اسید پاشی به زنان اصفهانی، واکنش مسئول انصار حزب الله

ایران وایر : هر روز موقع بیرون رفتن از خانه چند بار جلوی آیینه می‌ایستد، روسری اش را سفت می‌کند. دکمه‌های مانتو را نگاه می‌کند که مبادا باز مانده باشند. دو هفته‌ای است که اصلا آرایش نکرده، زیر بارانی‌هایی که آستین گشاد دارند ساق آستین مشکی دست کرده اما باز هم موقع بیرون رفتن هم خودش دلشوره دارد و هم پدر و مادرش.

اینجا اصفهان است. سارا بیست و یک ساله ساکن یکی از خیابانهای اطراف جلفا است. دو هفته است که اخبار اسید پاشی به صورت زنان بدحجاب از سوی گروهی موتور سوار میان مردم اصفهان به خصوص ساکنان اطراف منطقه جلفا از خیایان حکیم نظامی تا خیابان نظر، توحید و مهرداد دهان به دهان می‌چرخد.

روز گذشته البته خبرها رسمی شد و خبر گزاری ایسنا پس از انتشار خبر اسید پاشی بر روی صورت زنی که سوار بر خودرو بوده از احتمال اسید پاشی برای برخورد با بدحجابی خبر داد. گرچه جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان و فرماندار اصفهان این اسید پاشی‌ها را دو مورد عنوان کرده و در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرده‌اند هنوز علت اسید پاشی‌ها مشخص نیست و پلیس در حال پیگیری است اما مردم اصفهان نظر دیگری دارند.

همزمان با انتشار خبر ایسنا ساکنان منطقه جلفا در اطراف پاساژ مارتین یک اسید پاشی دیگر هم می‌بینند. خبر این اسید پاشی رسانه‌ای نشده اما سارا از نزدیک در جریان این اسید پاشی قرار گرفته است: « من می‌خواستم برای خرید به پاساژ مارتین بروم.نزدیک پاساز دیدم مردم جمع شده بودند و خیابان خیلی شلوغ بود. اول فکر کردم تصادف شده. اما وقتی جلوتر رفتم و از مردم پرسیدم گفتند:  از پشت با سرنگ به دو دختر که در خیابان قدم می‌زدند اسید پاشیده‌اند.» او خودش دیر رسیده و آن دو را ندیده: «مردم می‌گفتند: اسید مانتوهایشان را سوراخ کرده بود و قسمتی از بدنشان سوخته بود.»

یک منبع مطلع به ایران وایر می‌گوید: « دو هفته پیش فقط عده‌ای موتور سوار به قصد ترساندن خانم‌ها سطلی را روی صورت  آنها خالی می‌کردند. محتویات داخل سطل اسید نبود. گاهی آب بود و گاهی مواد شوینده با ان مخلوط شده بود و کمی صورت را می‌سوزاند. آنها می‌خواستند مردم را بترسانند اما در هفته اخیر  واقعا اسید پاشی صورت گرفته و حداقل ۶ مورد اسید پاشی به بیمارستان فیض اصفهان منتقل شده‌اند.»

بیمارستان فیض اصفهان، مرکز تخصصی چشم پزشکی است و احتمالا کسانی که به این بیمارستان منتقل شده‌اند اسید روی صورتشان پاشیده شده است. او می‌گوید: «میانگین سنی این افراد حدود سی سال است.»

البته این‌ها تنها موارد اسید پاشی اصفهان در روزهای اخیر نیستند. یکی از پزشکان بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان نیز به ایران وایر می‌گوید: «در چند روز اخیر دو بیمار داشته که با اسید سوخته‌اند.» او در ادامه می‌گوید: «البته من هر روز و هر ساعت که در بیمارستان نیستم و ممکن است موارد دیگری هم باشند که اطلاع نداشته باشم.»

انتشار این اخبار در شرایطی صورت می‌گیرد که اخیرا طرح حمایت از آمران معروف و ناهیان از منکر در مجلس شورا تصویب شد و گروه های انصار حزب الله نیز اعلام کردند که فعالیت خود را در خیابانها از سر می‌گیرند.

