واکنش‌های تند اصول‌گرایان به اسیدپاشی در اصفهان.

+56
رأی دهید
-4

amir-amir - تورنتو - كانادا
آن سوابق خوشنام شما ها در جنایت کهریزک٫ جنایت هاى زنجیره اى٫ چه آبروئى برایتان باقى گذاشته است که سعى بر برائت خود از جنایت اسید پاشى دارید. دست بالا پیش مى گیرید که پس نیفتید ولى ملت شما ها را شناخته که چه گرگ هاى درنده اى هستید که فقط باید با پتک به سرتان بکوبند تا به جهنم ارسال شوید.
شنبه 3 آبان 1393 - 01:07
نازک بین - شفیلد - انگلستان
گویا قصد دارن این اتفاق را به یکنفر نسبت دهند که دچار اختلالات روانی و ناهنجاری اجتماعی میباشد . و درآخر هم بگویند دیوانه بوده و هیچ حکم مجازاتی بر او جاری نیست. آنوقت فکر میکنن مردم هم باورشان شده. قصه بهمین سادگی پایان میابد.مثل قتلهای زنجیره ای که در برگهای تاریخ ثبت شد.
شنبه 3 آبان 1393 - 01:14
cardenas - تهران - ایران
متهم ردیف اول خامنه‌ای و متهم ردیف دوم امام جمعه اصفهان و متهمان ردیف سوم شما کثافتها هستید. ملت با شما خیلی کار داره. دونه به دونتون باید محاکمه بشید.
شنبه 3 آبان 1393 - 02:44
raha1984 - هامبورگ - المان
چند روز دیگه میگن کار اسراییل و انگلیس بوده و مثل همیشه یک نمایش مسخره دیگر در صدا و سیما
شنبه 3 آبان 1393 - 08:29
dara20 - تهران - ايران
این هم تنها از ترس قیام عمومی مردم بود. دستور این جنایت را رهبر الدنگ و امامان شیاد جمعه و سایر مزدوران حکومت از جمله طویله شورای اسلامی با تصویب طرح حمایت از سگ‌های پلید و نهی منکری صادر کردند
شنبه 3 آبان 1393 - 08:52
star44 - یوتبوری - سوئد
دهان شماها رسانه بیگانه است دیگه راست میگید شماها از مردم ایران متنفرید .
شنبه 3 آبان 1393 - 09:26
داریوش پرویزی - شیراز - ایران
به روباهه گفتن شاهدت کیه گفت دمم.
شنبه 3 آبان 1393 - 09:32
فراوانی - قطر - قطر
خدایا این دولتهای بیگانه را از این رژیم نگیر چون بعدا نمیتوند گناهانشان را گردن کسی بندازن
شنبه 3 آبان 1393 - 10:40
mlowes - واشنگتن - آمریکا
اتفاقا ما میتونیم آدرس بدیم بری دستگیرش کنی‌، یک نفر نیست، چند هزار نفری میشن، ولی‌ اگر اولی‌ رو بگیری کارت برای بقیه خیلی‌ راحت تره. نام: علی‌، نام خانواد‌گی: خامنه‌ای. شغل: دزدی، جنایت، قاتل سریالی، خود بزرگبین، و در عین حال خودش هم خودش رو قبول نداره. عکسش همه جا در دسترس هست. سابقه پزشکی‌: سادیستیک. توجه: این فرد مسلّح هست و دارای یک گروه گنگ چند میلیون نفری هست، در نتیجه در برخورد و دستگیریش بهتره جانب احتیاط رو از دست ندید.
شنبه 3 آبان 1393 - 10:55
Imod.barbekan - منامه - بحرین
. ماه محرم چه ماه جالبی همه شاد،همه راضی برای عزاداری!!!. قطعا و یقینا صاحب عزا از این همه تظاهر و ریا،خنده های گریه نما،مداح های هفت تیر کش!نوحه های رقص آور،آهن پاره هایی که برای چشم هم چشمی سنگین تر خواهند شد و بروی دوش مردم خواهد افتاد خشنود نخواهد بود... امام حسین هنوز مظلوم است
شنبه 3 آبان 1393 - 11:06
Imod.barbekan - منامه - بحرین
روز شماری برای آغاز محرم شروع شد... ماشین های خاکی دوباره به شهر بازخواهند گشت با نوحه هایی ریتمیک تر از آهنگ های شهرام شپره و صد البته با باند هایی با قدرت دو هزار پانصد دسیبل... دختر ها به دنبال ست مشکی از لاک تا کلیپس،پسر ها مشغول نوشتن شماره ها به تعداد لازم...!!. فستیوال شروع خواهد شد،گشت ارشاد به مرخصی میرود،نیروی انتظامی نظاره گر خواهد شد...آزادی برای یک ماه به ایران خواهد آمد...همه شاد!و خرم!از فرا رسیدن ماه محرم!!!مخصوصا مداح های های بزرگوار که قطعا فرصت دو ماهه ی خود را از دست نخواهند داد و حساب های خود را آماده میکنند برای خرید خودرو ی 2015 نشان کرده،و ویلای دوبلکس فرشته... چه ماه جالبی همه شاد،همه راضی برای عزاداری!!!
شنبه 3 آبان 1393 - 11:05
hassan5 - تهران - ایران
همانطور که در جریان سال 78 دانشگاه فقط یک نفر را بجرم دزدیدن یک دستگاه ماشین ریشتراشی محکوم کردنند باز هم قصد دارند که کل جریان را ماست مالی کنند.احمق ها نمیدانند که در تاریخ ثبت میشود!!؟
شنبه 3 آبان 1393 - 12:37
cobalt3 - کرج - ایران
زین پس بجای واژه نا مانوس اصول گرایان بفرمائید اسیدگرایان.
شنبه 3 آبان 1393 - 20:07
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.