دفاع داعش از وادار کردن زنان به برقراری ارتباط جنسی

ابوبکر البغدادی، رهبر داعش در مسجد جامع نورالدین شهر موصل، عراق - آرشیو

گروه «دولت اسلامی» (داعش) که شمال و غرب عراق و همچنین بخش های وسیعی از سوریه را تصرف کرده است، از اسیر کردن زنان و دختران و وادار کردن آنها به ازدواج و برقراری روابط جنسی دفاع کرد.

به گزارش شبکه سی.ان.ان، داعش با انتشار مطلبی تازه در یک نشریه آنلاین، با اشاره به آنچه الهیات اسلامی خوانده، از اقدام خود دفاع کرده است. در مطلبی که داعش آن را روز یکشنبه در اینترنت منتشر کرد، آمده است: «باید به یاد داشت که برده گرفتن خانواده کفار، و به کنیزی گرفتن زنان آنها یک جنبه به طور قطع تثبیت شده شریعت اسلامی است.»

در شماره چهارم نشریه آنلاین داعش که «دابق» نام دارد، آمده است که زنان و دختران قوم ایزدی، که عمدتا در عراق زندگی می کنند، می توانند به طور «مشروع» اسیر شوند، و به زور به کنیزی وادار شوند و یا برده جنسی شوند.

جامعه مسلمانان و نخبگان اسلامی کشورهای مختلف، از اقدام پیکارجویان افراطی گروه «دولت اسلامی» برای اسیر کردن زنان و دختران گروه های مختلف قومی و مذهبی در عراق و سوریه و سوءاستفاده جنسی از آنها به شدت انتقاد کرده اند.

+97
رأی دهید
-23

bineshaan - لندن - انگلیس
«وَ الْمُحْصَناتُ مِنَ النِّساءِ إِلاَّ ما مَلَکَتْ أَیْمانُکُمْ کِتابَ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ أُحِلَّ لَکُمْ ما وَراءَ ذلِکُمْ أَنْ تَبْتَغُوا بِأَمْوالِکُمْ مُحْصِنینَ غَیْرَ مُسافِحینَ[نساء/۲۴] و زنان شوهردار (بر شما حرام است) مگر آنها را که (از راه اسارت) مالک شده ‏اید (زیرا اسارت آنها در حکم طلاق است) اینها احکامى است که خداوند بر شما مقرّر داشته است. اما زنان دیگر غیر از اینها (که گفته شد)، براى شما حلال است که با اموال خود، آنان را اختیار کنید در حالى که پاکدامن باشید و از زنا، خوددارى نمایید.»
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 14:48
داریوش پرویزی - شیراز - ایران
دقیقا درست میگه مطابق شریعت اسلامی عمل کرده.میدونستید اید ابوبکر البغدادی الهاشمی القریشی،اردنی است اصلیتش و تبار هاشمی و از اولاد علی هستش؟به فامیل و پسونداشم توجه شه معلومه
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 15:44
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
در کثیف بودن داعش شاکی‌ نیست، اما این رژیم پان فارس ایران قبل از اعدام زندانیان سیاس زن به آنها تجاوز می‌کند را فراموش نکنیم
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 16:25
انگوری انگوری - لندن - انگلیس
ای خاک بر سر ملت ایران که پیرو چنین دین وحشی‌ هست ، بی‌ شرفی بی‌ غیرتی و وطن فروشی تا کی‌ !!!!!؟؟؟
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 17:13
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
آخ که چقدر خوشحالم که این داعش داره فیلم مستند محمد رسول الله رو درست میکنه! نه معجزه ای، نه پیام رحمتی، نه علم لدنی. تازه داره آیات قران رو هم به صورت سمعی بصری ترجمه و تفسیر میکنه. Bineshan لندن! خوب آیه ای رو آوردی. حالا بیان هی بگن اسلام دین رحمته، اگر به اون عرب ١٤٠٠ سال پیش که سوسمار و بزمجه هم گیر نمیاورد که باهاش همبستر بشه (!)، از این وعده ها و آیات نشون نمیدادن که نمیامد شمشیر بزنه!
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 17:21
rahjoo - بابل - ایران
هی تو پستوها قایمش کردیم اما بالاخره خود دجال کشیدش بیرون و کار رو یه سره کرد!
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 17:47
New idea - لندن - انگلستان
دابق خیلی بهشون میخوره اتفاقا٠٠٠دولت اسلامی بیشرفهای قهار،در محترمانه ترین حالت البته
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 18:01
iranian1982 - ملبورن - استرالیا
داعش یعنی اسلام ناب محمدی!
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 18:10
raha1984 - هامبورگ - المان
راه پیغبرشون رو دارن ادامه میدن پست های بیشرف
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 18:43
parsi parsi - کرمان - ایران
مسلمانان واقعی خجالت بکشند واقعا باید خیلی پرو باشند که از این دین حمایت میکنند خصوصا هم مذهبی های داعش بوکوحرام طالبان جبهه النصر چچنیهای اشغال و....
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 18:46
fafa316 - تهران - ایران
این داعش ساخته اسرائیل و انگلیس و آمریکاست و هیچ ربطی به اسلام ندارند. bineshaan - لندن - انگلیس فرض کن این آیه نبود چه اتفاقی می افتاد ، این آیه حرمت زن رو نگه داشته و از تجاوز به زن حتی اسیر باز داشته است. «یا أَیُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْناکُمْ مِنْ ذَکَرٍ وَ أُنْثى‏ وَ جَعَلْناکُمْ شُعُوباً وَ قَبائِلَ لِتَعارَفُوا إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقاکُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلیمٌ خَبیرٌ»«ای مردم، ما همه‌ی شما را از زن و مرد آفریدیم و آنگاه شعبه‌های بسیار و فرقه‌های مختلف گردانیدیم، تا بدانید که اصل و نژاد، مایه‌‌ی افتخار نیست و بزرگوارترین شما نزد خدا کسی است که با تقواتر است، خداوند به کار نیک و بد مردم آگاه است.»