شهروندان اصفهانی در گفت‌وگو با «ایران وایر» این موضوع را بی ارتباط با برخورد با بدحجابان نمی‌دانند . یکی از آنها می‌گوید: اگر ازشاهدان عینی بپرسید. همگی اسید پاشان سوار بر موتورهای بزرگ بوده و تیپ و قیافه‌ای مذهبی دارند.» او می‌گوید: «در شهر هم به طور غیر رسمی مثلا توسط امام جماعت مساجد و یا در مراسم مختلف در جاهای مختلف اعلام شده که خانم‌ها حجاب‌هایشان را رعایت کنند تا عده‌ای ناراحت نشوند.»

با این حال اکبر پاکزاد از سپاهیان معروف اصفهان و از مخالفان سر سخت دفن ریچارد فرای در اصفهان  این کار را محکوم می‌کند. او به «ایران وایر» می‌گوید: «این خبر را دو ساعت پیش شنیدم و واقعا دلنگران شدم. این کارها از نظر دین و شرع و عرف و همه چیز حرام است. این کارها انسانی نیست. هرکسی که با هر عنوانی این کار را انجام داده مرتکب جرم شده و  باید  به اشد مجازات برسد.»  او این کاررا  جزو گناهان کبیره می‌داند: «به عقیده من  برای این گناه کبیره باید مجازات اعدام در نظر گرفته شود.»

او در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره مبارزه با بدحجابی از سوی انصار حزب الله چیست؟ می‌گوید: «من عضو انصار حزب ‌الله نیستم. من پاسدار هستم و الان به عنوان مشاور سردار سلیمانی در امور آموزش انتظامی در سپاه  فعالیت می‌کنم. من این کار از نظر سپاه و بسیج محکوم می‌کنم. اما درباره انصار حزب الله باید با جناب حجه الاسلام کمیل کاوه صحبت کنید.»

کمیل کاوه رئیس انصار حزب الله اصفهان است.  او انگار اصلا اخبار اسیدپاشی‌ها را نشنیده است و به «ایران وایر» می‌گوید: «متاسفانه یا خوشبختانه اصلا از این موضوع خبر ندارم.» او  در ادامه می‌گوید: « یک انسان مسلمان اگر یک ذره دین هم داشته باشد اصلا فکر این کار به سرش نمی‌زند.» کمیل کاوه  در پاسخ به این سوال که آیا انصار حزب الله اصفهان مبارزه با بدحجابی را از سر گرفته می‌گوید: «مبارزه که ما الان توفیقش را فعلا نداریم که بخواهیم نهی از منکر بکنیم.» او درباره چرایی این موضوع پاسخ نمی‌دهد و می‌گوید: الان من در نماز جمعه هستم و بیشتر از این نمی‌توانم صحبت کنم.»

تلاش برای گفت و گو با نیروی انتظامی به جایی نمی رسد. فعلا کسی دوست ندارد درباره این چیزها صحبت کند. بر خلاف مسئولان مردم با نگرانی و کنجکاوی درباره این موضوع هر روز صحبت می کنند.

سارا از وقتی این اخبار را شنیده، بارها با دیگران درباره اش حرف زده و فکر کرده، پاسخی نیست فعلا. او می گوید هر بار که به آینه نگاه می‌کند به یک موضوع وحشتناک فکر می‌کند: «باور کن هر بار فکر می‌کنم شاید این آخرین بار است که صورتم را سالم می‌بینم.»

