مبلغ مسیحی و یک هنرمند خیابانی با هم مسابقه بریک دانس دادند

+98
رأی دهید
-8

irane aziz - وین - اتریش
یعنی‌ یه زمانی‌ آخوندای ما هم اینجوری میرقصن؟
یکشنبه 20 مهر 1393 - 12:34
omid29 - برلین - آلمان
اونوقت آخوندهای اسلام میان میگن بزنید تو سر خودتون،همهٔ آدمارو سر ببرید.دین وحشی هاست این اسلام.این شخص یک کشیش هست با یک سر و وضع مثل آدمیزاد.مقایسه کنید با مبلغین دین اسلام و کلا مسلمونا
یکشنبه 20 مهر 1393 - 13:15
مهدخت - برن - سوئیس
بابا این که چیزی نیست اخوندای ما قشنگتر از اینها میرقصند . هر روز صح در بهارستان محلس رقص دارند
یکشنبه 20 مهر 1393 - 16:14
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
omid29 - برلین - آلمان. خیلی خودتو باختی! میدونی تقصیر نداری ! آدمها وقتی ذلیل و مرعوب بشن ، اونوقت میشن مثل تو ! مسلمونا چشونه بدبخت وطن فروش !؟
یکشنبه 20 مهر 1393 - 16:43
منوچهری - کرمان - ایران
یا علی مدد - منچستر - انگلستان , مشکل شما اینه که اسلام رو با وطن اشتباه گرفتی داداش. اتفاقا هر کس با اسلام مشکل داره یعنی که وطنشو دوست داره. این عربهای ١٤٠٠ سال پیش خارجی نیستن که شما دارید خودتونو براشون جر میدین؟ مذهب اصلی ایرانیان زرتشتیه. آدما وقتی ذلیل میشن که با زور مسلمون میشن بعد خودشون باورشون میشه با انتخاب اسلام رو انتخاب کردن و کاسه داغتر از آش میشن. پرفسور به غیر از اصول کافی کتابهای دیگه ای هم هست, برو مطالعه کن عزیز.
یکشنبه 20 مهر 1393 - 23:11
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
1)منوچهری-کرمان - دوست عزیز و باسواد که ما را بی اطلاع و بیسواد می پندارید! اولا اگر استدلال ناقص و مغرضانه شما را بپذیریم آنوقت مذهب اصلی ایرانیان را زرتشتی هم نباید خطاب کنیم،چون بهرحال این دین هم طبق استدلال شما می تواند از نگاه منتقدینش یک دین تحمیلی به مردم ایران باشد و بعد به مرور مردم خودشون باورشون میشه که با انتخاب زرتشت شدند!پس می بینید که استدلال شما غلط است .ثانیا اینکه من پرفسور هستم شکی نیست چرا که من بیش از قد و وزن شما که بفرض 2 متر و 100 کیلوگرم در نظر بگیریم ، من فقط کتاب مطالعه کرده ام و لذا این شما هستین که باید بدون حب و بغض از نو بروید و مطالعه کنید تا همینجوری نظر ندهید! ثالثا اگر اسلام - سنی با لشکر کشی به ایران آمده باشد و هیچ پذیرشی در آن نبوده است( که البته اینگونه نیست )، اما اگر مطالعه داشتید حتما متوجه می شدید که تشیع در ایران کاملا با انتخاب بوده است چون علویان در طبرستان دین اسلام را مجددا به مردم از طریق خاندان پیامبر عرضه می کنند و به این ترتیب تشییع در ایران رونق می گیرد و بعدا هم از طریق سلسله صفویان در سراسر ایران گسترش چشمگیری پیدا می کند ...