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 19:35
bineshaan - لندن - انگلیس
fafa316 - تهران - ایران: شما و امثال شما همونهایی هستید که اگه خود محمد هم زنده بشه و بگه که معنی ای آیه اینکه که نوشته٬ شما بهش میگید نه اینطور هست که ما میگیم. شما و امثال شما همونهایی هستید که مردم رو از بالای پل پایین پرت میکنید٬ با ماشین از روی آدم رد میشید٬ زندانی رو تو زندان زیر شکنجه میکشید و بعدش میگید اونطور نبوده که همه دیدن٬ اینطوریه که ما میگیم. شما از وجدان و انسانیت به اندازه داعش هم بویی نبردین.
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 20:10
منوچهری - کرمان - ایران
fafa316 - تهران - ایران--- یعنی پر رو تر از تو تا حالا از اسلام دفاع نکرده بود !! تبریک میگم اسکار بی شرمی این سایت رو به شما میدیم...!!
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 22:41
منوچهری - کرمان - ایران
bineshaan - لندن - انگلیس... درود بر شما دوست عزیز
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 23:24
ارش کمانگیر - مشهد - ایران
خه یکی نیست مرتیکه پفیوز و نفهم....الان که خودت سر دسته کفار و اشرار هستی اگه زن و بچه و خواهر مادرت گیر دشمنی مثل خودت خر و نفهم گیر بیفتن اونوقت باید حکم شرع اسلام را برای خودت انجام بدن.....اخه عقل هم خداوکیلی خوبه....اگر مرد هستین اون شرعی که هر اسیری به ده نفر از شما ادمیت و سواد یاد بده و ازاد میشه رو انجام بدین......خداوندا این جانورها چی هستن که افریدی
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 00:28
CASTLEHILL - سیدنی - استرالیا
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا. کامنت شما خداااااااااااست
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 03:32
rahjoo - بابل - ایران
ارش کمانگیر یه روزی میشه که سرخواهر و مادر امثال این شتر هم بباد میره و اون داره تو لوله های فاضلاب جانش رو حفظ میکنه! مشکل اینجاست که پست تر از اینها بشری نیست تا عین کارشون رو سر زن و بچه بیگناهشون بیاره تا بفهمن وحشی بودن یعنی چه!!!
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 07:05
داریوش پرویزی - شیراز - ایران
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک. iهمشهری رژیم ایران پان فارس نیست.بلکه پان شیعه است.هم عرب هم ترک هم کرد در نظام منصب داره اگر دستمال دست باشه انقدر مزخرف نگو.شعمخانی عرب خوزستانه.محمدرضا رحیمی ننش کرده باباش ترکه .این همه ترک تو سپاه هست.خود خامنه ای ترکه خمینی هم هندی بود.پس انقدر با فارس ضدیت نکن.فارس از نظر نژادی در استان فارس و اطرافش موجودیت کمی داره منظورم شیرازه که اونم یک سومش ترک قشقاییه و مشکلی هم با فارس ها نداردن.پس تو دیگه کاسه داغتر از آش نشو من خودم کشکولی ام
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 09:06
shah_par - شيراز - ايران
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا:شما مصداق کامل یحرفون الکلم عن مواضعه هستید. وقتی تفسیری از آیات خداوند نمی دانید اونها رو نخونید. شما از غیظ دوستتون ، دشمن دوست شدید. شما ضد مسلمونا از اینکه کسی اسم اسلام رو لکه دار کنه خوشحال می شدید بعد دم از مخالفت با داعش میزنید. بهتر است اگر می خواهید از نظراتتون دفاع کنید کمی هم مطالعه داشته باشید. اسلام طالبانی یا داعشی تفسیر صحیحی از اسلام نیست. یادتان باشد این آیاتی که بعضی ها نوشتند در زمان حضرت رسول بوده که هیچ کشورگشایی در آن زمان انجام نشده بود. بعد از حضرتش چه اتفاقی افتاد بماند برای مطالعه متفکران کم حافظه و کم دانش.
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 11:38
قاضی محمد - کرمانشاه - کرمانشاه
داعش هیچ کاری رو برخلاف قوانین اسلام انجام نداده مشکلشون اینه دقیقاً تمامی قوانین اسلام رو بدون کم و کاست اجرا می کنن
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 12:27
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
shah_par - شیراز - ایران. باز میگین تفسیر، همین آیه ای رو که داری میبینی تفسیر کن ببینم جناب آقا یا خانم چنگ زده به حبل الله. شما کتاب مغازی واقدی رو بخون، راجع به جنگ های رسول الله است. ٢٧ غزوه ٨ سریه، جمعا ٣٥ جنگ در عرض کمتر از ١٠ سال (هجرت آخر سال ١٣ بعثت، وفات ١٠ سال بعد از هجرت). این یعنی ٣٥ جنگ در عرض ١٢٠ ماه، یعنی هر ٣ ماه یکبار!!! آمریکای جنایتکار که خون جوانان ما میچکد از چنگ او هم اینهمه بصورت ممتد و مداوم جنگ نداشته. از بدر هم شروع کرد که سر گردنه جلوی کارون تجاری رو گرفت. در ضمن اینهمه سید که تو ایران میبینی نتیجه همین تفسیر اصحاب رسول الله از همین آیه قران هست که جنابعالی قصد ماله کشی اش رو داری.