+192
رأی دهید
-22

sedaghat25 - پامبیچ-فلوریدا - امریکا
لعنت خدا بر بنیانگذار جمهوری ننگین اسلامی خمینی دجال و همینطورعلی چلاق به امید خوابندن تک تکون در وان اسید و محو کردن خودتان و دین کثیفتان.مرگ بر جمهوری اسـ....
جمعه 25 مهر 1393 - 17:21
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
ابو داعش ۳۴ ساله که خون مردم ایران را تو شیشه کرده،،لعنت به این رژیم اسلامی مذهبی‌ حیوانی‌ وحشی و بدتر از داعش،،اینها ابو داعش اصلی‌ هستن و ۳۴ سال زودتر از داعش این بلا‌ها را سر ملت ایران آوردن،،ابوداعش مثل فرزند خلف خود داعش کردها و بلوچها و آزدیخواهان را بدون محاکمه‌ اعدام کرده و می‌کند به دختران زندانی و بی‌ پناه تجاوز می‌کنن،مرد و زن و پیر و جوان را شکنجه و تجاوز می‌کنن ،به خاطر لباس و آستینهای کوتاه شلاق میزنن برای روزه خاری شلاق و زندان دارن،،همه کارهایی که داعش میکند را این رژیم مو به مو سر مردم ایران آورده و می‌‌آورد ،هر دوطرف از نوجوونها برای سپر بلا و گوشت جلوی توپ استفاده می‌کنن،هر دو وحشی- ضدّ انسانی‌ ،حیوان و دارای یک خدا یک پیامبر و یک کتاب مقدس می‌باشند
جمعه 25 مهر 1393 - 17:22
united-iran - آکلند - نیوزیلند
تنها راه مبارزه با امثال اینها و خود جمهوری اسلامی اقدام مسلحانه است و بس، وقتی خود رژیم و مزدورانش هیچ حرفی جزء حرف زور نمیفهمند چرا خود مردم مانند خودشان با آنها مقابله نکنند، تا با این انصار حزب الله و بسیجیان با اقدام مسلحانه برخورد نکنیم آنها هر غلطی که خواستند انجام میدهند.
جمعه 25 مهر 1393 - 17:23
azadi-iran - وین - اطریش
تا مردم ایران احمق تشریف دارند،باز هم بتر هم خواهد شد. این اسید پاشی هم مثل اعدام و سنگسار برای مردم یک تفریح میشود و هیچ کس اعتراض نمیکند. اگر مردم با هم باشند. بسیجی‌ و لباس شخصی‌ها که سهله سپاه هم عقب نشینی خواهد کرد.
جمعه 25 مهر 1393 - 17:50
marineboy - لس انجلس - امریکا
جنایتکاران فاسد، این زنان بدبخت چه سیه روزانی بودند که گیر این بدتر از داعشی ها افتادند. وقتی میگوییم حجاب واجب نیست، یک مشت بسیجی وحشی روانی زنجیر پاره کرده بیسواد کامنتهای سریالی فحاشی براه میندازند و همه را به خیانت متهم میکنند. معلوم است در جامعه ایران هم که همه دچار رخوت و سستی هستند باید چنین جنایاتی رخ دهد. ان نامرد فاسد صیغه بازی که اسید پاشیده سزاوار بدترین مجازاتهاست البته بدست مردم. خاک بر سر روحانیونی که خفقان گرفته واین اعمال زشت و ترسناک را تقبیح نکرده و عملا تایید میکنند.
جمعه 25 مهر 1393 - 17:51
marineboy - لس انجلس - امریکا
کسی میگفت امام جمعه ها قدرت زیادی دارند و بسیاری از بلواها و بلبشو ها را ترتیب میدهند، مراکز صیغه و برپا کردن بساط عیش و عشرت طلبه ها و دیگران که زیر نظر خودشان است، و شب و روز درحال فساد و فحشا هستند. هیچ بعید نیست این چند تا اوباش را هم به خیابانها فرستاده اند تا اسید بپاشند و مردم را بترسانند زهر چشمی هم از دولت گرفته باشند. ای خدا کی میشود این بساط ریا و تزویر و این تئاتر نمازجمعه اینها جمع شود. حرامی ها تیول داری براه انداخته اند و هر تیولی توسط یک امام! جمعه اداره میشود. عکسهای آقازاده هاشان هم که در دنیا پخش شد که دختر و پسر مشروب بدست و لخت و عور عکس گرفته بودند. برای خود نکبتشان هر غلطی مجاز است.
جمعه 25 مهر 1393 - 18:15
greentree - تهران - ایران
این بدترین جنایت این اوباشان اسلامی هست ، اسلحه را می‌شه راحت از عراق یا ترکیه وارد کرد ،مردم باید جواب اینها را با اسلحه بدند ،بهترین دفاع حمله هست