دوشنبه 21 مهر 1393 - 12:10
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
2) رابعا کدام دین و آئین سراغ دارید که روندی غیر از این را داشته است. چون در گذشته همه چیز با جنگ پیش می رفت . قدرت در دست عده ای زورگو بود که اجازه فعالیت به شما نمی دادند و انحصار طلب بودند مثل شما که انحصار طلبید و قشری فکر می کنید و متاسفانه نژاد پرستانه نظر می دهید ! خامسا دوست عزیز باصطلاح باسواد ! کسی دین زرتشت را انکار نمیکند چون ایشان هم از انبیاء الهی بودند، همچنان که موسی ع و عیسی ع هم پیامبر خدا بودند و محترم هستند ، اما بشر به مرور زمان تکامل پیدا کرده است . اسلام آخرین و کامل ترین دین خداست. دین حضرت زرتشت ع متعلق به انسانهای خیلی قبل است . پذیرش اسلام یعنی تصدیق زرتشت بطوری که قرآن کریم انبیاء گذشته را تصدیق و برای آنها احترام قائل است. خود حضرت زرتشت ع هم بود حضرت محمد ص را تصدیق می کرد چون ریشه هر دو دین یکی است.شما اگر برای زرتشت ارزش قائل هستید نباید به اسلام توهین کنید هر دو دین متعلق به خداست.....
دوشنبه 21 مهر 1393 - 12:15
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
3) بنظرم حقیقت ، راستی و درستی در نزد هر کس باشد باید آنرا پذیرفت و این نگاه شما نژاد پرستانه است که می گوئید چون پیامبر اسلام عرب بوده پس ما که فارس هستیم نباید آنرا بپذبریم. من از یک ژاپنی سوال کردم چرا مسلمان شدید گفت تا بودائی نشده باشید ارزش دین اسلام را درک نمی کنید! شاید از نظر شما که نمی دانم با چه نحله فکری هستید ، این مسائل مضحک بیآیند ، اما این واقعیت و حقیقت است که اسلام آخرین و کامل ترین دین خداست که بر هر دینی از جمله دین زرتشت ارجح است. شما هر گز بین امتیاز های 100 و 90 و 80 و 70 نمی آئید 100 را رها و حتی 90 را برگزینید!! بعلاوه نگاه قومی و نژادپرستانه آدم را گور و کر می کند . همچنانکه برای شما و omid29 - برلین - و تعدادی دیگر در اینجا چنین وضعیتی ایجاد کرده است. شما با گستاخی به دیگران می تازید و اهانت می کنید و جالب اینکه آنوقت عربها را تازی و بی فرهنگ خطاب می کنید ! در حالیکه جانا از حال خود بی خبرید!!
دوشنبه 21 مهر 1393 - 12:24
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
یا علی مدد - منچستر - انگلستان - خودتو به یه روانپزشک نشون بده دوست عزیز
دوشنبه 21 مهر 1393 - 15:48
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
4) بعلاوه ، دوست عزیز ! من اسلام را با وطن اشتباه نگرفتم ، بلکه این شما هستید که نمی دانید این دو یکی است. شما هرجای جهان بروید و خودتونو ایرانی معرفی کنید بلافاصله شما را مسلمان خطاب می کنند و اگر طرف مقابل تحصیلات دانشگاهی هم داشته باشد و با خاورمیانه آشنا باشد گمان او بر شیعه بودن شما صد درصد است . لذا بنظر میرسه که این شما هستید که هنوز با هویت ملی-مذهبی مردم ایران آشنا نیستید داداش !! و اتفاقا برعکس هر کس که با اسلام مشکل داره یعنی وطنش را دوست نداره . گویا از وضع کشور ایران و ترکیب جمعیتی آن آشنا نیستین داداش !! لطفا سرتونو از برف بیرون بیآورید و به اطراف نگاه کنید و بجای اتهام بی سوادی به دیگران کمی مطالعه کنید و حداقل به آمار و ارقام جهانی در این حصوص سری بزن ! همونی که اول نوشتم کاملا درست بود و لب کلام بود که: آدمها وقتی مرعوب و ذلیل میشن ، آنوقت میشن مثل شما !
