اسیدپاشی های مشکوک در اصفهان/ احتمال اسیدپاشی به زنان بدحجاب وجود دارد

به گزارش  ایسنا، به گفته شاهدان عینی و کسبه این خیابان، زن جوان در حالی که سوار بر خودروی سمند خود بود توسط مهاجمان ناشناس موتورسوار مورد اسیدپاشی قرار گرفت.

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که از چندی پیش تاکنون در شبکه‌های اجتماعی مطالبی با محتوای اسیدپاشی به زنان بی‌حجاب در اصفهان منتشر می‌شود اما مشخص نیست که آیا حادثه شب‌گذشته ارتباطی با این مطالب داشته است یا خیر؟

شاهدان عینی این حادثه گفته‌اند که این زن به شدت از ناحیه صورت و دست دچار سوختگی شده و به بیمارستان سوانح و سوختگی منتقل شد.

علی شجاعی یکی از کسبه خیابان مهرداد می‌گوید: زن جوان حدود 27 ساله بود و حجاب معمولی داشت.

او ادامه می‌دهد: این چندمین باری است که در هفته‌های اخیر در خصوص اسیدپاشی به زنان جوان در اصفهان شنیده است.

سرهنگ حسین حسین‌زاده، جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تأیید این خبر گفت: پلیس اصفهان در حال برنامه‌ریزی برای شناسایی متهمان است.

او از علل وقوع این حادثه اظهار بی‌اطلاعی کرد.

هم‌چنین فضل‌الله کفیل، فرماندار اصفهان در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود این چندمین مورد از اسیدپاشی روی زنان در اصفهان در روزهای اخیر است، گفت: چند مورد اسیدپاشی اتفاق نیفتاده بلکه این دومین مورد بوده و هر دو حادثه با فاصله زمانی اتفاق افتاده و پلیس در حال بررسی این موارد است.

او در پاسخ به اینکه آیا علت اسیدپاشی‌ها در اصفهان می‌تواند مربوط به مطالب منتشر شده مبنی بر اسیدپاشی بر زنان بدحجاب باشد یا خیر گفت: یکی از خانم‌ها که مورد اسید پاشی قرار گرفته متأهل است و احتمال دارد این حادثه مربوط به اختلافات شخصی باشد.

فرماندار اصفهان گفت: موضوعات این‌چنینی باید با دقت بررسی و سپس منتشر شود. باید حواشی کار را بررسی کنیم زیرا اگر خبر خامی در این خصوص منتشر شود به ایجاد نگرانی و عدم احساس امنیت در مردم کمک می‌کند و به پلیس اعلام شده که هر چه سریع‌تر در این زمینه اطلاع‌رسانی کند.

