داعش: زنان و کودکان ایزدی را مطابق شرع اسلام به بردگی بردیم

گروه «حکومت اسلامی» اعلام کرد که زنان و کودکان ایزدی به اسارت گرفته شده در شمال عراق را «بر طبق شریعت اسلام» به عنوان برده میان نیروهایش تقسیم کرده‌است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این موضوع در نسخه انگلیسی نشریه «دابـِق»، نشریه رسمی گروه «حکومت اسلامی» (داعش سابق) منتشر شده‌است.

گروه داعش در نشریه رسمی خود، دابق، در مقاله‌ای با عنوان «احیای برده‌داری پیش از روز قیامت» نوشته است که داعش با این عمل، جنبه‌ای از شریعت اسلامی که به انحراف کشیده شده‌بود را به معنای درست خود برگردانده است.

به نوشته این مقاله، زنان و کودکان ایزدی پس از اسیر شدن «بر اساس قوانین شرع» میان نیروهای داعش که در عملیات سنجار شرکت کرده‌بودند تقسیم شدند.

این مقاله با اشاره به به بردگی بردن زنان و کودکان در سنجار افزوده است که «بردگی خانواده‌های مُشرک در مقیاس وسیع احتمالاً نخستین بار است که پس از ترک این قانون از شریعت اسلامی به اجرا درمی‌آید.»

در ادامه مقاله آمده‌است: «تنها مورد دیگر، که البته در مقیاس کوچک انجام شده، برده کردن زنان و کودکان مسیحی در فیلیپین و نیجریه توسط مجاهدین آن مناطق بوده‌است.»

به نوشته نشریه دابق، در حالی که به «اهل کتاب» یعنی پیروان ادیانی چون مسیحیت و یهودیت می‌شود انتخاب میان گرویدن به اسلام سنی یا پرداخت جزیه را داد اما چنین «قانونی» شامل ایزدی‌ها نمی‌شود.

پیش از این گزارش‌ها حاکی از فروش زنان و کودکان ایزدی به عنوان برده بود اما این نخستین بار است که گروه داعش، خود به این امر اذعان می‌کند.

در این ارتباط، ویان دخیل، تنها نماینده ایزدی‌ها در پارلمان عراق، پیشتر به رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی گفته بود که گروه داعش حدود ۲۵ هزار دختر ایزدی را ربوده‌است.

خانم دخیل درباره وضعیت این دختران گفته بود که برخی از آنها هنوز در عراق هستند و برخی دیگر به سوریه فرستاده شده‌اند. به گفته او، این دختران برای تجاوز دزدیده شدند و هر کدام به قیمت ۱۵۰ دلار به فروش می‌رسند.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، رهبران ایزدی‌ها و گروه‌های حقوق بشری در ماه اوت هشدار دادند که جامعه کوچک ایزدی‌ها در عراق با کشتار جمعی مواجه شده‌است. این در حالی بود که چند هزار تن از ساکنان شهر ایزدی «سنجار» برای چند روز در کوهستان‌های اطراف به دام افتاده بودند.

در این ارتباط، سازمان عفو بین‌الملل روز یازدهم شهریور اسنادی منتشر کرد که نشان‌دهنده پاکسازی قومی گسترده در شمال عراق توسط نیروهای گروه حکومت اسلامی بود.

بر اساس این گزارش، نیروهای حکومت اسلامی «به شکلی سیستماتیک» و برنامه‌ریزی‌شده اقلیت‌های قومی در شمال عراق را کشتند یا ربودند.

این سازمان در گزارشی ۲۰ صفحه‌ای با بازمانده‌های قتل عام‌های این گروه گفت‌وگو کرده بود. این افراد در این گفت‌وگوها توضیح دادند که نیروهای گروه حکومت اسلامی چگونه در منطقه سنجار، مردان و پسران را دسته‌جمعی سوار کامیون کردند، به خارج روستا بردند و به شکل جمعی یا فردی به قتل رساندند.

در این گزارش آمده بود که «صدها یا احتمالا هزاران زن و کودک ایزدی»، همراه با تعداد زیادی از مردان این اقلیت مذهبی، توسط نیروهای گروه داعش ربوده شده‌اند.