دوشنبه 21 مهر 1393 - 17:10
humans win - فرایبورگ - سویسس
یا علی مدد - منچستر - انگلستان دستت درد نکنه . درست میگی . خیلی از این آقایون و خانمهای اروپا نشین آمدن مسیحی شدن برای پاسپورت و پناهندگی . خبر ندارن که انجیل اصل توی واتیکان هستش و به کسی نشونش نمیدن . توی قرآن بارها اشاره میشه که کتابهای اونها عوض شده . آخه کدوم پیامبر خدا الکلی بوده ؟ اینجا هرکس ناراحته الکل میخوره خوشجاله الکل میخوره الکی خیلی مصرف دارویی داره حتی برای کرم معده خوبه اما دوای هر دردی که نیست اونم تا خرخره خوردنش . توی این کشور ظاهزا قشنک هم بیماره های روانی بیداد میکنه . کافی توی خیابون قدم بزنی دست کم 5 تا دیوونه رسمی می بینی . وای به حال شهرای بزرگش .
دوشنبه 21 مهر 1393 - 20:44
منوچهری - کرمان - ایران
از اینکه طرق ادب رو پیش گرفتید از شما متشکرم. (مسلمونا چشونه بدبخت وطن فروش !؟) برازنده پرفسوری مثل شما نیست. البته شما بعد از سالها کتاب خونی در ابعاد ۱۰۰ در دو متر اصلا گوشی برای شنیدن به حرفهای یک مخالف ندارید و من هم اساسا تمایلی به مجاب کردن شما ندارم چون اولا اگر قرار به بیداری بود تا حالا بیدار شده بودید. من اصلا تمایل ندارم که به شما بگویم چرا عیسی و موسی و تمام پیامبران حتی سامسونگ در قرآن آمده ولی حتی اشاره ای به زرتشت, بودا در شرق آسیا نشده.. این رو به پروفسوری خودتون واگذار میکنم . فقط همین رو میگم که, عیسی و موسی, بودا و تمام مذاهب بدون لشکر کشی رونق گرفتن, و تنها فرقه اسلام به وسیله زر و زور قوی شد. و در آخر من میتونم عقاید مخالف رو تحمل کنم, شما چطور؟ آیا حکم ارتداد و کافر ... جلوی منطق شما رو نمیگیره.
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 02:59
humans win - فرایبورگ - سویسس
منوچهری - کرمان - ایران دوست عزیز کمی تاریخ اروپا رو بخون تا ببینی همین کاتولیکها چقدر خون پروتستانها رو ریختن پای مسلمون هام وسط نبوده . هنوزه که هنوزه سر اعیاد و تعطیلی هاشون با هم مخالفن کاتولیکها با پروتستانها هنوز مشکل دارن . حتی توی شهرهایی که کاتولیک هستن نژاد پرستی بیشتره تا شهرهایی که پروتستانها اکثریت هستن . زیاد تولوزیون و ماهواره بی بی سی و سی ان ان نگاه نکن اطلاعات مردم ایران از ویکی پدیا میاد تاسف داره .
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 13:20
منوچهری - کرمان - ایران
humans win - فرایبورگ - سویسس , عزیزم از طرز نگارش شما معلومه که بهتره بری نقاشی بکشی و تو بحث بزرگترها وارد نشی.
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 21:56
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
منوچهری - کرمان . دوست عزیز شنیدی که میگن جواب، های هوی است ! وقتی طرف مقابل شما فقط این زبان را می فهمه و از ادب و نزاکت درکی نداره و آدم گستاخیه ! آنوقت چگونه باید با او صحبت کرد ؟ چرا به او خرده نمی گیرین؟!بنظرم با چنین افرادی باید به همین نحو برخورد کرد تا خاموش بشن!اما در عوض شما وکیل مدافع ایشون ظاهر شدین و متاسفانه با ادبیاتی تقریبا مشابه ! بهرحال سعی کردم کمتر به حاشیه وارد بشم و فقط جواب بدهم. جالبه که وکیل مدافع رفقا هم هستید! خب ، چرا در متن بالا آقا/ خانم nejaat2006 - لیدز - که به من توهین و گستاخی کرده اعتراضی ندارین !؟ لابد این هم یه نوع مرامه و کاری هم نمیشه کرد! بقول خودت فصل تغییرات را سپری کردید و اگر قرار بر تغییر بود پیشتر تغییر می کردین! اینو گفتم چون در متن بالا قیاس به نفس کردید و این جملات را بر علیه من نوشتید!دوست نسبتا محترم من نمی نویسم که شما تغییر کنید بلکه می نویسم که دیگرانی که کامنتها را می خوانند ، بهتر بتوانند قضاوت کنند. امیدوارم این کامنتها حداقل تلنگری باشه که شما را به تامل بیشتر وادار کنه !
