جنجال شباهت مجسمه درخت به وسیله جنسی در پاریس

یک مجسمه بادی بزرگ در یکی از میدان‌های مشهور شهر پاریس به دلیل شباهتش به یک وسیله جنسی سبب اعتراضاتی شده و از جمله هنرمند سازنده این اثر در خیابان مورد حمله قرار گرفته است.

پل مک کارتی،‌ هنرمند آمریکایی،‌ به روزنامه لوموند گفته است کار او با عنوان "درخت" الهام گرفته از یک وسیله جنسی و درخت کریسمس بوده است.

وقتی که او برای دیدن اثر خود رفته بود مردی به او سیلی زد و فرار کرد.

شبکه‌های اجتماعی اکنون پر از شوخی‌ها درباره این مجسمه ۲۴ متری است.

آثار مک کارتی ۶۹ ساله پیش از این هم مخاطبان را شوکه کرده است. او به لوموند گفته که "درخت" اثری انتزاعی است که از یک شوخی درباره وسیله‌ای جنسی برآمده است.

کسی که به مک کارتی سیلی زده فریاد کشیده که او فرانسوی نیست و کارش نباید در میدان نصب شود.

پل مک‌کارتی گفته است که این سیلی برایش درد نداشت اما او را غافلگیر کرد که چنین اتفاقی در فرانسه می‌افتد.


