درمان دختر هنیه در بیمارستان اسرائیل

وزارت خارجه اسرائیل اعلام کرد دختر اسماعیل هنیه یکی از رهبران حماس در تل آویو درمان شد.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری ها، براساس بیانیه وزارت خارجه اسرائیل، پس از آنکه دختر 20 ساله اسماعیل هنیه به هنگام درمان معمولی با مشکلاتی روبه رو شد در بیمارستان ایخیلوف تل آویو، تحت درمان اورژانسی و فوری قرار گرفت.

اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت حماس در غزه است. این بیانیه در صفحه وزارت خارجه اسرائیل در فیس بوک منتشر شده است.

به نام این دختر هنیه اشاره ای نشده اما او پس از درمان یک هفته ای، بیمارستان تل آویو را ترک کرد.
اسماعیل هنیه 13 دختر و پسر دارد. بیمارستان ایخیلوف تل آویو هم این موضوع را تایید کرد.

به گفته وزارت خارجه اسرائیل، دختر هنیه از طریق گذرگاه بیت حانون (ایریز) از شمال منطقه غزه به اسرائیل منتقل شد. وزارت خارجه اسرائیل از اعلام تاریخ ورود و خروج دختر هنیه به بیمارستان خودداری کرد.

در منطقه غزه، یک مقام وزارت بهداشت این اطلاعات را تایید کرد اما گفت مریضی که در اسرائیل درمان شد خواهر هنیه بود نه دخترش.

وی توضیح داد: فرد بیمار دو هفته پیش به دلیل وضعیت اضطراری اش به بیمارستان خصوصی ایخیلوف تل آویو منتقل شد. جان او در خطر بود.

قبل از این نوه اسماعیل هنیه به نام "آمال" نیز در یکی از بیمارستان های اسرائیل بستری شد و تحت درمان قرار گرفت. او اندکی بعد در بیمارستانی در غزه درگذشت.

حماس با وجود مخالفت با هماهنگی امنیتی میان دولت خودگردان فلسطین و اسرائیل اما خود با هماهنگی با اسرائیل در وضعیت های انسان دوستانه مانند درمان، تحویل جنازه کشته شدگان و دیدار خانواده های اسیران فلسطینی دربند اسرائیل، مخالفتی ندارد.

