دانیال داوری: با کره،ژاپن و استرالیا کار سختی برای قهرمانی در آسیا داریم/ کی‌روش بهترین گزینه برای تیم ملی بود

دروازه‌بان تیم ملی ایران گفت: با احترام به همه مربیان ایرانی، باید بگویم که کی‌روش بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، روزهای شیرین دنیل داوری پس از به دنیا آمدن پسرش الیا آغاز شده است. بر همین اساس با داوری، دروازه‌بان ایرانی کشورمان که در جام جهانی 2014 برزیل نیز حضور داشت در مورد مسائل مختلف به صحبت پرداختیم که متن آن در زیر می‌آید.

از اینکه پدر شدی چه احساسی داری؟

فقط می‌توانم بگویم خوشحالم، احساس فوق‌العاده است و تا کسی پدر نشود نمی‌تواند این حس زیبا را درک کند.

با حضور در فوتبال سوئیس به اهدافت نزدیک‌ شده‌ای؟

قصدم از فوتبال سوئیس این بود که با تغییر محیط و سبک زندگی فوتبالی‌ام نسبت به کشور آلمان بتوانم چیزهای جدیدی را یاد بگیرم و به تجربه خودم در زندگی و فوتبال، مسائل جدیدی را اضافه کنم.

از تصمیمت راضی هستی؟

قطعا چنین است و مطمئن باشید از اینکه در گراس هاپرز هستم رضایت دارم.

به نظر می‌رسد تیم باشگاهی‌ات به روزهای آرمانی نزدیک شده است.

باید از خدا ممنون باشیم که جواب زحمات و تمرینات پرفشار و طاقت فرسای ما را داده است. با بالا رفتن سطح آمادگی و هماهنگی تیم، می‌توانیم به پیشرفت تیم ادامه داده و به اهداف شخصی و باشگاهی نزدیک شویم. امیدوارم این روند با حفظ تمرکز تیم ادامه داشته باشد.

کی‌روش هم در فوتبال ایران ماندنی شد. نظرت چیست؟

کی روش بدون شک یکی از بهترین مربیان دنیاست و در 4 سال گذشته از فوتبال ایران و بازیکنان تیم ملی شناخت خوبی دارد. با احترام به تمام مربیان ایرانی کشورم، بهترین گزینه برای تیم ملی کی‌روش بود که شکر خدا این شانس مجدد برای بازیکنان تیم ملی فراهم شد تا زیر نظر او فعالیت کنند.

در اردوی پرتغال حاضر می‌شوی؟

از اینکه توانستم دوباره نظر کادرفنی را جلب کنم خیلی خوشحالم و افتخار بزرگی است برایم که در تیم ملی حضور داشته باشم اما باتوجه به اینکه به تازگی فرزندم به دنیا آمده و همسرم در کشور سوئیس تنها است و نیاز به مراقبت دارد، در تماس با کادرفنی تیم ملی و توضیح شرایطم، درخواست کردم که در اردوی پرتغال نباشم که آنها هم با درک شرایط ویژه من با درخواستم موافقت کردند. جا دارد از کادرفنی سپاسگذاری کنم و امیدوارم در اردوهای بعدی پاسخ مناسبی با تمرینات و بازی‌های خوبم بدهم.

چه پیش‌‌بینی از حضور تیم ملی در جام ملت‌های 2015 آسیا داری؟

ایران یکی از تیم‌های مطرح قاره کهن بوده و هست اما با وجود تیم‌هایی مانند کره و ژاپن و استرالیای میزبان کار سختی خواهیم داشت که با هماهنگی و تمرکز بیشتر و راهنمایی‌های کادرفنی و توانمندی‌های بازیکنانی که داریم، می‌توانیم پس از سال‌ها قهرمانی آسیا را برای کشورمان کسب کنیم. این هدف با کار و تلاش فراوان به دست آمده و به آسانی کسب نخواهد شد.

+21
رأی دهید
-0

kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
اینها رو خودش گفته !!! قاره کهن، خدا رو سپا سگزارم ، تا اونجاى که مردم میدونند ایشون پارسیشون ضعیفه !!!جقدر پیشرفت کردند !!!
دوشنبه 7 مهر 1393 - 12:27
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
شما چیزی درباره ترجمه و مترجم به گوشت خورده؟ممکنه این مصاحبه به آلمانی انجام شده و در زبان آلمانی واژه‌هایی‌ مثل گت زی دانک (خدا رو شکر) و آلته کنتیننت(قاره کهن) داریم.
دوشنبه 7 مهر 1393 - 14:38
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.