فال روز دوشنبه 13 اکتبر - 21 مهر

فروردین


ممکن است احساس کنید که بوسیله نیروهای نامرئی تحت فشار هستید. با این وجود ممکن است همکاران شما فقط به دنبال این باشند که در این بحران شدید مالی به فکر حفظ دارایی و منافع خود باشند درحالیکه تلاش می‌کنند تا زیاد جلب توجه نکنند. بهترین سیاست شما امروز این نیست که کمربند خود را محکم ببندید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید تا همه متغیرها را تحت کنترل داشته باشید. ممکن است دیگران بیش از آنچه شما فکر می‌کنید آماده بعهده گرفتن مسئولیت باشند
حافظ:
دام سخت است مگر یار شود لطف خدا ور نه آدم نبرد صرفه ز شیطان رجیم
حافظ ار سیم و زرت نیست چه شد شاکر باش چه به از دولت لطف سخن و طبع سلیم
تعبیر:دوستان و همراهان خود را بیازمای تا اخلاص و دوستی آنها بر تو مشخص شود. اگر از دوستان دغل و حیله گر دچار رنج و زحمت شده ای ناراحت نباش. در دوستی تجدیدنظر کن. به خاطر پول و ثروت، عزت نفس خود را بر باد نده. به خداوند توکل کن و نسبت به واقعیات زندگی شناخت بیشتری داشته باش.


اردیبهشت


برای قانع نمودن دیگران در رابطه با هدفها و نقشه هائی که برای آینده دارید، گرفتار مشکلات زیادی خواهید گشت. کسی در اطراف شما وجود دارد، همکلاسی، همکار و یا قوم و خویشی که با شما زندگی میکند، دوست ندارد که شادی شما را ببیند و بهمین دلیل نیز هر کلامی از دهانتان بیرون بیاید، به هر اقدامی که دست بزنید، مورد انتقاد او قرار خواهید گرفت، سعی کنید نگذارید این مسائل ناامیدتان سازند .
حافظ:
من غلام نظر آصف عهدم کو را صورت خواجگی و سیرت درویشان است
حافظ ار آب حیات ازلی می‌خواهی منبعش خاک در خلوت درویشان است
تعبیر:فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.

خرداد


با پیش آمدن بعضی حرفها و مسائل در جمع خانوادگی متولدین این ماه، کدورتهایی پیش آمده که اگر بموقع در رفع آن اقدام نشود احتمالا" بصورت یک مشکل درخواهد آمد. همبستگی های فامیلی و خانوادگی در میان این گروه بسیار محکم و قوی است و نباید بدلایلی از هم بپاشد.
حافظ:
مرغ زیرک نزند در چمنش پرده سرای هر بهاری که به دنباله خزانی دارد
مدعی گو لغز و نکته به حافظ مفروش کلک ما نیز زبانی و بیانی دارد
تعبیر:فریب ظواهر زیبا را مخور. در زندگی به دنبال کمال و سیرت زیبا باش. با هر کسی مشورت نکن. فقط دوستان واقعی را محرم اسرار بدان. مغرور نباش. به نصایح دوستان گوش کن.


تیر


شاید امروز تلاش کنید که خودتان رانگه دارید! اما قبل از اینکه به طور کامل ناامید شوید از تنهایی و خلوت خود بیرون خواهید آمد. وقتی که در طول روز امکان گفتگوهای فریبنده بر سر مسائل جذاب با آدم‌های متفاوت وجود دارد، تمرکز کردن بر روی کار برای انسان تبدیل به چالش می‌شود. شما باید بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید تا بتوانید ترکیب وسیعی از موضوعات متنوع را در بربگیرید. عجیب تر از همه اینکه وقتی بیشتر در دنیای اطرافتان درگیر می‌شوید، بهتر از قبل به همه کارهایتان می‌رسید.
حافظ:
چه جای من که بلغزد سپهر شعبده باز از این حیل که در انبانه بهانه توست
سرود مجلست اکنون فلک به رقص آرد که شعر حافظ شیرین سخن ترانه توست
تعبیر:به زودی به مقصد و هدف خود خواهی رسید. زندگی خوبی در انتظار تواست. اگر قصد ازدواج داری با عشق و محبت به سعادت و نیکبختی خواهی رسید.


