فال روز چهارشنبه 15 اکتبر - 23 مهر

فروردین


اطرافیان متولد این ماه را دو گروه متفاوت تشکیل میدهند، آدم هایی که قدرشناس و رفیق و همراه هستند و آدم هایی که فقط به جنبه های مادی و برداشت شخصی خود اهمیت میدهند و در اصل این گروه دارای خصوصیات یک همراه، شریک و همکار خوب نیستند و باید تنها به همکاری موقت با آنها اندیشید. درصدی از متولدین این ماه در زندگی زناشوئی باشانس بلندی همراهند و برخی نیز در سالهای پیری با نامرادی و شکست عاطفی روبرو میشوند. امروز خبر سفری که به زودی برای شما به وقوع خواهد پیوست را میشونید.
حافظ:
خنده و گریه عشاق ز جایی دگر است می‌سرایم به شب و وقت سحر می‌مویم
حافظم گفت که خاک در میخانه مبوی گو مکن عیب که من مشک ختن می‌بویم
تعبیر:هنوز تکلیف را با خود روشن نساخته ای و نمی دانی که چه راهی در پیش بگیری. منتظری که دیگران برای تو تصمیم بگیرند. بهتر است که درباره ی خود و اهداف خود تجدید نظر کنی تا بهتر بتوانی تصمیم بگیری. اراده ی خود را محکم کن.


اردیبهشت


سیاره بخت شما یعنی بهرام به برج ماه حمل و نیز به یازدهمین خانه شما یعنی خانه گروه‌ها و ارتباطات وارد می‌شود، و نیاز شما به برقراری ارتباط حتی در سطح‌های خیلی بالا بیشتر می‌شود. شما امروز به تفریح و سرگرمی‌نیاز دارید، اما باید به انرژی‌های خرج کرده خود توجه کنید، وگرنه زودتر از موقع انرژی تان تحلیل می‌رود. وقتی که شما روزی این چنین خوش و زیبا دارید، عقب نشینی کردن برایتان مشکل ساز می‌شود، اما باید بدانید که تا یکی دو روز دیگر شما مثل الان شاد و خوش خواهید بود.
حافظ:
المنه لله که چو ما بی‌دل و دین بود آن را که لقب عاقل و فرزانه نهادیم
قانع به خیالی ز تو بودیم چو حافظ یا رب چه گداهمت و بیگانه نهادیم
تعبیر:به توانایی های ذاتی خود تکیه کن. راه پیشرفت برای تو باز است. با تدبیر و تأمل قدم در راه بگذار و از سد مشکلات بگذر. بیهوده به سخنان بی پایه و اساس اعتماد نکن. به عقل و اراده ی خود ایمان داشته باش

خرداد


یک رابطه نزدیک و صمیمی ممکن است این روزها شدیدتر و مشتاقانه تر شود. خوشبختانه عطارد پیغام دهنده با ونوس دوست داشتنی سیاره حاکم شما در ارتباط است و به شما با کلماتی که نیاز دارید تا خودتان را توصیف کنید به شما نیرو می‌دهد. اما حتی با کمک این پیغام دهنده آسمانی ممکن است لازم باشد که بعضی چیزها بیان شود به خاطر اینکه ونوس هنوز در حال سقوط است. البته این مسئله زیاد مهم نیست؛ امروز هیچ میانبری وجود ندارد که برای سریع تر رسیدن شما به هدف یاری تان کند.
حافظ:
دعای جان تو ورد زبان مشتاقان همیشه تا که بود متصل مسا و صباح
صلاح و توبه و تقوی ز ما مجو حافظ ز رند و عاشق و مجنون کسی نیافت صلاح
تعبیر:در زندگی موفق خواهی شد. اگر تلاش و کوشش کنی غم و اندوه از وجودت رخت بر می بندد


تیر


اگر شما دیشب از رویایی زنده و واضح برنخواسته اید خواب شما ممکن است بیشتر از همیشه شما را بی قرار کند. خوشبختانه شما قادر هستید که خود را بحرکت واداشته و امروز را به روزی پرمشغله تبدیل کنید. ماه جدید امروز می‌تواند ترس‌های ناخودآگاه شما را از بین ببرد و شما می‌توانید با آگاه بودن از آنها بر ایشان غلبه کنید. به یاد داشته باشید هر چه بیشتر فعال باشید راحت تر می‌توانید اعتماد به خود و زندگی تان را بدست بیاورید.
حافظ:
بر بساط نکته دانان خودفروشی شرط نیست یا سخن دانسته گو ای مرد عاقل یا خموش
ساقیا می ده که رندی‌های حافظ فهم کرد آصف صاحب قران جرم بخش عیب پوش
تعبیر:در برابر سختیها و مشکلات استقامت کن و روحیه ی خود را نباز. دنیا را سخت نگیر. دل به خدا بسپار و توکل کن تا روحیه ای قوی داشته باشی. غم های خود را آشکار نکن تا روحیه ی خانواده و اطرافیان را از بین نبری. عاقبت اندیش باش و در هرکار با عقل و خرد کار کن.


