سیداحمد خاتمی: با شش خطبه من ده درصد وضعیت حجاب سامان یافت

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی که پیش‌تر ادعا کرده بود ده آیه در قرآن درباره حجاب با چادر مشکی دلالت می کند در جلسه تفسیر در مدرسه فیضیه قم به برخی از مباحث جاری در کشور مانند کم آبی و ضروری بودن اقامه نماز باران پرداخته و با اشاره به سخنان خود درباره حجاب از میزان تأثیرگذاری آن سخنان در جامعه گفته است.

امروز اقامه نماز باران یکی از ضروریات است

امام جمعه موقت تهران، اقامه نماز باران را یکی از ضروریات دانست و خاطرنشان ساخت: متأسفانه نماز باران را فراموش کرده ایم و کسی به این حرکت الهی نزدیک نمی شود و یادی از آن نمی کند.  وی با بیان این مطلب که برای نماز باران مقدماتی باید فراهم شود، تصریح کرد: روزه گرفتن، تضرع در برابر خداوند متعال از مقدمات نماز باران بوده که باید انجام داد و این نماز را اقامه کرد.
 
قم پاکترین شهر کشور است


این استاد حوزه با اشاره به فضای امروز جامعه، بیان داشت: امروز قم پاکترین شهر کشور است؛ چراکه اگر از این شهر بیرون برویم، متوجه خواهیم شد که چه فضای گناه آلودی در برخی از شهرها حاکم است و بدحجابی غوغا می کند و انسان در دل گناه قرار می گیرد؛ البته در خود قم نیز معضلاتی وجود دارد که باید با آن مقابله شود. حجت الاسلام والمسلمین خاتمی ادامه داد: اگر نماز باران هم خوانده شود، این موانع نمی گذارد، دعا مستجاب شود و باید از این مسائل صحبت کرد و به فکر پیشگیری آن بود.

شش خطبه درباره حجاب و پیشگیری 10 درصدی بدحجابی


وی با بیان این مطلب که بنده در 6 خطبه به مسئله حجاب اشاره کردم، اظهار داشت: بر اساس بازخوردگیری که بعد از این خطبه ها انجام پذیرفت، مسئولین أمر به ما اعلام کردند که 10 درصد بدحجابی سامان پیدا کرد.

برای حل معضل حجاب، تمام خطبای جمعه بسیج شوند


حوزه نیوز گرارش داد: عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: بنده معتقدم اگر تمام خطبای جمعه کشور بسیج شوند و به این معضل پرداخته و مفهوم و برکات حجاب را برای مردم تبیین کنند، بسیار تأثیرگذار خواهد بود. امام جمعه موقت تهران ابراز داشت: روزی در این کشور در سینه زنی ها «لا اله الا زهرا» می گفتند و برخی  «زینب اللهی» شده و آهنگ های مبتذل با محتوای امام حسینی رواج پیدا کرده بود که بنده وارد شده و سخنرانی در مجلس خبرگان رهبری تحت عنوان آسیب های عزاداری انجام دادم که انصافا برای من هزینه بر بود و مداح معروفی تا شب بیستم ماه مبارک رمضان در مجالس خود نیش و کنایه می زد .
 
عضو شورای عالی حوزه های علمیه با تأکید بر این که امر به معروف نباید فراموش شود، خاطرنشان ساخت: مسئولان پس از آن سخنرانی به من گفتند که در بازخوردگیری که انجام شد، 30 درصد مداحی ها اصلاح شده و واقعا تاثیرگذار بوده است. وی تصریح کرد: ما باید وظیفه خود را در این لباس انجام داده و دین خود را ادا کنیم؛ چراکه مبارزه با این معضلات، سرمایه ماست.

