اعتراض برهنه فعال اسپانیایی به برگزاری فستیوال گاوبازی

تقاطع: “جیل لاو”، بازیگر، مدل و فیلم‌ساز اسپانیایی، روز سه‌شنبه (۳۰ سپتامبر-۸ مهر)، در اعتراض به برگزاری مراسم سنتی گاوبازی در این کشور، با بدنی آغشته به رنگ قرمز در مرکز شهر مادرید برهنه شد.

اعتراض این فعال مدنی، به ویژه به برگزاری فستیوال گاوبازی “تورو دِ لا وگا” در “توردسیاس” بود که در گفتگو با خبرنگاران حاضر در محل، آن را “ظالمانه”، “وحشیانه”، و “غیرانسانی” توصیف کرد.

او گفت: «ما در سال ۲۰۱۴ هستیم و اسپانیا نمی‌تواند با این نوع سنت‌ها که بیشتر به سال‌های سیاه و کهنه تعلق دارد، خود را کشوری مدرن قلم‌داد کند.»

خانم “لاو”، پیش از این نیز اعتراض‌هایی شبیه به این در رابطه با موضوعاتی هم‌چون “سقط جنین”، “مسائل مرزی میان اسپانیا و مراکش”، و هم‌چنین قانون محدودیت تظاهرات در اسپانیا (Gag Law) برگزار کرده بود.

+185
رأی دهید
-17

سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
به این میگن تلاشی برای هدف بزرگ.
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 14:38
ekman - شیراز - ‫ایران
واقعا خجالت آوره در این عصر که حیوانات هم مورد حمایت قرار میگیرند افرادی به نام انسان نمایشی ترتیب میدهند و گاو زبون بسته را ذجر کش میکنند تا افرادی سادیسمی از دیدن این صحنه ها لذت ببرند.
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 17:33
فراوانی - قطر - قطر
من عاشق گاو بازی هستم منتها اون قسمتش که گاوه شاخشون میکونه اونجای گاو بازه که دیگه حیوان آزاری نکنه
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 17:26
juvel - اسلو - نروژ
حالا چرا باید لخت شد برای اعتراض ؟؟؟!!!
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 18:22
ensanam arezoost - خارگ - ایران
درود بر این انسان شجاع و با وجدان که با از خودگذشتگی علیه تحجر و عقب ماندگی و آزار و اذیت حیوانات اعتراض میکند...موفق و پیروز باشی
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 18:59
مهدخت - برن - سوئیس
این چطور اعتراضی است که خود شخص مثل عصر حجر لباس به تن نداره انوقت منع نمایش گاو بازی رو میکنه اول باید فکر خودش رو اصلاح کنه
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 19:20
جنگنده - تهران - ایران
حالا نمیشد بدون اینکه لخت مادرزاد شود, اینکار را انجام دهد, یعنی برای دفاع از اخلاقیات هم باید به فساد و عریانگری و سکس , پناه ببرند, این زن مدل, نمیداند اگر آزار و اذیت یک حیوان زبان بسته گناه است, عریان شدن در برابر چشم میلیونها نفر هم گناه است. اینکارها در واقع گسترش فساد در پوشش دفاع از اخلاقیات است. اگر زجر دادن حیوانات زبان بسته از نظر اخلاقی زشت است, عریان شدن در برابر دیدگان پیر و جوان هم از نظر اخلاقی بسیار زشت است. میلیونها روش اخلاقی و انسانی برای دفاع از حقوق حیوانات وجود دارد که این خانوم همه آنها را به کناری نهاده و با این منظره سادیسمی یعنی عریان شدن و خونین کردن بدن خود و به نمایش گذاشتن اندام خود و بازسازی صحنه فرورفتن نیزه بر بدن, عملا یک صحنه منزجر کننده سادیسمی خلق کرده. در دنیای مفسد امروزی, حتی دفاع از اخلاقیات و کارهای نیک هم مفسده آور شده.
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 21:11
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
جنگنده - بدن خودش هست و قانون هم بهش این اجازه رو میده باید از شما اجازه بگیره؟ عریان هست ولی فسادی من نمیبینم. این مغز توی که فاسده!!
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 23:14
omid29 - برلین - آلمان
جنگنده - تهران : ...طرف هدفش یه چیز دیگه بوده تنها چیزی که نظر تو.....جلب کرده اندام لختش بود؟
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 22:22
جنگنده - تهران - ایران
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا-omid29 - برلین - آلمان....................... این زن, از هزاران راه درست و اخلاقی میتوانست پیام اخلاقی خود را به گوش مردم دنیا برساند, لخت شدن و خونین کردن بدن و نیزه کردن در بدن صرفا برای شهرت و فساد بیشتر میباشد. شماها خودتون رو به خواب زدید و شخصی هم که خودش رو به خواب زده باشه هرگز بیدار نمیشه. مرد حسابی اگه نمیخواسته از نظر جنسی دیگران را تحریک کنه, چرا کاملا لخت شده ؟؟؟؟؟؟ میتونست به راحتی لباسهاش رو با رنگ قرمز مثلا خونین کنه نه اینکه لخت مادرزاد شه که یک عده مثل شما بدنش رو مثل خوره ها نگاه کنید و بعد از رو شکمتون بگید ما از دید جنسی به این زن نگاه نمیکنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!! البته ممکن است (( مرد )) نباشید و دیدن یک زن کاملا لخت, هیچ احساسی به شما ندهد که اون بحش جداست. حال آدم از این تمدن مزخرفتون بهم میخوره.
جمعه 11 مهر 1393 - 19:48
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
جنگنده - تهران - از کی نیزه کردن در بدن و خونین کردن بدن شهرت و فساد میاره؟ اگه لخت شدن هم شهرت آور بود که باید ستاره های پورن رو همه میشناختن!! میخواد جلب توجه کنه خب. اصل اعتراضش بر همین اساسه. دقیقا این حالتش طرز کشتن وحشی گاوها رو تداعی میکنه. کسی دختر لخت بخواد اینور زیاده نمیخواد به لخت خونی نگاه کنیم.
شنبه 12 مهر 1393 - 01:17
hossein+87= - ایران - ایران
کاش در ایران هم گاو بازی داشتیم!! گاو که داریم ولی نمیشه باهاشون بازی کرد.گاو ها دارن با آدما بازی میکنن.
شنبه 12 مهر 1393 - 08:04
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.