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 14:34
باور عمیق - قم - ایران
bineshaan - لندن - انگلیس .. hamid411 .. پاسخ خود را دریافت کنید. https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20141013223336032
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 18:19
باور عمیق - قم - ایران
Hamid411 ضمن اینکه پاسخ مفصل را از طریق لینکی که برات گذاشتم در مورد تفسیر این آیه گرفتی ، چند سوال از شما دارم. از این 35 جنگ ، چند جنگ را مسلمین آغاز کردند یعنی مهاجم بودند و چند جنگ را کفار؟ لطفا مجموع تعداد تقریبی کشته شدگان جنگها را بفرمایید ( اگر خجالت نمیکشید البته و اگر اندکی شهامت در وجودتان میباشد) لطفا بفرمایید اولین جنگ با کفار چند سال پس از رسالت پیامبر آغاز شد. مطابق با کدام سند؟ کدام کتاب؟ ادعا میکنید جنگ بدر راهزنی کاروان تجاری بوده؟ آیا مسلمانان بدنبال بازپس گیری اموال غارت شده خود توسط کفار نبودند؟ گیرم سادات حاصل ازدواج اولاد علی و فاطمه با ایرانیان هستند که البته هستند . شما حاصل ازدواج چه کسی با جده خود هستید؟ اعراب؟ آیا سایر اعراب بر اولاد علی از نظر شما برتری دارند حمید جان؟ اگر به جای ((حمید)) شما مثلا ((همبرگر)) بودید و نتیجه ازدواج مثلا یک انگلیسی با جده محترمتان الان افتخار میکردید یا ناراحت بودید یا بی تفاوت؟ آیا اگر (همبرگر) بودید الان احساسات ضد انگلیسی داشتید و یا احساس میکردید که خیلی با کلاسید؟
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 18:32
acemeace - کلن - آلمان
داعش بر علیه جمهوری اسلامی ایران دست به مبارزه نخواهد زد چون این حکومت دست کمی از حکومت داعشی ندارد. لعنت بر مستبد سلطه طلب.
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 03:01
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
اقاى باور عمیق ، از اینکه از دینى دفاع میکنى که ١٤٠٠ سال پیش حمله کرده به مرز ، بوم این خاک ابا اجداد مارو کشته تا دین خودشو تحمیل کنه به عنوان اخرین دین دنیا چه احساسى دارى ، اگه الان همون موقع بود و شما در این ور مرز بودید چه کار میکردید ؟ ایا اجازه میداد که مثلا ، عربها یا انگلیسها ، حمله کنند به خانه کاشانه شما و بگوئند ، دین مثلآ ( باقلى پلو ) اخرین دین و شما باید قبول کنید وگرنه زنها رو بچه هارو به اسارت میبریم شما هم اخته میکنیم تا زیاد ور نزنید!! نظرت چیه ؟؟ اجازه میدادى ؟؟ !!!!!
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 08:52
rahjoo - بابل - ایران
باور عمیق - قم - چرا سوالهای اساسی رو جواب نمیدی؟چون کتاب مرجعش دم دست نیست سریع کپی پیس کنی؟ اگر اسلام تو خوبه چرا اینهمه پتانسیل سواستفاده داره؟ چرا از چند صد خلیفه اسلام بیش از 90 درصد شون به دست مسلمان دیگه کشته شدن؟ چرا هر قلدری از راه رسید با رجوع به آیه ای به هرجایی رو کرد واز کفار بهانه ای برای قدرت طلبی و ثروت اندوزی ساخت؟!!! چرا علی هم نگفت که عمر جهاد فی سبیل الله رو نباید با شمشیر بدست میاورد(رجوع کن به اون جا که گفتی عمربن الخطاب با لشکر کشی به ایران سواستفاده از اسلام کرد) و چطور جانشین او شد و چطور شورشهایی که برای آزادی مردم بود برای آزادی در دین و ارزش را سرکوب کرد؟ (اطلاعت جان،قربونت، منو دستگیر نکن دارم با این سولات که اجازه گفتنش تو رسانه میلی رو نمیدی راه برای اسلامت باز میکنم یا پاسخ میدن یا ساکت میشن)
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 09:00
ارش کمانگیر - مشهد - ایران
اخه اقای محترم اقای باور عمیق.....اخه این حرفهایی که شما میزنید از روی چه مدرک و سندی هست؟؟؟؟این سایت یا اون کتاب ساخته کیه مرد؟؟؟؟ ای مرد من منظورم شخص خود شماست شما که این همه اطلاعاتت باحال خداییش خوبه و من به شخصه حال میکنم.....یه توضیح بده که این همه کشت و کشتار که توسط مسلمین انجام میشه در اقسا نقاط جهان و حس برتری و بهترین دین رو داره میشه یه کم برای من توضیح بدی اگر میشه؟؟؟؟ این همه کشت و کشتار توسط شیعه و سنی انجام میشه برای چیه؟؟؟؟من منکر جنگ و خونریزی در دیگر ادیان نیستم..ولی در این دین خیلی زیادتر هست چرا؟؟؟؟من خوشم نمیاد که به اماکن یا اقاید یا مظاهر مقدسه ناسزا بگن ولی تو همین دین این کار به وفور هست مخصوصا در مورد زندگی پیغمب اکرم و امامان..چرا؟؟؟ چرا به کتاب مقس قران بی احترامی میشه واین همه برای ماها شک و شبحه به وجود میاد..چرا..ممنون میشم جواب بدی اگر هم جواب ندادی مخلص
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 09:19
FARKO54 - استانبول - ترکیه
ارش کمانگیر نظرت خیلی خوب بود . این آیه برای مسلمانان صدر اسلام بود . داعش کافر قران رو هم به نفع خودش تفسیر می کنه .