آثار مک‌کارتی قبلا هم جنجال‌برانگیز شده است

+28
رأی دهید
-5

جنگنده - تهران - ایران
قابل توجه آن ابلهانی که میگفتند در غرب هیشکی دنبال سکس و هرزگی نیست، اون از عکاسی از زیر دامن خانومها این هم مجسمه اسباب سکس. اونهم از کارناول همجنسبازها، اون یکی هم ازدواج با سگ، اون یکی هم همخوابگی با دختران. اون یکی هم ساخت فیلم پورن از کودکان، اون یکی هم .................. کثافت و فساد، غرب را گرفته و به طبع آن شرق که مردمش غیرتمند و با حجب و حیا بودند را هم تحت تاثیر گذاشته به طوری که در برخی مواقع شرقیها در کثافتکاری از غربیها پیش میافتند ولی همه این کثافات زیر سر غرب به پرچمداری آمریکا میباشد.
شنبه 26 مهر 1393 - 12:18
shaboruz - پاریس - فرانسه
جنگنده - تهران - ایران عزیز هیچکی رو اینطوری مینویسند (هیچکس )
شنبه 26 مهر 1393 - 16:51
parasto68 - شیراز - ایران
جنگنده، میدونی تفاوت غرب با یه جایی مثل ایران چیه، وقتی تو غرب یه اتفاق می افته تمام رسانه ها اون رو منتشر میکنند در صورتی که تو ایران اول اینکه سعی میکنند که به روی خودشون نیارن که چه اتفاقی افتاده و دوم اینکه از میزان افتضاح بودن اون اتفاق کم میکنن. در ضمن مسایلی مثل کارناوال همجنس بازا یا ازدواج با سگ و یا .... یه مساله خصوصی و ربطی به بقیه ندارد. و اینکه اگه سکس یه مساله خیلی زشت و بده و کسانی مثل تو در بیان این مساله تو جامعه مشکل دارند باید یه کم دقت کنند که خودشون چطور به وجود اومدن و یا به قول تو از کثافت به وجود اومدن. در نهایت بیشتر کثافت مربوط به مسلمان هاست که دینشون گند زده به کل دنیا.
شنبه 26 مهر 1393 - 17:15
marhoom alinaghi khan - اشنویه - ایران
حتا از نوشتن اسمش هم وحشت دارن، یک وسیله جنسی...
شنبه 26 مهر 1393 - 21:58
humans win - فرایبورگ - سویسس
parasto68 - شیراز - ایران اون جنگنده که کلا دیوانست هیچ . اما دین نیست که ایراد داره آدمها ایراد دارن عزیز . هر کس به اسم اسلام هر کاری کرد که نمیشه بگی دین ایراد داره . حتما جو تخت جمشید گرفته شما رو حالا اگر به کورش اعتقاد داری آیا به حرفهاش هم عمل میکنی ؟ دروغ نمیگی ؟ حسادت نمیکنی ؟ گفتار نیک چندار نیک رفتار نیک داری؟ شما الان به کلی آدم که مسلمون هستن و در ایران هم زندگی میکنن توهین کردی . شما میدونی همه بدن ؟ !!
شنبه 26 مهر 1393 - 22:26
rahaei - تهران - ایران
جنگنده - تهران - ایران. الان شما سکس رو معادل هرزگی گذاشتی؟ :)))))) . ؟ راستی یه خبر بد برات دارم؛ مادر پدر شما هم سکس داشتند با هم ها!!! ببخشید میدونم باورش برات سخته!
شنبه 26 مهر 1393 - 22:36
زنده بادايران من - لرستان - ایران
rahaei - تهران - ایران. تو که فرق ازدواج وفلسفه ی ازدواح مرد وزن را با سکس نمی دانی لطف ادای ملا ها را درنیار . فکر می کنی مثلا باسواد هستی. اون سکسی که درغرب ازآن عنوان می شود نوعی هرزگی ودریوزگی به تمام معناست.میدانی فرق آن با ازدواج چیست . فرق آن باازدواج دراین است که درسکس(ازنوع غربی) فرزندی که به دنیا می آید معلوم نیست پدرش کیست همانند تو که نمی دانی فرق سکس با ازدواج ازنوع حلال آن درچیست. پس هروقت خودت راشناختی وفرق این دورا باهم متوجه شدی بیا دراین سایت ودراین باره نظر بده.
یکشنبه 27 مهر 1393 - 10:40
parasto68 - شیراز - ایران
. فرایبورگ - سویسس، تو از اسلام چی میدونی که اینطوری اظهار نظر میکنی. اسلام دینی هست که بر اساس آدم کشی، تجاوز و غارت بنا شده. و کسانی که این دین رو قبول کردند در واقع کسانی هستند که به این رفتار ها اعتقاد دارند. در حال حاضر بیشتر جنگ ها و آدم کشی ها داره تو کشور های اسلامی و به دست مسلمان ها اتفاق میافته، پس سرت رو از زیر برف بیار بیرون. در باره کسانی که مسلمان هستند و انسان های خوبی هستند باید بگم این افراد کسانی هستند که از اسلام واقعی چیزی نمیدونند و کور کورانه این دین رو قبول کردند پس نمیشه به این ها مسلمان واقعی گفت. در ارتباط با مردم ایران باید بگم که مردم کشور ما با حماقت خودشون به این روز افتادند.
یکشنبه 27 مهر 1393 - 12:21
rahaei - تهران - ایران
زنده بادایران من - لرستان - ایران. اولا که خودشو ناراحت نکن. دوما که کی حرف ازدواج رو زد؟ هر وقت عصبانیت ت فروکش کرد برو کامنت من رو از اول بخون. بعدش هم کی گفته در سکس!!!! پدر فرزند معلوم نیست؟ یعنی اونیکه امضاء میکنی تو محضر بابای بچه رو معلوم میکنه؟ :)))) چیزی از دی ان ای شنیدی تو زندگیت؟ شما تو لرستان نشستی فک میکنی همه دنیا همونیه که دور شماست، اونیکه تو مغز شماست تنها چیز قابل، قبول و بقیه یا هرزه اند یا بی پدر مادر! نه اقا جون! دنیا وسیع تر از نوک دماغ شماست!
یکشنبه 27 مهر 1393 - 12:24
shah_par - شيراز - ايران
جنگنده - تهران - ایران: ایول بابا یعنی ناسلامتی تو مومن این سایت هستی . این همه مطلب اینجوری کجا هست؟ کجا سرک می کشی ناقلا؟
یکشنبه 27 مهر 1393 - 14:15
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.