هیلاری کلینتون و تونی‌بلر، گران‌ترین سخنرانان جهان.

+11
رأی دهید
-17

Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
وقتی مداح أهل بیت که قاذورات آلاغ هم بارش نیست و حرفهاش بوی لجن میده ١٠ میلیون با هزینه ایاب و ذهاب میگیره، نوش جون کارشناس اقتصادی با اون ١٠ میلیونش
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 22:38
dara20 - تهران - ايران
حیف از وقت و عمر انسان نیست که پای اراجیف این عفریته‌های های بی‌ شرم صرف شود تازه بابت آن پول هم پرداخت کنی!!!!!!
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 00:56
paksan - آمریکا - آمریکا
قیمت های این افراد باید هم فرق کنه با یک اقتصادان درپیت ایرانی که نتیجه کارشون همین اقتصاد درهم ریخته و برشکسته کشور هستش.این سخنرانان سیاسی که اسمشون پای هر جلسه و میتینگی که باشه متخصصین سیاسی و ژورنالیستها رو به سمت خودش میکشه.درضمن هزینه های امنیتی این سخنرانیها رو یادتون نره. ولی نشستن پای سخنرانی آقای استراتژیست خود خوانده اسلامی یعنی عباسی بیشتر ارزش داره یا هلاری کلینتون یا بلر !؟حسن عباسی همش از تئوری توطعه و کارتون سرنتی پیتی و برعکس گوش دادن به ترانه ها و دروغهای بی سروته که هیچکدوم منبع قابل پیگری نداره حرف میزنه ولی بلر و هلاری کلینتون کسانی هستند در مرکز قدرت هستند و حرفهاشون از روی آگاهی از پشت صحنه های سیاسی و مسائلی است که میشه درباره اش درباره سیاستهای آتی جهان چیزهای دریافت کرد بدون دروغ پردازی و اضافه کردن چیزی. حالا برید به سخنان ازغدی گوش کنید که مطلب کتابهای دانشمندانی که سالها زحمت کشیدن و تحقیق کردن و مطلب نوشتن رو می خونه و خیلی راحت میاد اول هر جمله اش یک نه میگذاره و همه رو با کربلا قاطی میکنه میشه زیرسوال بردن!!
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 05:20
datis - سن دیگو - امریکا
دارا۲۰ - تهران - ایران : منظورت از عفریته‌ها خواهر بسیجی‌ سبیلوهای مداح هست، هیلاری کلیبنتون پول سوادو هوششو میگیره، نه روضه خوانی ۲ زاری
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 06:19
Neda02 - اتاوا - کانادا
خیلی دلم می‌خواهد بدونم علاوه بر اطلاعات و گزارشی که از رشد یا نزول یک پدیده‌ی حالا افتصادی، اجتماعی، .. به مردمشون می‌دی چه چیز دیگه‌ای می‌گن که این مبلغ پول را می‌گیرن. ناخودآگاه یک مقایسه پیش میاد. احمدی‌نژاد که که دهنش رو باز می‌کرد نه تنها حال ملت ایران که حال نماینده‌های ملل جهان هم از شنیدن جفنگیات این آقا که بدون رعایت پروتکل‌های دیپلماسی گفته می‌شد به هم می‌خورد.
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 06:19
dara20 - تهران - ايران
datis - سن دیگو - امریکا. اتفاقا منظورم همین هیلاری و تونی هستند که اگر به افکارشان دقت کنی یکی‌ جنگ طلب و جنایتکار و دیگری آلت دست سرمایه داران پشت پرده سیاست آمریکاست. فاطمه کماندوهای رژیم و نوحه خوان‌های مزدور حکومتی هم اندازه گاو فهم ندارند. هیلاری تنها پول شهرت خود را می‌گیرد و فرد برجسته و یا نوبلی نیست. مدیران دانشگاه‌ها و یا سازمانها تنها جهت چشم و هم چشمی با رقیبان از این عفریته‌های پلید دعوت میکنند.
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 13:21
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.