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 05:04
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
humans win - فرایبورگ -از حسن نظر شما تشکر می کنم.آنهائی که اهانت می کنند و علیه اسلام می نویسنند عمدتا افراطیون مسیحی هستند از جمله nejaat2006 - و یا منوچهری، که البته جوابشان را دادم اما آنها اصلا هم کاری ندارند شما چه جواب می دهید . اینها تنها منتظرند که بخشی از یک موضوع را بگیرند و از آن طریق توهین کنند. قطعا اینجا فرصت و مجال توضیح جامع خیلی از مسائل نیست. آنها می گویند که اسلام با زور شمشیر بوده در حالیکه اصلا اینگونه نیست . هیچ دینی به اندازه اسلام بر صلح تاکید ندارد اما وقتی بحث جنگ است تاکید دارد که آغازگر جنگ نباشید. اما وقتی طرف مقابل حمله می کند قطعا باید مقابله کرد. ضمن اینکه در قرن بیستم که دو جنگ بزرگ جهانی صورت گرفت و میلیونها نفر کشته شدند همینها آغازگر جنگ بودند و بزور مردم فلسطین را از خانه و کاشانه خود بیرون کردند و دولت غاصب و جدیدی بنام اسرائیل را ایجاد کردند. گویا یادشان رفته که چگونه مردم صبرا و شتیلا را قتل و عام شدند. اینها چشمهای خود را بر حقیقت بسته اند!قرآن کریم را هم را با کتاب تاریخ اشتباه گرفتند و چیزهای عجیب و غریب می گویند! جای تاسف دارد!
‌چهارشنبه 23 مهر 1393 - 09:22
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
یا على مدد !! جناب پرفسور جالبه شما و امثال شما ادعاى مطالعه و بحث میکنید اما یکبار نشده قران تا انتها با ترجمه صحیح بخونید و اگه هم خونده باشید تفا سیر متوهم گونه از خودتون بروز میدین که مغز ادم بروکلى سبز میشه !! ١. تمام سوره بقره حاوی این مطلب است که اگر با ما هستی که تو در قلب بهشت جا دارى وگرنه کافر و ملحد هستى و باید از صحنه روزگار حذف بشی چون اسلام تیاوردى ،،،،دقیقأ کارى که داعش میکنه !!! ٢.کلمه کافر نشان از خودى و غیر خودى است یعنى یا با منى یا بر منى !!! ٣. تغییر قبله از بیت المقدس در راستاى همین کافران ( یهودى و نصاران ) صورت گرفته !! و هزاران نمونه دیگه که فقط در سوره بقره میشه جستجو کرد و دید ووووووووو !!