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 13:41
باور عمیق - قم - ایران
rahjoo - بابل - ایران (1).. دوست عزیز .. پاسخ یک سری صحبتهای قبلی شما را در این لینک داده ام . مطالعه بفرمایید . https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20141013223336032 ... اما اینکه فرمودید :چرا سوالهای اساسی رو جواب نمیدی؟چون کتاب مرجعش دم دست نیست سریع کپی پیس کنی؟ .. لطفا به هنگام صحبت دوستانه از این لحن صحبت کردن دست بکشید . زیبنده شما نیست .. شما یک سوال پرسیدید درباره آیه 24 سوره نسا . من هم پاسخ گفتم در قالب 13 پاراگراف . سوال اساسی شما کدام است؟ . پرسیدی :اگر اسلام تو خوبه چرا اینهمه پتانسیل سواستفاده داره؟ پاسخ : من از طرف اسلام از شما عذرخواهی میکنم که علیرغم اینکه خوب است اما عده ای از آن سو استفاده میکنند . شما به بزرگی خودت اسلام را ببخش . باز خدا حفظت کنه که از لغت ((سو استفاده)) استفاده کردی .. خودت جواب خودت رو دادی برادر عزیز . سوالات اساسی شما همه این شکلی هستند؟ . بذار کمی بحث را برای شما برادر عزیز ساده تر کنم .. خیلی ساده تر ..
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 15:21
باور عمیق - قم - ایران
(2) اگر شما از یک ابزار خوب برای دست زدن به عملی زشت استفاده کردید تقصیر ابزار است؟ اگر شما از ایده ای خوب ، از ایده ای علمی برای دست زدن به عملی زشت استفاده کردید تقصیر چه کسی است؟ ایده یا استفاده کننده ؟ اگر در قرآن گفت ای مردم با زن شوهردار زنا نکنید بعد یک عده به اسم داعش زنان مسلمان شوهردار رو به استخدام درآوردند برای زنا کردن این تقصیر اون آیه قرآنه یا تقصیره کسی که گوش نمیده؟ از این ساده تر بلد نبودم توضیح بدم . فرمودی : چرا از چند صد خلیفه اسلام بیش از 90 درصد شون به دست مسلمان دیگه کشته شدن؟ پاسخ : اولا لطف کن از این چند صد خلیفه اسم 15 خلیفه رو برای من بنویس تا باور عمیق برای همیشه از فرط خجالت از این سایت خداحافظی کنه (دقت کنیم چیزی غیر مستند و بی پایه و اساس ننویسیم) . در ضمن خلیفه گری مبنای حقانیت نیست . دعوای ما هم با اهل سنت همین است . شما که الان خدا رو شکر به صورت ضمنی با ما هم عقیده شدی . ما هم میگوییم خلیفه گری مبنای سلامت نفس یا مسلمانی نیست ..
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 15:22
باور عمیق - قم - ایران
(3)چه ابوبکر و عمر و عثمان غاصب و چه خود علی بن ابیطالب و یا خود سید علی خامنه ای . مگر هر کسی خلیفه شد پس حق است؟؟ مثلا الان که خامنه ای رهبر این مملکت است ، چون رهبر است پس حق است؟؟؟ نه عزیزم . ما تنها پیامبر و اهل بیت او را حق میدانیم . والسلام . آقای خامنه ای را نیز حتی فی نفسه حق نمیدانیم . اگر در مسیر حق قرار گرفت حق است و اگر قرار نگرفت شاید فردا به دست یکی از مسلمین کشته شود . خب که چه ؟ چه نتیجه ای خواستی از این حرفت بگیری؟ فرمودی : چرا هر قلدری ...؟؟؟ پاسخ : من و اسلام از بایت اقدامات آن قلدران عذرخواهی میکنیم . ولی قبول بفرمایید ما مقصر نیستیم . فرمودی :چرا علی هم نگفت که عمر جهاد فی سبیل الله رو نباید با شمشیر بدست میاورد پاسخ: سوال خوبیه . اما آنقدر مسائل گوناگون را با هم پرسیدید که خیلی پاسخگویی سخت شده . ای کاش سوالهایتان در امتداد یک رشته بود . اما به جهت راهنمایی عرض کنم ..
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 15:23
باور عمیق - قم - ایران
(4)هر وقت فهمیدید چرا علی در مقابل این اقدامات آنچنان که باید اعتراض نکرد بعدا خواهید فهمید چرا در این زمینه آنگونه که باید اعتراض نکرد : 1- اقدام خلفا در غصب خلافت که بنا بر حکم خدا حق او بود 2- به استضعاف کشیدن او و اخذ بیعت زورکی با طنابی که به گردنش بستند و او را به سوی ابوبکر کشیدند(این علی واقعا اینقدر ترسو و ناتوان بوده؟ پس این آخوندا چی میگن خیلی شجاع بوده؟) 3- هتک حرمت فاطمه همسرش ..سکوت در برابر ضرب و شتم او و سقط کودکی که در شکم داشت 4- مصادره فدک یعنی مصادره دارایی و خانه نشینی او در وضعیت بد مالی . همینا بسه . هر وقت این سوالها رو پاسخ گرفتی جواب این سوالتم میگیری . اگر دقیق جواب بگیری عاشق علی میشی . اگر غلط جواب بگیری متنفر از او میشی . بنابراین مواظب باش . اگر عادت به مطالعه داشتی بگو تا کتابهای مناسب بهت معرفی کنم . هم در تایید علی و هم در رد علی . بشین بخون ببین دوست و دشمن ادله شون چیه . در ارتباط با جانشینی هم باز باید به تاریخ رجوع کنید .