مرداد


شما امروز کارهایتان را تمام و کمال انجام داده اید چرا که بلاخره به مرحله ای رسیده اید که مقاوم و استوار باشید. به حرف دیگری گوش ندهید که شما را تشویق می‌کند تا سریع تر کار کنید؛ شما معمولا کاری را انجام می‌دهید که می‌دانید بهره وری و کارایی شما را بالا می‌برد. خوشبختانه شما می‌توانید با قدرت از خودتان دفاع کنید چرا که امروز سیاره حاکم شما با ونوس دوست داشتنی بهم پیوسته اند. اخیرا برای تان آسان تر شده است که بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید کاری را انجام دهید که به نفع تان است و برای آن ایستادگی کنید.
حافظ:
بنیاد هستی تو چو زیر و زبر شود در دل مدار هیچ که زیر و زبر شوی
گر در سرت هوای وصال است حافظا باید که خاک درگه اهل هنر شوی
تعبیر:بهتر است اول در کارها دقت کنی و با عجله تصمیم نگیری. با دوستان با تجربه مراوده و رفت و آمد کن تا تجربه ی بیشتری کسب کنی. اگر ایمان داشته باشی از هیچ مشکلی در هراس نخواهی بود. خدا را در نظر بگیر و به او توکل کن. نا امیدی و یأس را از خود دور کن. در وجود خود نگاه کن و کاستی ها و ضعف های خود را بشناس و آن ها را برطرف کن.


شهریور


نگذارید کارها و مسئولیتهای عقب افتاده تان مرتب اضافه شود و همین برایتان کلی دردسر و مشکل و در عین حال نا امیدی ببار آورد. متولدین این ماه اصولا" آدمهای یک دنده ای هستند ولی بایستی این را بدانند که نمی شود در همه مسائل به یگ گونه عمل کرد. البته جای شکر دارد که نود درصد از متولدین این ماه آدمهای محکم و استواری هستند و خود را براحتی نمی بازند .
حافظ:
طوطیان در شکرستان کامرانی می‌کنند و از تحسر دست بر سر می‌زند مسکین مگس
نام حافظ گر برآید بر زبان کلک دوست از جناب حضرت شاهم بس است این ملتمس
تعبیر:به زودی پیامی به تو می رسد که حاکی از پایان هجران و دوری است. صبر و استقامت کلید و رمز موفقیت تو است. هرکس به اندازه ی توانایی خود می تواند زندگی کند پس با حسرت به زندگی دیگران نگاه نکن و به خدا توکل کن


مهر


احتمالا امروز با خودتان در کشمکش و ستیز هستید چرا که ممکن است خودانگیختگی شما بوسیله وظایف قبلی تان تحت تاثیر قرار گرفته باشد و برایتان فضای کمتری نسبت به آنچه آرزو می‌کردید در اختیارتان قرار دهد. شما درباره کاری که باید انجام دهید هیچ گونه شک و تردیدی ندارید. حتی اگر به طور خلاصه از بعضی مسئولیت های خود طفره بروید. عملگرا بودن درست ترین کاری است که می‌توانید اکنون انجام دهید و فرصت بیشتری خواهی داشت که بعدها بیشتر به آن بپردازید.
حافظ:
بگشا بند قبا تا بگشاید دل من که گشادی که مرا بود ز پهلوی تو بود
به وفای تو که بر تربت حافظ بگذر کز جهان می‌شد و در آرزوی روی تو بود
تعبیر:با خلق خوش، دوستان زیادی را به خود جلب می کنی. ریا و دروغ را از خود دور کن. از موفقیت های خود دچار غرور کاذب نشو تا شکست نخوری. دوستان را برای روزهای آینده نگه دار تا تنها نباشی.

آبان


بعضی اتفاقات هستند که سفری را آغاز می‌کنند تا جایی که تردید کردن و سئوال پرسیدن مانند یک جهنم می‌شود؛ هر چه بیشتر جست و جو می‌کنید کمتر می‌فهمید. اما حکمت و دانایی واقعی زمانی است که شما اجازه می‌دهید این قضیه به دست فراموشی سپرده شود. لحظات جادویی زمانی هستند که حادثه تمام شود و داستان بعدی که آغاز می‌شود حوادثی از قبیل تولد و مرگ و حیات داشته باشد. ماه جدید امروز در هشتمین خانه از "احساسات تقسیم شده" شما بهتان یادآوری می‌کند که موضوعات بزرگ پاسخ‌های ساده ندارد- در بعضی موارد شما نیاز خواهید داشت که به موضوع بعدی بپردازید.
حافظ:
دوام عمر و ملک او بخواه از لطف حق ای دل که چرخ این سکه دولت به دور روزگاران زد
نظر بر قرعه توفیق و یمن دولت شاه است بده کام دل حافظ که فال بختیاران زد
تعبیر:بخت و اقبال مساعدی خواهی داشت. شاهد پیروزی را به زودی در بر خواهی گرفت. راهی را که در پیش گرفته ای ادامه بده. با توکل به خداوند موفق خواهی شد


