نتانیاهو: ایران از گروه دولت اسلامی خطرناک‌تر است

نتانیاهو حماس را متهم کرد که از مناطق مسکونی برای حمله به اسرائیل استفاده می کند


بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل در سخنرانی سالانه خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ایران را از "گروه دولت اسلامی" خطرناک تر خواند.

نخست وزیر اسراییل در نیویورک گفت ایرانی که به تسلیحات هسته ای مسلح شده باشد از گروه دولت اسلامی برای جهان خطرناک تر است.

گروه دولت اسلامی در حال حاضر بخش هایی بزرگی از عراق و سوریه را در تصرف دارد و اعلام خلافت کرده است.

آقای نتانیاهو ایران را "دولت اسلامی ایران" خواند و با تاکید بر لزوم شکست دادن "دولت اسلامی" گفت شکست دادن داعش و رها کردن ایران در آستانه دستیابی به سلاح هسته ای پیروزی در یک میدان و شکست در کل جنگ است.

نخست وزیر اسراییل در عین حال گفت غرب با لغو برخی از تحریم‌های بین المللی علیه ایران راه را برای دستیابی این کشور به بمب اتم هموار کرده است.

آقای نتانیاهو گفت: "جمهوری اسلامی در تلاش برای فریب دادن جامعه بین المللی برای حصول یک توافقنامه است تا بتواند خود را در آستانه دستیابی به استفاده نظامی از انرژی هسته‌ای قرار دهد. در صورتی که اجازه دهیم چنین اتفاقی بیفتد، خود را با بزرگترین تهدید ممکن مواجه خواهیم کرد."

نخست وزیر اسرائیل ضمن انتقاد از حسن روحانی که در خلال سخنرانی‌اش در سازمان ملل متحد علیه "جهانی سازی تروریسم" موضع‌گیری کرده بود، او را به ریختن "اشک تمساح" متهم کرد، چرا که به اعتقاد نتانیاهو خود جمهوری اسلامی حامی "عملیات تروریستی" است.

سخنرانی آقای نتانیاهو بارها با تشویق و دست زدن حاضران در سالن همراه شد.

سام فرزانه، خبرنگار بی بی سی فارسی که در محل حضور داشت می گوید بیشتر تشویق کنندگان از اعضای هیات اسرائیلی و مهمانان آن بودند.

به گفته او، تشویق کنندگان همراه با آقای نتانیاهو به تالار مجمع عمومی وارد شدند و همراه او هم از محل خارج شدند.

نخست وزیر اسراییل همچنین در بخش دیگر از سخنانش با یادآوری ایدئولوژی نازیسم که به نژاد برتر اعتقاد داشت، ایدئولوژی گروه دولت اسلامی را با نازیسم مقایسه کرد و گفت این گروه به "دین برتر" برای جهان اعتقاد دارد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل گفت حماس، و گروه دولت اسلامی هدفی مشابه را برای سلطه بر جهان دنبال می کنند و حمله به غزه را با حمله به رهبری آمریکا به عراق و سوریه مقایسه کرد.

آقای نتانیاهو با حمله به منتقدانش که جنگ اسراییل علیه غزه را محکوم می کنند اما از حمله آمریکا علیه گروه دولت اسلامی حمایت می کنند گفت ظاهرا رهبران جهان نمی فهمند که گروه دولت اسلامی و حماس، دو شاخه یک درخت مسموم هستند.

