زندگی روزمره مردم در "پایتخت دولت اسلامی" در سوریه.

+17
رأی دهید
-48

marineboy - لس انجلس - امریکا
چقدر این قوانین آشنا به نظر میاید. خودمان بهترش رو داریم، حجاب زورکی، دست بریدن دار زدن و ممنوعیت علوم غربی و صیغه و غیره...
دوشنبه 7 مهر 1393 - 19:43
Afshin London - لندن - انگلستان
خوش به حال مسلمانان که عصر به قدرت رسیدن پیامبرشان رابراه تکرار میشود. نمیدونم غر زدنشون دیگر برای چیست
دوشنبه 7 مهر 1393 - 20:07
taghebostan - فرانکفورت - آلمان
اسلام ناب محمدی
دوشنبه 7 مهر 1393 - 20:17
parsi parsi - کرمان - ایران
با همه گندی کاریهاشون ولی اسلام واقعی را نشون دادند
دوشنبه 7 مهر 1393 - 21:04
bineshaan - لندن - انگلیس
پرتاب مردم بی دفاع از بالای پل و ساختمان٬ زیر گرفتن با ماشین٬ کشتن کودک ۹ ساله با ۱۳ ضربه چاقو به دلیل هیچی٬ شکنجه و کشتن افراد تو زندان حتی یه پیرزن ۶۰ و چند ساله٬ مجوز دولت برای انتخاب اسم بچه٬ مثله کردن مخالفان تو کشورهای دیگه٬ سوزاندن و به دار کشیدن و سنگسار افراد بدلیل رابطه جنسی و همجنسگرایی و.. تماما بدست رژیم جموری اسلامی انجام شده و میشه. طوری اخبار و مردم میگن و از این گروه بد میگن که انگار قرنهاست در خوابند و هیچکدوم از این موارد تو ایران تو ۳۵ سال گذشته توسط این رژیم انجام نشده. سربریدن هم عکسهاش تو اینترنت هست که سپاه چطور سرمخالفان رو اوایل انقلاب تو جنگلهای شمال از تن جدا میکرده و باهاش عکس میگرفته. داعش اگه ۱۰ سال هم با این روند آدم بکشه باز به تعداد جنایات و آدمکشیهای این رژیم جمهوری اسلامی نمیرسه. ۵۰۰۰-۴۰۰۰ طناب دار تو تابستون ۶۸-۶۷ یادم رفته بود. تجاوز٬ قتل و سوزوندن جسد دختر بیچاره .. داعش بدتره یا این رژیم؟
دوشنبه 7 مهر 1393 - 22:31
سرسره - اهواز - ایران
همه اینها از ثمرات انقلاب 57 بود اسلام واقعیت خودشو با روی کارامدن خمینی نشون داد وافراط گرایی رو ترویج کرد
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 06:03
marineboy - لس انجلس - امریکا
برای اینکه مسلمانهای میانه رو نمیخواهند به زمان هزار و چهارصد سال پیش برگردند. در این زمان زندگی میکنند و قوانین هم باید با دوران مدرن هماهنگ شوند نه بر عکس. حالا اگر یک مشت متحجر قرون وسطایی مردم را مجبور میکنند مانند بدویان حجاز زندگی کنند، نشان از خواست مردم نیست. مردم مصر و تونس به این موجودات واکنش محکمی نشان دادند اما متاسفانه ایرانیان سی و پنج سال است توسری میخورند و صدایشان در نمیاید.
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 11:21
mountainman - استکهلم - سوئد
ایا وقتش نرسیده که کشورهای جهان مسئولین واقعی رو معلوم کنن؟. اگه اینا انقلابیون و مبارزین هستن پس چرا تروریستن ؟ اگه تروریستن چرا به نام انقلابیون سوریه رو ویران کردن؟. موضوع اینه که انقلابیون فقط احتیاج به عده ای داشتن تا تعداد خودشون رو بیشتر کنن. وقتی که بشار اسد میگفت اینا تروریستن از کشورهای دیگه میان گفتید دیکتاتوره میخواد تو قدرت بمونه. تو انتخابات که چند ماه پیش برگزار شد خب چرا نتیجه اش رو قبول نمیکنید؟ . یه کشور رو نابود کردید.
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 13:15
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.