مدت طولانی فرد مربوطه رو شناسایی کنه
یکشنبه 4 آبان 1393 - 16:40
raha1984 - هامبورگ - المان
و باز داستانهای تکراری جمهوری کثیف اسلامی
یکشنبه 4 آبان 1393 - 17:16
ekman - شیراز - ‫ایران
لکه های روی دست این شخص آثار سوختگی نیست،بلکه بیماری پیسی است که پوست بدن رنگدانه تولید نمیکند.افرادی که بیماری دیابت دارند و همچنین افراد عصبی مبتلا به چنین بیماری ای میشوند،البته نه تمام دیابتی ها و افرادی با ناراحتی عصبی.
یکشنبه 4 آبان 1393 - 17:20
amirmontreal - مونتريال - کانادا
یاد مجید توکلی افتادم که گفتن با لباس زنونه خواست فرار کنه ، بد هم چند تا عکس ازش گذاشتن ، اینا بی‌ شرفتر از اونین که فکر می‌کنید
یکشنبه 4 آبان 1393 - 17:35
m.n.s - کرج - ایران
مگه نمیگه این با لباس زنانه خودش تحریک کننده بود پس این چطور به زنها اسید بریزد ؟ وهیچیک ازین خانمها که قربانی اسید ند نگفته که شخصی با لباس زنانه بما اسید پاشید.همچنین اگر کسی بخواهد این کاررا انجام دهد حد اقل ایمنی خودرا در نظر نمیگیرد حتی یک دستکشی چیزی ؟؟
یکشنبه 4 آبان 1393 - 18:15
aria oksir - لندن - انگیس
اول بایس زقیقا بررسی بشه ، انگیزش این کار چی بوده ،. بعدش اظهار نظر کرد . !!!.
یکشنبه 4 آبان 1393 - 17:54
paksan - آمریکا - آمریکا
این طرف بیشتر شبیه اون مردان زن نما در مانور دفاع شهری نیروی انتظامی و بسیج هستش . یک سرچ بکنید می بینید که مردهایی با همین کلاه گیس و با همین ترکیب صورت مابین مثلاً گروه مقابل هستند. پس این فیلم ها دیگه قدیمی شده و جز مطمئن کردن مردم به اینکه دروغگویی اعتیاد سپاه شده .کاش ایرانیان یوکی بتونه یک گزارش مقایسه ای عکس مابین این دو رو ایجاد و منتشر کنه عکساش تو اینترنت هست.
یکشنبه 4 آبان 1393 - 18:35
cobalt3 - کرج - ایران
خر بخندد و مادر بگرید عجب داستانی ساختی یه نیم کیلو تخمه کاملش میکنه کبلائی.
یکشنبه 4 آبان 1393 - 18:44
m.n.s - کرج - ایران
مگه نمیگه این با لباس زنانه خودش تحریک کننده بود پس این چطور به زنها اسید بریزد ؟ وهیچیک ازین خانمها که قربانی اسید ند نگفته که شخصی با لباس زنانه بما اسید پاشید.همچنین اگر کسی بخواهد این کاررا انجام دهد حد اقل ایمنی خودرا در نظر نمیگیرد حتی یک دستکشی چیزی ؟؟
یکشنبه 4 آبان 1393 - 18:16
دوستدار - استهکلم - سوئد
hossein+87= - ایران - ایران؟ اخر در ایران کسانی مثل تو زندگی میکنند برای همین اخوندها از سواری پایین نمی ایند. عقل کل , حسین + 87 قشنگ بخوان که کمی بر معلومات سیاسیت اضافه بشه . یک انسان بدبخت زن نما مریض جسمی و روانی را دستگیر کردن و بدونه انکه معلوم شود که متهم اصلی این مریض است عکسش هم پخش کردن . چون رژیم سیاست باز تو دوهدف دارد یک مردم را از اعتراض کردن دور کنند دو ببینند واکنش مردم به دستگیر کردن این کس چیه اگر دیدن مردم باور دارند این همان اسید پاشه است انگاه این دستگیر شده را می اورند و به زور شکنجه و به اجبار اعتراف ازش میگیرن که در اسرائیل به او اموزش دادن که چطور اسید پاشی کند و عیره . چون در سال 1357 طرفداران خمینی دجال سینما رکس ابادان را اتش زدن و بعد به گردن ساوکش انداختن اینبار هم همان سناریو است.
یکشنبه 4 آبان 1393 - 18:59
azadi-iran - وین - اطریش
برام جالب است که مردم چقدر در کما بر می برند که هنوز بعد از 35 سال به حرفهای تبلیغاتی حکومت باور دارند. به جرات می‌توان گفت که حتی یک کلمه از این رژیم قابل باور نیست چه برسد به یک جمله اینها. چطور با وجدانشان کنار می آیند ، در حیطه مغزی من نیست،
یکشنبه 4 آبان 1393 - 20:00
paydar22 - لاهه - هلند
هر ادامی میداند اینها جای زخم نیست حال فکر کنیم هست ولی معلوم که قدیمی در ضمن الاغها اشتباه مکنند این لک و پیس هست بلخره زور کویان حکومت اسلامی هستن دیکه یک جوری..را به شقیقه باید ربط بدن
یکشنبه 4 آبان 1393 - 22:03
perser68 - آلمان - آلمان
hossein+87 - ایران - ایران. شما تا چه وقت میخوایی سرتو زیره برف کنی ؟ حتی دوسته قمی تو هم نتونست ماستمالیه تو رو بپذیره!!!
یکشنبه 4 آبان 1393 - 22:08
halk_35 - لیوواردن - هلند
فقط زر زیادی میزنن . اسید پاش از خودشونه وگرنه تادحالا میگرفتنش . چطور تا یه چیز میشه میگن ما 24 ساعته فلان تیم خرابکاری رو شناسایی و منهدم کردیم . پس چی شد اون همه ادعای توخالی؟ این بیچاره هنوز هیچی معلوم نیست عکسشو چاپ کردن .
یکشنبه 4 آبان 1393 - 22:28
nasl sokhta - لندن - انگلیس
خالی‌ بندی این بیشرفا شروع شد.
یکشنبه 4 آبان 1393 - 23:35
a.sadriuk - لندن - انگلستان
بابا رو که رو نیست سنگ پای قزوینه از این رژیم دنیا دودره بازتر بخودش ندیده بابا جون شما که هزارتا بلا سر این مردم در آوردین صداشون در نیومده خب اینم میگفتین کار امت حزب الله تون بوده مردم بد بخت که حرفی ندارن
دوشنبه 5 آبان 1393 - 02:48
مترلینگ - منچستر - انگلستان
از قضا زنش هم وکیل فتنه گران 88 بوده جالبه همه چی در یه جا جمع شده تف به شرف نداشته تون
‌پنجشنبه 8 آبان 1393 - 00:03
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.