خانمی با دگمه دوربین دار بر روی لباس در خیابانهای لندن , چند نفر توجهشان جلب می شود؟

خانمی از طرف شرکت نستله دگمه ایی را که در واقع دوربین مخفی است روی لباس خود که یقه بازی دارد قرار میدهد و در خیابانهای لندن به راه می افتد دوربین کاملا نشان میدهد که چه تعداد از مردم توجهشان به قسمت باز لباس این خانم زیبارو جلب می شود. شرکت نستله می گوید این کار را با هدف توجه زنان به سرطان سینه و توجه به چک آپ به موقع آن انجام داده است.

خانمی با دگمه دوربین دار بر روی لباس در خیابانهای لندن , چند نفر توجهشان جلب می شود؟

+102
رأی دهید
-38

Ghooloo - آبادان - ایران
ایران بود چند صدتا کشته داده بود همینجور جنازه بود که داشتند جمع میکردند دختر خاله!
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 12:54
naslesookhteh - تهران - ایران
هم آقایون دید میزنن هم خانومها! آخوندها بفهمن زنها رو مجبور میکنن خودشون رو از همدیگه هم بپوشونن!
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 13:20
davood63 - تهران - ایران
اگر به لندن تشریف بیارید با پاکستان هیچ فرقی‌ نداره خوب معلومه هم چنین چیزی غیره طبیعیه،،
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 14:38
yas abi - ببرسل - لز
باشه جواب اونایی که میگند دلت پاک باشه، عدمی‌ که با دیدن سینه حالی‌ به حالی‌ می‌شه ضعیفه، از اینجور مزخرفات. بابا سینه و بدن زن تحریک کننده هست حتا برای انگلیسیها که تو کوچه و خونه این چیزها رو دارند...
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 19:31
amir-amir - تورنتو - كانادا
از همه جالب تر توجیه شرکت نستله است: با هدف توجه زنان به سرطان سینه٫ ها ها ها ها.. کدام خانمى با نگاه به این سینه هاى برجسته به فکر سرطان مى افتد؟
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 20:11
bineshaan - لندن - انگلیس
davood63 - تهران - ایران: تعداد هندی و پاکستانی تو لندن زیاده ولی بازبستگی داره کجا زندگی میکنی. تو خیابون ما تنها خانواده غیر انگلیسی یا اروپای غربی ما هستیم. البته ۲-۱ تا روسی هم هستند.
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 20:18
babak2014 - تهران - ایران
مردا به چی توجه نمی کنند وقتی به عکس رحم نکنند میخواهی از آدم بگذرند والاه
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 21:00
marhoom alinaghi khan - اشنویه - ایران
والا زنها انگار حشری تر شدند نسبت به همدیگه
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 21:10
humans win - فرایبورگ - سویسس
حالا الان بگی کلی فحش میخوریم اما والا بلا اینا با اینکه از بچگی دیدن از ایرانی جماعت حیز تر و ندید بدید ترن . الان ملت جو گرفته خارج نشین ما رو میگیرن به باد ناسزا
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 21:11
سعد حلي - سیدنی - استرالیا
اقا جان هزار بار نوشتم. باز مینویسم. مردی که با دیدن بدن زن تحریک نشه سری به دکتر بزنه چون مشکل جنسی داره. حالا میخواد ایرانی باشه یا کانادایی
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 18:52
Ghooloo - آبادان - ایران
سعد حلی - سیدنی - استرالیا_ هزار بار نوشتی عین هزار بار هم نفهمیدی! یعنی با دیدن بدن خواهر و مادر خودت هم تحریک میشی؟ یک چیزی شنیدی ولی هنوز کو تا بفهمی! خودت زودنر از همه سری به دکتر بزن چون مشکل جنسی خودت از همه حادتره برادر!
جمعه 11 مهر 1393 - 12:39
سعد حلي - سیدنی - استرالیا
Gooloo. طی تحقیقات علمی مردها از طریق چشم (نگاه) و زنها از طریق لمس تحریک جنسی میشوند. دیدن بدن لخت مرد را تحریک میکند. اگر اینطور نیستید مشکل داری مشل جنسی. برو دکتر ان وقت میفهمی
شنبه 12 مهر 1393 - 04:41
Ghooloo - آبادان - ایران
آفرین میبینم که لااقل حواس پنجگانه کلاس سوم چهارم دبستان را میدانی! اول اینکه چرا جواب سوال را ندادی و با دیدن بدن خواهر و مادر خودت هم تحریک جنسی میشی چون مثلا از طریق چشم وارد عمل میشی یا نه برای آنها استثنا قائل میشی و باید چشمهایت را ببندی گه خدای نکرده تحریک جنسی نشی؟! دوم این مثالت مثل این بود که بگی چون غذا معمولا از راه دهان وارد بدن میشود هر چه که در دهان جا شد را باید خورد! سوم اینکه تحقیقات علمی درست است که مرد از طریق چشم تحریک جنسی میشود ولی بعد از دیدن این مغز (قسمت خاکستری کم فغال در بعضی اشخاص) است معمولا دستور یه بقیه اعضای بدن میدهد که مثلا خون بیشتری به جایی برود و باعث تحریک چیزی شود! اگر شما ناخداگاه و بدون استفاده از مغز و عقل و شعور و فقط با دیدن تحریک جنسی میشوید که حتما باید به پزشک روانکاو (و نه پزشک داخلی) مراجعه کنید چون برای اطرافیان و اجتماع میتوانید خطرناک باشید! در آخر فرزند دلبندم اگر کسی چنین مشکلاتی داشته باشد و تحریک جنسی نشود اولین نفر خود آن شخص آن را میداند و احتیاج نیست که پیش دکتر و پزشک بروی که ایشان به شما بگوید!!!
یکشنبه 13 مهر 1393 - 19:00
Ghooloo - آبادان - ایران
یک توضیح کوچولو بدم که بعضی از دوستان مسائل را با هم قاطی نکنند! یک زن زیبا و سکسی میتواند بسیار تحریک آمیز باشد ولی تحریک شدن ما بستگی به طرز نگاه ما و افکار ما دارد! هیچ ایرادی ندارد که کسی به یک چیز زیبا یا زن زیبا نگاه کند و اکثر اشخاص در این ویدئو هم یک نگاه عادی کردند حالا یا بخاطر زیبایی یا از روی کنجکاوی و این امری طبیعی است ولی حیزی کردن و چشم چرانی کردن به قصد تحریک شدن جنسی عملی بسیار ناخوشایند، زشت و قبیحی است!
یکشنبه 13 مهر 1393 - 19:19
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.