+70
رأی دهید
-8

عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
نتیجه اخلاقی‌ :> یهودیان از مسلمانها انسان تر هستن،،حد اقل از مسلمانان عرب زبان و عربزاده دل رحمتر هستن
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 00:26
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
مرگ بر صدام !
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 02:25
paksan - آمریکا - آمریکا
نتیجه اخلاقی + مقایسه دولت ضدبشری صهیونیستی اسرائیل با حکومت اسلامی و نماینده خدا بر زمین = توجه کنید که رفتار آیت الله جنتی با نوه دو سه ساله اش که پدرومادرش یعنی پسرش و عروس خودش جزو مجاهدین بودن و کشته شده بودند رو به باد کتک می گرفته به جرم اینکه پدریا مادرش ضدولایت فقیه بودند!توجه کنید بچه چندساله اصلاً نمی فهمه این چیزا چی هست بعد اسرائیل فرزند جدی ترین دشمن خودش رو درمان میکنه! و نه دستگیر میشه نه .. این فقط کوچکترین نمونه برای مقایسه بود توجه کنید اگر روزی اسرائیل نابود بشه و حزب الله و ایران جایگزین بشوند شک نکنید همین فلسطینی ها رو یک شبه سربه نیست میکنند یا اینکه باید شیعه بشوند. نمی خوام بگم اسرائیل صددرصد خوب هستش ولی اگر بنا بر عمل حکومت ها باشه نسبت به حکومت های مدعی اسلام بسیار بهتر هستش همانطور که امروز همه از انقلابی های دو آتیشه دیروز تا پدرومادرهای ما شهادت میدهند که حکومت شاه بی دین بسیار انسانی تر و بهتر از حکومت مدعی دین و خدا بود.حقیقت تلخه ولی همینه.
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 03:07
شاهپور شاهرخی - تهران - ایران
اقا بلند بگو .. مرگ بر اسراییل !!!.
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 07:10
arman93 - یزد - ایران
چرا خبر دروغ منتشر می کنید اون خواهر هنیه بوده نه دخترش . خواهران هنیه که سالهاست شوهر اسرائیلی دارند و در اسرائیل زندگی می کنند و طبیعی است که در اسرائیل درمان شوند
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 07:18
arman93 - یزد - ایران
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران - تو که دین رو قبول نداشتی و دینداران را بی سواد می دانستی پس بگو اسلام را فقط قبول ندارم ولی یهودیت را قبول دارم حالا از اظهاراتت تعجب نمی کنم پس جنابعالی به یهودیت متمایلی این رو از اول بگو که یهودی هستم
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 07:20
arman93 - یزد - ایران
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران - آره به همین خاطر انسان بودن بیش از هزار کودک و زن و پیر و جوان و مردم غیر نظامی بی گناه را در غزه به بهانه مبارزه با چند رزمنده حماس به خاک و خون کشیدند و شاید در مقابل کشتن هر صد نفر غیر نظامی فقط یک عضو حماس را توانستند بکشند
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 07:24
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
حالا سران جمهوری اسلامی از دم بخورند،پولا ی ایران را به دلار میکردن تو کیسه و میبرد،مثل رئیسش یاسر عرفات پول ایران را برد رفت با صدام نشست این‌همه کله میره سرشون از رو نمیرن .
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 07:52
biparva-jan - تهران - ایران
اینها برای نمایشه عقاب سرخ. و فقط انسان های احمق رو میتونن گول بزنند. خونه همین هنیه رو با موشک زدند و براشون مهم نبود که ممکنه زن و بچه اش اونجا باشند. و اجازه بده یادت بندازم که این یهودی های انسان تر شما همین چند ماه پیش بیش از 600 کودک رو در غزه قتل عام کردند.
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 07:59
rahjoo - بابل - ایران
یهودیان با هر ایرادی که بهشان بگیری بخاطر قرنها زندگی در اروپا و آمریکا بسیار جلوتر از آنند که با اعراب متعصب مقایسه بشوند !!!
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 07:59
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
نتیجه اگه بخاطر منافع خودشون باشه حماس اسرائیل رو به رسمیت مشناسه ولی بخاطر منافع ملت نه!!
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 09:05
siavash33 - کردستان - ایران
13بچه؟ بابااااااااااااااااااااااااااااااا
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 09:31
بی بالان - کلاچای - ایران
مرگ بر فلسطین و حامیانش
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 11:38
danial nabi - استكهلم - سوئد
من یکی‌ تنفرم را از عرب برای این گوساله که فکر میکنه بقیه گوسالند، در فیس بوک این کریه چهره فرستادم، شما هم هر چی‌ فحش است نصیبش کنید، تا بفهمند مردم ایران از این کفتار صفتان دروغ گوی متنفرند.
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 15:30
Azadikhah - تكسل - هلند
این نشان میده سیاست چقدر فریبکار و کثیف هست حالا طرفداران حکومت خودتون رو به در و دیوار بزنید!
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 16:16
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
آمپول هورمونی زدن بهش تا مثل عرفات بی سرو صدا وآهسته بمیره
‌چهارشنبه 30 مهر 1393 - 16:20
arman93 - یزد - ایران
بی بالان - کلاچای - ایران - مرگ بر کدام فلسطینی آن کودکان معصوم و زنان مظلوم و بی آزار وپیرمردان وپیرزنان کهنسالی که توسط اسرائیل در غزه بمباران شدند منظورت این بود مرحبا به انسانیتت و مرحبا به غیرتت . لازم نیست مرگ را برای آنها آرزو کنی چون کعبه آمالت یعنی اسرائیل که نماد انسانیت است قبلا این آرزویت را برآورده کرده است . واقعا برای شما دوست عزیز متاسفم
‌پنجشنبه 1 آبان 1393 - 12:21
rahjoo - بابل - ایران
arman93-وقتی حماس از توخونه مردم و مدرسه موشک شلیک میکنه اسرائیل نیاد همونجا رو بزنه چون مکان شخصی و غیر نظامیه؟!!!! حماس باعث کشتار اون 600 کودکه و البته مردم غزه هم بیشتراشون یا حامی حماس هستن ویا ازش میترسن! اسرائیل بی گناه نیست اما اکثریت اعراب فلسطین که پایه همون داعش هستن غرق در تاریکی ان
جمعه 2 آبان 1393 - 16:51
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.