عاقبت زندگی زن جوانی که در آشنایی اینترنتی به مدت5سال همسر موقت پسری کوچکتر از خود شد

روزنامه خراسان نوشت: زن جوانی که برای اعلام شکایت از همسر سابقش به پلیس مراجعه کرده بود درباره ماجرای زندگی اش به مددکار اجتماعی کلانتری در مشهد گفت: در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمدم. پدرم با کارگری و رنج و تلاش زیاد، مخارج ما را تامین می کرد اگرچه وضعیت مالی مناسبی نداشتیم، اما پدرم با هر سختی که بود هزینه های تحصیل ما را فراهم می کرد.

با آن که پس از گرفتن دیپلم در دانشگاه آزاد قبول شده بودم، اما هیچ وقت برای تامین شهریه دانشگاه با مشکلی مواجه نشدم و توانستم در یکی از رشته های مهندسی دانش  آموخته شوم. در همان روزها بود که با رضا آشنا شدم و مدتی بعد با هم ازدواج کردیم. رضا بیکار بود و هیچ گاه برای پیدا کردن کار تلاشی نمی کرد. پدر و مادرش هم او را به خاطر بداخلاقی هایش طرد کرده بودند و هیچ کمکی به او نمی کردند. حدود ۲ ماه از برگزاری مراسم عقدمان سپری شده بود که من در یک شرکت خصوصی مشغول به کار شدم، اما رضا همچنان بیکار بود و تا نزدیک ظهر می خوابید. همین موضوع به مشکل اساسی زندگی ما تبدیل شد تا این که مجبور شدم در دوران عقد از او طلاق بگیرم. اگرچه بعد از ماجرای طلاق دچار افسردگی شده بودم اما سعی می کردم تنهایی ام را با گشت و گذار در شبکه های اجتماعی اینترنت پر کنم. در این میان با جوانی که ۱۰ سال از من کوچک تر بود در یکی از شبکه های اجتماعی آشنا شدم. وقتی فهمیدم سعید با رایانه آشنایی کامل دارد از او دعوت کردم تا در شرکت استخدام و همکار من شود. مدت زیادی از رابطه دوستی و همکاری من و سعید نگذشته بود که او پیشنهاد ازدواج موقت به من داد و ما با وجود مخالفت های شدید خانواده هایمان با یکدیگر ازدواج کردیم. اما پس از گذشت ۵ سال از ازدواج موقت مان او با دختر دیگری ازدواج کرد و حاضر نشد مرا به عقد دائمی خود درآورد. این گونه بود که اختلافات ما با یکدیگر آغاز شد. اگرچه مدت ۲ سال است که هیچ ارتباطی با هم نداریم، اما او حاضر نیست پول هایی را که در مدت ۵ سال به بهانه های مختلف از من قرض کرده است پس بدهد. در این مدت وقتی من به خاطر پول رهن منزل اجاره ای ام از او شکایت کردم او نیز با پرونده سازی و تهمت های نابجا مانند داشتن رابطه نامشروع موجب آبروریزی در بین اقوام و همکارانم شد. حالا هم با وجود آن که دارایی ام را برای او هزینه کرده ام به خاطر تهمت های او در آستانه اخراج از کار قرار گرفته ام و به خاطر یک اشتباه همه چیزم را از دست دادم...

+60
رأی دهید
-7

Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
پیش میاد دیگه خانم مهندس. پیش میاد. اشتباه ۱. ازدواج با یک فرد بی‌ کار و بی‌ بار، کسی‌ که بخاطر بد اخلاقیش از خانواده خودش ترد شده. ۲. آشنایی اینترنتی. بعدشم ازدواج موقت دیگه چه صیغه‌ای هست؟؟؟ اون هم با یکی‌ که از خودت ۱۰ سال کوچیکتره؟ انتظار هم داشتی تو رو بگیره. خود کرده را تدبیر نیست عزیزم. شکایت مکایت رو هم بذار کنار. جدایی در همه جا پیش میاد. اگه عقل داشتی هر کی‌ بهت میگفت حال شما چطوره نمیرفتی زنش نمی‌شدی، الان امکان داشت وضعیت زندگیت بهتر میشد.
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 12:35
بی بالان - کلاچای - ایران
تجربه است دیگه خانم .
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 16:22
azadeh11 - آمستردام - هلند
مجردی هم عالمی دارد، حالا باید حتمأ ازدواج‌ میکرد، که خودش و کارش را از دست بدهد.
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 22:09
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
این دیگه تقصیر این آخوندا نیست!!! خودمون هم تقصیر داریم
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 22:47
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
ازدواج موقت یک عمل فاحشه و زنا محسوب میشه ،این خانم مهندس مرتکب اشتباه بزرگی شده
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 00:01
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی، در فرقه تروریستی خشن وهابیت رضایت دو طرف عمل زنا و فاحشه محسوب میشود و جهاد نکاح و تجاوز به زنان ودختران به اسم کافر بودن، خرید و فروش زنان و داشتن حرمسراها که در کشورهای حاشیه خیلج فارس و عربی مرسوم است یک عمل پسندیده و افتخار آمیز تلقی میشود.
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 16:10
مترلینگ - منچستر - انگلستان
حکیم جوجه خروس تجویز کرده توایران هنوزم که هنوزه ازدواج زن بزرگتر از مرد جا نیوفتاده اقا جون نکنید یه جواب رو میده
‌پنجشنبه 10 مهر 1393 - 00:07
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.