+95
رأی دهید
-19

winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
اسلام نااااااااااااااااب محمدی.. دین وحوش و آدم خواران از این دین بهتره..
دوشنبه 21 مهر 1393 - 22:48
mohsen_oslo - اسلو - نروژ
همین شریعت اسلام چند هزار ساله پیش خودشو به مردم ایران زمین نشون داد، امیدوارم اون دست از ایرانیها که هنوز به این عرب زاده‌ها‌ اعتقاد دارن ببینن شاید بفهمن اینا چی‌ بودن و چی‌ هستن و این که اسلام چگونه وارد ایران شد
دوشنبه 21 مهر 1393 - 23:46
mina minavand - هانور - آلمان
این یک حرفو راست گفتن.برای اینکه طبق آیه‌های قران این کارو می‌کنن.
دوشنبه 21 مهر 1393 - 23:23
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
فدای امام کجاست که اسلام را ماست مالی کند و تحویل دهد؟
دوشنبه 21 مهر 1393 - 23:29
Gachboy59 - وین - اتریش
کمترین وجه اشتراکی با انسان ندارین..
دوشنبه 21 مهر 1393 - 23:54
MLOWES - واشنگتن - آمریکا
یک حرف درست و راست این مسلمانان وحشی زده باشند، دقیقا همین حرفه. هر کسی‌ هم که میگه اسلام چنین نیست، بره تاریخ اون پیامبر اسلام رو بخونه. همچنین قران رو هم یک بار مرور کنه بد نیست.
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 01:17
amir-amir - تورنتو - كانادا
این حقیقت تلخ در اسلام راستین وجود دارد و آنهائى که سعى در مخفى نگاه داشتن آن مى کنند این شهامت را ندارند که اساس مسئله را زیر سئوال ببرند چرا که مرتد شناخته خواهند شد حتى در همین جمهورى اسلامى. حالا سئوال این است که این 25 هزار دختر بخت برگشته ایزدى اگر امریکائى و انگلیسى مى بودند آیا غربى ها مى گذاشتند چنین اتفاق وحشتناکى در قرن بیستم بیفتد؟
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 02:16
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان
باور عمیق- حالا فهمیدى اجدادت چطورى به دین مبین اسلام مشرف شدند!؟ اول توسط همچین جانورهایی مسلمان(سنى) شدند و سپس به ضرب شمشیر صفوى ها شیعه شدند، حالا هى تو و امثال تو بشینید و چرت و پرت به هم ببافید که اسلام را على و خاندانش همراه با شکلات و شیرینى به ما ایرانیها دادند!
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 02:24
castlehill - سیدنی - استرالیا
کاملا درست میگن که بر طبق قرآن و اسلام رفتار میکنند. اینا که الان در قرن ۲۱ هستند اینطوری رفتار میکنند وای به حال زمان محمد که ۱۴۰۰ سال پیش چه با نیاکان ما نکرد.. لعنت بر این دین وحشی
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 03:41
humans win - فرایبورگ - سویسس
winnie1987 - بیرمنگهام - یوکی عزیز اسلام ناب آمریکایی . اینها رو هم مثل طالبان آمریکا به وجود آورده تا مسلمون ها رو بد نام کنه . در ضمن این همه تو ایران مردم مسلمون هستن لطفا بیشتر دقت کنید . این همه مسیحی ها آدم کشتن تا حالا دیدی حرفی بزنن ؟ هرکس که به اسم دین یه کاری کرد که نمیشه بنویسی به پای دین .
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 06:28
humans win - فرایبورگ - سویسس
mina minavand - هانور - آلمان دوست من شما که اینو میگی حتما قرآن رو خوندی. میشه بگی کدوم سوره و کدوم آیه ؟ تا به اطلاعات ما هم اضافه بشه .
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 06:30
massoudoslo - اسلو - نروژ
مگه دروغ میگه !!؟ طبق اصول و مقدسات و معتقدات اسلامی خودشون عمل میکنند و سازش و چانه زنی هم با هیچ قراعت دیگری از اسلام ندارند و همان میکنند که خدایشان مقرر کرده و فرمان داده ،ان هم به صورت کتبی در کتاب قران !! دقیقا در حد و توان جنگی خودشان اعمال و رفتار پیامبر را کپی میکنند و ابا و واهمه ایی هم ندارند که دنیا به آنان چه میگوید و چه میکند!! حالا اگه مسلمانانی با کروات و فوکل و صورتی تراشیده و یا آخوندی غیر سنی هر چه بگوید که اینها تروریست و آدم خوار هستند برایشان زر مفت زده و میزند ! این آقایان داعشی دستشان به خواهر مادر هر کدام از ما برسد فوری انها را میفروشند یا بین خودشان مثل خرما و شربت تقسیم میکنند تا یادمان بماند که اسلام چه میکند و چه میگوید! در آخر فقط موندم اگه خواهر مادر خود اینها را ببرند چه میگویند !!؟
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 06:47
hassan5 - تهران - ایران
این جانوران دیر یا زود به اخر خط خواهند رسید .در انزمان باید طبق قوانین قران و اسلام محاکمه و مجازات شوند یعنی انواع قصاص ها وانواع مرگ های اسلامی را در باره این جانوران پیاده کنند.شامل بریدن دست چپ و پای راست یا فرو کردن یک چوب بلند در مقعد شان که از گلوی شان خارج شود و گذاشتن داخل گونی و پرت کردن از بلندی....البته بر پا کردن کوتاه مدت کوره های اشویتس هم بد نیست؟!؟!
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 06:55
منوچهری - کرمان - ایران
خبری از یا... علی مدد - منچستر - انگلستان نیست !!.... نکنه خجالت کشیده ...؟؟
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 07:07
arman93 - یزد - ایران
mina minavand - هانور - آلمان - کدام آیه قران ؟ مستند حرف بزن نه رو هوا فقط یک آیه رو اینجا قید کن اگه راست میگی اگه نه هم حرف بی سند نزن . قرآن همه جا به وفور یافت می شود برو بگرد یک آیه یا حتی یک جمله پیدا کن و اینجا قید کن اگه واقعا راست میگی و شرف داری
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 07:42
aram.01 - کردستان - ایران
این چه شرعی است که می گوید همنوعان خود را به بردگی ببر؟!. دین اسلام سرشار از تناقض است پس برابری و برادری و لااکراه فی الدین چی شد؟
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 07:58
*پسر شجاع* - تهران - ایران
منم این حرفو کاملا قبول دارم..ولی حالا بیا به این مذهبیها اینو حالی کن..تا میگی زمان پیامبر هم با همین روش زن و بچه مردم رو اسیر میکردن میگن کفر میگی!!
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 08:03
azadi2011 - تورنتو - کانادا
بیایید همه با هم باشیم در این لحظه ی حساس از تاریخ ایران که این وحوش آدمخوار دارند نفسهای آخر خود را می کشند۰ زیادی به همدیگر نپریم که وحوش داعش آبروی انسانیت را برده اند۰
