نیمی از بدهی ۱۳ هزار میلیارد تومانی به بانک ملی مربوط به ۵۴ نفر است.

+44
رأی دهید
-3

paksan - آمریکا - آمریکا
خوب چکار کنیم این 54 نفر رفیقهای محسنی اژه ای و برادران لاریجانی و اعضاء حزب ماتلفه و دفتر آقا و اطلاعات سپاه هستند و کسی هم زورش بهشون نمی رسه پس بی خیال باشید مال حروم فقط برای مردم حرامه برای اینها حلال حلال هستش اصلاً حرام و حلال و معصیت و گناه رو خودشون بجود آوردن برای مردم . چند ساله هی میگن خوب اسمشون رو اعلام کنید تا حداقل مردم بشناسند .
جمعه 2 آبان 1393 - 05:41
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
اونقدر لیست دزدیهای هزارمیلیاردی این حضرات بالا و بلند شده که دیگه فقط منتظر این هستیم که ببینیم اختلاس بعدی چندبرابر قبلیه و کیف کنیم که هی داره میره بالاتر عددش.یه جورایی اگه مبلغش کمتر از قبلیش باشه،برامون جالب نخواهدبود و سوژهء مناسبی بدستمون نمیده..! بی خیالی و بی شهامتی تا کجا آخه؟ موندیم که همین ته موندهء دار و ندار و ثروتهای طبیعی و نفت و گازمون رو هم به باد بدن و بین خودشون و شرکای داخلی و خارجیشون قسمت کنن و وقتی هیچی واسمون نموند،هی بزنیم توی سر خودمون و دیگران رو متهم کنیم که تقصیر شماها بود و چنان و چنان...چه عجیبیم ما مردم شریف،نه؟ چه گشاده دست!!!
جمعه 2 آبان 1393 - 07:36
بی بالان - کلاچای - ایران
خمینی متشکریم
جمعه 2 آبان 1393 - 09:03
تیتو تیتو - تهران - ایران
علت عدم پیگیری این موارد این است که در هر فقره وام پای چند تن از مسئولان گیر است. بدین صورت که مدیر بانک و یا عناصر دخیل در ازای وامی که میدهد درصدی دریافت میکند و هر چه مبلغ وام بیشتر باشد سهم مدیر خلافکار بیشتر است . نکته اینکه در این معامله بین وام دهنده و وام گیرنده این قضیه کامل سکرت است. فردی را در نزدیکم میشناسم که وام گیرنده از شهرستان است چون در تهران برای مردم عادی وام ها را بسته اند اگر بدهند زیر 10 میلیون با 28 درصد سود است اما این اقا از همین طریق نزدیک 900 میلیون تومان برای خود و اشنایان با ضمانت های ناکافی و جعلی وام گرفته و به مدیر شعبه که دوستش است بابت هر وام 1 درصد سود میدهد . جالب اینکه مدیریت بانک به اوپیشنهاد وام کلان میدهد برای سود خود . این ادم خرده پاست حال ببینید در سطح اول کشور چه فسادهای عظیم هزاران میلیاردی رخ میدهد.
جمعه 2 آبان 1393 - 10:27
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.