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 15:23
باور عمیق - قم - ایران
(5)اولا علی جانشین عثمان نشد . ثانیا علی به دعوت مردمی لبیک گفت و از طرف مردمی انتخاب شد که از ظلم پیشین خسته بودند . نه منصوب ابوبکر شد نه منصوب عمر و نه منصوب عثمان . اگر پاسخ مثبت به دعوت مردمی که از او درخواست کردند و سعی و تلاش به جهت ترمیم اوضاع خراب گذشته اشتباه بوده من به جای ایشان از شما عذرخواهی میکنم ...
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 15:24
باور عمیق - قم - ایران
ارش کمانگیر - مشهد – ایران(1) . سلام دوست عزیز . به صورت خلاصه خدمت شما عرض میکنم که فکر میکنم خلاصه گویی در این مورد باعث نتیجه گیری بهتر بشه . دو عقیده داریم 1- اهل تسنن با زیر شاخه هایی مثل : ( از بعد فقهی: مالکی و حنبلی و حنفی و شافعی) ، وهابیت ، سلفی گری ، ناصبیون ، تکفیریان ، فارقون و الی ماشالله فرقه 2- اهل تشیع با تعدادی زیرشاخه مثل چهار امامی و هفت امامی و دوازده امامی .. شما ریشه تمام انحرافات در دین اسلام ، جنایات امروز مسلمانان تندرو ، کشتار و وحشی گری و تحجر و نفهمی را میبایست در انحراف اسلام از مسیر خویش بررسی کنید . این انحراف به وسیله آقایان خلفا اتفاق افتاد و تا امروز دامنگیر ماست . جنایتی را ابوبکر و عمر و عثمان و معاویه و یزید و به ترتیب بگیر به پایین رقم زدند که امروز نیز دامنگیر ماست . عقاید انحرافی اهل تسنن فاجعه بار است فاجعه . ولله اگر اینها فرصت پیدا کنند به هیچ جنبنده ای رحم نخواهند کرد . شما به اهل تسنن ایران خیلی نگاه نکن که بر اثر ایرانی بودن و دم خور شدن با شیعیان حسابشان قدری با بقیه جداست ..
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 15:52
باور عمیق - قم - ایران
(2) سفر کن به کشورهای عربی و با چشمان خود ببین اینها را .. فاجعه امروز جهان حاصل نادانی و بی ایمانی و انحرافی اساسی از دین توسط این اهل تسنن و صد البته و صد البته نباید فراموش کرد که موقعیت شناسی و سرمایه گذاری و حمایت آمریکا و به طور کلی فرصت طلبان است .. اما چند سوال من از خدمت شما دارم . اگر جواب بدی ممنون . اگر هم جواب ندی مخلص .. 1- فرمودی : من منکر جنگ و خونریزی در دیگر ادیان نیستم..ولی در این دین خیلی زیادتر هست چرا؟ سوال بنده : خیلی ممنون میشم از هر سندی که به عقیده شما معتبر بود تعداد کشته شدگان در جنگهای پیامبر را بفرمایید . مثلا بفرمایید حدود سه هزار نفر یا مثلا حدود صد هزار نفر با ذکر منبع . 2- تعداد تقریبی کشته شدگان در حمله عمر به ایران
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 15:52
باور عمیق - قم - ایران
3(3)- تعداد تقریبی کشته شدگان در جنگ های صلیبی 4- تعداد کشته شدگان در حمله عراق به ایران + حمله آمریکا به ویتنام+ جنگ اول جهانی + جنگ دوم جهانی + حمله به افغانستان و حمله آمریکا به عراق 5- زحمت بکشید بفرمایید به عقیده شما از صد سال پیش به اینطرف در جنگها نام آمریکا و انگلیس و فرانسه را شنیده اید یا نه؟ آیا نامهایی آشنا هستند یا نا آشنا ( هر چی شما بگی من دربست قبول میکنم ) 6- بفرمایید : در ماجرای به وجود آمدن القاعده و طالبان ، تجهیز مالی و تسلیحاتی جبهه النصره و داعش آیا شما معتقدید که رد پا و نقش آمریکا و انگلیس به وضوح مشخص است یا خیر؟ ( هر چی شما بگی من دربست قبول دارم) .. ممنون و سپاسگزارم
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 15:52
باور عمیق - قم - ایران
kiyanzx1 - استکهلم – سوئد(1) .. دوست عزیز .. استدلال و منطق شما را میفهمم . آن را قبول دارم . اما تصحیحش میکنم . لعنت خدا بر آن شخصی که به ایران حمله کرد و آن جنایات را روا داشت . لعنت خدا بر او و همفکرانش . لعنت خدا بر کسی که معاهده سلمان فارسی با پیامبر را زیر پا گذاشت . لعنت خدا بر کسی که به عمد فراموش کرد شدت علاقه پیامبر اسلام به ایرانیان را . لعنت خدا بر کسانی که به دختر پیامبر خود نیز رحم نکردند چه رسد به ایرانیان . لعنت خدا بر کسانی که سر از تن سید جوانان بهشت بنا بر گفته های مکرر پیامبر خود و همچنین طفل شش ماهه او جدا کردند چه رسد به ایرانیان که هفت پشت غریبه بودند .. امیدوارم در بین این لعن ها پاسخ خود را گرفته باشید .. راستی یک سوال دارم . ممنون میشم پاسخ بدید . این غیرت و صلابت و نفرت رو نسبت به انگلیسی ها ، فرانسویان و آمریکایی ها هم دارید یا نه .