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 09:16
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
طبق آیات شیطانی عین حقیقت است.
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 09:33
golagha - منچستر - انگلستان
تو اکنر کشور ها اسلامی انقدر شعور اجتماهی پاینه که اصلا با ایران قابل مقایسه نیست
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 09:34
ارش کمانگیر - مشهد - ایران
خداییش ای کارشون اخرت نفهمی و کثیف بودنشون رو میرسبودن این داعشی ها با این کاراشون بیشتر نشون داده میشه......ولی ونه و واقعا وحشی خداییش در زمان قدیم و در زمان حضرت محمد هم که خودش اورنده قران بوده این کار و این حرکت نبوده و بردگی رو منع کرده.....ولی این ادم نماها برای خودشون تفسیر میکنن و میبرند و میدوزن.....خدا کنه نسل هرچی ادم زبون نفهم و خرو متعصب و دروغگو رو هر چه زودتر از بین ببره مخصوصا این داعش و دارو دستش
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 09:31
فراوانی - قطر - قطر
حقیقا داعش اسلام حقیقی را دارد پیاده میکنند این مسلمانهای الکی وشیعه ها کجا هستند تا ببیند ویاد بگیرند
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 10:32
روستایی ساده دل - تهران - ایران
به نظر من در این مورد داعش کاملا درست و مطابق قرآن عمل میکنه. دین اسلام به همین روش در بین سرزمین های اشغال شده توسط اعراب تثبیت شد. مطمئن باشید اگر چنگیز هم اراده میکرد میتوانست تمام مردم سرزمینهای اشغال شده توسط مغولها را به دین مورد نظرش وادار کند. خوشبختانه چنگیز به هیچ دینی ایمان نداشت. حالا مذهبیون بیان جواب بدن. باور عمیق و نیمه عمیق و فدایی آقا و .. وقتی هوا پسه هیچکدامشان پیداشون نیست. فقط زمانی پیداشون میشه که میدان برای.. باز باشه. حالا که داعشی ها همه چیز را عیان کرده اند از شرم حقیقت ناپیدا شده اند.
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 11:21
martinT - هایدلبرگ - آلمان
اسلام دین صلح و دوستی هست،البته وقتی‌ مسلمونا قدرت ندارند!!!
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 11:30
SHANA - خ - ایران
اسلام دین زنده ای است و دستورات و حدودش هر لحظه تا روز قیامت لازم الاجراست . حاکمانی که طبق کتاب عمل نمی کنند مسلمان واقعی و اهل بهشت نیستند
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 11:33
bineshaan - لندن - انگلیس
«وَ الْمُحْصَناتُ مِنَ النِّساءِ إِلاَّ ما مَلَکَتْ أَیْمانُکُمْ کِتابَ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ أُحِلَّ لَکُمْ ما وَراءَ ذلِکُمْ أَنْ تَبْتَغُوا بِأَمْوالِکُمْ مُحْصِنینَ غَیْرَ مُسافِحینَ[نساء/۲۴] و زنان شوهردار (بر شما حرام است) مگر آنها را که (از راه اسارت) مالک شده ‏اید (زیرا اسارت آنها در حکم طلاق است) اینها احکامى است که خداوند بر شما مقرّر داشته است. اما زنان دیگر غیر از اینها (که گفته شد)، براى شما حلال است که با اموال خود، آنان را اختیار کنید در حالى که پاکدامن باشید و از زنا، خوددارى نمایید.»
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 11:45
باور عمیق - قم - ایران
Persianshadow برایتون – انگلستان(1) .. خیلی جالبه .. نمیدونم شما چند سالته؟ چجور آدمی هستی؟ توی چه سطح اجتماعی؟ تحصیلاتت چقدره؟ اما هر وقت که با امثال شما روبرو میشم اول فقط یک تفکر میاد تو ذهنم . با خودم میگم این شخص عناد نداره . این آدم واقعا نادانه چون دیدش خیلی محدوده چشمانش نمیتونه واقعیت ها رو ببینه .. خیلی جالبه .. گروهی رو دقیقا به مانند القاعده از طریق حمایت های آمریکا و شرکای پست و کثیفش با حمایت همه جوره بدکاره ترین کشورهای منطقه به مانند عربستان و غیره به وجود آوردند و در این میان هر چه فریاد زدیم که اینها کثافتند همه فریاد زدند که باید حمایتشان کرد چون با بشار اسد درگیرند .. اینهایی که به اسم ((دولت اسلامی)) دارند جنایت میکنند ، آقای عزیز ، دوست عزیز ، انسان محترم و فهمیده ، اینها رو کی به وجود آورده؟ روزی هزار بار استفاده از لغت ((دولت اسلامی)) در رسانه ها برای چیست؟ یعنی واقعا اینها رو شما نمیفهمید؟ من یک سوال از شما دارم .. لطف کن به سوال من پاسخ بده .. آیا داعش ((جهاد نکاح)) میکند یا نه؟
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 11:47
باور عمیق - قم - ایران
(2) آیا جهاد نکاح مطابق با تعالیم اسلام است یا مطابق با تعالیم اسلام زنا و بدترین نوع فحشا محسوب میشود؟ آیا نزدیکی متعدد زن شوهردار با مردان متعدد حلال است یا حرام؟ مجازاتش اعدام هست یا نه؟ این عمل بر اساس تعالیم اسلام شنیع هست یا نه ؟ خب عزیز من وقتی شما میبینی که گروهی برای شهوترانی خود مسلم ترین قوانین اسلام را زیر پا میگذارند شما چطور آنها را مسلمان میخوانید؟؟؟ شما چطور آنها را مسلمان میخوانید؟؟؟ آیا اینها مسلمانند؟ آیا برایشان خیلی سخت است که در ماجرای هتک ناموس ایزدیان ، آن را به قوانین برده داری اسلام ربط دهند؟ آره ؟ خیلی سخته؟ مگر برای جهاد نکاح اینها مجوز شرعی جور نکردند؟ شما اصلا اهل فکر کردن هستی؟ اگر داعش فاسق ادعا کرد که برده داری میکند چون مطابق با قوانین اسلام است پس حرف داعش درست است .. اگر ما ادعا کنیم که داعش حاصل زنای آمریکا و اکثر کشورهای منطقه است و هیچ ربطی به اسلام ندارد شما حرف ما را نمیپذیرید . یعنی به صداقت داعش بیشتر از ما اطمینان دارید؟ آیا حرف داعش برایتان حجت است؟
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 11:48
bineshaan - لندن - انگلیس
حداقل یه اندکی وجدان داشته باشید و همه چیز رو اونطور که دوست دارید ماست مالی نکنید. این هم نوشته قرآن. حالا چند نظر نوشته میشه که منظورش اون بوه٬ این بوده و... این رو غلط تفسیر کردن و.... «وَ الْمُحْصَناتُ مِنَ النِّساءِ إِلاَّ ما مَلَکَتْ أَیْمانُکُمْ کِتابَ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ أُحِلَّ لَکُمْ ما وَراءَ ذلِکُمْ أَنْ تَبْتَغُوا بِأَمْوالِکُمْ مُحْصِنینَ غَیْرَ مُسافِحینَ[نساء/۲۴] و زنان شوهردار (بر شما حرام است) مگر آنها را که (از راه اسارت) مالک شده ‏اید (زیرا اسارت آنها در حکم طلاق است) اینها احکامى است که خداوند بر شما مقرّر داشته است. اما زنان دیگر غیر از اینها (که گفته شد)، براى شما حلال است که با اموال خود، آنان را اختیار کنید در حالى که پاکدامن باشید و از زنا، خوددارى نمایید.»