+78
رأی دهید
-61

mlowes - واشنگتن - آمریکا
با نظرش راجع به اینکه مسلمانان خود را دارای دین برتر میدونند، کاملاً موافقم. و در مورد رژیم ایران هم شاید بشه گفت که شلوغش میکنه ولی‌ خیلی‌ هم بی‌ راه نمیگه. در واقع تمامی‌ حرکت‌های تروریستی در منطقه خاور میانه با انقلاب ایران شروع شد به استثنای سازمان فتح که نبردش رو با اسرائیل از چند دهه پیش از انقلاب آغاز کرده بود.
دوشنبه 7 مهر 1393 - 22:33
Tehran iran - تهران - ایران
٪۱۰۰۰ موافقم، دیگر حرفی برای کسی باقی نمانده که بزنند
دوشنبه 7 مهر 1393 - 22:37
fdsa60 - تهران - ایران
تورو خدا تو فقط خفه شو.مرتیکه بچه کش
دوشنبه 7 مهر 1393 - 22:58
takalom - ناتینگهام - انگلیس
رژیم پفیوز با نخست وزیر
دوشنبه 7 مهر 1393 - 23:43
Omidjaber - سایتاماکن - ژاپن
یکی از بزرگترین رهبران تروریست خود تو هستی که گروه داعش را درست کردی فکر کردی کسی نمی داند که گروه داعش از کجا امده برو برو که دیگه حنای تو هم رنگی ندارد تو جزء منافع خودت به هیچ گسی دیگر رحم نمی کنی حتی به او امریکا و فرانسه و انگلستان و تمام کل دنیا فقط می خواهی که إسرائیل را از همه بزرگتر و قدرتمندتر کنی مردیگه موزی دورغگو.
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 00:12
مارتين - تگزاس - امریکا
أین مردیکه ایران هراسی را توی دنیا راه انداخته.....
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 01:54
zooom - تهران - ایران
یکی نیست بگه اخه مردک ما رو سر مردم بمبو موشک میریزیم ما فلان قدر بمب اتم داریم ما نوزاد و مادرو پدر و غیر نظامی را به اسمه دشمن و تروریست میکشیم ما دهن خاور میانه بابا بس کنید با این سازمان مللتون خود سازمان ملل باید جواب پس بده بخاطره اتفاقات جهان تو که دیگه مثله شپش هم نیستی او بمب اتم هایت هم شک نکن روزی در ک.. خواهد رفت تا بیخ شک نکن شماها از این بدتون میاد که ایران تمام نقشه های شما را در خاورمیانه نقش بر اب میکند ایران من هرچی که هست هر چقدر که بد باشد حداقل نوزاد نمیکشه تو هم بهتره که دلقک های خاخام را بفرستی جلوی دیوار تلگا دولا راست بشن یا قلت بزنن
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 03:55
سرسره - اهواز - ایران
کاملا درست وعین حقیقت برمنکرش لعنت
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 04:54
شاهپور شاهرخی - تهران - ایران
تو یکی دیگه خفه !!!!!!!!!! مرتیکه قرشماله نژادپرست !!! هیچ کس از تو پفیوزه ادم کش تر ، نیست . یادت رفته اونهمه زنو بچه بی دفاعو به بهانه دفاع از اسراییل خرره بدر وحشیانه کشتی . مرتیکه الدنگ .. از قیافش مثل خیلی از مسئولین عزیزه !!!! مملکت خودمون ، دروغ ، خباثت ، شارلاتانی ، ادم کشی ، به شدت موج می زنه . کثافته ایزگیلی !...
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 07:16
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
قاتل زن و بچه . زوزه کش مسخره، آبروی هرچی‌ یهودی را برده. اسرائیل هیچ وقت به این اندازه ذلیل نبوده.
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 08:11
عقل وهوش - اصفهان - ایران
مثل اینکه بچه ای از آرزوهاش حرف بزنه ....گوگولی مگولی دیگه چی دوست داری؟ ایران را دوست نداری؟؟
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 08:15
بی بالان - کلاچای - ایران
دوست عزیزم . 100 % موافقم
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 09:15
fanii - ایران - ایران
نتانیاهو کسیه که بخوبی ماهیت رژیم اسلامو درک کرده مفهوم تقیه رو فهمیده، ولی دنیا هنوزم درخوابه
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 09:26
hossein+87= - ایران - ایران
نخور بابا سکته میکنی. خوبه امریکا اذعان کرده که داعش دستپخت تو و خودشونه!!!