+88
رأی دهید
-18

taghebostan - فرانکفورت - آلمان
بررسی نمیخواد بکنید برید از امام جمعه اصفهان بپرسید اون همه کاره است
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 14:52
alborzi - کرج - ایران
بسیار واضح است که قصد ایجاد آشوب در این موقعیت را دارند .داعش بعلاوه سیستان بعلاوه شورشهای داخلی که بذرش را حماقت و خیانت مسئولین مملکتی سالها پیش کاشته اند .
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 15:05
kamran631 - لیون - فرانسه
گمونم هر الاغی دیگه فهمیده که این اسید پاشی‌ها کار کی‌ هست. خاک بر سرت روحانی با اون ریس جهوریت !! هنوز هم بسیجی‌ها و سگ‌های ولگرد ولی‌ وقیح تو مملکت ما دارند حکم فرمایی میکنند، اگه کوتاه بیایم وضع از این هم بدتر میشه ، گفته باشم !!
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 14:59
greentree - تهران - ایران
ببینید این لات‌های اوباش اسلامی چه میکنند با مردم ، اگر این دفعه قیام شروع بشه در ایران دیگه مردم به این راحتی‌ ساکت نمیشینند ،....................................اوباش پست فطرت اسلامی کدام کتاب یا قرانی به تو اجازه داده که اسید بپاشی روی دختران ؟.
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 15:18
greentree - تهران - ایران
مردم باید گروههای پارتیزانی تشکیل بدند و اینها را با گلوله هدف قرار بدهند ، دیگه وقتش هست که اسلحه از عراق بخریم و جواب اینها را با گلوله بدهیم
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 15:20
humans win - فرایبورگ - سویسس
وقتی مزدم به اعتنا هستن همینه . 2 تا اسید پاش که تو خیابون به دست مردم کشته بشن دیگه کسی از این قلطا نمیکنه .
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 15:35
kamran631 - لیون - فرانسه
humans win - فرایبورگ - سویس - ایول، درست گفتی‌ ! ۲-۳ تا از این اراذل و اوباش به دست مردم هلاک بشن، دیگه کسی از این غلط‌ها نمیکنه ...
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 16:06
majiddk - کپنهاک - دانمارک
صد رحمت به داعش لااقل داعشی هافقط میکشند ولی اینها طرف را تمام عمر با اسید پاشی به صورت خانه نشین میکنند .این چه اسلامی است خدایا؟ تو بگو این چه دینی است؟
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 18:25
kiakhaan2005 - سانفرانسیسکو - آمریکا
مردم خودشون باید از خودشون دفاع کنند تو ماشین چوب و زنجیر و باتوم داشته باشن و تو کیف اسپری فلفل تا خدمت اینا برسن
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 20:01
taghebostan - فرانکفورت - آلمان
مردم ترسو تا کی‌ می‌خواهید آخوند بیسواد عرب دوزاری شماها را لگد مال کنند به مال و ناموس تان تجاوز کنند
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 20:08
فارسان - مرکزی - ایران
در زمان شاه فقید این مذهبیون آدم خوار به زنان بی حجاب هم اسید پاشی می کردند تازگی نداره!!!
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 20:34
mountainman - استکهلم - سوئد
زمانی که ایران بودم تو کرج یا نزدیک کرج جایی به نام ورامین زنان بدحجاب رو با چاقو میزدن. یا کرمان که مقلدین یه مجتهد اسمش رو نمیدونم کسانی که به نظر خودشون معاند بودن رو میکشتن چه مرد چه زن اخرش هم معلوم نشد این عده چه مجازاتی شدن. حزب اسلامی النصر هم تو سوئد به صورت قانونی فعالیت میکنه و هدفش تشکیل خلافت اسلامی هست پلیس میاد امنیت مجالسشون رو تامین میکنن که خدایی نکرده برنامه های تشکیل خلافتشون بهم نخوره
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 21:14
mountainman - استکهلم - سوئد
majiddk - کپنهاک - دانمارک. پس شما طرفدار داعشید
جمعه 25 مهر 1393 - 00:14
رستگار501 - برن - سویئس
منظور از شبکه‌های اجتماعی چیه ؟ اگر اینترنت باشه ؟ پس پلیس فتا چه کاره است؟ وقتی اینهمه هزینه میکنه و هکر استخدام میکنه که سایتهای مخالف و سکسی را پاک میکند و صاحبان سایتها را دستگیر میکند ، یعنی نمی تواند سایتهای این مجرمین را از بین ببرد و آنها را دستگیر کند؟ مجاهدین افغانستان هم در ابتدا با همین کارها شروع کردند و زندگی را برای شهرنشینان به جهنم اسلامی تبدیل کردند. مرگ بر جمهوری اسلامی .
جمعه 25 مهر 1393 - 00:51
Omidjaber - سایتاماکن - ژاپن
اولاً تمام این کارها مال بی فرهنگی و بی سوادی ادمها می باشد حتی داخل همین سایت به رییس جمهور ایران بی ادبانه خاک بر سرت کفته شده اخه بابا جون تو خودت ایا می توانی از عهدهءاین کارها بر بیایی مشگل یکی یا دو تا نیست انقدر عرب و مزدور در ایران زیاد شده که حد ندارد ما بایستی خودمان با این ادمهای وحشی که این کار را می کنند مبارزه کنیم همین که دیدیم گسی أسید می پاشد بایستی مردم او را بگیرند و در جا مثل موش به اتش بگشند تا درس عبرت برای دیگران شود در ضمن رییس تمام این کارها مصباح یزدی است. همه بدانند.
جمعه 25 مهر 1393 - 01:07
Azadikhah - تكسل - هلند
نمیدونم یادتون هست این اصلاح طلبای امروزی هم یک زمانی خودشون تو کار تیغ موکت بری و پونز و سوسک بودند قبلش هم سینما آتیش میزدند. این نوع از اسیدپاشی در بعضی از مناطق پاکستان که دارای تعصبات شدید مذهبی و سنتی هستند رایج است. از قرار معلوم این‌ها هم می‌خواهند برای ایجاد ترس در بین مردم و به ویژه بانوان و دختران ایرانی از همان روش‌های طالبانی رایج در افغانستان و پاکستان استفاده کنند. این اسیدپاشان هم یا مزدور و جیره مواجب بگیر نهادهای حکومتی هستند و یا مذهبی‌های تندرویی که از فتوا و دستور فلان آخوند و بهمان آیت‌الله پیروی می‌کنند.
جمعه 25 مهر 1393 - 11:15
Azadikhah - تكسل - هلند
mountainman - استکهلم - سوئد:داعش و جمهوری اسلامی هیچی‌ فرقی‌ با هم ندارند فقط در مواردی با هم فرق دارند!ماله کشی‌ برای شیعه نکنید چون سر و ته دین یک کرباس هست!این دیگ رو هر چی‌ به هم بزنید بوی گندش بیشتر بیرون میاد!چند سوال داشتم ازتون:لطف کن اون جامعه شیعه باز رو که قبلان گفتی‌.براش یک مثال بیاور که در چه کشوری این جامعه باز هست!؟سوئد یا نروژ اگر منظورتون هست اونجا خودش جامعش باز هست! شما از یک طرف به جمهوری اسلامی میگید شیعه دیکتاتور و از طرف دیگه میگید تروریست نیستند!مگه می‌شه همچین چیزی!؟نمونه‌های ترورها و حامی‌ تروریسم بودن جمهوری آخوندی رو براتون مثال زدم(در مطلب قبلی‌).
جمعه 25 مهر 1393 - 11:48
kamran631 - لیون - فرانسه
Omidjaber - سایتاماکن - ژاپن - عزیز، به همچین رئیس جمهوری که با اون‌همه وعده تبلیغاتی انتخاب میشه چی‌ باید گفت, هان !؟ شما یک کلام شنیدید که ایشون این کار‌ها رو محکوم کرده باشه و اقلا قول داده باشه که پی‌ گیری میکنه ؟ !
جمعه 25 مهر 1393 - 11:49
hamid71 - ابهر - زنجان - ایران
آخه کدوم آدم مریضی بدون داشتن انگیزه ای میاد وبه صورت زنان ودختران مردم که هیچ ارتباطی بهش نداره اسید پاشی می کنه مثل روز روشنه که این قبیل افعال زشت وزننده زیرسرعده ای خشک مغز وبی شرف هست که توسط افرادی مانند شیخک سالک نماینده تندرو اصفهان که ازطراحان طرح مبارزه با بدحجابی وماهواره شستشوی مغزی شده اند
شنبه 26 مهر 1393 - 16:47
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.