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 11:51
azadeh11 - آمستردام - هلند
داره حسین پارتی شروع می‌شه...محرم. هی‌ بزنید توی سرتان.
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 12:34
داش اکل - لندن - انگلیس
فراوانی - قطر - قطر برو بمیر.
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 13:40
داریوش پرویزی - شیراز - ایران
داعش دقیقا همون کاری رو میکنه که پیامبر اسلام و خلفای دیگر اسلامی کردند.در ایران هم پس از فتح شهر ها مردان را سر میبریدند و زنان و دخترکان را به مدینه به اسیری میبردندو کنیزی و ریپ میکردند
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 15:50
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
humans win - فرایبورگ - سویسس، باور کوچولو. باز ماله بگیرین دستتون، یعنی اندازه یه أرزن عقل و شعور خوبه به همون الله مدینه تون. داری آیه رو میبینی که bineshan نوشته، عمل اسلامیست ها رو که مطابق این آیه است میبینی، اونوقت هنوز سنگ این دین کوفتی رو به سینه میزنید. تقصیر ندارید. یه عمر تو سرتون کوبیدن این اعتقادات رو و در ضمن آب و نونتون داره از این راه میرسه. فعلا که بمال بماله، شما هم با اون ماله ات بمال. در ضمن جناب humans!!! سویس یه دونه ُس داره!!! شما مواظب محل زندگیت باش!! خیلی به سوسیس شبیه است!! جفتتون باید بشید وزیر صادرات سنگ پا
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 17:32
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
باور عمیق - قم - ایران. مگر فرقی هم میکنه که داعش زاییده کجاست، حرفت رو قبول دارم، داعش به هر حال به وجود اومده، یا خود به خود یا با کمک آمریکا و کشور های عربی (که شق دوم صحیح تره)، ولی این قضیه این مسئله رو که اینها اسمشون رو خلافت اسلامی گذاشتن، و دارن مطابق نص قران و سیره رسول و أسلاف میرن جلو را نمیتونه توجیه کنه. نکته اینجاست که این گروه چهره واقعی اسلام ١٤٠٠ پیش هستن، حالا یا با بنیه مالی خدیجه درست شدن، یا با شمشیر علی یا با کمک شیخ قطر. اسلام همون اسلامه
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 17:39
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
arman93 - یزد - ایران. برو بالا آیه ای که Bineshan نوشته رو ببین. از همون قرآنی که به وفور یافت میشه هم خودت بخونی بهتره. در ضمن این روزها دیگه نرم افزار قرآنی تو دکون هر عطاری پیدا میشه، یه سرچ بکن برای کلمه قتلوا و نساء، ببین چیا که نمیبینی!! گذشت اون زمان که باید پای منبر ملا مینشستی و تفسیر علامه میخوندی. تا حالا فکر کردی چرا هیچ قرآنی ترجمه سلیس فارسی نشده؟؟؟ برو بگرد ببین چرا!
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 17:46
rahjoo - بابل - ایران
باور عمیق- آیه 24 نسا رو توضیح بده که چی ازش میفهمی؟!
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 17:53
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
بابا دعوا نکنین! فقط همه با هم دعا کنین: خدایا! مارا از شر اسلام و مسلمینش نجات بده. آمین!
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 21:31
ارش کمانگیر - مشهد - ایران
اقای باور عمیق ..پس این همه کشتن و این همه سر بریدن و این همه بد رفتاری با زن و کودک و مادر برای چیه؟؟؟؟ من خودم میدونم که دارن از قران واقعی و بدونه تفسط انواع و اقسام اخوند وملا...دارن سو استفاده میکنن و خداییش هم دارند مسلمون بودن واقعی رو زیر سوال میبرن . ولی در این اشفته بازار در مسلمانیت که داریم میبینیم هم از جناح شیعه و هم از جناح سنی واقعا من خو دم به شخصه حس خوبی نسبت به اسلام پیدا نمیکنم و ارزو میکنم که هر چه زودتر این تنشها از بین بره و هیچ دینی زیر سوال نره
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 00:45
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
خداوند میفرماید: ای کسانی که إیمان آورده اید! به خودم قسم اگر یک کیسه سیمان آورده بودید بهتر بود! لاقل باهاش یه سقف بالا سر یه بینوا میزدید!
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 05:51
باور عمیق - قم - ایران
Bineshaan(1) - لندن - انگلیس . Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا . rahjoo - بابل - ایران . ارش کمانگیر - مشهد - ایران .. مسائلی به واسطه طرح این آیه از قرآن کریم مطرح شد که متاسفانه کسی پاسخ مناسبی به این شبهه نداد و از طرفی سوال پرسیدید پس پاسخ میگویم اگر چه که طولانی شود .. ابتدا جناب آقای 411 .. ممنونم از حداقل کورسوی باقی مانده از نور انصاف باقی مانده در قلب و محفظه ای در بدن شما که من آن را جایگاه مغزتان میدانم . حداقل تصدیق میکنید که داعش و البته خوشایند شما و دوستانتان (دوستان فکری) اگر بخواهم عرض کنم (((دولت اسلامی))) زاده آمریکا و کمک کشورهای عربی است . اما عجیب آنکه شما به عنوان انسانی که شاید بیش از 4 یا 5 دهه از عمرش گذشته ، هنوز صاحب چنان قوه تشخیصی نگشته اید که بدانید بر خلاف ادعایتان و فرضیاتتان که میفرمایید : (مگر فرقی هم میکنه که داعش زاییده کجاست؟) بله فرق میکند .. خیلی خیلی خیلی فرق میکند که داعش زاییده چه کسانی و چه ایدئولوژی و برای تحقق چه هدفی است .. حقیقتا از شما تعجب میکنم
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 18:06
باور عمیق - قم - ایران
(2)شما انسان فهمیده چطور چنین چیزی را بیان میکنید؟ گروهی وحشی منحرف خودفروخته بی دین و ایمان و مذهب و مسلک را کشوری و یا کشورهایی به وجود آوردند .. برای چه اینها را به وجود آوردند؟ ماموریت این گروه چیست؟ این گروه در سیر یکساله اخیر خود به چه اعمالی دست زده و به چه شیوه هایی متمسک شده است؟ آنوقت شما به راحتی میگویید : بی خیال که چه کسانی او را به وجد آورده اند و بی خیال که چرا به وجود آمده اند؟ بعد در ادامه خیلی ساده لوحانه نتیجه گرفته اید که مهم این است که آنها در صدد تشکیل حکومت اسلامی و برقراری احکام اسلام هستند . آفرین بر شما . آقای 411 . یا حواستان نیست یا خودتان را به حواس پرتی زده اید .. این گروه همانهایی هستند که وقتی در سوریه به کشتار مشغول بودند شما و همفکرانتان برایشان هورااا میکشیدید . یادتان هست؟
