معلم فداکار و سه دانش آموزش در سیل لرستان غرق شدند

کاظم صفرزاده، معلم فداکار لرستانی و سه دانش آموزش بر اثر سیل در منطقه عشایری ویسیان لرستان جان خود را از دست دادند.

خودروی پژوی کاظم صفرزاده، مدیر و معلم دبیرستان شبانه روزی امام جعفرصادق در منطقه عشایری لرستان، روز سه شنبه و درحالی که سه تن از دانش آموزانش را برای درمان به خرم آباد منتقل می کرد، بر اثر سیل در رودخانه شوراب غرق شد.

امین قوچی سال سوم متوسطه برق صنعتی، وحید سپهوند دوم انسانی، و امین رحیمی دوم تجربی سه تن از دانش آموزان سرنشین این خودرو بودند و کاظم صفرزاده، معلم فداکار، قصد داشت این سه دانش آموزان را که دچار بیماری شده بودند، با خودوری خود برای درمان به خرم آباد منتقل کند.

گودرز کریمی فر، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان می گوید که غروب سه شنبه به دنبال مصدومیت و کسالت سه دانش آموز دبیرستان شبانه روزی امام جعفر صادق منطقه عشایری، کاظم صفرزاده این سه دانش آموز را به "مرکز درمانی ویسیان" منتقل می کند اما "به دلیل کمبود امکانات درمانی، دانش آموزان به مرکز درمانی در خرم آباد ارجاع داده می شوند."

معلم فداکار لرستانی، پس از این با خودروی شخصی خود  قصد داشت این دانش آموزان به نام های وحید سپهوند، امین قوچی و امین رحیمی را به یک مرکز درمانی در خرم آباد منتقل کند اما در جاده ویسیان به خرم آباد به همراه یک خودروی دیگر گرفتار سیلاب و طغیان رودخانه شوراب شده و همگی جان خود را از دست دادند.

رضا آریایی، مدیرکل حوادث غیرمترقبه لرستان، روز چهارشنبه از کشف جسد سه دانش‎آموز غرق شده در حادثه سیلاب خرم‎آباد خبر داد و گفت که جست و جو برای یافتن پیکرکاظم صفرزاده، معلم غرق شده، همچنان ادامه دارد.

به گفته رضا آریایی روز چهارشنبه جسد دو دانش‎آموز که در سیلاب رودخانه شوراب غرق شده بودند با کمک نیروهای امدادی و مردمی پیدا شد و جسد یک دانش‎آموز دیگر نیز پیشتر پیدا شده بود.

مدیرکل حوادث غیرمترقبه لرستان همچنین گفت که "تلاش برای یافتن جسد معلم غرق شده این دانش‎آموزان ادامه دارد و پیش‌بینی می‎شود با توجه به کاهش شدت بارندگی و حجم سیلاب، جسد این معلم" به زودی  پیدا شود.

اداره آموزش و پرورش منطقه عشایری لرستان برای ادای احترام به این معلم فداکار و سه دانش آموز جان باخته در مدارس و مجتمع های تحت نظارت خود دو روز عزای عمومی اعلام کرده است.

+132
رأی دهید
-3

greentree - تهران - ایران
بدرود بر تو ای‌ معلم فداکار ایرانی‌
جمعه 2 آبان 1393 - 02:57
bahar_062000 - اصفهان - ایران
از لرها مظلوم تر و محروم تر تو ایران نداریم
جمعه 2 آبان 1393 - 09:56
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
دهقان فداکار، معلم فداکار، آتش نشان فداکار، .. خسته شدیم از نبود امکانات و جان دادن مردم.
جمعه 2 آبان 1393 - 10:59
Somayye - دوسلدورف - المان
بسیار غم انگیز و ناراحت کننده.....
جمعه 2 آبان 1393 - 11:08
shahab46 - هانوفر - المان
مرگ بر حکومت اسلامی
جمعه 2 آبان 1393 - 11:06
shervin2013 - خرم آباد - ایران
bahar_062000 - اصفهان - ایران. درود بر شرف تو ای هموطن که حرف بسیار درست و حقیقتی تلخ رو بیان کردی....
جمعه 2 آبان 1393 - 12:28
92ارشام - لندن - ایران
افرین به این مربی پهلوان و رستم !کاش من وامثال من این اموزگار را الگوی خود قرار بدیم.
جمعه 2 آبان 1393 - 20:09
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.