جنون مرد جوان در قتل همسر باردار

متخصصان پزشکی قانونی بر دیوانه بودن این قاتل مهر تأیید زدند و مرد همسرکش در تیمارستان بستری شد.
ساعت 30 دقیقه بامداد 25 تیرماه سال جاری ماجرای درگیری زن و مردی در خیابان جیحون به پلیس 110 گزارش شد.
دقایقی بعد تیمی از کلانتری 108نواب برای بررسی ماجرا وارد عمل شدند و هنگام مراجعه مردی را دیدند که از سوی چند نفر از همسایه‌ها غافلگیر شده و لباس‌هایش نیز خونی است.
مأموران ابتدا به داخل خانه قدیمی رفتند و با جسد زن جوانی روبه‌رو شدند که غرق در خون بود و شواهد نشان می داد وی با ضرباتی به سرش کشته شده است.
بدین ترتیب، بازپرس «سپیدنامه» از شعبه 10 دادسرای امورجنایی تهران در جریان این قتل قرار گرفت و وی همراه تیم‌هایی از تشخیص هویت و کارآگاهان جنایی وارد عمل شدند.
بازپرس «سپیدنامه» در ابتدای تحقیقات در بازجویی از این مرد دریافت وی از عصر همان روز با همسرش درگیری داشته و سپس ساعتی پیش مقابل دیدگان بچه‌هایش وی را کتک زده و سرانجام با چوب دستی بزرگی که هنگام فرار نیز همراه داشته ضربات مهلکی به زن 29 ساله‌اش به نام «فاطمه» زده و با برداشتن پول فرار کرده که توسط همسایگان گرفتار شده است.
یکی از همسایه‌ها به بازپرس جنایی گفت: ساعت 5 عصر صدای این زن و مرد را که به تازگی به محل ما آمده‌اند، می‌شنیدم و از ساعت 7 غروب معلوم بود درگیری‌شان فیزیکی شده تا اینکه ساعت 10شب «شمس‌الله» را در حالی که چوب بزرگ خون‌آلودی در دست داشت دیدم که هراسان از خانه‌اش بیرون آمد و من که احتمال می‌دادم وی دست به کار هولناکی زده باشد تعقیبش کردم و با کمک چند نفر دیگر از همسایه‌ها وی را گرفتیم.
پدر قربانی نیز در ادامه تحقیقات گفت: مدتی بود که دامادمان دخترم را اذیت می‌کرد و ما از این اتفاق بسیار ناراحت بودیم و به دنبال راه و چاره می‌گشتیم که متأسفانه این اتفاق افتاد.
وی افزود: سر شام بودیم که دختر فاطمه به خانه‌مان آمد و در حالی که نفس‌‌نفس می‌زد گفت پدرش، مادرش را به باد کتک گرفته است.
ما هم سریع خودمان را به آنجا رساندیم ولی دیر شده بود و شمس‌الله را با لباس خونین در کوچه دیدیم، وقتی به خانه رفتیم دخترم را در حالی که به طرز هولناکی به قتل رسیده بود دیدیم که همراه بچه‌ای که در شکم داشت از دنیا رفته بودند.
پسر 12ساله قربانی نیز که بشدت از مرگ مادرش شوکه شده بود به پلیس گفت: پدرم از عصر با مادرم درگیری داشت و مادرم مدام کوتاه می‌آمد تا اینکه سر شام پدرم گفت اینجا خانه شیطان است و با قیچی به سوی مادرم حمله‌ور شد و چند ضربه زد و دقایقی بعد هم با چوب چند ضربه دیگر به وی زد و با برداشتن پول فرار کرد.
وی که چشمانش پر از اشک بود و شاهد از دنیا رفتن مادرش بوده است، گفت: وقتی پدرم، مادرم را کتک می‌زد از خواهر کوچک‌ترم خواستم به خانه پدربزرگم برود و از آنان کمک بخواهد ولی حیف که دیر شد.
پسر نوجوان افزود: خیلی ترسیده بودم و التماس‌هایم جواب نمی‌داد، پدرم دیوانه شده بود و می‌ترسیدم به من نیز آسیب وارد کند. بر این اساس شمس‌الله نیز پس از چند روز بستری شدن در تیمارستان تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: من همسرم را دوست داشتم و وی نیز هشت ماهه باردار بود، نمی‌دانم چه شد که فکر کردم باید وی را به قتل برسانم و به سویش حمله کردم و الان خیلی پشیمانم. با ادعاهای عجیب قاتل، بازپرس از پزشکی قانونی و کارشناسان اعصاب و روان بیمارستان روزبه خواست عامل جنایت را معاینه تخصصی کنند که پس از چند روز، تحقیقات روانپزشکی نشان داد این مرد دچار مشکلات روحی و روانی است و زمان قتل نیز دچار جنون شده بود.  
بنا بر این گزارش با توجه به نظریه پزشکی قانونی قاتل در حال حاضر در تیمارستان به سر می‌برد تا پس از بهبودی نسبی به تشریح قتل و بازسازی صحنه جنایت بپردازد.