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 18:06
باور عمیق - قم - ایران
(3)آقای 411 این گروه همان گروهی است که وقتی با توطئه آمریکا اقدام به استفاده از سلاحهای شیمیایی کرد همگی گفتید این کار ، کار رژیم بشار اسد است و مگر میشود که اینها از سلاح شیمیایی استفاده کرده باشد و با همین بهانه نزدیک بود با حملات دولت آمریکا که اولتیماتومش را اوباما صادر کرد ، بقیه مردم سوریه را نیز آواره و پریشان کنید که تشر روسیه و ایران موثر افتاد و این خدعه نیز خنثی شد .. و حالا مجددا در تک تک صفحات این سایت ، شما حامیان دیروز این وحشی ها ، با پر رویی ، با وقاحت ، با بی شرمی و با فراموش کاری مثال زدنی مجددا در مقام طلب کار و سوال کننده برآمده و ادعا دارید : آهااای مسلمانان . بنگرید که همکیشانتان چه جنایاتی میکنند .. شما ( همفکران شما) خیلی بی شرمید آقای hamid411 . خدای متعال خیل بیشماری از پیامبران را نازل نمود تا امثال من و شما را هدایت نمایند اما نشد که نشد .. هدایت من و شما تنها وقتی آغاز خواهد شد که ملک الموت پنجه بر گلویمان بیاندازد و سفر حتمی ما آغاز شود که به غیر از آن من و شما از جفتک و وارو زدن دست نخواهیم کشید
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 18:06
باور عمیق - قم - ایران
(4)شما اگر مطالعه داشتی و اگر قلبی پاک داشتید میدانستید (( ثروت خدیجه و شمشیر علی )) در خدمت اهداف پست و پلید دنیایی قرار نگرفته و نخواهد گرفت . شما نفهیدید که ثروت خدیجه که با بخشش آن و به جان خریدن دوران بسیار سخت تحریم در شعب ابیطالب و در بدر شدن به همراه شوهرش و قرار گرفتن در برابر سیل همین وحشیان امروزی که بعد از 1400 سال تازه اینی هستند که میبینید با ثروت ((امیر قطر)) قابل مقایسه نیستند . نه کمک کنندگان هم شان یکدیگر و هم مقصود یکدیگرند و نه معلول این کمک ها .. نه شمشیر علی با کمک آمریکا و عربستان و ترکیه هم شان و یکی می باشد و نه اسلام علی با اسلام اسمی داعش یکی است .. آن یکی شیر است در بادیه/ وان یکی شیر است در بادیه / آن یکی شیر است که آدم میخورد / وآن یکی شیر است کآدم میخورد .. یا نفهمیدید یا خیلی ساده هستید . شما یعنی واقعا هنوز معنای اشتراک لفظی را نمیفهمید؟ اگر 3-4 ماه یک سری رسانه و یک جریان فکری به اینها بگویند ((دولت اسلامی)) و اسلام ، شما باید قبول کنید ؟ آره؟ شما عقل ندارید؟ هان؟
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 18:07
باور عمیق - قم - ایران
(5)مسلمان (( زنای نکاح میکند؟؟)) پاسخ بدید لطفا . مسلمان فتوای جهاد نکاح میدهند؟ مسلمان با زن شوهر دار به نوبت میخوابد ؟؟ هان ؟؟ همین آیه 24 سوره نساء چه گفته؟ درباره ازدواج با زن شوهردار چه گفته؟ هان ؟ همین آیه 24 سوره نساء که این را مستمسک کرده اید در باب نهی ازدواج با زن شوهردار صراااااحتا چه گفته؟ چطور داعشیان با زنان مسلمانی که شوهر دارند متعدد زنا میکنند؟ آیا اینها مسلمانند؟ لطفا جواب بدهید .. یک آدم با انصاف به سوال من جواب بدهد .. مگر اخبار این اعمال اینها را از ماهها قبل نشنیدید؟ پس چطور نفهمیدید اینها برای اسلام و قرآن ((تره)) هم خورد نمیکنند؟
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 18:07
باور عمیق - قم - ایران
(6)چطور به محض اینکه شنیدید آنها ادعا کرده اند که مطابق با احکام اسلام اقدام به تجاوز به زنان ایزدی میکنند بلافاصله در دل خود نگفتید : (( ای پدر سوخته ها شما اگر مسلمان بودید که قطاروار با زنان شوهردار زنا نمیکردید که . ای پدر سوخته ها اسلام شما نیز از نوع اسلام یزید است . ادعای مسلمانی و خلیفه گری مسلمانان را داشت اما شراب مینوشید و زنا میکرد . ادعای مسلمانی شما مانند مسلمانی عثمان است . عثمان شراب خوار )) . خب . این صحبت فعلا تمام چون مطمئنم روی شما تاثیری نداره . فقط یادت باشه . هر کی هر ادعایی کرد دلیل نمیشه اون ادعا صحت داشته باشه
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 18:08
باور عمیق - قم - ایران
(7)و اما بعد . دوستی زحمت کشیده و آیه 24 سوره نساء را نوشته . دوستان بعضا سوال داشتند که این آیه پس چی چی میگه . بسم الله الرحمن الرحیم .. آقای rahjoo از بابل .. وَ الْمُحْصَناتُ مِنَ النِّساءِ ( محصن در لغت به معنای دژ و حصار است .. اگر دقت کنی این تعبیر قرآن خیلی زیباست . زنان شوهردار را به محصنه یعنی کسی که به مانند دژ وحصار است تعبیر کرده . یعنی دور از دسترس . یعنی ازدواج با زنان شوهردار ممنوع . ازدواج با زنان شوهردار ((حرام)) است)) .. دقت بفرمایید که استثنایی در این زنان شوهردار نیست . یعنی زنان شوهر دار از هر دین و هر ملیتی .. اما یک استثنا .. میتوان با زن شوهردار کافری که در جنگ به اسارت درآمد (((ازدواج))) نمود
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 18:08
باور عمیق - قم - ایران
(8) و اما در اینجا چند سوال مطرح میشود : آیا قرآن گفته ازدواج با زنی که به مالکیت شما درآمده (کنیز و یا اسیر جنگی) برایتان حلال است یا اینکه قرآن گفته تجاوز به زنان اسیر جنگی برایتان حلال است؟ پاسخ : به روشنی آشکار است که در آیه قبل یعنی 23 و در ادامه یعنی آیه 24 منظور این است که کدام ازدواجها برایتان حلال و کدام حرام است . پس ازدواج با زن شوهردار که در جنگ با کفار اسیر شده ((حلال)) است . یعنی چه؟ یعنی اینکه پس از اسارت ، طلاق زن به حکم خدا جاری شده . عده میباید بگذرد . مهریه میبایست مقرر گردد . و ((رضایت زن)) که شرط ازدواج است میبایست حتما اخذ گردد . سوال : کجای این آیه گفته تجاوز و برقراری رابطه جنسی با زنان شوهرداری از کفار که اسیر شده اند بلامانع است؟؟؟؟ در این آیه به سادگی تنها اشاره شده که ازدواج با این زنان که سابقا شوهرانشان کافر بوده بر شما حلال است . درچه صورت؟ در صورت تحقق مابقی شرایط ازدواج . اگر به کسی بگویند که ازدواج با دختر خاله اش برای او حلال است یعنی اینکه مجاز است به او تجاوز کند؟
