پروفسور سمیعی، برنده جایزه برترین جراح مغز جهان شد

آکادمی جهانی جراحان مغز و اعصاب، پروفسور مجید سمیعی، چهره ماندگار پزشکی ایران و جهان را به‌عنوان برترین دانشمند و جراح مغز و اعصاب جهان و برنده جایزه این آکادمی در سال 2014 انتخاب کرد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، این جایزه طی یک مراسم رسمی روز 11 اکتبر سال 2014 میلادی، در شهر وین و با حضور مقامات رسمی کشور اتریش و اساتید تراز اول جهان در رشته جراحی مغز و اعصاب به پروفسور مجید سمیعی اعطاء شد.

ماه گذشته نیز طی یک مراسم رسمی نشان علمی کشور قزاقستان و استادی افتخاری دانشگاه آستاراخان به استاد سمیعی اعطاء شد و از وی برای آموزش جراحان مغز و اعصاب این کشور دعوت به عمل آمد.

استاد مجید سمیعی پرافتخارترین جراح ایرانی است که ده‌ها جایزه و مدال علمی بین‌المللی را درزمینهٔ گسترش مرزهای دانش در حیطه علوم مغز اعصاب به دست آورده است.

پروفسور سمیعی در سال 2013 نیز از سوی نشریه معتبر «ورلد نوروسرجری» به‌عنوان برترین جراح مغز اعصاب جهان در سال 2013 انتخاب شد و در شماره ویژه این نشریه که به مناسبت انتخاب این جراح ایرانی به‌عنوان جراح برتر جهان انتشار یافت، ده‌ها استاد و جراح تراز اول جهانی در خصوص خدمات شایان توجه وی به رشته جراحی مغز و اعصاب مقالات متعددی را به چاپ رساندند.

پروفسور مجید سمیعی استاد افتخاری دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و هم‌اکنون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران رهبری و هدایت ساخت بزرگ‌ترین مرکز بین‌المللی علوم مغز و اعصاب جهان را در ایران دنبال می‌کند که در این برنامه، نخبگان جوان پزشکی کشور دوره های آموزشی فوق تخصصی را در قالب بورسیه مشترک پروفسور سمیعی و دانشگاه علوم پزشکی تهران طی می‌کنند.

+222
رأی دهید
-13

farokhzad - کنت - انگلستان
تبریک بر او موفق و پیروز باشی‌ استاد بزرگ
شنبه 19 مهر 1393 - 13:11
shahab46 - هانوفر - المان
درود بر شما و با آرزوی موفقیت بیشتر
شنبه 19 مهر 1393 - 16:38
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران
این 3تا دیوانه کیا بودند که منفی دادند؟؟؟؟؟؟؟
شنبه 19 مهر 1393 - 19:43
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران
درود بر شما هموطن عزیز و تبریک بسیار و آرزوی عمر طولانی برای شما ولعنت بر این حکومت که قدر امثال شما را ندارد .
شنبه 19 مهر 1393 - 19:46
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
واقعا تنها و تنها به چنین افراد دانشمندی که به مردم کشورشان خدمت می کنند میشه افتخار کرد و بالید ، نه به بعضیها که از ایرانی بودنشان فقط نامی را یدک می کشند و خدمتشان برای کشور دیگری است! آن افراد فقط باعث افتخار خانواده خودشان هستند، آنها هرگز افتخار ملی نخواهند داشت. آقای پرفسور سمیعی افتخار ایران هستین . درود بر شما . شما را برای بچه هایم مثال می زنم . شما الگو هستین . شما باعث افتخار وطن هستین . از صمیم قلب دوستان داریم.
یکشنبه 20 مهر 1393 - 17:19
مالك استر - ایران - تهران
با اون کراوات زیباش داره میکه خفه شید ادم خورهاى جمهورى اسلامى من از قبیله شما نیستم
یکشنبه 20 مهر 1393 - 18:04
marineboy - لس انجلس - امریکا
از خدا برای شما برکت و فراوانی بی اندازه آرزو میکنم که علم ودانشتان بهمراه سرمایه تان را برای کشور مادری تان نیز بکار بسته و پزشکان ایرانی را آموزش میدهید و اصل و نسبتان رویگردان نیستید.
یکشنبه 20 مهر 1393 - 20:16
marineboy - لس انجلس - امریکا
شاهنشاه روحت شاد هم وطن تعجب ندارد نگاهی به کامنتهای تاپیکهای گوناگون بیندازید و ببینید چه موجوداتی به ایرانیان توهین و ناسزا میگویند: روح فروختگان به کشورهای همسایه.
یکشنبه 20 مهر 1393 - 20:19
freiheit - بیلفلد - آلمان
باعث افتخار ما هستند
یکشنبه 20 مهر 1393 - 21:46
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
خبر بسیار جالبی بود و اما نظر شما را باین مطلب جلب میکنم که حتما میدانید جناب پروفسور سمعی که در هانور المان بکار تخصصی خود مشغول و چندی قبل همراه با صدراعظم مورد اعتماد و مورد اعتقاد مردم المان یعنی گرهارد شروردریک مسافرت بایران امدند و کلنگ مرکز بزرگ علمی و تخصصی مغز و اعصاب را بزمین زدند. منظورم از ذکر این مطلب ان است که صدر اعظم های المان سابقه نداشته همراه با یک شهر وند یا یک متخصص علمی و یا دانشگاهی در خارج از المان مسافرت نموده و مرکزی را افتتاح یا پایه گزاری نمایند.اما جناب پروفسر سمعی بدلیل داشتن اعتبار اجتماعی خود فرد اول یک کشور متمدن و مترقی وضمنا مفرور را همراه خود بایران اوردند. این امر بمعنی داشتن اعتبار اجتماعی جناب پروفسور میباشد و از طرفی باید میزان علاقه المانیها بایرانیهای موفق را بحساب اورد من باین امر افتخار میکنم و بسیار خوشخالم
‌سه شنبه 22 مهر 1393 - 12:41
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.