یک تصادف , یک کودک خوش شانس و یک پدر عصبانی که راننده را به باد کتک گرفت

+111
رأی دهید
-10

ekman - شیراز - ‫ایران
شما اگر خود را جای این پدر و در چنین وضعیتی ببینید،چه عکس العملی خواهید داشت ؟خوشبختانه این اتفاق در ایران رخ نداده و اگر در ایران رخ میداد راننده هم جهت دفاع از خود به این پدر میپرید و شاید چاقو و یا قفل فرمان بود که به یکدیگر میزدند.راننده خطاکار هم متوجه اشتباه خود و موقعیت شده بود و برای بچه نگران بود.
دوشنبه 21 مهر 1393 - 19:20
باور عمیق - قم - ایران
مردتیکه مست روانی .. زد پای بچه رو نابود کرد .. نابود
دوشنبه 21 مهر 1393 - 22:43
piade - تهران - ایران
مردک روانی میتونست بچه رو بکشه. من کاملا به پدر حق میدم باید میزد لهش میکرد
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 00:34
bbbbc.jan - اولان‌باتور - مغولستان
باز یه سری روانی‌ احساساتی‌ اومدن اینجا شروع کردن به قضاوت. مگه راننده به عمد اینکارو کرد؟؟؟؟ کنترل ماشین رو به هر دلیلی‌ از دست داد. خودش هم متاسفه،،، به شما چه که کاسه‌ داغتر از ‌اش شدید. کار این پدر هم درست نبود. به کلمهٔ تصادف ، معنیش دوباره فکر کنید.
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 06:16
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
هه هه!!!! مست دیگه از کجا اومد!! بابا یه دکتر برو! باز گشت یابو راه افتاد و بوی الکل رو از توی YouTube فهمیدی!!؟؟
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 06:30
maximus2015 - دالاس - تگزاس
بچه شانس اورد. تایر عقب ماشین بعد از برخورد با کنار پیاده رو یک کم تو هوا میره و از روی پای بچه میپره. اگه فیلم رو با دقت نگاه کنیین میبینین
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 06:46
باور عمیق - قم - ایران
بوی الکل رو نفهمیدم نادان . کافی بود یک کمی چشماتو باز کنی و ببینی که چجوری و توی چه شرایطی بچه رو زیر گرفت . حدس زدنش خیلی سخت نبود . اما اگر این راننده از فک و فامیلات بوده که اینجوری واسش اومدی و سینه چاک زدی و درصدد دفاع ازش براومدی باید بگم که فامیلت خیلی پاتیل بوده
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 23:11
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
تمام قد و قوارتون برچسب زدنه! از این راه نون میخورین و ارتزاق میکنین و عقده های جوانی و میانسالی تون رو دارین درمان میکنین. سینه رو ... تو داری چاک میدی بدبخت بینوا!!
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 15:44
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا. وقتی ارباب این دستمال کش ها موقع کوهپیمایی که اخیرا کلیپش رو تو فضای مجازی پخش شد(مثلا خیر باباش رفته کوه و از قبل دستور داده ازش فیلم بگیرن تا خودشو مثبت نشون بده جلوی مردم!) نمیدونه اونروز چندم از ماه مهر است و از طرف مقابلش سئوال میکنه امروز چندمه مهره؟!! ، خب اصلا نباید از نوچه ها و کاسه لیسان این پیر یک لنگه پا لب گور و بیسواد که خودشو الکی الکی همه کاره مملکت کرده انتظار یک جو عقل را داشت(البته واسه مسخره کردن خوبه تا کمی بخندیم بهشون). زیاد خودتو خسته نکن اینا یاد گرفتن همه چیو به اون دین مزخرف، مال قهد حجر و ساخته و پرداخته یک مشت عرب مانند خودشون ربط بدن. خیلی باحال گفتی بوی الکل رو تو یوتیوب .... :D خخخخخ بعید نیست از نوع سگیش باشه! مدلشم عمیقه عمیقه عمیقققق! ها ها ها.(هر آدمی با دیدن این حادثه دلش به حال اون بچه میسوزه مثل اینکه انگار بچه خودش باشه و نفرتش میگیره از اون راننده(هر چند که راننده هم خود پشیمان بود) اونوقت این یارو وامثال اینها که تندرو بودن تو ذاتشون هستش زرتی میاد میگه شما از راننده دفاع میکنی! ببین با کیا شدیم 77 میلیون).
جمعه 25 مهر 1393 - 03:30
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.