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 18:09
باور عمیق - قم - ایران
(9)و اما چند نکته : 1- بحث برده داری ،کنیز و کنیزک و غلام از جمله مباحثی است که حتما یک مسلمان با توجه به شبهات موجود میبایست پیرامون آنها تحقیق نماید . بهترین کتاب در این زمینه نوشته ((آیت الله گرامی)) میباشد(برده داری در اسلام) متاسفانه برای دانلود نیست تو اینترنت . تهیه کنید و مطالعه کنید . مسائل کاملا برایتان مشخص میشود
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 18:09
باور عمیق - قم - ایران
(10) 2- مطابق با رسم جاهلیت که البته در قرآن مورد مذمت قرار گرفت و حرام گشت ، شرکت زنان به همراه مردانشان در جنگها بود ( یکی از دلایل انتقاد شیعیان به عایشه برای حضور در جنگ جمل و ایفای نقش در آن ) . یعنی در میدان جنگ حضور پیدا میکردند . سلاح به دست میگرفتند . سلاح آماده میکردند . هلهله میکشیدند . مردانشان را تهییج میکردند . حضور کاملا جنگی در جنگها داشتند .. اسارت گرفتن تنها در مورد زنانی صادق است که در جنگ به قصد کشتن مسلمانان سلاح به دست گرفته و شرکت کرده باشند و ****این حالت شامل کسانی که در میدان جنگ شرکت نکرده و حضور نداشته اند نمیشود**** . مثلا بودن در منازل خود . و اولین کسی که به نقض این قانون پرداخت ابوبکر و عمر خطاب در حمله به ایران بودند که عقیده داشتند زنان ایرانی که در جنگ شرکت نکرده اند نیز میبایست به اسارت برده شوند و در بازار برده داران لخت شده و فروخته شوند ( لعنت ابدی خدا بر غاصبان خلافت و پیروان امروزش داعش و هم مسلکانشان)
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 18:10
باور عمیق - قم - ایران
(11) 3- در هنگام اسارت زنان کفار که در جنگها شرکت داشتند ، این امر به منزله کشته شدن شوهرانشان بوده (غالبا و به احتمال قوی) زیرا نبرد تا مغلوبه شدن ادامه می یافت فلذا در بسیاری از موارد که زنان به اسارت در میآمدند شوهر مرده بوده اند .. حال چند راه وجود داشت : الف- آزاد نمودن این زنان (جنگجویان) برای پیوستن به باقی مانده ها و تجدید قوا و فتنه انگیزی و یورش مجدد به مسلمین ب- اسارت در زندانهای مادام العمر به عنوان اسیر جنگی ج- زندگی در میان مسلمانان بدون حق ازدواج و پرداخت هزینه زندگی آنان توسط حاکم وقت با توجه به اینکه با توجه به نفرت جامعه به علت دشمنی آنها و کشتن شدن تعدادی از عزیزانشان در جنگها کسی اساسا اگر سعی نمیکرد دخلشان را بیاورد مطمئنا تکه نانی یا موقعیت شغلی نیز در اختیار آن زنان قرار نمیداد د- ورود آنها به جامعه مسلمین از طریق تزویج شدن اختیاری با مسلمین و زندگی با آنها و برخورداری از سایر حقوقی که زنان دیگر جامعه از آن برخوردار بودند و نجات یافتن از حالت انگلی و تغییر یافتن به حالت عادی
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 18:11
باور عمیق - قم - ایران
(13) آقایان .. آیا تعرض به زنان ایزدی عجیب است یا حکم نزدیکی با خواهر خود در شرایط اضطرار؟؟ آیا تعرض به زنان ایزدی عجیب است یا فتوای حرمت نشستن زنان بر روی صندلی؟ آیا تعرض به زنان ایزدی عجیب است یا فتوای جهاد نکاح که در آن زن مسلمان(اسما مسلمان) با داشتن شوهر ، با مردان متعدد زنا میکند؟ .. موفق باشید
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 18:11
باور عمیق - قم - ایران
(12) 4- شرایط نبرد و مقابله برای مسلمانان کاملا و به وضوح برای مسلمانان در قرآن توضیح داده شده .. حد آزار کفار . اقدامات آنها برای تعرض به مسلمانان و دیگر شروط ، از شروط قطعی برای مجوز جنگ با کفار است . ایزدیان بدبخت با داعشیان چکار داشتند؟ اگر پیامبر پس از سالها تحمل اذیت و آزار و توطئه کفار اقدام به جنگ با آنها آن هم به اذن خدا نمود ، این چه ربطی به جنگ داعش با ایزدیان دارد؟ با کردها دارد؟ به حمله عمر بن الخطاب به ایران دارد؟؟؟ به حمله عمر بن الخطاب و خلفای دیگر به دنیا دارد؟؟ مگر خسرو پرویز به گونه ای توهین آمیز نامه پیامبر را پاره نکرد و به او توهین نکرد؟ پیامبر کی به سوی ایران قشون کشید؟؟ از جمله دلایل دشمنی ما با عمر و ابوبکر و وهابیت و اختلاف نظر شدید با پیروان آنها چیست؟
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 18:11
rahjoo - بابل - ایران
باور عمیق-چرا جنگ با کفار که منجربه اینهمه دست اندازیها بشه! چرا نپذیرفتن احترام به حتی یک بت پرست که کاری بکار مسلمون نداره! چرا باید یه بودایی در جنگ با مسلمانی که از این آیه استفاده میکنه و شروع به جمع آوری زنان کفار میکنه قربانی بشه!اصلا چرا الله؟ چرا خدای من نباشه که هیچی نیست جز خرد! چون مسلمون نیستم و مثلا خیر وشر رو مکمل هم برا ساخ ت دنیا میدونم و از نظر قرآن تو مشرک هستم باید با من بجنگی!!؟ مشکل از اونجا شروع شد که بحث مال من خوبه و مال شما بد و دشمن مال منه کار رو خراب کرده وگرنه اگه همه به خرد و دانایی و اینکه نسبیت بر مطلق گرایی ارجحه پابند باشن که جنگ و کفر و شرک زن و محصنه و لبیک لبیک درست نمیشه
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 08:30
rahjoo - بابل - ایران
راستی شاید اون زن اسیر نخواد با قاتل شوهر کافرش همبستر بشه تکلیف چیه؟!!! چرا اختیاری بهش بابت اظهار نظر ندادین؟ شما میخواین زیر شکم سیر باشه و سربازا بخاطر زیر شکم وسوسه بشن و به هر بهونه جهاد کنین؟!! یا واقعا دلسوز عصمت زنان کفار هستین؟! راستی اگر خیلی غصه عصمت زنان کفار را میخورید آن کفاری که زنانشون رو تو جنگ نیاورد ن و لابد عده شون هم کم نیست و تو کشورشون بی شوهر موندن چیکار کنن؟لااقل چند تا سفیر(تروریست) بفرستین اونها رو هم از بی بندوباری نجات بدن
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 08:36
rahjoo - بابل - ایران
لپ کلام اینکه چرا اول اندیشه نمیکنی که بعد برا اینهمه کشته تعیین و تکلیف و فلسفه بافی را بندازی؟!!
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 08:38
rahjoo - بابل - ایران