آذر


درگیریهای قانونی سبب شده در بعضی از فامیل و دوستان نغمه های جدائی سر داده شود و حتی همین رویدادها عده ای را به جدائی کشانده است. معدودی از خانم های متولد این ماه رازی را در دل دارند که باید با توجه به عکس العمل های پدید آمده درافشای آن اقدام کنند وگرنه همان بهتر که دردل بگذارند .
حافظ:
چشم من در ره این قافله راه بماند تا به گوش دلم آواز درا بازآمد
گر چه حافظ در رنجش زد و پیمان بشکست لطف او بین که به لطف از در ما بازآمد
تعبیر:بشارت باد که شاهد مقصود را در بر خواهی گرفت و دنیا به کام تو خواهد چرخید. دوستان را فراموش نکن. به زودی دشمنی ها به دوستی مبدل می شود

دی


شما دوست دارید که امروز وقت تان را با دوستان و اعضای خانواده تان بگذرانید تا در رابطه با رویاهای خود و چیزهایی که در زندگی می‌خواهید با آنها صحبت کنید. بیان کردن دیدگاه تان راجع به زندگی فقط صحبت درباره رویاها و تصورات آن نیست. این یک حالت کاملا واقعی از سهیم کردن رویاها با دیگران است که بدون قضاوت انجام می‌گیرد و به شما یادآوری می‌کند که در حقیقت مهمترین مسئله در زندگی تان چیست و چه چیزی در اولویت قرار دارد.
حافظ:
سخن عشق نه آن است که آید به زبان ساقیا می ده و کوتاه کن این گفت و شنفت
اشک حافظ خرد و صبر به دریا انداخت چه کند سوز غم عشق نیارست نهفت
تعبیر:در زندگی با احتیاط رفتار کن و مراقب سخنان خود باش. سخن حق را با ملایمت و آرامی می توان به کرسی نشاند. هرکسی را محرم اسرار خود قرار نده و عاقبت اندیش باش

بهمن


ماه جدید هیجان انگیز در هفتمین خانه از "شرکاء" شما قرار گرفته است؛ نشان می‌دهد که شما باید در رابطه کنونی خود تغییر ایجاد کنید یا اینکه رابطه جدیدی را آغاز کنید. همچنین اتصال خورشید و ماه که با سیاره حاکم شما ونوس در یک خط قرار گرفته‌اند خشنودی و شادی را به این مدار ارتباطی می‌آورد. شاید اکنون زمان آن باشد که از سرمایه گذاری قبلی خود چه مالی و چه احساسی سود ببرید؛ به این فکر نکنید که دلایلی وجود دارند که نشان می‌دهند نباید کاری را انجام دهید
حافظ:
سحر کرشمه چشمت به خواب می‌دیدم زهی مراتب خوابی که به ز بیداریست
دلش به ناله میازار و ختم کن حافظ که رستگاری جاوید در کم آزاریست
تعبیر:رسیدن به هدف کار آسانی نیست. صداقت و ایمان می تواند انسان را در راه رسیدن به مقصود یاری کند. ریاکاری را از خود دور کن که نتیجه ای برای تو ندارد. با مردم به خوبی و انسانیت رفتار کن


اسفند


مشغله فراوان و مسئولیت های زندگی و کار سبب شده میان پنجاه درصد از متولدین این ماه با فرزندانشان فاصله عمیقی بیافتد. این عده باید تا حد ممکن به این مسئله جدی بنگرند و در مواقع مناسب در رفع این بکوشند چرا که ادامه این وضع آنها را به دردسر خواهد انداخت. درصدی بالا از متولدین این ماه در تفاهم کامل و خوشی بسر می برند
حافظ:
زاهد چو از نماز تو کاری نمی‌رود هم مستی شبانه و راز و نیاز من
حافظ ز گریه سوخت بگو حالش ای صبا با شاه دوست پرور دشمن گداز من
تعبیر:این غم و اندوه و رنج، روزی به پایان می رسد. به شرط آنکه بدانی نقاط ضعف تو در چه بوده است. عوامل بازدارنده و شکست خود را بشناس. با فریب کاری و ریا، هیچکس به مقصود خود نمی رسد. بهتر است که صادقانه به اراده ی خود و کمک خداوند ایمان داشته باشی.

+12
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.