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 10:32
biparva-jan - تهران - ایران
اب رو بریز داخل همون جاییت که میسوزه. قاتل زنان و کودکان بی گناه.
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 11:14
dara20 - تهران - ايران
حساب رژیم فاسد اسلامی از مردم ایران جداست و در شرارت حکومت نانجیب اسلامی شکی نیست اما رژیم سرکوبگر و بی‌ پایه و اساس اسرائیل نیز لولو خر خره منطقهٔ شده و با ایجاد وحشت و توحش فقط قصد فروش بیش از پیش اسلحه و ماشین‌های مرگ را دارند. از شما یهودیهای فرصت طلب و طمأع که که مناسبات اقتصادی جان را بهم ریخته و با جنایت پول در میاورید خطرناک تر پیدا نمی شود.
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 11:18
دوستدار - استهکلم - سوئد
دولت اسلامی داعش هرچه هست و هرچه مکند رو کرده و هیچ کار جنایتکارانه ای را مخفی و به دوراز چشم دنیا انجام نداده ولی جمهوری اسلامی ایران هر کار غیره اصولی و عیره انسانی و .... که انجام داده تا توانسته به شیوه مخفی و دوراز چشم جهانین انجام داده است. بله ما هم گفته های نتانیاهو را قبول داریم که جمهوری اسلامی ایران صددرصد خطرناک تر از دولت اسلامی داعش است.
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 11:20
omid29 - برلین - آلمان
از کسانی‌ که داخل ایران هستند و بر ضدّ سخنان این مرد بزرگ حرف می‌زنن نمی‌شه ناراحت بود،چون در فضای بسته اطلاعاتی‌ و خبری زندگی‌ می‌کنن ولی‌ دوستانی که خارج از ایران هستند،چطور نمیدونن که تنها دولت و ملتی‌ که دوست ملت ایران(نه نظام ایران)هست،همین اسرائیل هست.در کل تاریخ سراغ دارید که اسرائیل به ایران و ملت ایران آسیبی رسونده باشه؟نه.یک ضرب المثل هست که میگه دشمن دشمن من دوست منه.اسرائیل دشمن عرب هست و عرب هم دشمن ملت ایران.و نظام ایران هم یک نظام عربیست.برای همین اسرائیل رو دشمن خودش میدونه.
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 11:45
dark night - تهران - ایران
سکانس دیگری از سریال حرف مفت.
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 13:33
عاشق تبریز - تبریز - ایران
دقیقا درست میگه..به امید نابودی دین تازی از ایران ....!
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 13:53
fafa316 - تهران - ایران
سازمان مللی که مقرش تو آمریکا باشه بودجه اش رو صهیونیست بده چه انتظاری جنایتکار بیاد سخنرانی کنه دنیا رو دولتهای آمریکا انگلیس اسرائیل دارند نابود می کنند
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 17:20
آرمان شهر من - استهبان - ایران
قصد دفاع از کسی رو ندارم...ولی از این مردک نژاد پرست و قاتل متنفرم و یکی از خطرناکترین حکومتها رو برای بشریت حکومت همین شخص کثیف می دونم.
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 21:27
سرسره - اهواز - ایران
همانطور که گفتم بر کسی که منکر این سخنان باشد لعنت( قابل توجه ساندیسخوران مغز نخودی رژیم.)...- کجای حرفهاش دروغه ؟ حالا هرکاری هم کرده باشه که البته دنیا هم حقو به اسراییل داد و فلسطینیهای اشغال ادمکش هم هیچ غلطی نکردن فقط بیشتر خاک برسرشان شد (وقتی که رهبرشان ارزشی برای جان بچه ها قائل نیست ومیگه اشکال نداره خواهران ما بازهم پس میندازن)!-بلاخره پولهای حرومی که خامنه ای ودارالخلافه خرج اونا میکنن باید یه جوری پس بدن دیگه
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 06:47
زنده بادايران من - لرستان - ایران
فقط دریک کلام مریکه کودک کش پدرسوخته خفه شو. جناب سرسره - اهواز - ایران- لعنت برتو چرا به دیگران فحش می دهی
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 14:28
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.