دادگاه انتظامی وکلا "تحت فشار" نسرین ستوده را از وکالت محروم کرد.

+51
رأی دهید
-16

paksan - آمریکا - آمریکا
روی شاه رو سفید کردن. خدایش این روزها همه ملت میگن نور به قبرت بباره شاه که حتی ظلمهات هم در مقابل ظلمهای خامنه ای ناچیز بود. معاویه و فرعون در مقابل خامنه ای و دستگاه فاسدش مثل یک شوخی هستند.
یکشنبه 27 مهر 1393 - 02:18
azadi-iran - وین - اطریش
paksan - آمریکا - آمریکا. دوست عزیز این گفته تو را تقریبا 90% مردم ایران هر روز تکرار می کنند متاسفانه مردم با زور اسلحه بسیج و سپاه و لباس شخصی ها و ازازل اوباش روبرو هستند.و بقیه 10% هم چون تمام ثروت ایران بینشان تقسیم می شود و مسلم است که بسیار بسیار راضی هستند. ولی همه چیز زمین در حال تغییر و تحول می است . ایران هم استسنا نیست.
یکشنبه 27 مهر 1393 - 13:21
oghabe - سنت گا لن - سوثیس
paksan-قدرزر را زرگر بداند شاهنشاه آریامهر همیشه رو سفید بوده ،فکر کنم آدم باید خیلی‌ نادان و احمق باشه که به این مهم پی‌ نبرده باشه،من پدرم زندانی سیاسی بود و جرمش خیلی‌ سنگین بود و حتی جرمش ثابت شده بود،در دادگاه نظامی اصفهان به اعدام محکوم بود، آن زمان من کلاس سوم دبستان بودم با دست خط خودم دو نامه نوشتم ،یکی‌ برای شاه دیگری واسه شهبانو خیلی‌ سریع جواب نامه‌ها آمدند و به خاطر من بچه بعد یک سال و هشت ماه پدرم آزاد شد.از همان زمان با سیاست آشنا شدم ،حالا هی‌ یه عده که تاریخ و از کتاب‌های این کثافت‌های اسلامی میخونن و باور می‌کنن به خود جرأت میدن و ز ر مفت میزنن.
یکشنبه 27 مهر 1393 - 18:28
بت شکن - مونترال - کانادا
آقای خندان، چنانچه خانم نسرین ستوده و امثالهم برای همیشه هم از وکالت محروم شوند، همچنان در چشم و دل مردم فهیم، وکیل، قیم و نماینده هستند. همان به که در بیدادگاه‌های حکومت قدم نگذارند...!
یکشنبه 27 مهر 1393 - 19:01
new idea - لندن - انگلستان
بجاش پروانهء وکالت دلهای تک تک ما رو ایشون تا ابد یدک میکشن.محبوب مردم بودن کار آسون و چیز کم وساده ای نیست و هرکسی این لطف شامل حالش نمیشه.چیزی که سردمداران و مسئولین کشور اشغال شده مون به شدت نیازمندشن و هرگز بهش دست نخواهند یافت.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 08:37
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.