مرداد


شما واقعا دوست ندارید موقعیتی را مدیریت کنید که خودتان کاملا در آنجا حضور ندارید. شما امروز هیچ سورپرایزی را نمی‌خواهید اما با یک دید کلی داشتن می‌توانید حلقه ای را به طرف فردی بیندازید که در پشت صحنه کار می‌کند. با این حال تنها راه حل استفاده از قوه خلاقیت است نه اینکه بنشینید و به انتظار معجزه باشید. سعی کنید همیشه عامل باشید نه معلول!
حافظ:
از آن زمان که بر این آستان نهادم روی فراز مسند خورشید تکیه گاه من است
گناه اگر چه نبود اختیار ما حافظ تو در طریق ادب باش و گو گناه من است
تعبیر:هرگز از انجام کاری که در پیش داری پشیمان نباش. سعادت و نیکبختی در انتظار تو است. از طعنه ی حسودان دوری کن و نسبت به آنها بی اعتنا باش.


شهریور


ممکن است دوستان‌تان امروز قصد داشته باشند که شما را تحریک و عصبانی کنند. اما شما واقعا نمی‌خواهید که حالت منفی خود را بیان کنید. به خاطر اینکه به غیر از اینکه شما را خسته کند سودی برای‌تان ندارد؛. یک رویکرد متفاوت ممکن است در رابطه با دیگران بدردتان بخورد. دیدن مسائل از نظر دیگران می‌تواند برای تغییر دید شما کافی باشد حتی اگر شما قبلا در مورد نظرات و موقعیت خودتان مطمئن بودید.
حافظ:
شربت قند و گلاب از لب یارم فرمود نرگس او که طبیب دل بیمار من است
آن که در طرز غزل نکته به حافظ آموخت یار شیرین سخن نادره گفتار من است
تعبیر:دوستان خود را فراموش نکن. از عیب جویی بی خردان بیمی به دل راه نده. در امر ازدواج موفق و سعادتمند خواهی شد.


مهر


شما امروز قادر نیستید از زیر بار مسئولیت‌های داخل خانه فرار کنید، حالا خواه این مسئولیت‌ها مربوط به دستورت افراد خانواده باشد، خواه مربوط به کارهای خانه! به جای اینکه با چیزهایی بدیهی مبارزه کنید، سعی کنید اول روز به خوبی تمام وظایف شخصی خود را انجام دهید، در این صورت بعد از ظهر می‌توانید فقط کارهایی که خودتان دوست دارید را انجام دهید.
حافظ:
داور دین شاه شجاع آن که کرد روح قدس حلقه امرش به گوش
ای ملک العرش مرادش بده و از خطر چشم بدش دار گوش
تعبیر:با پشتکار و تلاش به مقصود خود می رسی. ممکن است در این راه به سختی ها و مشکلاتی برخورد کنی که این طبیعی است. ناامید و مأیوس نشو. با کسانی که گمان می کنی دشمن تو هستند عاقلانه رفتار کن زیرا که چه بسا دچار اشتباه شده باشی.

آبان


شما معمولا افکاری که در ذهنتان دارید را تجزیه و تحلیل نمی‌کنید، اما حالا شور و هیجان شما بیشتر از اینکه مفید باشد دردسرساز است. امروز شاید فراموش کنید که چگونگی واکنش دیگران نسبت به ایده‌های مهمتان را در نظر بگیرید. باوجود اینکه به احتمال زیاد به خاطر فشارهای عصبی بهتان خوش نخواهد گذشت، اما اظهارات صادقانه شما روند امور را خیلی سریع تر از انتظار شما پیش خواهد برد.
حافظ:
گفتم که خواجه کی به سر حجله می‌رود گفت آن زمان که مشتری و مه قران کنند
گفتم دعای دولت او ورد حافظ است گفت این دعا ملایک هفت آسمان کنند
تعبیر:به مراد و مقصود خود خواهی رسید. با دوستان و بزرگان با تجربه چاره اندیشی کن تا با راهنمایی آنها زودتر به مقصود برسی. تردید و شک را از خود دور کن. در راه عشق ثابت قدم و استوار باش.