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 16:17
باور عمیق - قم - ایران
(2) مثلا اگر به جای فرصت پناهندگی یا مهاجرت قانونی ( به من نوعش ارتباطی نداره و قصد دخالت ندارم) به سوئد امکان زندگی در انگلیس با امکانات و مزایای فوق العاده برایتان فراهم میشد باز هم رگ گردنتان باد میکرد یا صدایش را هم در نمی آوردید؟ نکند این غیرت در برابر متجاوزین استثنا هم داشته باشد . راستی اگر به فرض مثال (فرض محال که محال نیست که) سوئد قدمی در جهت تجاوز به خاک کشورتان بردارد تو را به آن چیزی که برایتان مقدس است ، اقدامتان را بفرمایید تا پند آموز شود . چکار میکنید؟ بی خیال میشوید؟ از سوئد بیرون میزنید و دیگر به اقامت در آنجا نمی اندیشید؟ تا چه اندازه ادعاهای شما به عملکردتان نزدیک است . نکند این تاکید بر اشغال ایران توسط اعراب یک حقه ذهنی به جهت بیش از اندازه درگیر کردن ذهنتان به منظور اختلاط درست و نادرست در این بین باشد . موفق باشید
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 16:18
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
باور عمیق - قم - ایران. جواب هات رو خوندم، یک کلام! تفسیر قرآن یعنی ماله کشی. اون خدایی که اینها رو نوشته چرا باید یه جوری بنویسع که مفسر بخواد!؟؟ دوم شما کشتار علی آقا تون رو تو استخر (نزدیک شوش) برای نپرداختن مالیات چه بر داشتی ازش داری؟؟ سوم سینه میخوای چاک بده برای متجاوزینی که پسوند سید رو اسم تو گذاشتن، ظاهرا عمامه سیاه هستی که تا حرف سید میشه آمپرت میچسبه به سقف. چهارم پیامبر شما خودش سردسته دزدا و تشنه قدرت بوده، اکثر کسایی که تو جنگ برد شرکت کردن از مدینه بودن، بعد از ١٣ سال تو مکه بودن ٧٠ نفر پیرو داشته که اکثرا برده ها بودن، چه مال و أموالی داشتن که قریش بخواد مصادره کنه که حالا بخوان از کارون تجاری بخوان تلافی اش رو در بیارن!!!؟؟؟
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 18:18
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
اقاى باور عمیق !! تاریخى هم که شما عنوان کردید پر از تحریف ،دروغ ،داستان پردازى به نفع گروه خودیه !در قدیم چند ادم با سواد وجود داشته که بتونه بخونه و بنویسه و حتى تائید کنه حرفا و مهمل بافیهاى یه عده جیره خور، مزد بگیر !! شما در ٣ کتاب تاریخى برخورد میکنید با ٣ روایت از یک جنگ ، هر کسى تعداد ارقام سربازها و ادوات جنگى به گونه خودش نگاشته ،،،و شما بخوان این حدیث مجمل را !!!!اقاى باور عمیق ،، شما تا حالا شده در گرماى ٤٥ درجه دشت عباس وسط هزاران گلوله با یک قمقه و دو تا بیسگوییت مادر یک هفته گیر کنى ،که اسم خودت هم یادت بره واى به حال دینت !!!؟؟؟؟
جمعه 25 مهر 1393 - 11:52
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
یعنى براى من و امثال من روضه حضرت قاسم نخون!! من از جائى میام که شما و امثال شما جرات یک ساعت فقط یک ساعت موندن سر پاشو ندارید وای به حال اینکه بخواهید بجنگید !!! رگ من براى ملت ستم کشیده خودم باد میکنه نه براى هیچ اجنبى و غارتگر مثل همه اخوندهاى شبه اخوندهاى دزذ !!!
جمعه 25 مهر 1393 - 11:58
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
اقاى باور عمیق !! براى من و امثال من انگلیس ، فرانسه و عرب همه در مقابل ملت مظللوم ایران یک کرباسأ. !!همین فرانسویها و امریکایها بودند تو هشت سال جنگ تا پیشونى به صدام اسلحه فروختند که پدر من و امثال من که تو جبهه در بیاد شهید و معلول بشیم براى میهن نه براى اسلام !! انگلیسها ظللمى که به ملت ایران کردند در همین تاریخ معاصر زبانزد عام خاص !! اقاى باور عمیق !!! اعتقاد ساخته ذهن بشر است و بس !! ،،،،،،دین زمانى بوجود امد که یک ادم پرو برخورد کرد به یک ادم نادان !در عین نادانى و ناتوانى ادم نادان ...شما میتوانید ماکیا ولى باشى دراعتقادهاى عجیب فلسفى و حکومتدارى و میتوانى کارل مارکس باشى ،اما عقل و خرد جمعى و قانونمدارى حرف اول در جامعه میزنه !!