‌پنجشنبه 24 مهر 1393 - 19:20
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد . آقای نسبتا محترم ! اگر همه قضاوتها ی شما همین شکای است، بنظرم یه فکر اساسی باید به حال خودتان بکنید ! شما از کجا می دانید که من یکبار نشده قرآن را تا انتها با ترجمه بخوانم !؟ اگر بفرمائید که علم غیب دارید قطعا علم غیب شما توهمی بیش نیست ولی اگر همینطوری شکمی گفتین ! باید خدمت شما بگویم که من حداقل چهار بار از اول تا انتها این کتاب مقدس را با ترجمه خواندم ( البته زمانیکه عربی را خوب نمی دانستم ) ، ضمن اینکه در حال حاضر نیازی به ترجمه ندارم و اکثر آیات قرآن کریم را بدون ترجمه هم متوجه می شوم . لطفا بیسوادی خودتان را فرآفکنی نکنید و قیاس به نفس نکنید لطفا. قرآن کریم کتابی اعتقادی است و یک کتاب معمولی نیست که شما خیلی راحت و با لحن سبک بر زبان می آورید. این کتاب وحی و کلام خدای متعال برای هدایت بشر است و در واقع کتاب هدایت دلهای زنده است البته برای آنها که دل دارند و حتما تفاوت دل با قلب می دانید! ازآن گذشته برخی از شما متاسفانه آنچنان غره و مست هواهای نفسانی هستید که بقول قرآن کریم : صم بکم عمی فهم لا یرجعون. بقره 18.
جمعه 25 مهر 1393 - 14:16
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
kiyanzx1 - استکهلم - آقای نسبتا محترم ! اگر همه قضاوتها ی شما همین شکلی است،بنظرم یک فکر اساسی باید به حال زارتان بکنید ! شما از کجا می دانید که من یکبار نشده قرآن را تا انتها با ترجمه بخوانم !؟ اگر بفرمائید که علم غیب دارید قطعا علم غیب شما توهمی بیش نیست ! اما اگر همینطوری شکمی یه چیزی گفتین ! باید خدمت شمای مغرض بگویم که من حداقل چهار بار از اول تا انتها این کتاب مقدس را با ترجمه فارسی خواندم ( البته زمانیکه عربی را خوب نمی دانستم)،ضمن اینکه در حال حاضر نیازی به ترجمه هم ندارم و اکثر آیات قرآن کریم را بدون ترجمه هم متوجه می شوم . لطفا بیسوادی خودتان را فرآفکنی نکنید و قیاس به نفس نفرمائید لطفا. قرآن کریم کتابی مقدس و اعتقادی است و یک کتاب معمولی نیست که شما خیلی راحت و با لحن سبک نام آنرا به زبان می آورید. این کتاب کتاب وحی و کلام خدای متعال برای هدایت بشر است و در واقع کتاب هدایت دلهای زنده است ، البته برای آنها که دل دارند و حتما تفاوت دل با قلب می دانید! ازآن گذشته برخی از شما متاسفانه آنچنان غره و مست هواهای نفسانی هستید که بقول قرآن کریم : صم بکم عمی فهم لا یرجعون. بقره 18.
جمعه 25 مهر 1393 - 14:21
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
kiyanzx1 - استکهلم -... اما در خصوص داعش نظر شما کاملا مغرضانه است چون اولا این یک انحراف در دین اسلام است همانطور که در صدر اسلام هم خوارج اینگونه بودند که توسط حضرت علی ع قلع و قمع شدند . خوارج اسلاف همین داعش بودند که آن حضرت را هنگام نماز در محراب عبادت شهید کردند. داعش یک انحراف آشکار از دین اسلام است.اما این انحراف توسط غربیها بویژه سازمانهای جاسوسی آنها و موساد و سیا رشد کردند و قدرت گرفتند ، وگرنه آنها نمی توانستند به این اندازه قدرت بگیرند و حالا که یقه خودشان را گرفته هی دارن داد و بیداد می کنند! البته آنهم تا حدودی فیلمشان است وگرنه راحت می توانستند به ترکیه که متحد آنهاست فشار وارد کنند که با نیروی نظامی به آنها حمله کند تا این فجایع بوجود نیآید ، اما متاسفانه موش و گربه بازی با جهان راه انداختند! شاید سر افرادی مثل شما را اینجوری راحت بتوانند کلاه بگذارند ، چون اطلاعات عمیقی از دین ندارید و عقل شما در چشم شماست!اما همه که اینقدر کم هوش و نادان نیستند.لااقل اگر دین ندارند آزاده که هستند!البته شما هیچکدام از این دو صفت نیکو را ندارید و لذا عمیقا برای شما متاسفم !
جمعه 25 مهر 1393 - 14:40
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.