قطار مسافربری لوکس بوداپست - تهران سفر خود را آغاز کرد.

+64
رأی دهید
-10

modire behesht - هایدلبرگ - آلمان
*** از همین الان باید یواشکی زیر لب زمزمه کرد ؛ أشهد أن لا إله إلا الله !
جمعه 25 مهر 1393 - 03:54
cyrus mardo - اولدهام - انگلستان
modire behesht -هایدلببگ -آلمان- دوست عزیز اگر شما حرف نزنید کسی‌ نمی‌‌گوید شما لال هستید ،،آخه عزیز من چش نداری یه ذره وضعیت مملکتت بهتر شه ،،به جای دعای خیر و سلامتی‌ سفر آخه آدم ناحسابی این چه کامنتی هست که میذ‌اری ...حالم به هم میخوره از این همه کم فرهنگی‌ و عدم رشد مغزی و فرهنگی‌ بعضی‌ از هم وطنها .جالب هست اینها که کامنت‌های مسخره و نامربوط میذارن بیشتر از خارج از کشور هستن ،،باز دم هموطنها ی داخل گرم که میدونن چی‌ دارن میگن ...
جمعه 25 مهر 1393 - 11:56
agha_ehsan - تهران - ایران
یعنی چی بیست هزار پوند پول بلیط سفر به ایران با قطار ؟ یعنی یه بلیط میشه صد میلیون تومن !! ایران یعنی چنان بهشتی بوده که واسه دیدنش حاضرن صدمیلیون بدن ؟ درضمن با کدوم خط راه آهن ؟ ! خط تبریز به استانبول وصله . خط نقده هم به تهران . حالا این قطار با کدوم خط و چجوری از ترکیه میاد تا تهران ؟!!
جمعه 25 مهر 1393 - 14:39
modire behesht - هایدلبرگ - آلمان
cyrus mardo - اولدهام - انگلستان *** دوست عزیز تند نرو ، یواش برو با هم بریم ! عین حزب الهی‌ها چماق دست نگیر و عربده نکش که خدایی ناکرده حنجره ات آسیب میبینه و مجبور میشی‌ برای شفاعت به ضریح حضرت آقا آویزون بشی‌ تا شفا پیدا کنی‌! یاد بگیر نظرات دیگران را هم تحمل کن ! منظور بنده بخش امنیتی آن بود که به جمهوری اسلامی سپرده شده ! در ضمن به غیر از آخوندها ، ایرانی‌ ایرانی‌ است ، چه توی ایران باشه و چه خارج ! ضمنا یه آهنگ قدیمی‌ هست که میگه : فهمت بره بالا.. را حتما روزی ۳ بار گوش کن که هم حال میکنی‌ و هم یک چیزی ازش یاد میگیری ! موفق باشی‌ دوست عزیز.
جمعه 25 مهر 1393 - 20:02
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.