جمعه 25 مهر 1393 - 18:24
Shahin.Orel - تهران - ایران
هیچ وقت یک بانوی بی حجاب رو نمیبینی که به صورت یک لچک به سر اسید بپاشه , ولی برعکسشو میبینی , چون وقتی انسانی ارزش های مدنی خودش رو فروخت , لچک به سر کرد و معادل ٥٠ شتر ارزش گزاری شد , همه خصایص اخلاقی و انسانی رو از دست میده و هر جنایتی از این ساختار متوحش فکری انتظار میره .
جمعه 25 مهر 1393 - 18:27
greentree - تهران - ایران
اینهایی که با اسید بشون حمله شده ساکت نشینند ،،این اوباشان پشمالو داعشی را در مسجد یا پایگاه بسیج می‌شه به راحتی‌ پیدا کرد ...اینها را باید کشت به هر طریق ممکن حتی با انفجار انتحاری همان طور که زن‌های کرد‌ها با داعشی‌ها کردند
جمعه 25 مهر 1393 - 18:30
Azadikhah - تكسل - هلند
در این مورد شک نکنید این اقدامات رو انجام میدن تا بگن اگه حجاب داشت,امنیت داشت,در حالیکه فقط بسیجیها هستند که امنیت زنان بدحجابب رو به مخاطره می اندازند و نه کس دیگر.
جمعه 25 مهر 1393 - 19:01
karaji - گتنبرگ - سوئد
کثیف‌ترین و شقی‌ترین انسانها کسانی‌ هستند که گمان می‌کنند فقط خودشان حق گو یند!!
جمعه 25 مهر 1393 - 19:02
sayeh tars - لندن - بریتانیا
اینها بروند اسید بریزند تو صورت بسیجی ها وحزب اللهی ها تا بفهمند
جمعه 25 مهر 1393 - 19:04
rahjoo - بابل - ایران
بازهم کلک قدیمی! یا با ما یا بر ما(نمیتونن تصور کنن که بی طرف هم میتونه باشه) والله این تیپایی که اینجا می بینی باید از حسادت اینجوری انگ بزنن!!
جمعه 25 مهر 1393 - 19:09
faranak-montreal - مونترال - کانادا
تصور کنید توریست میره شهر تاریخی‌ اصفهان اثر تاریخی‌ ببینه یک‌هویی انسانهایی با صورت کالبد‌های مومیایی میبینه که دارن تو خیابون راه می‌رن دیگه از این توحش تاریخی‌ تر !!!!!!!!!!!!!! از نجابت و سکوت مردم سؤ استفاده کردن به این میگن
جمعه 25 مهر 1393 - 19:28
دوستدار - استهکلم - سوئد
مردان و زنان اصفهان باید شجاعتر از ان باشند که ترسوها و خنایتکاران مزدور رژیم اخوندی انجام میدهند. اخوندهای مزدور سر به حکومت استبدادی در اصفهان میخواهند زنان را بترسند تا حجاب بپوشند و ادعا کنند زنان اصفهان همه پیرو اسلام هستند و محجبه اند. خاک بر سرتان برای خودتان و جمهوری اسلامیتان که میخواهید بدین شیوه غیره انسانی مسلمان بودن را به رخ جهان بگشید. مرگ بر نطام جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه بیش
جمعه 25 مهر 1393 - 19:33
raha1984 - هامبورگ - المان
خدا برتون داره از رو زمین تا این مردم بیجاره و این سرزمین از شر گند و کثیفتون راحت بشن
جمعه 25 مهر 1393 - 20:07
aashena - اتاوا - کانادا
روحانی باید جوابگو باشه اگر انقدر هرج و مرج به وجود اورده بهتره استعفا بده
جمعه 25 مهر 1393 - 20:09
arian1 - ابادان - ايران
مشکل مردم ایران با افراطیون ومذهب یان تندرو مانند گروهک انصارفقط بخاطر نادانی وجهالت پیروان و رهبران ان است چرا که مثل دیگر گروهای اسلامی که از خشونت و وحشت انداختن در میان مردم برای پیشبرد مقاصدشان استفاده می کنند انها هم دقیقا به همان شیوه رفتار میکنند ومردم ایران نه تنها ازانها متنفرهستند بلکه از مذهب فاسد وجهنمی انها هم بیزار ومتنفر شده اند. البته ما در کمین انها خواهیم بود ودر روز انتقام به این موجودات اهریمنی وخونخوار هچ رحمی نخواهیم کرد.
جمعه 25 مهر 1393 - 21:40
ali922 - برن - سوئد
شاه اومد مردمو آدم کنه نشو باز برگشتن به زمان قاجار
جمعه 25 مهر 1393 - 22:37
