استقلال برای واگذاری آماده‌تر از پرسپولیس است/ آبان قیمت‌گذاری می‌کنیم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: باشگاه استقلال برای موضوع واگذاری همراهی بیشتری با ما داشته و کارهای آنها خوب جلو رفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان،‌ پوری حسینی اظهار داشت: همه مقدمات واگذاری انجام شده و آبانماه قیمت گذاری دو باشگاه صورت می گیرد و آذرماه آگهی واگذاری دوباشگاه استقلال و پرسپولیس را منتشر خواهیم کرد.

پوری حسینی خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال برای موضوع واگذاری همراهی بیشتری با ما داشته و کارهای آنها خوب جلو رفته است ولی مدیران پرسپولیس تا الان صورتهای مالی را تایید نکرده اند ولی این هفته باید اینکار صورت بگیرد. پرسپولیسی ها باید صورتهای مالی را زودتر امضا کنند و به ما تحویل دهند.

"قیمت پایه را اعلام نمی‌کنم تا هیات واگذاری ان را مصوب به ما اعلام کند" رییس سازمان خصوصی سازی با اعلام این مطلب افزود: قیمت این دوباشگاه بر اساس بدهی و دارایی های انها و بعد از اعلام رسمی کارشناس دادگستری خواهد بود و نحوه فروش ما بصورت نقد و نسیه است یعنی حدود بیست تا چهل درصد نقدی است و مابقی در اقساط دو تا پنج ساله پرداخت می شود.

پوری حسینی تصریح کرد: امیدوارم صورتهای مالی پرسپولیس را این هفته مدیران آن تایید کنند چرا تاخیر بیشتر منجر به برخورد سخت قانونی می‌شود البته من همه این موارد را به اطلاع وزیر اقتصاد و امور دارایی رسانده ام.

+8
رأی دهید
-5

sheys - توکیو - ژابن
لطفا این خبر‌ها رو ننویسید چون لنگیا دیگه نمی‌تونن سرشون رو بالا بگیرن...از قدیم همین بوده هیچکس پول بالای جنس اشغال نمیده ...۴۴۴۴
شنبه 26 مهر 1393 - 15:47
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.