مردی که مسافران یک ترن در استرالیا را به رقص در آورد

مرد جوان در ترن نشسته بود و در سکوت حاکم بر قطار به همانند دیگر مسافران به بیرون از پنجره نگاه می کرد . با بسته شدن دربهای قطار او از جای خود بلند شد و گفت من درخواست پول ندارم ولی می خواهم فضای شاد و لبخند خوشحالی بر روی لبانت بیاورم . دوست دارم برقصم و شما می توانید یا تماشا کنید و یا دست بزنید ولی اگر با من همراهی کنید بسیار خوشحال خواهم شد . سپس با استریوی همراه خود یک آهنگ تند گذاشت و شروع به رقص کرد . مسافران ابتدا فقط برایش دست میزدند ولی خیلی زود با او همراه شده و شروع به رقصیدن کردند .

+212
رأی دهید
-19

SarayeAzadi - لندن - انگلستان
شادس آفرین و لذتبخش بود. I feel good :)
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 15:32
just_think - جاکارتا - اندونزی
دمتون گرم، خوش باشید. ببینم این مردم ایران کی‌ می‌تونن یه کمی‌ غیرت به خرج بدند و از شرّ این آخوندها راحت شن که بتونند طعم خوشی‌ رو بچشند. به خدا از اینکه هر روز میبینم چند تا کودک کشته شدند یا تو مدرسه بهشون تجاوز شده خیلی‌ دلم میگیره. خدائیش خیلی‌ بی‌ غیرت هستیم.
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 15:48
Sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا
چرا وقتى که میتونیم به روضه گوش بدیم و براى حسین تشنه لب اشک بریزیم، باید شاد باشیم بخندیم و برقصیم؟ چرا میخواهید نان آخوند رو آجر کنید؟ خدا ازتون نگذره، جز جگر بگیرید ننه که چشم ندارید ببینید آخوندى که پنجزار میگرفت و عرعر میکرد حالا نونش تو روغنه.
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 15:50
albalooo - لندن - انگلستان
اونی که با شیشه آب میرقصید بامزه تر از همه بود
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 22:14
ekman - شیراز - ‫ایران
ایکاش در کشور ما هم مردم رفاهی نسبی و آرامشی به دور از دغدغه،دغدغهء سیر کردن شکم خانواده،دغدغه قسط و قرض و ...میداشتند که همینطور شاد باشند و در شادی دیگران هم سهیم میبودند.متاسفانه مردم ما توی اتوبوس،مترو و قطار نشسته اند ولی فکر و روحشان جائی دیگر است و قیافه ها اکثرا بخاطر مشکلاتیکه عرض کردم عبوس و در هم است.شاد باشید.
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 23:24
Ukguy4u - لندن - بریتانیا
اگه اولش نمینوشت شهر پرث حتما خیال میکردم آورگراوند لندنه. رنگ میله ها و حتی روکش صندلی ها کاملا لندنی بود!
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 10:54
truck driver - سیدنی - استرالیا
خیلی مردم باحالی هستن، منکه همینجا میمونم تا بمیرم، بعضی وقتها فکر میکنم اشتباهی تو ایران بدنیا اومدم، تمام رییسای من تا حالا آزی بودن و از گل به من بالاتر نگفتن، حیف که این عربا و افغانیا و هندیا دارن به گند میکشن اینجارو... ایرانی ها هم همچین مالی نیستن اینجا، پر آش و لاش و درپیته.
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 11:25
رضاخان - تاسمانی - استرالیا
Truck driver میتونم بپرسم بچه کدوم کشور هستی که ایرانی ها رو در پیت میدونی
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 12:23
castlehill - سیدنی - استرالیا
. truck driver - سیدنی - استرالیا. کاملا درست میگید، من هم احساس خیلی‌ خوبی‌ دارم که اینجا زندگی‌ می‌کنم من لوزان سویس دانشگاه رفتم -۲ سال آمریکا کار کردم ولی‌ شخصاً فکر می‌کنم استرالیا بهترین است. ولی‌ تو کار دولتی که دارم %۹۰ آزی هستند ، ولی‌ رئیس من که یک هندی است که پدر منو در آورده، یک هندی کثیف عقده‌ی..آچه چطور می‌شه نژاد پرست نبود!!!!!!!
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 12:45
مالك استر - ایران - تهران
اخى ى ى .. دمشون کرم. لذت بردم ،،، بى دغدغه و شاد صاف وساده زنده و زلال مثل اب ،،،. به امید یه همجنین رقص و شادى و سرورها تو ایران عزیز بعد از سقوط و سرنکونى حکومت داعشى خامنه اى ملعون با اون اسلام عبوس و ضد بشرشون
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 16:27
pull.over123 - دوحه - قطر
منم آی فیل گوووود
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 21:15
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
کاش اونجا بودم ....... امیدوارم به تمام شهر های دیگه انتقال پیدا کنه
جمعه 25 مهر 1393 - 12:33
shahab46 - هانوفر - المان
truck driver - سیدنی - استرالیا - مهمون چشم نداره مهمون را ببینه صاحب خونه جفت‌شون را
‌سه شنبه 29 مهر 1393 - 09:33
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.