اسداله میرزا - کلن - آلمان
بله هموطنان گرامی‌ ، دقیقا آن شعاری را که سال ۵۷ در خیابانها نعره کشیدیم دریافت کردیم : دیو چون بیرون رود فرشته در آید !!! و اینچنین فرشته مرگ را من‌ وطنمان ، خانه‌هایمان و در کوچه و خیابان‌هایمان دعوت کردیم و اجازه دادیم که به آرامی تا به امروز جان و مال و هستی‌ و وجودمان را ببرد و غارت کند .
جمعه 25 مهر 1393 - 22:57
amir-amir - تورنتو - كانادا
حق انصار حزب اله این است که از ماتحت شان آویزان شوند تا درس عبرت براى سایر اراذل و اوباش انصار گردد
جمعه 25 مهر 1393 - 23:03
فارسان - مرکزی - ایران
در زمان شاه فقید هم این مذهبیون آدم خوار به قول عمه گرامیشان با اسید پاشی به خانمهای به اصطلاح بی حجاب در حال مبارزه بودن و در این عصر با روشهای گوناگون و در حال حاظر با اسید پاشی با مردم در حال مبارزه!!!؟
جمعه 25 مهر 1393 - 21:51
irane aziz - وین - اتریش
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران. درود
جمعه 25 مهر 1393 - 22:46
aram.01 - کردستان - ایران
این نهایت بدبختیه...
جمعه 25 مهر 1393 - 23:21
mi cielo - کاراکاس - ونزوئلا
اونایی که بدو بدو میرن رای میدن بیان جواب بدن .الان زبونشون کجاشونه؟
شنبه 26 مهر 1393 - 00:17
azadi2011 - تورنتو - کانادا
اسید پاشی سنت پاکستانی به ایران هم رسید! مگر باید با منطق و گفتگو نظر دیگران را عوض کرد یا با اسید پاشی روی سر و صورت مردم? آنهم در شهر توریستی ? چه کسانی هستید شما ? آیا ایران را دوست دارید?
شنبه 26 مهر 1393 - 00:19
باور عمیق - قم - ایران
عجب گزارش مسخره ای بود . یعنی واقعا جوک بود این نوشته ها
شنبه 26 مهر 1393 - 01:04
parsa_21 - لندن - انگلیس
فرق نمی کند که ملتی به خواب رفته یا خود را به خواب زده است، به هر روی یا او را سر می برند و یا اینکه او را به نکبت،خفت و نابودی می کشنا شان .مذهب، یه نرم ابزار و ویروسِ مخربی است برای از کار انداختن سخت ابزار مغز
شنبه 26 مهر 1393 - 01:17
sarbaz007 - المان - المان
هیچی‌ ندیر این دختر همون کسی‌ که ۲ سال یا ۵ سال برای ایران جنگیده نینگ به همتون
شنبه 26 مهر 1393 - 02:04
سرسره - اهواز - ایران
مشکل اینجاست که این وصله ها یعنی دین وعرف وشرف وانسانیت به شماها ارازل پاسدار وبسیجی نمیچسبه همتون ناپاکزاده وبیشرفید قبله شما جایگاه شیطان است وبس مثل رهبرتون
شنبه 26 مهر 1393 - 03:36
dark night - تهران - ایران
مردان با غیرت بی‌ وجود که غیرتشونو به زنها نشون میدن.
شنبه 26 مهر 1393 - 04:10
zooom - تهران - ایران
united-iran - ﺁﮐﻠﻨﺪ - ﻧﯿﻮﺯﯾﻠﻨﺪ . اگر تو میخواستی اسلحه دست بگیری چرا فرار کردی چرا صداهاتونو فقط تو بوق میکنید زمان شاه هم اسید پاشی شده بود ربطی به رژیم ندارد شماها بهتره همان گارسونیتونو بکنید و اخر شب یک پیتزا بیندازند جلوتون راجب ایران نظر ندهید ما ایرانیها همینیم شاه به اون خوبی چ کارش که نکردین حالا این هن که حوب است میگویید بده ازادی را فقط در ....میبینید وبس
شنبه 26 مهر 1393 - 04:18
منوچهری - کرمان - ایران
باور عمیق - قم - ایران خب؟ دیگه چی برای شما جوکه؟ شکنجه تو زندان؟ تجاوز؟ دزدیهای میلیاردی؟ یا فروش دخترهای ایرانی تو کشورهای دیگه؟... لطفا کلاهتون رو بزارید بالاتر!!
شنبه 26 مهر 1393 - 05:13
sedaghat25 - پامبیچ-فلوریدا - امریکا
باور عمیق - قم - ایران. ساندیس خور عکسها رو در وب سایتهای دیگه نکاه کن هنوز بگو این جریان شایعه است از اسمت معلومه که جلادی.
شنبه 26 مهر 1393 - 05:43