آذر


یک پیچیدگی بین دنیای درونی شما با یک موقعیت که اخیرا در آن گرفتار شده‌اید ممکن است این روزها ذهن شما را به خود مشغول کند و باعث شود که موقتا حالت تعادل خود را از دست بدهید. ادامه دادن به این وضع کمکی به شما برای رسیدن به هدف‌هایتان نخواهد کرد حتی اگر احساس کنید که از کارهایتان راضی و خشنود هستید. با این وجود راه‌های مناسب و مفیدی وجود دارند که بتوانید با استفاده از آنها به نیازهای خود پاسخ دهید. وظیفه شما اکنون این است که آنها را پیدا کنید.
حافظ:
بیا به میکده و چهره ارغوانی کن مرو به صومعه کان جا سیاه کارانند
خلاص حافظ از آن زلف تابدار مباد که بستگان کمند تو رستگارانند
تعبیر:از هرجا می توان به اشتباه و خطای خود پی برد و راه درست را انتخاب کرد. از تجربه ی دیگران استفاده کن. به تنهایی نمی توانی این راه مشکل را طی کنی. هوشیار و عاقبت اندیش باش و فریب لحظه های زودگذر و فریبنده را نخور

دی


شما خیلی دوست دارید که یک پروژه جدید را شروع کنید، اما امروز شما انقدر بی صبر و عجول هستید که امکان دارد یکی از تکه‌های اصلی پازل را گم کنید!! خوشبختانه صرف کردن تلاشی مضاعف برای برنامه ریزی کردن با چاشنی عجله کمتر و شکیبایی بیشتر، بین دردسر و موفقیت‌های کوچک تفاوت ایجاد می‌کند. شما ماجراجویی‌های بزرگی پیش رو دارید؛ پس اگر کارتان را با فکر کردن به مشکلات و سختی‌های کار آغاز نکنید، به نتیجه نخواهید رسید.
حافظ:
هر آن که روی چو ماهت به چشم بد بیند بر آتش تو بجز جان او سپند مباد
شفا ز گفته شکرفشان حافظ جوی که حاجتت به علاج گلاب و قند مباد
تعبیر:آسوده و مطمئن به انجام کاری که در نظر داری بپرداز زیرا به موفقیت بزرگی دست خواهی یافت. از طعنه ی سرزنش کنندگان و کینه ی دشمنان به زودی خلاص خواهی شد.

بهمن


بعضی خانمهای متولد این ماه در زمینه مدیرت، موفقیت و کار و کسب بسیار توانا و خوش شانس هستند ولی معمولا" قدرشان را کمتر میدانند . حضور بعضی پدر و مادرهای عاقل و دور اندیش در جمع متولدین این ماه سبب شده خیلی از اختلافات و جدایی ها در نطقه اول متوقف شده و باید قدر این انسانها را بدانند.
حافظ:
بیا که هاتف میخانه دوش با من گفت که در مقام رضا باش و از قضا مگریز
میان عاشق و معشوق هیچ حال نیست تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز
تعبیر:زندگی بدون عشق، پوچ و تو خالی و غیر قابل تحمل است. دوستان خود را بیازما تا میزان صدق و درستی آنها بر تو مسلم شود. با کسانی که ادعای دوستی و محبت دارند معاشرت نکن. به آنچه داری قانع باش و زیاده طلبی را رها کن. غرور و خودخواهی را از خود دور کن.


اسفند


امروز تمرین کردن برای شما مهمتر از همیشه است به خاطر اینکه انرژی محصور شده در بدن شما نیاز به رها شدن دارد. اگر نتوانید کاری کنید که آنها آزاد شوند احتمالا با یک انفجار احساسی مواجه خواهید شد. به علاوه ممکن است قادر نباشید که از کلمات برای بیان کردن نارضایتی‌تان استفاده کنید و این باعث می‌شود در مرحله ای از ناامیدی و آشفتگی باقی بمانید. اگر نتوانید زمانی را برای کار بیابید حتی اگر این زمان اندک باشد کمی قدم زدن در طبیعت می‌تواند به آرامش شما کمک و اعصاب‌تان را تقویت کند.
حافظ:
فرصت شمر طریقه رندی که این نشان چون راه گنج بر همه کس آشکاره نیست
نگرفت در تو گریه حافظ به هیچ رو حیران آن دلم که کم از سنگ خاره نیست
تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد

+14
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.