محمد بارها در غزوات شبیخون زد و در آنجا که می توانست بجنگ و صدور اسلام رو آورد اما در مورد امپراتوری بزرگ ساسانی محمد نمی توانست اسلام تازه رشد کرده را که هنوز پا نگرفته بود درگیر جنگ و این ریسک بزرگ کند !همانطور که عمر در حملات ابتداییش مرزهای ایران قصد فتح نداشت بلکه دله دزدی میخواست وبعدش ....
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 08:43
باور عمیق - قم - ایران
rahjoo - بابل - ایران (1).. اگر قدری قرآن را دقیق تر مطالعه بفرمایید و به تاریخ مراجعه کنید از زمان آغاز رسالت پیامبر و علنی کردن آن و شروع به دعوت سایر مردم به دین اسلام ، مدت زمانی طولانی، آزار و اذیت و قتل و شکنجه و تجاوز و توهین و تحقیر و تحریم از سوی کفار نسبت به مسلمانان و پیامبر آغاز گردید و ادامه یافت . اگر به قرآن مراجعه کنید متوجه خواهید شد که در ابتدا آیات متعدد پیامبر را دعوت به صبر نموده و به غیر از آن راه دیگری را ابلاغ نمیکند .. اما جناب راهجو . زمانی که آزار و اذیت و هتک حیثیت و در یک کلام دشمنی کفار راهی جز دفاع را باقی نمیگذارد تکلیف چیست؟ زمانی که مسلمین را به جرم داشتن عقایدی متفاوت و پرستیدن چیزی به غیر از بت و سنگ آزار میدادند و عرصه را بر آنها تنگ کرده بودند ، آیا راهی به غیر از دفاع باقی میماند؟ زمانی که در جنگ احزاب( و مانند آن که فراوان بوده) تمام قبایل مشرکین متحد میگردند برای شکست مسلمانان و بر آنان حمله بردند تکلیف چه بود؟
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 10:57
باور عمیق - قم - ایران
(2)با خود اندیشیده اید اگر آنها در یکی از جنگها به زنان و کودکان مسلمین دست میافتند ، با آنها چکار میکردند؟ فرمودید : چرا نپذیرفتن احترام به حتی یک بت پرست که کاری بکار مسلمون نداره! پاسخ : شما با یک جستجوی ساده ببینید خداوند در قرآن درباره لزوم احترام و عدم توهین به بت های مشرکین چه فرموده؟ اما باز سوال میکنم اگر به شما حمله کردند و در یک دوره بلند مدت شما را مورد آزار و اذیت فراوان قرار دادند ، آیا نباید دفاع کرد؟ آیا در برابر حمله نباید دفاع کرد؟ آیا تا به حال در حد 7-8 دقیقه با خود خلوت کرده اید و اندیشیده اید اگر مسلمانان خونریز بودند و پیامبر طبع خونریزی داشت ، با وجود شهادت شمار زیادی از اقربا و فامیل و عزیزان به دست مشرکین ، در روز فتح مقتدرانه مکه ، در روزی که مشرکین را بنا بر وعده خدا ، توان عرض اندام نبود ، چرا در آن روز حمام خون به راه نیانداخت ؟
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 10:58
باور عمیق - قم - ایران
(3)مگر او داغدار حمزه عموی خویش نبود؟ مگر هند جگر خوار و ابوسفیان را اکنون خوار و ذلیل در چنگ نیافته بود؟ مگر خدیجه را بر اثر رنج تحمل تحریم ها از دست نداده بود؟ مگر عزیزان مسلمین به دست مشرکین شهید نگشته بودند ؟ چرا در روز فتح مکه در حالی که همگی آماده انتقام سخت و خونریزی از مشرکین بودند ، او بود که فریاد زد : الیوم یوم المرحمه .. فهمیدن اینکه مسلمین مجبور به دفاع بودند کار سختی نیست دوست عزیز . کمی مطالعه تاریخ و قرآن نیاز است . نه صحبتهای امثال بهرام مشیری و یک مشت مزخرف گو . خدای شما خرد است؟ بسیار خوب .. ما احترام میذاریم .. اما اگر فردا در برابر تبلیغ خدای ما ، شمشیر کشیدید و شروع کردید به آزار و اذیت و شکنجه و تهدید و ابتدا ما را تحت سخت ترین تحریم ها از شهر و دیار خود آواره کردید و سپس اموال ما را غارت کردید و آنگاه تعدادی از ما را زیر شکنجه کشتید و سپس برای کشتار ما لشکر کشی کردید ، لطفا انتظار نداشته باشید که ساکت بنشینیم و برایتان سوت و کف بزنیم
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 10:58
باور عمیق - قم - ایران
(4) در مورد عقل و خرد و نسبیت گرایی ، یک روزی مفصل میشینیم صحبت میکنیم که هم بهتر خدای شما رو بشناسیم و هم بهتر از معارف و عقاید و دانش شما بهره مند بشیم .. موفق باشید
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 10:59
باور عمیق - قم - ایران
rahjoo - بابل - ایران (1).. پرسیدی :راستی شاید اون زن اسیر نخواد با قاتل شوهر کافرش همبستر بشه تکلیف چیه؟ . قبلا برات توضیح دادم و گویا شما عادت به خواندن دقیق نوشته های دیگران نداری . مطابق با آیه 24 سوره نساء ازدواج با این زنان حلال است . ازدواج شروط دارد . یکی هم رضایت زن است . اگر رضایت نبود اصلا ازدواج برقرار نمیشود . متوجه شدی؟ در ضمن . توجه کن . این خانمها در جنگ با بکارگیری سلاح تمام توان خود را معطوف به قتل مسلمین و غارت اموال آنها مطابق با شنیع ترین رسوم جاهلی که اینجا فعلا مجال بیان آن نیست کرده بودند . همین حد از ترحم و اجازه به زنده ماندن و پرهیز از شکنجه آنها و مجازات آنها با شلاق و سیاهچال و غیره و ذلک و اجازه به مسلمین برای ازدواج با آنها و پذیرفتن آنها در جامعه مسلمین به عنوان یک شهروند عادی و برخورداری از حقوق دیگر شهروندان اوج و نهایت بخشش و بزرگواری مسلمین در مقایسه با تمام مرام ها و مسلک ها به شمار میآید ..
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 14:38
باور عمیق - قم - ایران
(2)شما جوری میگویید آن زن اگر نخواهد با قاتل شوهرش همبستر شود تکلیف چیست که انگار هنوز متوجه نیستید اجباری در کار نیست . جوری میگویید آن زن که انگار در مورد زنانی بیگناه و بی آزار و متمدن و صلح طلب و ختم کلام یک پارچه خانم دارید صحبت میکنید .. شما دارید در مورد زنانی صحبت میکنید که به گواهی تاریخ به محض اسیر کردن مردی مسلمان او را اخته میکردند .. در مورد زنانی صحبت میکنید که از فرط کینه سینه جسد را میشکافتند و جگرش را به دندان میکشیدند . شما از زنان و مردانی دارید صحبت میکنید که اگر بر زنان و مردان مسلمان دسترسی و تسلط پیدا میکردند از هیچ جنایتی در حقشان فرو گذار نمیکردند .. حالا اینکه اسلام مجازات مرگ و شکنجه و زندان را بر این اسیران زن مقرر نکرد و در عوض اجازه (((ازدواج))) مسلمین با آنها و سرپرستی آنها را صادر کرد میبایست بدهکار هم باشد؟؟ عصمت زنان کفار ؟ عجب . خوش به حال کفار که یه وکیل مدافعی مثل شما دارند .. اینا همه از قلت اطلاعات و کمبود مطالعه نشات میگیره .
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 14:39