جمعه 25 مهر 1393 - 11:47
rahjoo - بابل - ایران
باور عمیق -اگر من بدونم که این خانه بناحق ساخته شده با دعوت مردم هم بداخلش نمیروم! تازه این منم حالا علی با آنهمه پیشینه عدالت چرا نگفت ایرانیان اسیر را رها کنید و بزور شمشیر به اسلام در نیاورید! ضمنا اون کلمه سواستفاده اشتباه بوده همان استفاده درست است!باشد در خبری دیگر مفصلتر شرمنده تان کنیم!
جمعه 25 مهر 1393 - 19:23
باور عمیق - قم - ایران
Hamid411 - لس آنجلس – آمریکا(1) . ابتدا باید بدونی که ماله کشی مخصوص شما و همفکرانته . ما اهل منطق هستیم . پرسیدی چرا خدا جوری نوشته که این نوشته ها مفسر بخواد . اولا باید بدونی که اگر اختصاصا بخوای در مورد آیه 24 سوره نساء صحبت کنی ، گفته ها آنقدر عیان و قابل فهمه که نیاز به تفسیر نداره و فقط کافیه عربی بلد باشی ( البته اگر سوال بعدیت این نباشه که چرا خدا قرآن را چند زبانه نازل نکرد؟؟) . اما اگر گاهی شخصی کم اطلاع و کم توجه باشه .. مثل همین راهجو از بابل . بهش میگم : ((ازدواج)) . دوباره میگه : اگر راضی نباشن چی؟؟ خب این عزیز نمیدونه شرط ازدواج رضایت طرفینه . این آقا رو باید نشست براش تفسیر کرد . اما خود خدا در قرآن خطاب به پیامبر فرموده (آیه دقیق یادم نیست خودت دقیقشو سرچ کن اگه خواستی) : ما به تو نازل کردیم (لتبین للناس) تا تو آیه ها را برای مردم تبیین کنی ..
شنبه 26 مهر 1393 - 00:28
باور عمیق - قم - ایران
(2) نمیگه بخوانی یا قرائت کنی . میگه هم بخوانی و هم تبیین کنی . یعنی چی؟ یعنی مثل هر کتاب آموزشی دیگه ، وقتی موضوعی عنوان میشه کلی سوالات در موردش مطرح میشه . اینها وظیفه پیامبر بوده که تبیین کنه و دقیقا تازه از همین مقطع اهمیت احادیث و روایات که در جهت تبیین بسیاری از آیات قرآنه مشخص میشه . اینکه پرسیدی چرا جوری نازل کرد که نیاز به تفسیر داشته باشه ، بدلیل تفاوت در قوه ادراک آدمها و سطح پرسشهاشونه .. مثلا شما دقت کن . آقای راهجو از بابل میپرسه : اگر اسلام خوب است چرا عده ای از آن سوء استفاده میکنند ؟؟؟ شما حمید 411 اصلا خود خدا . فکر میکنی آیا اساسا ممکن است برای ایشان چیزی نازل کنی و ایشان متوجه شود؟ تازه قرار است در آینده بنده را هم شرمنده کند .. خب وقتی مطلبی برای یک دانش آموز کلاس اول قرار است مطرح شود هر چقدر که کتاب سلیس و روان نوشته باشد ، آموزش نیاز به آموزگار و معلم دارد . نیاز به مفسر دارد . اولین مفسر قرآن خود پیامبر بود . و بعد علی ..
شنبه 26 مهر 1393 - 00:29
باور عمیق - قم - ایران
(3)اما آقایان خلفا بساط کلاسها را به هم زدند و دانش آموزانشان امروز ((داعش)) هستند . اما در مورد جنگ بدر . ضمن اینکه آمار 70 نفر و این صحبتها رو از جانب شما قبول ندارم مگر اینکه زحمت بکشی و سند بدی ، به گواهی تاریخ و کتب تاریخی ، قطع به یقین تعدادی از مالباختگان که در ماجرای هجرت از مکه به مدینه اموال خود را رها کرده بوده و این اموال به مصادره کفار قریش درآمده بود درصدد بازپس گیری اموال خود بوده و این موضوع انکارنشدنی است . اما وجه دیگر این حمله نا امن سازی مسیر ترانزیت و تجارت کفار قریش و آغاز مقابله به مثل در برابر جنایات قبلی آنان بوده است . در مورد سید و عمامه و این حرفا ، حیفه وقته که بخوایم هدرش بدیم . در مورد شوش هم اطلاعاتت ناقص بود .. بیشتر مطالعه کن و اگر نتیجه نگرفتی دوباره مطرح کن
شنبه 26 مهر 1393 - 00:30
باور عمیق - قم - ایران
kiyanzx1 (1).ترکیبی از چند تا مطلب رو عنوان کردی اما در 50 درصد موارد خیلی اختلاف نظری ندیدم .اعتقاد داری آمار تاریخی در بعضی موارد متفاوته و هر کس آمار رو مطابق با میل گروهی خودش مینویسه . تاریخ نگاشتن یک چیزه و تاریخ مطالعه کردن یک چیز دیگه . اگر به مطالعه تاریخ و بررسی اقوال مختلف آگاه باشی یقینا کار بسیار راحت تر میشه . بنده توی منطقه ای که شما جنگیدی نبودم .آفرین بر شما .احسنت بر شما . مطمئن باشید بنده اهل ذکر نام عملیات و دشواریهای نبرد نیستم چون شاید اصلا به اندازه شما شجاع نباشم . شاید هم خیلی از شما شجاع تر باشم چون من از روزی که اولین موج انفجار رو احساس کردم تا همین الان توی جبهه باقی موندمو فعلا نگریختم.شما رو نمیدونم البته
شنبه 26 مهر 1393 - 00:55
باور عمیق - قم - ایران