time-to-say-goodbye - تورنتو - کانادا
حالا بازم برید صعف بکشید فیلمای این مرتیکه عوضی‌ ده‌ ‌نمکی `` رو ببینید
شنبه 26 مهر 1393 - 07:11
eddy59 - مونیخ - آلمان
کارت خیلی نامردیه...شاید این مطلب من و الان داری میخونی....خودت . مرد باش تو زندگیت...اسید پاشیدن و فرار کردن کاره آدمای ترسو هستش...اون هم به همنوع خودت.. تا آخر عمرش هر وقت خودش و تو آیینه می بینه نفرین ات میکنه....چطور میخوای زندگی خوبی داشته باشی ....شرف داشته باش مرد.... ما همه ایرانی هستیم....
شنبه 26 مهر 1393 - 08:12
biparva-jan - تهران - ایران
هرچند معتقدم این اسید پاشی ها ارتباطی با انصار حزب الله نداره اما از این که این اسید پاشی ها رو به این گروهک افراطی منفور نسبت دهند خوشحال میشم.
شنبه 26 مهر 1393 - 08:51
united-iran - آکلند - نیوزیلند
zooom - تهران - ایران،،، ببین بسیجی ریشی، اگر همین من یک اسلحه داشته باشم خیلی لذت میبرم که مغز یک بسیجی مثل تو را تو کف خیابان تهران بریزم، توی یک بسیجی لازم نکرده برای من تعیین تکلیف کنی، امثال تو فقط به یک سرب داغ نیاز دارید، شما ریشیهای بسیجی و سپاهی فقط حرف زور را میفهمید.
شنبه 26 مهر 1393 - 12:30
shady_sho - تهران - ایران
جالبه از اتفاقی که تو شهرخودش برای مردم کشور خودش افتاده خبرنداره اما اگه یه فلسطینی تروریست نکبت تو یه خراب شده ای فلان جاش خارش بگیره الان این و دارو دستش تو خیابونا مشغول تظاهرات بودن
شنبه 26 مهر 1393 - 12:58
کوروش مهری - یزد - ایران
اسیدپاشی ربطی به جمهوری اسلامی و اسلام نداره-تو آلمان هم اسیدپاشی میشه تو سوئد هم اسیدپاشی میشه!!باور کنید!!
شنبه 26 مهر 1393 - 17:03
hamid71 - ابهر - زنجان - ایران
منوچهری - کرمان - باسلام. کاملا باهات موافقم چرا که تمام معضلاتی که از قبل این انقلاب نصیب این مردم بدبخت شده برای امثال این یارو (باورعمیق) مانند جک می مونه چون این خشک مغزها با این بلاهایی که سر مردم می آورند گمان می کنند کار درست وراه درست همینه البته چون مغزهای فندقی خودشون رواجاره دادند به یه سری آدمای مریض تراز خودشون که دارند اجازه نامه شرعی برای این قبیل افعال بسیار زننده صادرمی کنند ولی اینها نمی دونند با انکار وبرائت جویی نمی توانند دست های کثیفشون رو پس پرده پنهان نمایند ودارند با این جنایات هر روز به پایان خودشون نزدیک ونزدیکتر میشوند
شنبه 26 مهر 1393 - 16:21
Azadikhah - تكسل - هلند
biparva-jan - تهران - ایران:شما همیشه عادت داری مثل رهبرت یکی‌ به نعل بزنی‌ یکی‌ به میخ!
شنبه 26 مهر 1393 - 18:53
Azadikhah - تكسل - هلند
کوروش مهری - یزد - ایران:عزیز ربط به افراطی گری داره که همین حکومت جمهوری آخوندی درست کرده و اینطرف کمتر از این اتفاقت میفته ایران همیشه بیشتر هست این اتفاقت بعدش حالا مگر هر چیزی در بقیه کشورها هست باید تو ایران هم باشه!چرا فقط کارهای منفی‌ در ایران بیشتر هست!؟
شنبه 26 مهر 1393 - 18:55
سرسره - اهواز - ایران
united-iran-نیوزیلند- باهات موافقم افسار اینا ول شده افتادن به جون مردم که کاری باهاشون ندارن اگه چندتاشونو سربه نیست کنن شاید بقیه بتمرگن یه مدت زیر عبای اقا
یکشنبه 27 مهر 1393 - 01:57
منوچهری - کرمان - ایران
hamid71 - ابهر - زنجان - ایران, درود بر شما
یکشنبه 27 مهر 1393 - 04:37
فراوانی - قطر - قطر
هر حکومتی که بر مردم حکومت میکند مردم لایق همان حکومت هستند
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 09:56
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.