باور عمیق - قم - ایران
(3)بد نیست کمی در مورد رسوم این کفار مطالعه کنید .. بعدا متوجه خواهید شد که عصمت واژه ای کاملا نامناسب و در مکانی کاملا نامناسب از سوی شما بکار رفت . به گواهی مورخان تنها یک نمونه از این رسوم رایج را برایتان بازگو میکنم تا از این پس خیلی نگران عصمت زنان کفار نباشید : یکی از رایج ترین رسوم مابین کافران این بود که اگر پس از چند سال صاحب اولاد پسر نمیشدند و یا اولاد پسری نیرومند و یا جنگاور میخواستند زنان خود را به همبستری مردان دلیر درمیآوردند . در این زمینه ابوسفیان البته در خدمت رسانی ید طولایی داشتند . شما اصلا زحمت بکش برای بنده یه چهار تا سند یا یه چیزی که شما خودت قبولش داشته باشی بیار تا ببینیم که وضع و اوضاع اخلاقی اینها و ارتباط با زنهاشون چطوری بوده .. شما فکر میکنی این آیات قرآن برای چی نازل شد که آهای مردم مثلا ازدواج با زنان شوهردار برای شما ممنوع است . آهای مسلمین ازدواج با فلانی و فلانی و فلانی و فلانی برایتان ممنوع است . ازدواج در فلان زمان و فلان حالت برایتان ممنوع است .
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 14:40
باور عمیق - قم - ایران
(4)اینا همه اعمالی بوده که در زمان جاهلیت انجام میشده . تازه پس از رسالت پیامبر و مساعد شدن اوضاع به تدریج و مرحله به مرحله این آداب و رسوم زشت و کثیف در قرآن و احکام ممنوع شد و حرام گشت . بنابراین شما خواهشا زیاد حرص و جوش عصمت زنان کفار رو نخور و چنگ بر ریسمان پاره نزن . شما واقعا فکر کردی که کفار تنها عادت زشتشان زنده بگور کردن دختران بود؟ بدترین و کثیف ترین عادات اخلاقی رو داشتند کفار عربستان .. اینها تازه بعد از 1400 سال امروز اسمشان به ((داعش)) تغییر پیدا کرده .. شما میتونی موجوداتی رو تصور کنی که بعد از تولد نوزاد دختر خود اقدام به زنده زنده دفن کردن یک نوزاد نمایند؟ بعد تازه مسلمانان باید بابت حیات بخشیدن به این وحشی ها و بخشش حق انتخاب در ازدواج و زنده ماندن بعد از کمر بستن به قتل مسلمین و برخوردار کردن آنها از رحمت و برخورد رحمانی با اسرا و امکان پیوستن به جامعه مسلمین و تبدیل شدن به یک شهروند خودی ، بدهکار هم باشند؟ آره؟
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 14:41
باور عمیق - قم - ایران
(5)ولله حتی یک کافر تا بحال چنین حقوقی که شما برایشان مدعی هستید را ، خود او مدعی نشده ...خود او که به قصد کشتار و تجاوز به ناموس مسلمین به آنها حمله ور شد نیز چنین انتظار رحمت و بخشایشی نداشت که شما مدعی آن هستی ... اما به لطف خداوند (((اسلام))) همه ما را طلبکار و پر رو بار آورده است .. بله . معتقد و غیر معتقد الان مطالبه دارند .. مطالبه گرند .. ((حق انتخاب)) میخواهند . از لغاتی به مانند ((عصمت)) استفاده میکنند . خواهان ((کرامت زن)) هستند . ((تجاوز و زنا )) را زشت و ناپسند میشمارند .. ((حـ... و حلال زاده)) برایشان معنا و مفهوم دارد . اما یکی نیست که به ایشان یادآوری کند که آن آیین و مسلکی که اساسا این لغات و مفاهیم را تعریف نمود و آنها را ((حق)) و قابل مطالبه عنوان نمود خود خود خود همین اسلام بود و اساسا تا قبل از آن یا هییییچ معنا و مفهمومی نداشت و یا برای عده زیادی معنا و مفهومش غیر قابل قبول بود و سالهای متمادی بود که با فاصله گرفتن از احکام آسمانی کسی وقعی برایشان قائل نبود
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 14:44
rahjoo - بابل - ایران
باور عمیق- اگر خوب به حرفام توجه میکردی گفتم کهنسبیت گرا هستم و وقتی به این معتقد باشم هرگز ازش بتی نمیسازم تا برایم مقدس شود و بعد برای مخالفانش ارتداد ببندم و کشتار کنم! ضمنا من بیشتر روی صحبتم کفار امروز است اینقدر در گذشته سیر نکن! من هر چقدر مطالعه کردم اختیاری در تن ندادن زن کافر اسیر به دشمن ندیدم! ضمنا این آیه تعمیم داده شده به تمام تاریخ و مدت معینی و محدوده مشخصی براش پیدا نیست!
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 16:14
rahjoo - بابل - ایران
باور عمیق - قم - ایران-بنده حتی 8 دقیقه هم وقت فکر کردن در مورد دین وایمان وحقیقت هستی در کل عمرم نداشتم بلکه یهویی همه سوالات همینجا به ذهنم اومد؟راستی نگفتید اگر عمر در فتح ایران بدفهمی کرد و سو استفاده از قرآن نمود چرا علی دم نزد و جانشین او و عثمان شد؟نگفتید چرا باید الله بزرگتر از بقیه باشد تا احساسات بقیه جریحه دار شود و جنگها آغاز شود؟ راستی آیا زنان امروز کفار اروپایی و آمریکایی هم بی عصمت هستن ؟!! عجب طرز فکر نژاد پرستانه و قوم گرایانه ای ؟ کاملا به اسلام خدمت کردید و بنده قانع شدم؟شما چطور اسلام را زنده کننده عصمت در میان ادیان میدانید یعنی تا قبله اسلام زرتشتیان و سایر ادیان اکثرا هرزگی میکردند؟ لطفا بفرمایید این کشفیات مهم تاریخی از کدام دکان پیدا کرده اید شاید فرجی شد ما از گمراهی درامدیم
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 16:21
rahjoo - بابل - ایران
باور عمیق-, ودر آخر اینکه بزرگترین مشکل دینداران اونجاست تنها از جایگاه خودشون چه در صحرای عربستان و چه در ایران اوضاع جهان گذشته و حال را سبک و سنگین می کنند و همواره خود را برحق و دیگری در راه باطل می پندارن! برا همینه که اگر فضا سیاسی و عقیدتی ایران و سایر کشورهای اسلامی آنقدر بسته است که هرگز نمیتوان چنین بحثهایی را در آنجاها مطرح کرد چون در نهایت حکم محاربه با اسلام به امثال من داده میشه! حتی محمد هم هنگام فتح مکه از خون شاعران نگذشت مگر جز شعر و بخشهایی از افسانه ایرانیان را با ادعای اینکه از قرآن محمد بهتر است خواندند؟!!! آیا حکم استهزاء(به تعبیر او) مرگ است؟!!! به امید ارزش نهادن به آرا همه انسانها
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 16:43
kuhestan - اروپا - اروپا
باور عمیق - قم - ایران. از تو بی غیرت تر ادم تو ایران و تو دنیا نیست..خودت رو هم فدای این احکام متحجر میکنی.تقصیری هم نداری چون به مفت خوری عادت کردی.تو حوزه علمیه دزدهای گردن کلفت بی کار خوش گذرون نشستی اراجیف میبافی.تو یک وطن فروش هستی.
دوشنبه 28 مهر 1393 - 23:06
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.