(2)روضه حضرت قاسم نبود دوست عزیز. دو تا سوال پرسیدی . دو تا پاسخ گرفتی . من روضه واسه کسی میخونم که بلد باشه سینه بزنه . نه تو سینه زنی و نه من روضه خوان . البته فرق قاسم با امثال من در این بود که بدون یک قمقمه آب و حتی یک تکه بیسکوییت و در میان هزاران تیر نه اسمش یادش رفت و نه دینش . اینه که عرض کردم نه شما سینه زنی و نه من روضه خوان .. موفق باشی و دعای خیرت توشه راه ملت مظلوم ایران
شنبه 26 مهر 1393 - 00:56
kuhestan - اروپا - اروپا
باورعمیق - قم - ایران. تنها استفاده ای که میشه از تو کرد اینه که از ت سنگ پا درست کنند.ادم اینقدر بی غیرت ندیدم.اگر صد سال هم بگذره بیدار نمیشی چون خواب نیستی خودت رو زدی به خواب.تمام خاک ومیهن و شرف و ابا و اجدات رو کردی فدای یک سری عرب وحشی که به نام الله اومدن و به ناموس ما تجاوز کردند و خواهر و مادر مون رو تو بازار مدینه فروختندو...........حالم از هر چی مثل تو است به هم میخوره.یک مدت کامنت نزار حالیت شد؟
شنبه 26 مهر 1393 - 12:57
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
باور عمیق - قم - ایران. ماله کشی مال مسلمانان امثال توه، اینو دیگه من نمیگم. چهار تا حدیث از علامه مجلسی هم شد منطق؟ که میگی ما أهل منطق هستیم؟؟ کدوم یکیتون با تحقیق به این دین در اومدین؟ یه أذون و یه أقامه خوندن شدید بچه مسلمون، بعد هم تا چشم باز کردید مغزتون رو شستشو دادن و تا اومدین خودتون رو بشناسید دیگه دیر شده، با اینکه شاید حقیقت رو ببینید نمیتونین خط بکشید روی یه عمر نماز و روزه بی ثمر. در مورد ٧٠ نفر هم مدرک خواستی، اگر بیشتر از این بودن اولا چرا از مکه هجرت کرد (شما بخون از ترس جون فرار کرد بعد هم واسه اینکه گندش در نیاد گفت فرمان خدا بوده)، دوما همون جا تو مکه میجنگید، چرا اومد مدینه قول غنیمت و زن داد تا یه سری بیان براش شمشیر بزنن و راه کارونا رو ببندن؟
شنبه 26 مهر 1393 - 17:26
ارش کمانگیر - مشهد - ایران
اقای باور عمیق.قصد توهین به شمارو ندارم ولی خداییش خیلی حرفهای اضافه و ابی معنی میگی من هنوزم از اطلاعات شخصیت خوشم میاد ولی این چنتا پاراگرافی رو که نوشتی از توش هیچی درست و حسابی در نیومد چون تمام حرفهایی که گفتی از روایات و تفسیر های شخصی و بود من بهدیگر افراد کاری ندارم و نظرات شما و دیگران هم محترم ولی شما هم خیلی دیگه از احادیث و روایات و قولهای دیگران استفاده میکنی....من نظرم اینکه اگه میشه نظر قلبی خود تو نصبت به حال و حالا بگو....به قبل کار نداشته باش چون نه تو بودی نه من هرچی هم از قبل و گذشته بگی دهن به دهن نوشته شده با یک کلاغ و چهل کلاغ.....اسلام چه شیعه چه سنی هرچی داره میکشه از این روایات و نقل و قولها و احادیث ساخت ادم خطا کار بوده......فقط پیغمبر اکرم معصون از خطا بوده و بس....بقیه توسط افرا اون موقع بال و پر گرفتن و از قول همونا کلی اختلاف بین یک دین با انواع و اقسام ریشه به وجود اومده......سندش هست که خودت گفتی
یکشنبه 27 مهر 1393 - 14:47
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
کّل فیضیه قم زوم کردن رو این سایت و گروهی به اسم باور عمیق سعی‌ در دادن جواب‌های مثلا منطقی‌ می‌کنن،،غافل از اینکه هر چه این دین و مذهب شیطانی را هم میزنن بوی گندش اول از همه خودشون را گیج و منگ میکنه،، آقایون آخوند قم نشین ملت ایران ماهیت اصلی‌ شما زالو‌های خونخوار را شناختن،،گذشت آنروز که با شرّ ورر‌های نظیر شب اول قبر و نکیر منکر و حوری و قلمان(مردهای خوشگل بهشتی) ملت ساده لوح را تیغ میزدید و خونشون را تو شیشه میکردین،،بساط دین و مفت حوری شما مرده خورها که فقط با مردن مردم و قرآن خواندن سر قبر و میّت و تعریف کردن داستانهای وحشتناک از دوزخ و برزخ و پر کردن جیب خود از مال مردم به اسم صدقه، زکات‌خمس ،،دسترنج مردم کارگر و بی‌ نوا را به جیب‌های گشادتون می‌ریزید،به سر اومده، کدام آخوند را تا به حال دیدید که کارگری و عملگی کشاورزی کنه و یا در مخارج خود درمانده بشه،،همه شکم گنده مثل خرگدن گردن کلفت بی‌ خاصیت و فقط وررررررررررررررررررررراجی و مردم را سر کیسه کردن هست و بس،،تک تکتون را به شاخه‌ها و تیر‌های برق آویزون می‌کنیم
یکشنبه 27 مهر 1393 - 18:46
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.