+16
رأی دهید
-100

bahram$hiroshima - هیروشیما - ژاپن
خدا وکیلی قیافه کریه و زشته این جانور شبیه داعشی نیست ؟؟؟؟؟.
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 13:32
aashena - اتاوا - کانادا
10درصد حجاب یعنی همه مردم شورت بپوشند.
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 14:16
greentree - تهران - ایران
داعشی مفت خور به درد نخور
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 14:34
greentree - تهران - ایران
چابلوس مفلوک درباری
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 14:37
همایون شایان - اسلو - نروژ
به نظره من از نمازه باران واجب تر یه نماز بخونیم برای اینکه تو و امثاله قرون وسطایی هایی مثله تو از روی کره زمین محو بشن
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 15:03
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
اشغال چه توهمی زده،فکر کرده اگه میره چهارتا اشغال تر از خودش میشینند به مزخرفا شون گوش میکنند،۷۵ میلیون نفر اجرش میکنند،مفت خور روبه صفت مال مفت خور.
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 15:03
mohsen_oslo - اسلو - نروژ
خوشحالم با بودن احمقای مثل این چهره کثیف این دین بیشتر روشن می‌شه ، این دین باید به دست خود شما عرب زاده‌ها‌ از ذهن مردم ایران بیرون بره.
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 15:11
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
فقط کثافت رو توی بساط این دین و مغازه داراش ببینید!! اولا اگر ازش بپرسی ١٠٪ یعنی چی و چه جوری به این عدد رسیدی مثل بز نگاهت میکنه!! دوم میگه نماز باران از ضروریاته! اخه ... مشنگ! کسی تو آلمان و هاوایی نماز باران میخونه که کسی مشکل کم آبی نداره!؟ این اراجیف مال همون بیابون های عربستانه که شما دارین قربون ریگ هاش میرین که این نون رو تو دهن شما گذاشته. بعد هم میگه اگر نیامد تقصیر بد حجابیه! وگرنه هیچی تقصیر آلودگی هوا و سوء مدیریت شما کثافتهای اشغال نیست! این فقط به درد این میخوره که با ریش ببندیش به جیپ روی زمین بکشیش!!!
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 16:34
تیتو تیتو - تهران - ایران
حتما تماس میگیرم بش میگم . باششششش
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 17:16
biparva-jan - تهران - ایران
54 خطبه دیگه میخوندی تا 100 درصد مسئله بی حجابی حل بشه!
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 18:52
caroline - تهران - ایران
صد رحمت به گورخر
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 19:06
amir-amir - تورنتو - كانادا
Hamid411 - لس آنجلس - آمریک. من عقیده ام این است که بهتر است امٽال این بابا را براى پر کردن چاله و چوله هاى شهر ها به کار ببرند که حداقل مقدارى در مصرف مصالح ساختمانى بیت المال صرفه جوئى شود.
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 19:32
hamid71 - ابهر - زنجان - ایران
با این حساب اگه فقط ۵۴ هفته دیگه این بوفالو خطبه بخونه مشکل بی حجابی کاملا برطرف خواهد شد !!!!! تقریبا تا یکسال ودوماه دیگه مشکل کم آبی وقحطی و بدبختی وگرونی وهزار تا کوفت وزهرمار دیگه کاملا برطرف خواهد شد آره ارواح عمه ات بوفالوی کثافت بس کنید دیگه مردم جونشون به لبشون رسیده با این اراجیفی که بهم می بافید .
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 21:07
paksan - آمریکا - آمریکا
خود گویی و خود خندی خود مرد هنرمندی . فقط یک آدم کم سواد و پرمدعا می تونه اینطوری درباره خودش حرف بزنه
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 21:28
سرسره - اهواز - ایران
مردک شکم گنده اگه راست میگی با همین خطبه ها جلوی دزدیهای میلیاردی دولت قبلو میگرفتی زورت فقط به دخترها وزنها میرسه یعنی بیشتر ازاین قابلیت نداری؟ خاکبرسرت
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 23:49
smart292 - ونکوور - کانادا
اگر ۱۵۴ تای دیگر میخاندی ،از شره هر چی‌ آخوند مفتخور مثل تو که انگل جامعه هستی‌ خلاص میشدیم ،سوال این جاست که شما آخوند‌های مفتخور برای چی‌ خرافات به خورد مردم میدهید از آن محمد گرفته تا آن خامنه‌ای ، فقط دروغ و تجاوز و آدم کشی، مروّج دینتان است.اسلام یعنی‌ خرافات ، تجاوز به حق مردم ، و زور و خون ریزی .به امید سرنگونی این رژیم استبدادی
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 01:15
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
amir-amir - تورنتو - کانادا. به شرف نداشته اش قسم اگر بدرد اون کار هم بخوره! مصالح سفتی میخواد! از بس تن پروری کرده عین إسهال شله!
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 07:12
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.