تهدید انصار حزب‌الله: تنها به تذکر زبانی اکتفا نمی‌کنیم

تظاهرات انصار حزب‌الله در تهران، عکس آرشیوی است

دبیرکل انصار حزب‌الله، با تشریح برنامه‌های این تشکل برای امر به معروف و نهی از منکر گفته است: «ما تنها به تذکر زبانی اکتفا نمی‌کنیم و کارهای دیگری هم اگر لازم باشد برای مهار این قضیه انجام می‌دهیم تا تغییر روشی صورت گیرد.»

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، عبدالحمید محتشم، چهارشنبه نهم مهر و در همایش توجیهی امر به معروف و نهی از منکر، افزوده که تفاوت عملیات جدید انصار حزب‌الله با دفعات قبل این است که «همزمان که دوستان در میدان تذکر می‌دهند ما بتوانیم در کار ستادی که انجام خواهیم داد نتیجه کار را جمع‌بندی کنیم و به‌ آنها چیزی که باید حالی کنیم را حالی کنیم و بگوییم که این بساط را جمع کنید.»

سخنان جدید دبیرکل انصار حزب‌الله در حالی منتشر شده که در اواخر شهریور اعلام شد که این گروه طرح خود برای امر به معروف و نهی از منکر در خیابان‌ها صرف نظر کرده است.

در آن هنگام، سعید منتظرالمهدی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت که پس از دیدار دبیر کل انصار حزب‌الله با رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی، این گروه درباره فعالیت گشت‌های سیار «امر به معروف و نهی از منکر» خود تجدید نظر کرد و قرار شد «از قالب‌ها و ظرفیت‌های رسمی و موجود نظام» برای اهداف خود استفاده کند.

انصار حزب‌الله، قبل از آن تهدید کرده بود که با یک «عملیات وسیع در سراسر کشور»، «معابر را از مظاهر فسق پیراسته» می‌کند.

اما دبیرکل انصار حزب‌الله در جدیدترین سخنان خود گفته که بخشی از برنامه این تشکل برای «اماکن» است که «هماهنگی‌های لازم آن با همکاری و هماهنگی ماموران انتظامی» انجام شده است.

عبدالحمید محتشم گفته که نیروی انتظامی نیز از این موضوع «استقبال کرده‌اند.»

او به تبعیت انصار حزب‌الله از رهبر جمهوری اسلامی تاکید کرده و گفته است: «از یک طرف حضرت آقا بحث تمدن اسلامی را مطرح می‌کنند اما از طرف دیگر افرادی هستند که آموزه‌های یک تمدن پوسیده را می‌خواهند به خورد ملت دهند. باید به اشکال مختلف با این مسئله برخورد کرد که البته در دستور کار نیز هست.»

دبیرکل انصار حزب‌الله همچنین از امر به معروف و نهی ازمنکر «مسئولان» نیز خبر داده و گفته است: «گروهی معین به سراغ مسئولان مربوطه می‌روند و آنچه که بر گردن مسئولان است را به او امر می‌کنند و چنانچه کج‌روی کند نهی موکد می‌کنند که نباید اینگونه باشد چراکه شما کارگزار حکومت اسلامی هستید.»

این سخنان در حالی است که وزارت کشور چند بار بر ضرورت اخذ مجوز برای گشت‌های سیار انصار حزب‌الله تاکید کرده و گفته در غیر این صورت با این گروه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

اما ستاد اجرایی انصار حزب‌الله در واکنش اعلام کرد که «کجای قانون امر به معروف و نهی از منکر نیاز به اخذ مجوز داشته است؟»

+13
رأی دهید
-80

kamran631 - لیون - فرانسه
دم پلیس گرم، بزنید تو پوز این گشت ارشاد پفیوز !!
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 14:30
m4ssod - لندن - انگلستان
تو روا به خدا بیاید. عقد دهه ۶۰ را می‌خوام خالی‌ کنم. چماق و پنجه بوکس و همه چیز هم آماده کردم. زود بیاید منتظرم.
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 14:59
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
این دفعه میان برون حتما کفن تون رو هم بیارین که یکسره برید قبرستون!!
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 15:19
هستیا - شیراز - ایران
چقد ما مردم ایران بدبخت شدیم که مملکت افتاده دست یه مش اراذل و اوباش نفهم و کله خر
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 15:25
agha_ehsan - تهران - ایران
انصار حرب الله = منفورترین و کثیفترین موجودات روی زمین که برای دو کار ساخته شده اند : 1) مزاحم ناموس مردم شدن 2) بردن آبروی پلیس و نیروی انتظامی که امنیت را در ایران ایجاد می کنند. خاک تو سر تک تک شما سگهای نجس
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 16:14
dara20 - تهران - ايران
مرگ زده به سر تان خلاصه مردم با شماها رودرو میشن و پدر پدر سگ تان را در می‌‌آورند. انصار سگ حزب کثیف الله همان داعش مستقر شده در ایران است. مرگ بر شما تیپا خورده‌های بی‌ شرف انسانستیز
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 17:03
تیتو تیتو - تهران - ایران
انصار حزب الله هیچ غلطی نمیتواند بکند مردم هم اینبار به تذکر لسانی اکتفا نمیکنند نان و زندگی را از مردم ایران گرفتید لطفا اتش برپا نکنید .
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 17:26
به خودم میگم - قزوین - ایران
آقایون خانوما این انصار حزب‌ا‌لله رو حروم نکنید هنوز یه چند سال دیگه کار می‌کنن بفرستینشون قزوین تا خودمون در خدمتشون باشیم :)
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 17:33
fanii - ایران - ایران
اسلام عژیژ ریشه تمامی مشکلات ملت رنجدیده ایران و حتی جهان.
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 18:35
azadeh11 - آمستردام - هلند
به امید روزی که بچه‌‌های خودتان روبروی شما‌ها به ایستند. و تًف به صورت شما‌ها بیندازند. اراذل اوباش رهبری. همه شما‌ها را خوب میشناسند،. بخاطر پول همه کاری می‌کنید.
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 20:17
سرسره - اهواز - ایران
برید بمیرید شپشوهای بوگندو هیچ ...ی نیستید
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 21:18
sos_11 - تهران - ایران
اینها از جنس همون اوباش و یکه بزنهایی هستن که ریختن تو سفارت انگلیس و تاوان وحشی گری اونا رو مردم بدبخت دادند. دستشون هم برای هر غلطی باز گذاشتن. آخه با وجود این زالوها آدم خندش میگیره به پلیس. هرچند که پلیس هم از خودشونه و هیچ کاری نمیتونه بکنه. این هم یک عیب از هزاران عیب این مملکته. ما که دیگه تا خرخره فرو رفتیم به خدا.
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 22:03
ghormeh sabzi - تهران - ایران
باید مردم همه متحد بشن و این اراذل و اوباش اسلامی رو یک درس حسابی‌ بهشون بدن که دیگه از این غلطا نکنن ،باید مثل خودشون باهاشون رفتار بشه نباید رحمی بهشون کرد ،تا جای که میخورن باید زد لتو پارشون کرد
جمعه 11 مهر 1393 - 02:54
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.