دایی:‌ بارها گفته‌ام که با فدراسیون کفاشیان کار نمی‌کنم

سرمربی تیم سابق پرسپولیس گفت: بارها گفته‌ام که با این فدراسیون کار نمی‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی در حاشیه مراسم افتتاح فروشگاه لباس ورزشی‌اش در جمع خبرنگاران در مورد علی کریمی گفت: فوتبال و زندگی کوچک‌تر از این حرف‌ها است که بخواهم با کسی مشکلی داشته باشم.

وی در مورد اینکه با علی کریمی صحبت کرده است یا نه، گفت: من با کریمی حرف نزده‌ام ولی مشکلی هم با او ندارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

دایی در مورد پیشنهاد سرمربیگری تیم امیدگفت: بارها گفته‌ام که با این فدراسیون کار نمی‌کنم و از آنها هم تشکر می‌کنم اما من با این فدراسیون هیچ همکاری نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه بازی با پرسپولیس را دنبال می‌کند یا نه گفت: مگر می‌شود بازی‌های تیم محبوبم را دنبال نکنم اما هیچ حرفی در مورد این تیم ندارم.

دایی نظر کارشناسی‌اش را در مورد پرسپولیس گفت: هیچ صحبت کارشناسی من ندارم و بهتر است همان کارشناسانی که قبلاً در مورد پرسپولیس صحبت می‌کنند الان هم صحبت کنند.

وی در مورد اینکه بازیکنان نفوذی او کنار گذاشته می‌شود، گفت: این چه حرف‌هایی است که زده می‌شود من با هیچ‌کدام از بازیکنان حتی چای هم نخورده‌ام صحبت‌هایی که مطرح می‌شود بحث‌های حاشیه‌ای است همانطور که در گذشته حرف‌هایم مشخص شد این مرتبه هم حرف‌هایم بعداً مشخص می‌شود.

وی در مورد وضعیت دستمزدش با پرسپولیس گفت: در مورد این مسئله همه چیز را به بهمن دهقان سپرده‌ام و هر تصمیمی هم که او بگیرد من قبول دارم.

+20
رأی دهید
-12

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.