+20
رأی دهید
-6

perser68 - آلمان - آلمان
هنوز نشنیدم و یا نخوندم یه ملا زنشو بکشه!!! یا مشکله روحی روانی بگیره و به اندازه کلاغ هم عمر میکنه و به شکله کوسه و تمساح در میاد و مثله سگ پاچه مردمو میگیره! البته سگ پاچه مزاحمو میگیره،ملا پاچه همه رو میگیره!!!ای کاش فقط پاچه میگرفت! زنده زنده قورت میده!
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 13:19
danial nabi - استكهلم - سوئد
پرسر۶۸ - آلمان - آلمان اصلا معلوم هست تو چی‌ میگی‌، خودت رو سریعاً ب اولین تیمارستان همان آلمان معرفی کن تا به سر نوشت این جنون زده گرفتار نشدی....
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 14:38
agha_ehsan - تهران - ایران
perser68 - آلمان - آلمان - این شوهره احیانا نسبتی با تو نداره ؟
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 16:46
kaspian - لندن - انگلستان
اصلاً میدونین چی حالم از خوندن این اخبارا از ایران بهم میخوره مرده زنشو میکشه زنه به شوهرش خیانت میکنه و اونو میکشه برادر برادرو میکشه و پدر پسرشو میکشه پسره به خاطر اعتیاد پدرشو میکشه تا به ارث برسه پسره اسید میپاشه رو صورت دختره که باهاش ازدواج نمیکنه آخه این هم شد زندگی. کشوری که یک زمانی بیشترین توریستو تو دنیا داشت و مردمش به خاطر مهمان نوازی و مهمان پرستی زبانزد سایر کشورا بودن حالا چی بر سر این سرزمین و مردمش اومده. ولی باز هم هستند تو وطنم کسانی که هنوز انسانیت رو میشناسند.
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 17:20
taghebostan - فرانکفورت - آلمان
perser68 - آلمان - آلمان آخوند‌ها همانطور که خودشان اقرار کردند و همه هم میدانند تجاوز میکنند بعد میکشند و سر به نیست میکنند همشون با هم و چاقو کش‌هایشان همدستند تو خوابی‌
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 18:40
faranak-montreal - مونترال - کانادا
پرسر۶۸ - آلمان - آلمان آفرین با حرفات حال چند تا ارزشی را گرفتی‌ حسابی‌ قاطی‌ کردن مواجب بگیر مولا‌ها کلا ۷ سنت هر خط برید خوش باشید هههههه
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 18:42
nashmeili - آمستردام - هلند
مرده شور این حاکمان دزد را ببرند .اگه مثل کشورهای غربی زن پشتوانه مالی داشته باشد مجبور نیستند که با همچین مرد روانی زیر یک سقف زندگی کنند. همه این اتفاقات منشع فقر و تنگدستی است. لعنت بر جمهوری اسلامی دزد و چپاولگر .
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 19:12
فارسان - مرکزی - ایران
حکومت آخوندی بهتر از این نمیشه !بیشتر مردم مشکل عصبی دارند و نا راحت . چه برسه که طرف یخورده هم ...بله ( امام چی کردی با این امت....)
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 22:27
castlehill - سیدنی - استرالیا
. perser68 - آلمان - آلمان:. کامنت شما خداااااااااااااااااااااست. خیلی‌ عالی‌ و درست گفتید . آخوند همیشه توبره ا‌ش پر است و مثل یک حیوان زندگی میکند چون غم نان و کاه و علف و غذا و پول و شرف وغیرت و آبرو ندارد.....
جمعه 11 مهر 1393 - 05:10
perser68 - آلمان - آلمان
دوستانه عزیز،این دوتا ملائی که به من اعتراض کردن چه زود خودشونو لو دادن!
جمعه 11 مهر 1393 - 09:24
perser68 - آلمان - آلمان
taghebostan - فرانکفورت - آلمان. چیزی که شما گفتی،شکی درش نیست!اما جوابه منو دوستمون castlehillبه درستی از استرالیا داد! و اون دو تا ملای بالائی هم خوب فهمیدن که منظوره من چی بود و خیلی زود ترش کردن !!!برای نمونه یه بازار درست کردن به اسمه صیغه و برای خوندنه دوتا جمله چرتو پرت که خودشونم نمیفهمن چی دارن میگن پوله مفت از یه زنو مرد میگیرن تا اونا بتونن مثلاً قانونی اسلامی با هم رابطه داشته باشن! پوله مفت و همشون هم مثله خوک پروار شدن!!! مغزو هیکلشون بهمدیگه خوب جوره! حداقل دویست هزار تومن برای دوتا جمله عربی بلغور کردن!بدرود
جمعه 11 مهر 1393 - 09:37
گذشته میرزا - ایران - ایران
danial nabi علت اینکه نفهمیدی perser68 چی گفته اثرات ساندیس هایی است که زدی تو رگ ، معمولا ساندیس روی مغز ساندیسیت اثر نامطلوب گذاشته سریع به یک متخصص مغز مراجعه کن مغزت مشکل پیدا کرده وگرنه ما فهمیدیم که منظور ایشان چی بوده و جالب هم بود
جمعه 11 مهر 1393 - 11:44
گذشته میرزا - ایران - ایران
agha_ehsan فکر نکنم شوهره با perser68 نسبتی داشته باشه ولی اینو مطمئنم که جنابعالی از پاچه خوران معظم آخوندا هستین که با کامنت معنی دار perser68 حالتون بدجوری گرفته شده
جمعه 11 مهر 1393 - 11:56
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.